Vaikka totuus on erittäin yksinkertainen: yleensä olet joko XY tai XX. Sinun kromosomeissasi lukee mitkä fyysiset lahjat sinulle on syntymässä annettu. Miksi siis et hyödyntäisi noita lahjoja täysillä sen sijaan että valitset mielikuvituksen tien joka noita lahjoja ei muuta?
Luonnon eläimetkin tajuavat niitä hyödyntää.
Eikö lopulta olisi paljon helpompaa muuttaa mieli kuin muuttaa vartalo, ja luultavasti saada se siinä prosessissa aivan rikki?
"Syntax error..."
Nykyään ihmiset "ovat" kuvittelemaansa sukupuolta.
14
94
Vastaukset
Vähäinen tieto saa asiat tuntumaan yksinkertaisilta. Jos jokin asia vaikuttaa käsittämättömältä, kannattaa ehkä harkita sitäkin vaihtoehtoa, että käsittämättömyys ei ehkä johdukaan siitä, että muut ovat outoja - se voi johtua ihan oman ymmärryksen puutteesta. Usein tiedon lisääntyessä ymmärrys kasvaa.
- Anonyymi
Sinulta se ymmärrys puuttuu kokonaan. Tyhjää lätinää kyllä tulee novellikaupalla, mutta mitään järkevää et koskaan sano.
- Anonyymi
Luuleekohan ryhmä että noillakin olisi. https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ulkomaat/tutkijaryhmän-laskelma-emme-ole-yksin-–-linnunradan-galaksissa-on-kanssamme-peräti-36-älykästä-sivilisaatiota/ar-BB15ycZY?li=BBr5KbI
- Anonyymi
Taas evolutionistien alkusyntymytologiat esillä - ei perustu miinkään.
- Anonyymi
Viher-puna-feminismi on käynnistänyt uuden luomisen, jossa alkuperäisen XY ja XX sukupuolen sijalle syntyy useita ennen tuntemattomia sukupuolia. Vielä on ratkaisematta, miten sukua jatketaan.
- Anonyymi
Kuulostat näiltä hihhuleilta, jotka julistavat olevansa ylpeitä sukupuolestaan! Sama kuin jotkut ylpeilevät valkoisella perseellään.
- Anonyymi
Pride-väkihän se ylpeyttään julistaa erilaisuudestaan, kuten nimikin sanoo!
- Anonyymi
Eli valkoinen persekin on jo nyt rasismia? Ta ihan muuten vaan väärin?
Minkä värinen perse omasta mielestäsi olisi poliittisesti korrekti? Punainen?
- Anonyymi
Ihminen on mikä on. Kuvitelmat omasta sukupuolesta taas liittyy lähinnä mt-ongelmiin, jotka näyttävätkin olevan hurjassa kasvussa kun ihmiset "kuplautuu".
- Anonyymi
Laajeneekohan toi missä vaiheessa koskemaan myös lajia, ei vaan sukupuolta?
Mainaan jos mä koen olevani sika (siis sellai ihan pikea sika niminen eläin, ei vaan se sellanen ”sika”) niin: Tuleeks mulla sillon olla oikeus viettää humaani elämäni sikolätissä röhkien, saaden safkat ja terveydenhuollon sekä täyden ylläpidon täysin ilmaseks koko elämäni ajan? Vai onks moinen edelleen sallittua ainoastaan matuille? - Anonyymi
Te tietämättömät.
Syntyy xxy ja xyy geenisiä, sekä sukupuoleltaa xy naisia syntyjään esim.- Anonyymi
Sun pitää alottaa ihan uus evoluutioteorian tieteenhaara, jossa pelkkä geenivirhe tekee kenestä tahansa ihan oman lajinsa edustajan!? :P :D
Ootko sitäkin mieltä, et jos esim. multa puhkeaa toinen silmä, että mä oon sen jälkeen kyklooppi?
- Anonyymi
Sukupuoli ei ole mielipidekysymys.
- Anonyymi
Ja jos olis, niin sekin olis ihan takuulla vihapuhetta?
Mut sitä moon vähä ihmetelly, et jos sukupuolielimiä on tasan kaks, niin kuin noita sukupuolia voi olla rajaton määrä!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a515913Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,464395Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1494153Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K913660Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii712889Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1062527Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut452084Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561846Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2421724Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä361504