Mihinkä ihmeeseen ruoka-apua

Anonyymi

Mihinkä ihmeeseen ihmiset jotain ruoka-apuja tarvii kun toimeentulotuki 500eur yksinasuvalle. Aikas perseelleen hoitaa asiansa jos jostain makaronipussista,makkarapaketti,leipää etteikö itse pysty ostaan.Ihmiset pysty muuta tekeen kuin syömään ja paskantaan.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän sitä ilmaista ruokaa tarvitsisi jakaa, jos kaikki hoitaisivat asiansa kunnolla. Osalla on peli- ja päihdeongelmaa, joten kaikki rahat menee muuhun, kuin ruokaan. Toisaalta nämä ilmaisen ruuan jakelut ruokkii sitä tilannetta, että näiden huithapelien ei tarvitse ottaa mitään vastuuta elämästään.
      Ruoka on tosi halpaa ihan kaupastakin ostaen, mutta monella ne rahat menee kauppareissullakin peliautomaatteihin, tupakkaan, ruokaan ei sitten riitä rahat.

• Anonyymi

Justiin noin ja osa hakee piruttaan. Ruoka-apua vois tarvita vanhukset mutta vanhuuden heikkoja.
      Alle 30v on romukunnossa kun kaljottelee ja onko töitä edes koskaan tehnyt.

• Työmarkkina tuki 496e..asumistuki 399e.. omavastuu asosta 100 e kk.. ikäviin humputteluihin 100-150e kk.. säästöön 200-400e.. bussikortti kk59e siinä meno.. otan pikku-urakat alle 300 e brutto.. tutti i capito. lidli lidli ja lidli..kyljykset oottaa paahtojuureksilla.. namnam.. harrastukset paljon paljon paljon..halpoja.. reppureissulle kerran vuodessa/kahdessa eurruuppaan.. ite teen ruoat.. hamstraan olen köyhä ja olen sosiaalinen..mikäs tässä ollessa..tonttirahat tulevaisuudessa kohta.-. mihin sitä raha menee??? viime kuussa sorruin taksiin.. 21 eurroo.. voi piru

• Anonyymi

Kuule, ryhdyppä työttömäksi ja koitappa elää korvauksilla ja tt tuella, voisit ajatella vähän toisin.
      Ne raht jotka tulee korvauksina ja tt tukina ja asumistukina, menee asumiseen, ja pakollisiin laskuihin, ei siitä enää pahfemmin ruokaan ym vaatteisiin jää. Pakko käydä leipäjonossa. Työllisetkin käy leipäjonossa kun palkka ei riitä.

Kokeile elää puolivuotta niin että tulot on alle 700 ekk, niin sitten tiedät miksi on leipäjonoja.

Muuten on ihan turha valittaa miski ja miksi.

• Anonyymi

Olen ryhtynyt työttömäksi, eli jäin ihan itse työttömäksi ja ei mitään huonoa aikaa ollut. Jäi aikaa itselle ja kavereille, matkustelin aika paljon. Rakensin omakotitalonkin työttömänä ollessani. Elämäni parasta aikaa, löysin tyttöystävänkin, kun kävin kirjastossa ahkerasti lainaamassa rakentamiseen liityvää kirjallisuutta, niin seurustelimme kirjastonhoitajan kanssa useamman vuoden, olimme kihloissakin.

työttömänäollut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ryhtynyt työttömäksi, eli jäin ihan itse työttömäksi ja ei mitään huonoa aikaa ollut. Jäi aikaa itselle ja kavereille, matkustelin aika paljon. Rakensin omakotitalonkin työttömänä ollessani. Elämäni parasta aikaa, löysin tyttöystävänkin, kun kävin kirjastossa ahkerasti lainaamassa rakentamiseen liityvää kirjallisuutta, niin seurustelimme kirjastonhoitajan kanssa useamman vuoden, olimme kihloissakin.

työttömänäollut

Joo miekin ostin etellästä kaksi kesäasuntoa, ja mulla on kolme autoa ja kaksi omakotitaloa täällä suomessa. Rahhaaa on niin että notkuu... työtön oon ja elän paremmin kuin rikkaat.

Tosi kivaa aikaa, huomenna lähden intiaan ja aattelin ostaa sieltä myös kesämökin ja laittaa vuokralle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      52
      3291
    2. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2500
    3. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2418
    4. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      40
      2361
    5. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      31
      2238
    6. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      2234
    7. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      40
      2060
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1981
    9. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108
      1822
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      36