Miksi USA n vaaleista ei saa keskustella puolueettomasti edes salaliittoteoria palstalla?

Minä olen bannissa maailman menoa palstalla eivätkä viestini tule enää läpi edes salaliittoteoria palstalle? Tai tänne tulee mut ylläpito poistaa lähes välittömästi. Tätäkö on demokratia? No joo, mä kannatan papparaista Joe Biden! Tuleeko nyt viesti läpi?
Korruptio USA n presidentin vaaleihin liittyen on mediassa jo aivan läpinäkyvää

23

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toki Bideniä kannattavat viestit läpäisevät sansuurin. Niitä jopa monistetaan ja jaetaan tuhansille.
      Mr. Trump on äärimmäisen epäsuosittu henkilö suomalaisten kommunistien keskuudessa eikä hänestä saa hyväpuhua.
      Jos sen teet niin menetät kasvosi ja työpaikkasi; perheesi tuhotaan ja toimeentulosi on mennyttä. Päädyt asunnottomaksi alkoholistiksi ja kohtalonasi on vain ennenaikainen kuolema joka saattaa tuossa tilanteessa olla jopa helpotus.

• Anonyymi

Sain tuohon alle ainakin osan tekstistäni julkaistua kun kirjauduin ulos suomi24 ja käynnistin tietokoneen uudelleen.

Mutta veikkaan ettei tuo kommentti kuitenkaan tuossa enää aamulla ole.

Ja poistettujen viestien listaan ei todellakaan lisätä t rum pin kannattajien kirjoittamia poistettuja viestejä.

-Delphin

• Anonyymi

#Joebiden voittaa vaalit.
      #Joe Biden presidentiksi

Leikattu versio alkuperäisestä tekstistäni:
      -Aion ystäväni kanssa haastaa suomalaisen median oikeuteen riippumatta siitä voittaako vaalit Biden vai Trump.

USA. n Helsingin lähetystöstä tulee lakimies ajamaan hänen asiaansa koska hän on USA.n kansalainen ja hän on koonnut pitkän listan suomen valtamedian USA. n presidentistä kirjoittamaa vihapuhetta jotka hän kokee demokratian loukkauksena koska olisi Trumppia aiemmin äänestäneenä halunnut puolueetonta tietoa vaalitaistelusta.

Suomi maailmankartalle USA n presidentin solvauksista ja vihapuheesta? Näin on hyvin lähellä tapahtua, eikä Joe bidenkään ole suomen ystävä jos voittaa vaalit kun kuulee miten USA ta on haukuttu Suomessa!

Trump sentään vieraili Suomessa, on kehunut Suomen metsänhoitoa. Trump osoitti että Suomen ystävä ei kannata olla. Tulee kiitokseksi vaan pazkaa niskaan.

#Joebiden voittaa #Joebiden presidentiksi

• Anonyymi

Olet sinä idiootti vai haastat ihan oikeuteen 😂🤦‍♂️

• Anonyymi

Trump fanilla on paniikki päällä vaikka ei ole edes amerikkalainen 😂😂😂😂.

• Anonyymi

Haasta oikeuteen. Joo. Näytä niille! 🤣

• Anonyymi

Kerrotko vielä mitenkä demokratia liittyy siihen mitä yksityinen palveluntarjoaja, jonka käyttäehtosopimusen, riippumatta luitko sitä vai et, jossa todetaan että palveluntarjoaja saa valita vapaasti mitä julkaisee palstallaan, hyväksyit kirjoittaessasi.

Kirjoituspalsta ei ole julkinen paikka.

Sinua sitoo se käyttöehtosopimus, jonka, kuten totesin, sinä hyväksyit kirjoittamalla palstalle; vaihtoehtoa että kirjoitat ja et hyväksy käyttjäehtosopimusta ei ole olemassa. Jos se sopimus ei miellytä, ei tarvitse kirjoittaa.

Mikäli haluat soveltaa ilmaisuusi sananvapautta voit mennä kadulle tai lähistön puistoon; siellä saat ilmaista itseäsi vapaasti.

Tajuatko?

• Anonyymi

Yritän kovasti ymmärtää mitä puolueeton kirjoittelu tarkoittaisi? Ettei Trumpia yhtään lainata mitä Twiittaa tai sanoo? Tai mitä sanoo , ei saa todeta että kyseessä ei ole lääketieteellinen fakta. Ei saa kirjoittaa mitä T on puhunut nauhalle?

Suomen media kertoo mitä T haluaa saavuttaa, työpaikkoja ja padota kiinan talousvaikutusta jne. Se kertoo myös niistä asioista mitkä on meille tärkeitä, miten suhtautuu tasa-arvoon, Natoon, Eurooppaan jne. Kahden jälkimmäisen osalta ei media edes halua käsitellä mitä toinen kausi tarkoittaa....

Niin mikä olisi tasapuolista kirjoittelua?

• Anonyymi

Tasapuolista kirjoittelua olisi tietenkin Trumpin hehkutus ja Bidenin haukkuminen seniiliksi papparaiseksi.

• Anonyymi

Delphin,

Kannatatko Suomen NATO jäsenyyttä?

• Anonyymi

Ei täällä ketään bannata, näköjään.

• Suomalaisen enemmistön mielipidettä muokkaavat töllö, IS, Il ja HS.
      Tämä sukupolvi joka näihin luottaa on kuolemassa pois ja uusi vapaampi tiedonvälitys tulee valtaamaan alaa.

Elämme mielenkiintoisia aikoja.

• Anonyymi

Millä tavalla mediat, jotka eivät noudata journalistisia periaatteita, eivät arvosta tai ymmärrä tieteellistä menetelmää tiedon tiedon tuottamiseen, demonisoivat vastapuolen, tarjoavat samaa vaihtoehtoa ja levittävät RTn uutisia, ovat vapaita?

Onko Unkarin ja Venäjän media vapaa totuusmedia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla mediat, jotka eivät noudata journalistisia periaatteita, eivät arvosta tai ymmärrä tieteellistä menetelmää tiedon tiedon tuottamiseen, demonisoivat vastapuolen, tarjoavat samaa vaihtoehtoa ja levittävät RTn uutisia, ovat vapaita?

Onko Unkarin ja Venäjän media vapaa totuusmedia?

Totuus media on tietysti sellainen joka julkaisee salaiittoteoriaa tukevia hölynpölyuutisia: kuulennot kuvattiin studiossa, maa on litteä, avaruutta ei ole olemassa, maa luotiin kuudessa päivässä, jne.

• Anonyymi

Tämä Nasuvaan kuuluu kirjoitustensa perusteella Kremlin edessä konttaajien klaaniin ; )

• Anonyymi

Delphin, se NATO kanta, miten on?

Puolesta vai vastaan?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Trump on Herran valittu! Naiset ovat Herran antimia hänelle.

• Anonyymi

Mitä sitä selvästä asiasta enempää höpöttämään. Biden voittaa ja sillä selvä. Saatte taas sen jälkeen keksiä uusia salaliittoja.

• Hillaryn- ämmää veikattiin presidentiksi mutta muistatteko millaiset itkupotkuraivarit kotimaiset kommunistitoimittelijat saivatkaan?

Tulemme näkemään aivan saman uudelleen.

• Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

Hillaryn- ämmää veikattiin presidentiksi mutta muistatteko millaiset itkupotkuraivarit kotimaiset kommunistitoimittelijat saivatkaan?

Trumpin voitto taas olisi mukava, ei siksi että fanitan miestä mitenkään, täysi Saatanahan se on, mutta toimien ja kannattajien seuraaminen on viihdyttävää.

Väki keksii mitä kummallisempia selityksiä miksi se on hienoa että heiltä on viety milloin rahat, milloin koulutus, milloin terveydenhoito. Hurraavat vain kun on hieno mies.

Ja globaalisti, tässä on vuosia kirjoitettu mitenkä NWO on perkeleestä jne, ja sitten kun tuli mies joka sitä toteuttaa kaikkien silmien edessä tää sakki on ihan kiimassa mitenkä on hienoa.

Tilanne on siis yksinkertaisesti hykerryttävän viihdyttävä; kaikki menee vähintään niin päin vittua kuin 4v sitten oletinkin.

• Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

Hillaryn- ämmää veikattiin presidentiksi mutta muistatteko millaiset itkupotkuraivarit kotimaiset kommunistitoimittelijat saivatkaan?

Parempi harjoitella itse peilin edessä itkua ellet mene vaalipaikalle sabotoimaan.

Nasu voi kerto miten näkee T ulkopolitiikan tulokset ja mikä on strateginen on lanka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi harjoitella itse peilin edessä itkua ellet mene vaalipaikalle sabotoimaan.

Nasu voi kerto miten näkee T ulkopolitiikan tulokset ja mikä on strateginen on lanka.

Kaliforniassa republikaanit ovat laittaneet luvattomia postiäänien keräyspisteitä. Luovuttuvat kuitenkin lasketaan...

Taisi katketa Putinin faksista lähetys, muistakaa mainita ”turvatakseen äänestyksen laillisuus.”

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2081
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      156
      1977
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      1926
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      14
      1173
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      987
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      946
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      875
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      834
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      50
      811
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      779
    Aihe