jos on raiskattu niin selkeästi rikastuttajat asialla,paikkahan on muutenkin lähellä Oulua...
Pietarsaaresta löytyi kuollut nuori nainen...
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No taas poliisikin oikein " epäilee henkirikosta ", eiköhän se nainen kuollutkaan ?
Että silleen.- Anonyymi
Jos joku löydetään kuolleena, tutkitaan onko kyseessä sairauskohtauksen tai päihteiden aiheuttama kuolema vai onko näkyviä pahoinpitelyn jälkiä, joista poliisi aloittaa erityistutkinnan rikollisen jäljittämiseksi.
- Anonyymi
No joko on " Valkopyykin keitto " aloitettu ? Että silleen.
- Anonyymi
Noh tälle ei saa tietenkään tehdä mitään. Pitää esittää että homma on hanskassa.
- Anonyymi
Poliisi epäilee, että ilman päätä löytynyt uhri olisi joutunut henkirikoksen uhriksi.
- Anonyymi
Onko tämä taas sitä ihanaa monikyldyyriä ?
vai sittekin
vain perinteistä munakulttuuria - Anonyymi
Uhrissa oli väkivallan merkkejä ja tämä oli kuollut. Miten poliisi voi sanoa varmasti, ettei ulkopuoliselle ole vaaraa?
https://www.youtube.com/watch?v=OYjZX5AH-ZU- Anonyymi
Vaikkapa siksi että syylliset on jo napattu talteen.
- Anonyymi
oliko raiskattu ennen vai jälkeen lahtaamisen vai sekä että ?
- Anonyymi
Vai että poliisi oikein epäilee, että henki mennyt. On ne niin viisaita, mikäs meidän on ollessa, jätetään poliisin käsiin kaikki asiat, kyllä ne hoitaa.
Toiset kiinniotot hoidetaan niin, ettei kerkiä kissaakaan sanoa, ja toisissa tehtävissä vaan on niin vaikeaa, niin vaikeaa. - Anonyymi
puskaradio tietää, että roistot ovat possuja !
- Anonyymi
Yleinen suruliputus varmaankin tulossa.
- Anonyymi
No täyttyykö suruliputuksen vaadittavat " kriteerit " ? Että silleen.
Kyseessä oli Peter. Uhan entisen valloittajan (Ruotsin) poikia.
- Anonyymi
Uhrilla pari reikää rinnassa sekä kaksi keklua pystyssä niin poliisi epäilee onko kenties tapaturma tai sairaskohtaus tai kenties horjahtaminen luoteihin ja puukkoihin.
- Anonyymi
Onko Hyysäri-lehti jo kertonut tämän tapauksen mustan, multikulttuurisen raiskaajan nimen? Ihan samalla lailla kuin viime viikolla heti julkisti Kuopiossa suomalaisen rikoksentekijän nimen ja iän.
- Anonyymi
Miten uhri on raiskannut itsensä ?
Hengittääkö se vielä ?
Tuntuuko kuolleella vielä pulssia ?
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412368Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701644Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631174
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862