Poistettuja Litteämaa aiheisia keskusteluja

Anonyymi

Tämä on salaliittoteoria palsta. Luulisi että täällä saisi avoimesti kirjoittaa uskomuksistaan ja epäilemistänsä salaliitoista. Miksi silti litteäämaata sensuroidaan, ja litteämaa aiheisia keskusteluja poistetaan palstalta, sekä ketjujen lukumäärä kertoja pudotetaan lähemmäs tuhannesta lukukerrasta vain muutamiin kymmeniin lukukertoihin?
Onko tarkoitus vitsailla ja saada meidät littarit näyttämään naurettavilta?

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Te olette naurettavia.

• Anonyymi

Paholaisen valtakunta on tulossa päätökseen, tottakai se viimeiseen asti koittaa sensuroida totuutta epätoivoisesti. Jos halajaa taivaaseen kuoleman jälkeen niin on tehtävä parannus. Googlaa pelastusrukous. Usko Jeesukseen. Siunausta vaan.

• Aloittaja on totuuksien lähteillä eikä sensurointi koske suinkaan ainoastan tätä palstaa jonka poistot eivät kuitenkaan ole mielestäni merkittäviä.

Litteää Maata koskevia videoita on poistettu esim. JuuTuupista tuhansin. Näillä on ollut miljoonia katsojia.

Herää aiheellinen kysymys että miksi tämä on niin arka aihe?

• Anonyymi

En tiedä mutta täältä lähtevät myös koronarokotteen sisältämää sirua käsittelevät aloitukset.

• Anonyymi

SpaceX Dragon on palaamassa juurikin maahan.
      Selittäkää littumaallikot, minkä vuoksi suora rata esitetään kaksiuloitteisella kartalla sellaisena käyränä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8226
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      91
      6352
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6233
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4841
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3284
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2922
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2819
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2786
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2750
    Aihe