Vaikka totuus on erittäin yksinkertainen: yleensä olet joko XY tai XX. Sinun kromosomeissasi lukee mitkä fyysiset lahjat sinulle on syntymässä annettu. Miksi siis et hyödyntäisi noita lahjoja täysillä sen sijaan että valitset mielikuvituksen tien joka noita lahjoja ei muuta?
Luonnon eläimetkin tajuavat niitä hyödyntää.
Eikö lopulta olisi paljon helpompaa muuttaa mieli kuin muuttaa vartalo, ja luultavasti saada se siinä prosessissa aivan rikki?
"Syntax error..."
Nykyään ihmiset "ovat" kuvittelemaansa sukupuolta.
14
74
Vastaukset
Vähäinen tieto saa asiat tuntumaan yksinkertaisilta. Jos jokin asia vaikuttaa käsittämättömältä, kannattaa ehkä harkita sitäkin vaihtoehtoa, että käsittämättömyys ei ehkä johdukaan siitä, että muut ovat outoja - se voi johtua ihan oman ymmärryksen puutteesta. Usein tiedon lisääntyessä ymmärrys kasvaa.
- Anonyymi
Sinulta se ymmärrys puuttuu kokonaan. Tyhjää lätinää kyllä tulee novellikaupalla, mutta mitään järkevää et koskaan sano.
- Anonyymi
Luuleekohan ryhmä että noillakin olisi. https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ulkomaat/tutkijaryhmän-laskelma-emme-ole-yksin-–-linnunradan-galaksissa-on-kanssamme-peräti-36-älykästä-sivilisaatiota/ar-BB15ycZY?li=BBr5KbI
- Anonyymi
Taas evolutionistien alkusyntymytologiat esillä - ei perustu miinkään.
- Anonyymi
Viher-puna-feminismi on käynnistänyt uuden luomisen, jossa alkuperäisen XY ja XX sukupuolen sijalle syntyy useita ennen tuntemattomia sukupuolia. Vielä on ratkaisematta, miten sukua jatketaan.
- Anonyymi
Kuulostat näiltä hihhuleilta, jotka julistavat olevansa ylpeitä sukupuolestaan! Sama kuin jotkut ylpeilevät valkoisella perseellään.
- Anonyymi
Pride-väkihän se ylpeyttään julistaa erilaisuudestaan, kuten nimikin sanoo!
- Anonyymi
Eli valkoinen persekin on jo nyt rasismia? Ta ihan muuten vaan väärin?
Minkä värinen perse omasta mielestäsi olisi poliittisesti korrekti? Punainen?
- Anonyymi
Ihminen on mikä on. Kuvitelmat omasta sukupuolesta taas liittyy lähinnä mt-ongelmiin, jotka näyttävätkin olevan hurjassa kasvussa kun ihmiset "kuplautuu".
- Anonyymi
Laajeneekohan toi missä vaiheessa koskemaan myös lajia, ei vaan sukupuolta?
Mainaan jos mä koen olevani sika (siis sellai ihan pikea sika niminen eläin, ei vaan se sellanen ”sika”) niin: Tuleeks mulla sillon olla oikeus viettää humaani elämäni sikolätissä röhkien, saaden safkat ja terveydenhuollon sekä täyden ylläpidon täysin ilmaseks koko elämäni ajan? Vai onks moinen edelleen sallittua ainoastaan matuille? - Anonyymi
Te tietämättömät.
Syntyy xxy ja xyy geenisiä, sekä sukupuoleltaa xy naisia syntyjään esim.- Anonyymi
Sun pitää alottaa ihan uus evoluutioteorian tieteenhaara, jossa pelkkä geenivirhe tekee kenestä tahansa ihan oman lajinsa edustajan!? :P :D
Ootko sitäkin mieltä, et jos esim. multa puhkeaa toinen silmä, että mä oon sen jälkeen kyklooppi?
- Anonyymi
Sukupuoli ei ole mielipidekysymys.
- Anonyymi
Ja jos olis, niin sekin olis ihan takuulla vihapuhetta?
Mut sitä moon vähä ihmetelly, et jos sukupuolielimiä on tasan kaks, niin kuin noita sukupuolia voi olla rajaton määrä!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215674- 541785
- 251259
- 721070
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom1811062Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531017Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.140973Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️61955- 48938
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58935