Heipparallaa! Olen hetero ja Jumala siunaa minua.
En tosin tiedä, josko juuri tästä syystä.
Saattaa siunata ihan muutoinkin vain, uskoni kautta.
Kuinka Jumala sitten minuakin siunaa?
No... Ei nyt mitään suuria, näyttäviä ihmeitä, mutta kuitenkin kohtalaisesti. Sillai: siunaa...
Haloo! Onko täällä muita heteroja, vai ovatko kaikki muut homoja? Ei minulla ole homoja vastaan, jos itse käyttäytyvät asiallisesti. Useista homoketjuista päätellen minä kysyn, en minä muuten.
Sallitaanko heterojen olla heteroja, vai joudummeko tästä vielä linnaan? Ammutaanko pitkän kuopan reunalle?
👱♀️👨
Hetero-ketju
71
<50
Vastaukset
Ollaan heteroitakin mutta näpit irti nyt pimuista. Korona voi pöllähtää yhdestäkin halista.
- Anonyymi
Juu, en mää KTS, yleensä pimuja halailekaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, en mää KTS, yleensä pimuja halailekaan...
Soffiinaa voin halata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soffiinaa voin halata
Niin minäki Kooteeässäå! 🙂
- Anonyymi
Latentisti homoseksuaaleja piisaa.
Toisin sanoen kiinnostais pelehtiä samaakin sukupuolta olevien kanssa, mutta vihamielisyyden tunteet estävät sen.
Kasvatuksen tuloksia. - Anonyymi
Räsänen, Räsänen, homot ja korona...
Tässä foorumin keskusteluaiheet.
Nyt koronan iskettyä, olen itse (heterona) tullut hövelimmäksi homoja kohtaan. Etenkin kun muuan ystävämme foorumilla on tämän taudin saanut. (Kuinka mahtaa tänään voida?) Äärikristittynä, päästän nyt homotkin tiukan paikan tullen sisään Taivaan portista, ainakin oikeutan pääsyn Jumalan luo... Tämähän on tärkeintä: vilpitön Jumalan eteen tuleminen.
Taivaaseenhan ei mennä millään omilla, hengellisillä tai maallisilla ansioilla, eikä Helvettiin ansiottomuudella tai synnillä: Taivaan portti aukeaa kullekin vain uskon kautta Jeesuksen sovitustyöhön ja haluun seurata Jeesusta, eli Jumalan tahtoa ja sanaa. Se myös sulkeutuu niiltä, jotka eivät näin tehneet.
Anteeksi vaan, mutta tämä on Jumalan oma määräys, eli ilmoitus.
Me emme Taivaan porttia avaa tai sulje, se on kyllä Jumala Itse, joka tämän asian ratkaisee. Jumala on ilmoittanut tahtonsa sanassaan ja sitä on paljon.
Suosittelen kutakin avaamaan Raamatun ja jos ei Raamattua ole vielä tuntenut, niin sieltä Vanhan testamentin puolelta Psalmit. Myös Sananlaskut ja Uuden testamentin puolelta aloita Johanneksen evankeliumista ja siitä sitten UT loppuun. Näillä pärjää jo pitkälle.
Mitä sitten itse tehdä? Kuvittele itsesi kansanjoukkoon Jeesuksen ympärillä ja kuinka Jeesukseen uskovat alkukristityt, myös apostolien opetusten mukaan tekivät: tee sinä samoin. Jätä kaikki muu turhana, nouse ja lähde kulkemaan Jeesuksen kanssa. Opetus on näissä Jeesuksen puheissa ja UT:n apostolien kirjeissä.
Tärkeintä on siis oma suhteesi Jumalaan: tee parannus katumalla, eli tunnustamalla syntisi, kääntymällä ja uskomalla evankeliumi, uudestisyntymällä Jeesuksen, Pyhän Hengen vaikutuksesta ja tekona. Rukoile, eli ole yhteydessä Jumalaan.✨🛐- Anonyymi
Tässä hyvä netti-Raamattu. Löytyy eri aikojen käännöksiä, myös eri kielisinä, esim. venäjäksi:
Johanneksen evankeliumi, 1. luku:
https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Joh. 1:1&rnd=1585052429194
✨
Soffiiina oikees täs ketjus
- Anonyymi
Niihän mää aina!
- Anonyymi
Itse olen täysin ja kokonaan 100% hetero, siis aivan täydet sata lasissa!
Jumalauta, että tuntuu hienolle vaikka olenkin köyhä, yksinäinen ja en kovin terve. On se vaan poikaa olla hetero ja valkoinen ja mies. Ajattelen joka hetki, kuinka sitä kadehditaan. Nauran ääneen kun luen naisten ja homojen valitusvirsiä, ihan oikein heille! Syntiä ei siunaa jos niitä ei ole saatu anteeksi,se on muistettava. Joka tekee syntiä on synnin orja.
- Anonyymi
On monenlaista syntiä, myös heteroilla. Ongelman ydin ei ole se, onko tämä tai tämä syntiä ja eikö tämä ole. Ongelman ydin on paljon kauheampi:
Olemme syntyneet maapallolle, jota on kirottu kokonaisella langenneella ihmiskunnalla, jo vuosituhansien, ties vaikka -miljoonien ajan. Kaunis sininen pallo kulkee avaruudessa omaa kiertorataansa, eikä ulkopuolinen, avaruuden henkilö ilman varoitusta arvaisi, mitä täällä odottaa. Vastaanotto on tyly ja juonikas.
Ja meistä kukin: saaneet lahjaksi syntyä tänne. Syntiongelma on siis tajuttava koko laajuudessaan ja kun itseltä ymmärrys loppuu, mitä tehdä, Jumalalla on jo ratkaisu valmiina.
Uskon kautta syntinen ei kuitenkaan muutu synnittömäksi, vaan hänet armahdetaan, kun hän ymmärtää koko olemuksensa kauheuden, kauhistuu omaa tilaansa ja muiden, haluaa yksilönä ottaa vastaan Jumalan kutsun ja armon. Kaipaa uudestisyntymää, uutta mieltä.
Syntinen eli syntiin taipuvainen hän on aina, mutta tällöin, - oikeassa parannuksessa = katumuksessa, kääntymyksessä ja uskossa evankeliumiin - Jumalan edessä Hänen rangaistuksensa on sovitettu ristillä. Anonyymi kirjoitti:
On monenlaista syntiä, myös heteroilla. Ongelman ydin ei ole se, onko tämä tai tämä syntiä ja eikö tämä ole. Ongelman ydin on paljon kauheampi:
Olemme syntyneet maapallolle, jota on kirottu kokonaisella langenneella ihmiskunnalla, jo vuosituhansien, ties vaikka -miljoonien ajan. Kaunis sininen pallo kulkee avaruudessa omaa kiertorataansa, eikä ulkopuolinen, avaruuden henkilö ilman varoitusta arvaisi, mitä täällä odottaa. Vastaanotto on tyly ja juonikas.
Ja meistä kukin: saaneet lahjaksi syntyä tänne. Syntiongelma on siis tajuttava koko laajuudessaan ja kun itseltä ymmärrys loppuu, mitä tehdä, Jumalalla on jo ratkaisu valmiina.
Uskon kautta syntinen ei kuitenkaan muutu synnittömäksi, vaan hänet armahdetaan, kun hän ymmärtää koko olemuksensa kauheuden, kauhistuu omaa tilaansa ja muiden, haluaa yksilönä ottaa vastaan Jumalan kutsun ja armon. Kaipaa uudestisyntymää, uutta mieltä.
Syntinen eli syntiin taipuvainen hän on aina, mutta tällöin, - oikeassa parannuksessa = katumuksessa, kääntymyksessä ja uskossa evankeliumiin - Jumalan edessä Hänen rangaistuksensa on sovitettu ristillä.Hukkaan meni kohdallani, koska en koskaan voi syntiä tehdä. Olen siis täysin synnitön, en edes palvele laillasi epäjumalaa.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Hukkaan meni kohdallani, koska en koskaan voi syntiä tehdä. Olen siis täysin synnitön, en edes palvele laillasi epäjumalaa.
Tuo on hienoa. Pääset varmaan taivaaseen!
Anonyymi kirjoitti:
Sinne en lähtisi mistään hinnasta ja jos pakolla pistävät hankin potkut alta aikayksikön.
he-ma kirjoitti:
Sinne en lähtisi mistään hinnasta ja jos pakolla pistävät hankin potkut alta aikayksikön.
Ijankaikkiseen elämää ei pääsekään,kukaan kauhistustentekiä.Heidä paikka on ijankaikkinen kadotus,sitä ei pääse missaamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Taivas paikka on niin hieno,ei voi sanoikuvat,jossa ovat vain kristuksen seuraajat,siitä voi lukea raamattu nimisetäkirjasta,kannatta tutustua.
he-ma kirjoitti:
Hukkaan meni kohdallani, koska en koskaan voi syntiä tehdä. Olen siis täysin synnitön, en edes palvele laillasi epäjumalaa.
Kehtaa valhetella vielä itsellesi,koska kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat jumalankirkkautta vailla.
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista. 1.Joh 3:4kotikuusi kirjoitti:
Kehtaa valhetella vielä itsellesi,koska kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat jumalankirkkautta vailla.
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista. 1.Joh 3:4Syntiä tekevällä pitää olla epäjumala jonka tahtoa hän rikkoo. Minulla ei taikauskonnottomana moista ole, joten olen täysin synnitön.
Tämä tosiasia johtaa sinut lopulta oikeuden eteen kunnianloukkauksesta syytettynä, jos et synnittömyyttäni myönnä.he-ma kirjoitti:
Syntiä tekevällä pitää olla epäjumala jonka tahtoa hän rikkoo. Minulla ei taikauskonnottomana moista ole, joten olen täysin synnitön.
Tämä tosiasia johtaa sinut lopulta oikeuden eteen kunnianloukkauksesta syytettynä, jos et synnittömyyttäni myönnä.Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun, Joh 16:9 ,näin ilmottaa raamattu,sun epäjumalas on mikä sitä lienekin.
kotikuusi kirjoitti:
Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun, Joh 16:9 ,näin ilmottaa raamattu,sun epäjumalas on mikä sitä lienekin.
Käytän raamattua ja koraania paskapaperina, joten ole nyt oikeasti varovainen syyttäessäsi syytöntä ja synnitöntä!
kotikuusi kirjoitti:
Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun, Joh 16:9 ,näin ilmottaa raamattu,sun epäjumalas on mikä sitä lienekin.
Paavali sanoi, että hänessä pahaa tekee synti hänessä.
Asiasta on monenlaisia mielipiteitä.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Paavali sanoi, että hänessä pahaa tekee synti hänessä.
Asiasta on monenlaisia mielipiteitä.MieIipiteitä joka asiaan.
- Anonyymi
kotikuusi kirjoitti:
"Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun,"
Tosimaailmassa yritys tai poliitikko joutuu katsomaan peiliin jos ihmisten usko niihin ei riitä. - Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Raamatun mukaan kaikki ovat syntiä tekeviä, että vain zheddus voi auttaa. Siis Jeesus.
MieIipiteitä riittää maaiImassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MieIipiteitä riittää maaiImassa.
Yksi niistä on: homot ovat syntisiä
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen on mielipide. Monella.
Totuus on muuta kuin mielipide.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Käytän raamattua ja koraania paskapaperina, joten ole nyt oikeasti varovainen syyttäessäsi syytöntä ja synnitöntä!
Ilmankos olet noin kärttyisä. Sen sijaan jos käyttää Raamattua oppikirjana ja pyyhkii takapäänsä Serlalla niin sattuu vähemmän ja mieliala on parempi.
Eikö Herra ole mitenkään yrittänyt kertoa tätä sinulle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän he ovatkin.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Sellainen on mielipide. Monella.
Totuus on muuta kuin mielipide.SinuIIa on peIkkiä mieIipiteitä.
Anonyymi kirjoitti:
SinuIIa on peIkkiä mieIipiteitä.
Hä? En pidä mielipiteitä minään, koska totuus kaikessa on ainoa tärkeä.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Hä? En pidä mielipiteitä minään, koska totuus kaikessa on ainoa tärkeä.
Noteerasin tämänkin mieIipiteesi.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Vain tyhmä kirjoittaa moista potaskaa. Sanoo ettei palvele epäjumalaa vaikka juuri ilmoitti pavelevansa epäjumalaa :D
Joskus kirjoittaja on tyhmempi kun oma peilikuvansa. Anonyymi kirjoitti:
Noteerasin tämänkin mieIipiteesi.
Buenos! Olet aivan loistava ihminen, joka ymmärtää mikä on tärkeää.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Buenos! Olet aivan loistava ihminen, joka ymmärtää mikä on tärkeää.
Sinulla on mieIipiteitä, muttei tietoa. Se on tullut hyvin selväksi.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on mieIipiteitä, muttei tietoa. Se on tullut hyvin selväksi.
Aivan. Ei minulla mitään tietoa ole. Et sinä tietenkään ymmärrä mikä on tärkeää.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Aivan. Ei minulla mitään tietoa ole. Et sinä tietenkään ymmärrä mikä on tärkeää.
Jaoit mieIipiteesi, voimme siirtyä eteenpäin.
- Anonyymi
Kansakunnan sivistystaso määräytyy sen mukaan, miten se kohtelee vähemmistöjään. Täysin laillinen ihmisryhmä homoseksualiaalit kuuluvat tähän, joita sivistyvaltion tulee kohdella kunnioittavasti ja tasa-arvoisina. Heitä ei tule pyrkiä muuttamaan; se olisi kohtalokasta heidän ihmisarvolleen. Ethän kuulu epäsivistyneeseen vähemmistöön, sillä suurin osa kansastamme on homojen puolella.
- Anonyymi
Aitoon demokratiaan taas kuuluu muistaa ja kunnioittaa enemmistöä. Demokratia on enemmistön valtaa.
- Anonyymi
"Kansakunnan sivistystaso määräytyy sen mukaan, miten se kohtelee vähemmistöjään. "
Näin on sillä uskovaisten vähemmistöä kohtaan myös Suomessa harjoitetaan kohtuuttomasti maalittamista ja vihaviestintää eikä mikään laki suojaa Jeesukseen uskovia.
Homoseksuaalit ovat tavallaan nyt valtakunnallista eliittiä joita tuodaan näytille kaikissa tietovälineissä. Kuten ennenvanhaan aatelisten arvostelu oli rangaistava teko, niin nykyään myöskään homoseksuaaleista ei saa edes tosiasioita julkaista jos niissä on vähänkin vaikka vain kuviteltua negatiivisuutta.
"Heitä ei tule pyrkiä muuttamaan; se olisi kohtalokasta heidän ihmisarvolleen. "
Näin on - ketään ei tule pyrkiä muuttamaan muuta kuin heidän omasta pyynnöstään kuten esim. vaikka koronaan sairastuneita nykyään pyritään muuttamaan terveiksi. Mitä homoseksuaaleihin tulee niin tasa-arvoisuuden vuoksi myös heille tulee kertoa Jumalan Sana kuten on Kirjoitettu kuten kaikille muillekin ihmisille. Tasa-arvoisuus siis kunniaan! Amen Anonyymi kirjoitti:
"Kansakunnan sivistystaso määräytyy sen mukaan, miten se kohtelee vähemmistöjään. "
Näin on sillä uskovaisten vähemmistöä kohtaan myös Suomessa harjoitetaan kohtuuttomasti maalittamista ja vihaviestintää eikä mikään laki suojaa Jeesukseen uskovia.
Homoseksuaalit ovat tavallaan nyt valtakunnallista eliittiä joita tuodaan näytille kaikissa tietovälineissä. Kuten ennenvanhaan aatelisten arvostelu oli rangaistava teko, niin nykyään myöskään homoseksuaaleista ei saa edes tosiasioita julkaista jos niissä on vähänkin vaikka vain kuviteltua negatiivisuutta.
"Heitä ei tule pyrkiä muuttamaan; se olisi kohtalokasta heidän ihmisarvolleen. "
Näin on - ketään ei tule pyrkiä muuttamaan muuta kuin heidän omasta pyynnöstään kuten esim. vaikka koronaan sairastuneita nykyään pyritään muuttamaan terveiksi. Mitä homoseksuaaleihin tulee niin tasa-arvoisuuden vuoksi myös heille tulee kertoa Jumalan Sana kuten on Kirjoitettu kuten kaikille muillekin ihmisille. Tasa-arvoisuus siis kunniaan! AmenEliittiä ovat myös heterot, joita on esillä joka paikassa.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Eliittiä ovat myös heterot, joita on esillä joka paikassa.
Sinulla mieIipiteitä riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on - ketään ei tule pyrkiä muuttamaan muuta kuin heidän omasta pyynnöstään kuten esim. vaikka koronaan sairastuneita nykyään pyritään muuttamaan terveiksi. Mitä homoseksuaaleihin tulee niin tasa-arvoisuuden vuoksi myös heille tulee kertoa Jumalan Sana kuten on Kirjoitettu kuten kaikille muillekin ihmisille. Tasa-arvoisuus siis kunniaan! AmenUskovaiset kohtelivat kaltoin vähemmistöjä ennen. Nyt heitä syrjitään, kun he eivät voi enää tehdä elämästä ikävää vihaamilleen homoille.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla mieIipiteitä riittää.
Luulin tuota tosiasiaksi.
No muutan. Mielipiteeni on, että telkkarissa ei näy muita kuin homoja.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
No muutan. Mielipiteeni on, että telkkarissa ei näy muita kuin homoja.MieIipide se tuokin, aika erikoinen kyllä.
Siltsu, Bjurström ja Tuisku ovat siis esim.kääntyneey heteroiksi. - Anonyymi
torre12 kirjoitti:
No muutan. Mielipiteeni on, että telkkarissa ei näy muita kuin homoja.Sinulla tosiaan mieIipiteitä joka Iähtöön, vaikkei ketään kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla tosiaan mieIipiteitä joka Iähtöön, vaikkei ketään kiinnosta.
Sinua kiinnostaa kun kerta torrelle vastaat.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla tosiaan mieIipiteitä joka Iähtöön, vaikkei ketään kiinnosta.
Niin on. Vaihdan kuulijan mukaan.
Kun hetero ei kelvannut, niin ehkä homo kelpaa.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Niin on. Vaihdan kuulijan mukaan.
Kun hetero ei kelvannut, niin ehkä homo kelpaa.MíeIipiteitä riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MieIipide se tuokin, aika erikoinen kyllä.
Siltsu, Bjurström ja Tuisku ovat siis esim.kääntyneey heteroiksi.Tuisku ei kai koskaan ole sanonut sukupuolista suuntautumistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua kiinnostaa kun kerta torrelle vastaat.
Ei vaan sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovaiset kohtelivat kaltoin vähemmistöjä ennen. Nyt heitä syrjitään, kun he eivät voi enää tehdä elämästä ikävää vihaamilleen homoille.
Kuitenkin uskovien syrjintä ei ole oikeudenmukaista vaikka yleisesti hyväksyttävää se onkin. Tuossa alla on hyvä kannanotto, varmaankin ateistilta, että ...
Halusin vastata tähän koska hän on oikeassa, sillä uskovaisten vähemmistöä kohtaan myös Suomessa harjoitetaan kohtuuttomasti maalittamista ja vihaviestintää eikä mikään laki suojaa Jeesukseen uskovia.
Se, että homoseksuaalit ovat nyt korotettu alustalle ja heitä esitellään kulttuurissa ja mediassa jatkuvasti, ei välttämättä ole tasa-arvoa koska tasa-arvo tarkoittaa sitä, että kaikki ovat samanarvoisia.
Mutta aika aikansa kutakin. Historia on aaltoliikettä ja joskus korotetaan tätä ja sitten taas korotetaan sitä. Tasa-arvo on siis hyvin vaikea laji toteuttaa käytäntöön. - Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Eliittiä ovat myös heterot, joita on esillä joka paikassa.
Vain täysin 100% heterot ovat hyväksyttäviä. Muiden kohdalla jää aina epäilys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin uskovien syrjintä ei ole oikeudenmukaista vaikka yleisesti hyväksyttävää se onkin. Tuossa alla on hyvä kannanotto, varmaankin ateistilta, että ...
Halusin vastata tähän koska hän on oikeassa, sillä uskovaisten vähemmistöä kohtaan myös Suomessa harjoitetaan kohtuuttomasti maalittamista ja vihaviestintää eikä mikään laki suojaa Jeesukseen uskovia.
Se, että homoseksuaalit ovat nyt korotettu alustalle ja heitä esitellään kulttuurissa ja mediassa jatkuvasti, ei välttämättä ole tasa-arvoa koska tasa-arvo tarkoittaa sitä, että kaikki ovat samanarvoisia.
Mutta aika aikansa kutakin. Historia on aaltoliikettä ja joskus korotetaan tätä ja sitten taas korotetaan sitä. Tasa-arvo on siis hyvin vaikea laji toteuttaa käytäntöön.Itseasiassa Dostojevski ei puhunut "vähemmistöistä" vaan: "Kansakunnan sivistys mitataan sillä, kuinka se kohtelee vankejaan". Vankilaolot kun aikoinaan olivat kammottavat, jossain näin on edelleenkin.
Nää lentävät lauseet vääristyvät näköjään matkalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan sinua.
Siinä tapauksessa olisin vastannut torrelle, enkä sinulle.
Anonyymi kirjoitti:
Vain täysin 100% heterot ovat hyväksyttäviä. Muiden kohdalla jää aina epäilys.
20 prosenttia ihmisistä on epäilyksen alaisia.
Jos olet oikeassa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa olisin vastannut torrelle, enkä sinulle.
Et voi vastata hänen nimeään mainitsematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi vastata hänen nimeään mainitsematta.
En kuitenkaan vastaa hänelle, toisin kuin sinä. :D
- Anonyymi
"Heipparallaa! Olen hetero ja Jumala siunaa minua."
Eli olet täällä vapaata riistaa! Mikään laki ei suojaa sinua. - Anonyymi
Olen hetero, mutta uskosta luopunut.
- Anonyymi
Kyllähän se nykyisin ottaa lujille olla täysin hetero. Vähintään pitäisi yksi korvis olla ja meikata kynnet, mutta eihän täyshetero sellaisia tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se nykyisin ottaa lujille olla täysin hetero. Vähintään pitäisi yksi korvis olla ja meikata kynnet, mutta eihän täyshetero sellaisia tee.
Käytä kirkas lakkaa kynsiin.
- Anonyymi
Minkä vuoksi hetero ketjussa puhutaan homoista? Olisko parempia puheenaiheita?
- Anonyymi
Siitä puhe, mistä kiinnostus.
Homot kiehtoo heteroita.
Syntinen salaisuus. Anonyymi kirjoitti:
Homot kiehtoo heteroita.
Syntinen salaisuus.Siis homot kiinnostaa uskovia miehiä.
Mielenkiintoista.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Siis homot kiinnostaa uskovia miehiä.
Mielenkiintoista.Mielipide sinulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homot kiehtoo heteroita.
Syntinen salaisuus.Jos homot kiehtoo heteroita, ne ei oo heteroita vaan homoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos homot kiehtoo heteroita, ne ei oo heteroita vaan homoja.
Minä en ole vuosikausiin mennyt miesten kanssa saunaan, kun ei tiedä, ketkä on heteroita ja ketkä homoja. Töissäkin kahvipöydässä varmistan aina, että välissä istuu ainakin yksi nainen, ja pidän polvet yhdessä pöydän alla.
- Anonyymi
Varmasti homot tulee lässyttää taas vaikka on heteroketju.
Niillä on tuo homous semmoinen sairaus, että ne yrittää kaikkiin paikkoihin sen kanssa, kun etsivät lääkäriä itselleen. Kärsivät ja mölyävät tuskissaan.
Kukaan ei ole kiinnostunut. Luonnollisesti.- Anonyymi
Huvittava silmänkääntö temppu.
Käänsit kaiken päälaelleen.
Oi miksi homofoobikot käänsivät tämän viestiketju homoksi, kysyn mä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 95943
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54898Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65675
- 78531
- 39498
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86487- 40486
Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467