Alkoi oikein kovasti naurattamaan, kun ajattelin , että voi ressukat skini-nahkapäät, miten te esimerkiksi menette keskitalvella etelän lämpöön? Siis ettehän voi mennä, koska siellä on erinvärisiä,erirotuisia ihmisiä. Miten te siellä kestätte tummaihoisia,komeita, siististi ja tyylikkäästi pukeutuneita ja hohtavanvalkoiset hampaansa hoitaneita miehiä, sama pätee tietysti etelän kaunottariin, sekin vielä , että paljon esim. espanjan ja italian lomaparatiiseihin tulee afrikan puolelta ihmisiä lomanviettoon?? Pakkaatteko pesäpallomailat uikkarien yms. lisäksi matkalaukkuunne???Näin jäi miettimään suomalainen nainen
meneekö skini
19
1339
Vastaukset
- ei somaleita
ole.
- olisi?
Heips! No kuule taitaa ollakin, ihan itse olen heitä jututtanut, jopa somaliastakin olevia henkilöitä! Olen tavannut paljon afrikanmaista olevia näilläkin seuduilla! terv. antti
- Jorma.Kovanen
on siellä ainakin Brittinahkapäitä, joita ei varmasti voi olla huomaamatta.
Suomalainen mies jäi miettimään miksi moinen kysymys piti edes esittää... - Kiiklanteri
pitäisi mennä etelään?
- Caso
Minä haluan xi/talvi etelän lämpöön. Jo monta vuotta näin on ollut.
- dildo
niin B reikiä ovat
Skini-ressukoilla mihinkään etelän matkoihin varaa ole.Nehän ovat köyhiä joten ei niillä riitä siihen rahaa,etenkin kun on juoppoja kaikki. Kaljaan ja hakaristeihin se raha menee.
Kaikkihan ton tietää.- lot
Mitä ne hakaristit nykyään maksaa? Ovatko kalliita Mun varasto on ihan loppu, ne kuluu tosi nopeesti.
Vastaa pian. Olen pelokas, ettei jää rahaa Imatran reissuun eikä kaljaan..
- skinisti
Kreikan Iron Youth rulettaa!!!
Ja siellä tosiaan on vähemmän mustaa populaa kuin täällä.- kauheeta
että maailmassa on niin erivärisiä ihmisiä, tosi kauheeta!hah hah haaaa
- BLACKANDWHITE
no se on huomattu että olet rasisti ja skini.
ei ole sullakan asiat kovin hyvin kun on tyhmä pää kärsii koko vartalo. mitä sä itsees kiusaat noilla ajatuksilla jos joku on musta niin on ja paskakin vielä niin anna olla, elä sä vaan elämääsi niin huomaat että on paljon mukavempaa
keskittyä kivoihin asioihin,saat vielä itselles kivan tyttöystävän ja rauhoitut kun oot kasvanu isoks.inhoan skinejä, mutta antaa niiden olla
jokainen taaplaa tyylillään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743930Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1893195Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle702570Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3682310- 1721971
- 781595
- 331515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382