Mahtava diili italialaisille

Anonyymi

Sakilla on isommat talot, suurempi varallisuus ja valtiolla jemmassa 100 mrd. kultaa.

Köyhä Suomi nettomaksaa 3,7 mrd. rikkaille ja pitää vielä sitä hyvänä tuloksena :D ...Voi elämä kaikkea sitä näkee.

Italialaiset toivoo varmasti että Suomessa demarit pysyy vallassa. Huomatkaa, Italialle ei kelvannut laina, vaan lahjoitus pelkästään. Siellä sitä kelpaa keitellä spagettia ja kiistellä laseja, Suomi (demarit ja vihervassut) kustantaa (veronmaksajien rahoilla tietty!!)!!!

24

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kyllä kehtaa mennä Italiaan lomalle, nehän pitää aivan tollona kun kuulee että on Suomesta. Varmaan sellaista keinotekoista kohteliaisuutta yrittävät mutta takana pidättelevät naurunpyrskähdyksiä.

• Anonyymi

Demarit Suomesta kustansi köyhän kansan kukkarosta Luigeille helpon elämän jatkon. Kyllä kelpaa huristella lambolla, juoda laatuviinejä ja vältellä veroja jatkossakin.

• Anonyymi

Oikein kunnon nöyrän orjan tulos tästä apupaketista. Maksetaan rikkaimmille ja pidetään sitä hyvän juttuna!! Voiko tämä olla tottakaan...

Suomella on todella heikko itsetunto. Ei osata pitää omia kansallisia etuja, vaan madellaan isompien poikien tai tyttöjen edessä. Suorastaan anotaan että saadaanko maksaa herran pidot.

• Anonyymi

Demarit: Joo eihän meidän tartte maksaa kuin 37 euroa vuodessa 40 vuotta, ei paljon mitään!!!! Suorastaan voitto /s

Tuokin olisi ollut suuri raha ihan kotoisille köyhille muutamassa vuodessa. Sillä olisi saatu valtavasti aikaan Esimerkiksi 5 vuotta. Mitä sillä olisikaan voitu tehdä köyhille, tai koko kansalle. Todella paljon, vaikka kuulostaa vähältä mutta sitä se ei ole!!

• Anonyymi

Kuvittelepa että jonkun demarin naapuri ostaa ison S-mersun (tai minkä vaan kalliin pirssin) ja demarinaapuri tietää, että tuo ökynaapuri kiertää veroja. Ökynaapuri vielä valitelee että huollot ja vakuutukset on niin kalliita, ettei meinaa olla varaa maksaa!! No kunnon demari vie mummon tyynyn alta rahat ja lupaa maksaa ökynaapurin auton huollot ja kulut vastikkeetta. Demari sai hyvän mielen, vaikka mummo vähän vastusteleekin koska olisi tarvinnut rahoja itse lääkkeisiinsä. Mutta mitä siitä, demarille on tärkeintä että itsekin näytää varakkaalta hyväntekijältä. Näin hän perustelee asian mummollekin, että meilla on varaa maksaa ja tämä on oikeasti hyvä juttu!!!
      :DDDDDDD

• Anonyymi

Auttakaa meitä jotka ajattelevat aivoilla. Emme kestä tätä kansamme kusetusta ja etelän hulttiomaille annettavaa hyysäystä - rikkaille maille vieläpä.

• Anonyymi

Nauravat

• Anonyymi

Kannattaa muistaa että keskimääräinen Äo on 100 ja puolet kansasta on tätä tyhmempää. Siinä demokratian heikkous ja syy, miksi demareita ja vihreitä yms. pääsee toisinaan valtaan.

Tyhmäkin voi olla fiksu, mutta kun media vielä puolustaa ja valehtelee vasemmistolaiseen tapaan niin sekoittuuhan siinä useammankin pää.

• Anonyymi

Vihervassut ja demarit ovat saamapuolella melkein aina itsekin, niin helppohan niitä varoja on jaella muiden taskuista pitkin maailmaa.

Jos joutuisivat itse maksamaan, niin käyttäytyisivät kuin n a t s i t 30-luvulla.

• Anonyymi

Nyt itketään että italialaisilla on paljon enemmän varallisuutta kuin suomalaisilla.

Ensinnäkin italialaisten varallisuus jakaantuu hyvin epätasaisesti, Italia on vanha sivistysvaltio ja vanhoille suvuille on satojen vuosian aikana kertynyt melkoisesti varallisuutta. Suurin osa italialaisista on kuitenkin paljon köyhempiä. Osin italialaisten suurempaa varallisuutta selittää myös se, että Italia on tiheään asuttu maa jossa on paljon suurkaupunkeja. Suurkaupungeissa asuntojen arvo nousee korkeaksi vaikka ne olisivatkin vanhoja ja huonokuntoisia.

Mutta erityisesti minua riepoo tässä se, että Italiassa edellinen hallitus piti tiukkaa talouskuria, mutta sitten nykyiset oikeistopopulistit pääsivät valtaan sillä seurauksella että Italia luopui tiukasta talouskuristaan. Siis Persut syyttävät Italian Persuja yli varojen elämisestä.

• Anonyymi

Onpa taas kömpelöä selittelyä demarilta. Totuus on aina yksinkertainen. Olemme köyhempiä kuin Italia. Siellä kierretään veroja. Me maksamme heidän yli varojen elämistä. Se on vaan fakta. Ei edes lainaa, vaan avustusta!

Ja demarit vihervasemmistolaisine apupuolueineen tämän mahdollistaa, että kansa maksaa vaikka rahoille olisi kipeää tarvetta kotimaassa. HÄVETKÄÄ.

• Anonyymi

Älä selitä. Italia on elänyt yli varojen ties kuinka kauan. Nyt olisi sentään voineet myöntää tuon lainana ja vaatia tiukempaa talouskuria mutta ei!!! Italia sanoi EI lainalle. Halusi avustuksena. Ja sen sai, kiitos mm. suomalaisten demarien. Voi v ittu miten uunoa porukkaa voi Suomessa olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa taas kömpelöä selittelyä demarilta. Totuus on aina yksinkertainen. Olemme köyhempiä kuin Italia. Siellä kierretään veroja. Me maksamme heidän yli varojen elämistä. Se on vaan fakta. Ei edes lainaa, vaan avustusta!

Ja demarit vihervasemmistolaisine apupuolueineen tämän mahdollistaa, että kansa maksaa vaikka rahoille olisi kipeää tarvetta kotimaassa. HÄVETKÄÄ.

Ei minulla ole mitään hävettävää, Italialaisilla on keskimäärin nettovarallisuutta 275 000 euroa, suomalaisilla 169 000. Itselläni nettovarallisuutta on huomattavasti enemmän kuin italialaisilla keskimäärin, jos Persut itkevät ettei heillä ole varallisuutta, niin se on lähinnä ihmisestä itsestään kiinni.

Kyllä varallisuutta alkaa kertymään jos rahojaan käyttää viisaasti. Olennaista on se, ettei kaikkea rahaa pidä kuluttaa eikä laittaa ainakaan mihinkään autoon. Rahaa säästetään, sillä ostetaan kiinteistöjä ja osakkeita. Jos laitat kaiken autoon, niin rahasi vain ruostuu siellä pihalla eikä mitään varallisuutta koskaan kerry.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole mitään hävettävää, Italialaisilla on keskimäärin nettovarallisuutta 275 000 euroa, suomalaisilla 169 000. Itselläni nettovarallisuutta on huomattavasti enemmän kuin italialaisilla keskimäärin, jos Persut itkevät ettei heillä ole varallisuutta, niin se on lähinnä ihmisestä itsestään kiinni.

Kyllä varallisuutta alkaa kertymään jos rahojaan käyttää viisaasti. Olennaista on se, ettei kaikkea rahaa pidä kuluttaa eikä laittaa ainakaan mihinkään autoon. Rahaa säästetään, sillä ostetaan kiinteistöjä ja osakkeita. Jos laitat kaiken autoon, niin rahasi vain ruostuu siellä pihalla eikä mitään varallisuutta koskaan kerry.

Taas tyypillinen demari. Niin omaa napaa tuijottaa "minä minä minä". Entäs ne sinua huomattavasti köyhemmät suomalaiset, joilla ei ole varaa leuhkia että on rikkaampi kuin italialaiset? Ja että köyhät ovat vain persuja? Voi elämä miten halveksivaa, itsekästä ja ylenkatsovaa sakkia ovat demarit. Sitten alkaa vielä jakelemaan jotain talousvinkkeja. Sanoihan se Urpilainenkin aikoinaan "kuka muka tienaa Suomessa alle 3000 €".

Kuule onneksi olkoon, kuulut tuohon maagiseen "1 %" eliittiin. Sellaista on kyllä puhe ja käytöskin. Mutta pitä olla tyhmä että puolustat rahan jakamista vastikkeetta ulkomaille sen perusteella että oler itse rikkaampi kuin keskiverto italialainen.

Kyllähän minä tiesinkin että demarit ovat ulkokullattuja, kauniit puheet köyhien ja vähempiosaisten puolustamisesta mutta voi jestas, miten erilainen voi olla totuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas tyypillinen demari. Niin omaa napaa tuijottaa "minä minä minä". Entäs ne sinua huomattavasti köyhemmät suomalaiset, joilla ei ole varaa leuhkia että on rikkaampi kuin italialaiset? Ja että köyhät ovat vain persuja? Voi elämä miten halveksivaa, itsekästä ja ylenkatsovaa sakkia ovat demarit. Sitten alkaa vielä jakelemaan jotain talousvinkkeja. Sanoihan se Urpilainenkin aikoinaan "kuka muka tienaa Suomessa alle 3000 €".

Kuule onneksi olkoon, kuulut tuohon maagiseen "1 %" eliittiin. Sellaista on kyllä puhe ja käytöskin. Mutta pitä olla tyhmä että puolustat rahan jakamista vastikkeetta ulkomaille sen perusteella että oler itse rikkaampi kuin keskiverto italialainen.

Kyllähän minä tiesinkin että demarit ovat ulkokullattuja, kauniit puheet köyhien ja vähempiosaisten puolustamisesta mutta voi jestas, miten erilainen voi olla totuus.

Mitätähn tämä demari sanoisi jos joituisi henkilökohtaisesti maksamaan ihan kunnolla muiden elämistä. Kerran on niin varakasta olevinaan. Kerätköön nämä ökydemarit itse kolehdin ja antakoot italialaisille, kerran ovat noin rikkaita.

• Anonyymi

Oli niin tai näin, itse ovat tilanteensa tehneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli niin tai näin, itse ovat tilanteensa tehneet.

Mikään muu ei ole nyt viherpunikeillakaan syynä tähän rahan lappoon, kuin se että saataisiin eu-kommunismi pelastettua. Se on syy, ei mikään lähimmäisenrakkaus. Näin on.

• Anonyymi

Italiassa ja espanjassa, pystyy elämään tax free !!
      - ei alv ei muu verotus, ei trafi maksut, ei sähkönsiirtomaksut ole vaivana !!!
      Niinpä oma elintaso onkin korkea. Elintarvikkeet halpoja viinit halpoja... tax free toimii kaikkialla lisäksi... espanjassa on nyt jo kanlsalaispalkka !! --- huom kanasalaispalkka !!
      Ja kun muut maat maksaa vielä velatkin, joita on tehty holtittomasti vuosikymmeniä.
      - Niin elintaso on italian, espanjan rikkailla tosi hyvä. - vain tyhmä veroa tai velkoja maksaa !!

Kylmässä suoemessa on verot pakko maksussa, tasa-verot joka paikassa. Elämä
      on hankaloitettu tasa-vero maksuilla, auton katsstukseilal,,,, trafi maksuiilla yms pakko sähkönsiirto-maksu-kyykytyksellä !
      ---Että se ilmainen kehitysapu kyllä tulisi maksaa suomen köyhille..
      Meillä on nyt massa-työttömyys, talvella lämmitykseen menee rahaa....- köyhyys on suurta. Ja Eläyettäviä pakolais turosteja ja terrotisteja on paljon !! kalliiksi tulee.. - mistä rahat ?
      Köyhät suomessa elää kehitysmaa elämää, ei voi kuluttaa,,, tasa verot vie elintason köyhiltä....suomessa.

• Anonyymi

Onkohan olemassa tutkimusta minkä maan kansa on onnellisinta?
      Sehän on selvitetty monena vuonna mikä maa on onnellisin, se on Suomi.
      Ihmisten onnellisuudesta ei puhuta.
      Alistettu ja nöyryytetty kansa jota tyhmennetään ja pidetään tietämättömänä virallisella propagandalla saadaan uskomaan hyviin oloihinsa.
      Jopa Neuvostoliitossa oli ihmisiä jotka kuvittelivat elävänsä paratiisissa kun heille niin kerrottiin.
      Vieläkö muistutettaisiin siitä syntymälottovoitosta...

• Suomalaisten siivu elvytyspaketista on niin pieni, että ei sitä monikaan siellä ulkomailla erikseen mieti. Valtaosa myös ymmärtää, mikä elvytyspaketin tarkoitus on. Varsinkaan saamapuolella olevilla ei ole mukavat oltavat.

Kun Suomen bruttokansantuotteesta 40 prosenttia tulee viennistä, ja siitä viennistä valtaosa suuntautuu EU-maihin, ja kyse on 96 miljardista vuositasolla (kasvamaan päin, lisäksi), niin kannattaako mielestäsi se homma jättää oman onnensa nojaan ja nostaa kädet pystyyn, ettei vain joku luule, että tässä autetaan? Vai kannattaako oman maamme talouden ja työllisyyden eteen yrittää tehdä joitakin elvytystoimia? Kannattaako nettomaksaa 3,7 miljardia pyrkiäkseen säilyttämään yli kymmenkertaisen tulovirran vuositasolla, vai kannattaako säästää se 3,7 miljardia silläkin uhalla, että tappiot ovat moninkertaiset?

Perussuomalaisia lukuunottamatta puolueet ovat ymmärtääkseni sillä kannalla, että toimia tarvitaan ja elvyttää kannattaa, eikä pidä vain nostaa käsiä pystyyn.

• Anonyymi

Että 96 miljardia? Ja miljardi siitä Italiaan? Kelle muille lahjoitetiin kuin Italialle? Taisi mennä nekin lahjoitukset ihan väärille maille jos vientiä haluttiin turvata.

• Anonyymi kirjoitti:

Että 96 miljardia? Ja miljardi siitä Italiaan? Kelle muille lahjoitetiin kuin Italialle? Taisi mennä nekin lahjoitukset ihan väärille maille jos vientiä haluttiin turvata.

Löydät kyllä kysymyksiisi vastauksia helposti, mikäli haluat. Kokonaisuus on monitahoinen, mutta perusymmärryksen saavuttaminen ei vaadi paljon, jos siihen on halua.

• Anonyymi

Eiköhän vaihdettais puheenaihetta. Puhutaan vaikka siitä että Suomi on maailman onnellisin kansa tai siitä että Marinin hallitus on hoitanut koronakriisin hyvin. Ei vajota negatiivisuuteen.

• Anonyymi

Suomi maksaa kehitysapuna saman summan muutamassa vuodessa kehitysapuna. Tuo raha jää sentään Eurooppaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      364
      8223
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2572
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      928
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      853
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      826
    6. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      823
    7. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    8. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      810
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      713
    Aihe