Kuka se pelle oli joka sai maistaa mun nyrkkiä nakki jonos
Paikalliset hönöt
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tais olla äitis ko oot vielä klupunen.
- Anonyymi
Sai maistaa vai.. Siis nuoliko se sitä? Tykkäsitkö? Kuulostaa aika homolta... En tiennytkään että tykkäät tuollaisista..
Olet vitsiniekaksi vähä liian neitimäinen. Ja jos haluatte uusinnan olen paikallisen terassilla röökillä
- Anonyymi
Ei tommosen tissiposken takia kannata liikahtaa mihinkään.Tulee vaan pahamieli.
- Anonyymi
Kokkolaiset on paska housuja T: Kannuksen johtaja
- Anonyymi
Ihana nyrkki sinulla, voitaisiin tavata kahden kesken ja viettää läheistä *****aikaa...
- Anonyymi
Kannattaa haastaa tosirealisti, mestarin ilokski ja hankojensa rasvaksi jne...
- Anonyymi
Tuukka tietenkin kokkolan kovin (uhoja)
- Anonyymi
Taas sai pari kusista Kuokkalan poikaa nokkaansa ku uhitteli mestarille. T: Kannuksen johtaja
- Anonyymi
Kokkolan
- Anonyymi
Sain maistaa myös sun nakkia, hyvää oli sinun nakkisi. Haluan sitä vielä uudelleen maistella.
- Anonyymi
:D tää oli melkeen hauska
- Anonyymi
Mä voisin antaa sulle nyrkkiä pebaan kun kuulemma tykkäät siitä.
- Anonyymi
etuiliko jonossa vai mitä
onko se syy antaa pataan
vai löikö eka - Anonyymi
Huomaa keskustelun tasosta et ollaan köyhällä rannikolla T: Lapuan uros
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi423116Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle41891Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3231822- 1291736
Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!651293Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan91229- 751209
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1411171Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341163- 721117