Onko Halla-ahossa johtajuutta? Nyt olisi aika, koska muuten naiset lähtevät perussuomalaisista. Tutkimussäätiön kirja on niin paha harhalyönti, että sitä ei noin vain selitetä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a821f566-818f-4d72-b8d6-500e76e74302
Asia on niin kuuma, että lehdet ovat joutuneet poistamaan asiaa käsittelevät kirjoitukset.
Naiset karkkoavat persuista
50
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi totuutta ei saa kertoa?
- Anonyymi
Totuus kirpaisee suvakkia jalkovälistä asti, myös Hanna Kososta! Totuuden sanominen on nykyään rikos! Valhe ja väärätieto hyveitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus kirpaisee suvakkia jalkovälistä asti, myös Hanna Kososta! Totuuden sanominen on nykyään rikos! Valhe ja väärätieto hyveitä!
Kepu tulee päiväpäivältä agressiivisemmaksi kun kannatus laskee, viha kohdistuu äänet heiltä vieneiltä Perussuomalaisilta! Konna Hasonen opetus ja aivopesuministeriviinakanisteri! kepulainen veivaaja!
- Anonyymi
Miksi miehet lähtevät vihreistä?
- Anonyymi
Ovatko kaikki persut homoja, kun noin vihaavat naisia?
- Anonyymi
Vai muslimeja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai muslimeja?
Persut ihailevat naisia alistavia muslimeja.
- Anonyymi
En ole karkkoamassa persuista ja olen nainen . Persut sanovat tällaista kaksi lasta synnyttämättä henkilöä naiseksi. En tiedä miksi friikiksi nimiteltäisiin vihreissä piireissä.
- Anonyymi
Synnyttänyttä piti olla
- Anonyymi
Oikeat naiset lähtevät.
- Anonyymi
Samoin täällä! En ole lähdössä minnekään perussuomalaisista ja mitä pahemmaksi vihervasemmistohallitus Suomen tilanteen ajaa, sitä tömäkämmin olen persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeat naiset lähtevät.
Sellaiset "oikeat naiset" joiden Adam's apple on suurempi kuin useimmilla miehillä?
Ihan varmasti jokaisella naisella, joka haluaa edelleen kannattaa Perussuomalaisia, on siihen oikeus. Kun Suomen Perusta nyt kuitenkin kiistämättä tuon kiinnostuksen kohteena olevan teoksen kustansi ja julkaisi, niin herättikö se sinussa mitään ajatuksia? Mitä mieltä olet esimerkiksi väitteestä, että naisen ei onkin salattu suostumus seksiin? Jos mies pahoinpitelee naisen, kumman käytöksessä ongelma piilee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin täällä! En ole lähdössä minnekään perussuomalaisista ja mitä pahemmaksi vihervasemmistohallitus Suomen tilanteen ajaa, sitä tömäkämmin olen persu.
Tokihan saat olla perussumalaisen puolueen jäsen, mutta mitä olet mieltä tuosta Hankamäen ajatuksesta, että naisen pitää olla säiliö miehen siittiöille, halusi nainen niitä tai ei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tokihan saat olla perussumalaisen puolueen jäsen, mutta mitä olet mieltä tuosta Hankamäen ajatuksesta, että naisen pitää olla säiliö miehen siittiöille, halusi nainen niitä tai ei?
Onko Hankamäen kirjanen yhtä kuin perussuomalainen puolue?
- Anonyymi
Voi kun nuokin miehet olisivat joskus saaneet naista, niin ei olisi tarvinnut kirjoittaa tuollaista soopaa.
Mitäs jos Jukka Hankamäki ja kumppanit maksaisivat potut pottuina ja yrittäisivät "seksiä pidättämällä luoda itselleen seksuaalista lisäarvoa"? Voisi joutua odottelemaan aika kauan ennenkuin Hankamäki-puutteessa riutuvat naiset tunnustaisivat katuvaisena hänen olevan oikeassa? Mutta aina kannattaa yrittää - eiks je? - Anonyymi
PS on kalapuikkoviiksisten mahakkaiden vanhojen äijien puolue.
- Anonyymi
Minulla ei ole viiksiä, olen solakka, en ole vanha, enkä ole mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole viiksiä, olen solakka, en ole vanha, enkä ole mies.
Tuskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin.
Toistan: minulla ei ole viiksiä, olen solakka, en ole vanha, enkä ole mies. Mutta minulla on upea aviomies, kaksi lasta, kiinnostava työ, asun pks ja kannatan perussuomalaista politiikkaa, koska perussuomalainen puolue haluaa edistää työntekoa ja yrittämistä ja sillä tavoin Suomen talouden vahvistumista ja kilpailukykyä.
- Anonyymi
Vahvat naiset ei lähde PeurusSuomalaisista. Totuus ei karkota heitä puolueesta.
Vain vihervasemmisto vouhottaa ja älämölöttää huomiota kerjätäkseen. - Anonyymi
Totta mooses Anderssonin ministeriö tutkii - mutta ei omiaan.
Tutkisi nyt ensin vaikka Haaviston ja Lintilän kupruja. - Anonyymi
Toiveajattelua.
- Anonyymi
Halla-aho ja Tavio jo selittelevät. Se ei vaan auta, koska Hankamäki on kuin Turtiainen uusi hölmöily on jo tulossa.
- Anonyymi
Voi taivas miten onnetonta selittelyä persuilta taas kerran. Puoluejohto oli mukana kirjan esittelytilaisuudessa ja nyt yhtäkkiä ne ei tiedäkään mitä siinä kirjassa muka oli. Ei voi kuin huutonauraa näiden touhuja.
- Anonyymi
No sieltähän se heti tulikin esille. Itse tohtoriko siellä raivoaa?
- Anonyymi
"Näiden"? Oletko skitso?
- Anonyymi
Tuohan on ilmiselvää paskanpuhumista ministeriltä, kun selvästi tikulla kaivellen koitetaan kieltää todenpuhuminen. Eikö niitä jo ala hävettää !
- Anonyymi
Ei naiset viihdy kalapuikkoviiksiukkojen seurassa jotka aliarvioivat naisia.
- Anonyymi
Tarkoitatko kalapuikkoviiksiukoilla Harakkaa ja Skinnaria, Haavistoa jne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko kalapuikkoviiksiukoilla Harakkaa ja Skinnaria, Haavistoa jne?
En vaan mahakkaita persuäijiä.
- Anonyymi
Persujen hommat alkaakin sitten olla taputeltu valmiiksi. Mitään järkevää tai rakentavaa niiltä ei ole kuultu. Törttöily vain lisääntyy kun kannatuksen romahtaessa.
- Anonyymi
Kike elomaa sanoo saaneensa kovan ryöpyn viestejä asiasta. Taitaa viimeisetkin naiskannattajat jo nostaa kytkintä.
- Anonyymi
Purista silmäsi kiinni, laita kädet ristiin ja toivo kovemmin :)
- Anonyymi
Hankamäen ympäriltä saattaa joku lähteäkin, mutta kysykää vaikka Teuvolta niin naisia riittää.
- Anonyymi
Onko antanut kämmenille oikein nimetkin?
- Anonyymi
Kyllä lähtee kaikki järkeään käyttävät miehetkin.
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
Kädet ristiin, simmut tiukasti kiinni ja rukoilemaan, niin ehkä toiveesi toteutuu. Heitä vielä kolikko toivomuskaivoon.
- Anonyymi
Huivipää Hankamäki ei pääse lähellekään naista.
- Anonyymi
Moniko pyhää raivoa kihisevä femakko on kirjan lukenut? Tässä tuntuu olevan sama ilmiö kuin Salman Rushdien kirjan aiheuttamat muslimimellakat.
- Anonyymi
Olette Hankamäen puolustelijat siis sitä mieltä, että kaikki paha maailmassa ja Suomessa on naisten syy? Kuten, jos aikuinen mies houkuttelee lapsen seksuaaliseen suhteeseen;, niin se on naisten syy, kun se mies ei ole saanut seksiä? Minusta tuollainen on yksinkertaisesti sairasta!
- Anonyymi
En voi tietää mitä Hankamäki väittää kun kirjaa ei mistään saa. Oletko itse jo kirjan lukenut?
- Anonyymi
Puheet on puheita mutta maahantupanneet muslimit tekivät, eivät puhuneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi tietää mitä Hankamäki väittää kun kirjaa ei mistään saa. Oletko itse jo kirjan lukenut?
Ei vihervasemmisto tule lukemaan siitä koskaan muuta kuin itseään kiihottavat valmiiksi boldatut kohdat jotka nekin luetaan raivon vallassa.
- Anonyymi
Jos joku nainen vieläkin aikoo äänestää persuja niin ei voi ainakaan myöhemmin sanoa ettei tiennyt heittävänsä samalla pois oikeutensa määrätä itsestään ja kehostaan.
- Anonyymi
HÖPÖ HÖPÖ!
Kyllä nyt menee punausvassa puurot ja vellit sekaisin *naur!
- Anonyymi
Usko nyt jo, emme me ole minnekään kaikkoamassa :)
Veikkaan, että osa on, osa ei. Jos sinä aiot jäädä, niin et toki ole kenellekään siitä selitystä velkaa, mutta kiinnostaisi silti tietää, miksi? Millä tavoin näet tämän kirjatilanteen?
- Anonyymi
Sanoo persuäijä joka trollaa palstalla kellon ympäri.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561188
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1531152Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601085Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82976Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu46889Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55818Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54780Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54775- 32722
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71721