Mitä ruokaa tänään sulla?

Anonyymi

Ostin Lidlistä pakasteena kalaleikkeitä (yrttimaustettuja) ja teen oheen pussimuusia. Kurkkua ja tomaattia myös vihannespuolelta.

111

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mulla on oikeaa ruokaa. Ranskalaisia, häränfilee ja olutta.

• Anonyymi

Gurmeeta siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gurmeeta siis.

Suomalainen ruoka on hyvää. En syö isojen merkkien paska ruokia alkuperä voimolla likaista. Makuaineet? SEMONYX katsokaa mitå,löytyy..

• Anonyymi

Lämmitän eilen tarjouksessa ollutta Atrian Herkkulenkkiä mikrossa. Paistan sipulirenkaita voissa.

• Anonyymi

Mullakin on usein uunimakkaraa ja muusia ruokalistalla koska nopeaa ruokaa.

• Anonyymi

Kodin muusi on perunaa. Ei muuta. Hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kodin muusi on perunaa. Ei muuta. Hyvää.

Siis Lidlin muusi on perunaa. Ei muuta. Hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis Lidlin muusi on perunaa. Ei muuta. Hyvää.

Voisin sanoa jonkun sanan tämän puhelimen autocorrectista.. keletanstu!

Liidelin kääntyy kodin, jollet ole tarkkana.

Äsken väänsi jollet >> Jolley

Arg!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin sanoa jonkun sanan tämän puhelimen autocorrectista.. keletanstu!

Liidelin kääntyy kodin, jollet ole tarkkana.

Äsken väänsi jollet >> Jolley

Arg!

sen saa pois päältä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sen saa pois päältä

Ai. Mistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sen saa pois päältä

Minä,haluan kelta sinisen pois päältä,kadulta,tv ja mediasta. Täytyy olla todellä tietämätön ja hölmö.jos ei tiedä vieläkään asioista.,
        En ikinä.käy Litterissä. Huono akuppa. KETKÄ SIELLÄ KÖY? ruotsalaiset ? Ketkä sen omistaa,lähiitälöisetmkassarit veikkan

• Anonyymi

Kanasäläkastiketta sipulilla ja porkkanoilla selä valkopippurilla ja suolalla, keitetyt perunat, tomaatti, kurkkua ja salaattia, laktoositon kevytmaitojuoma. Kastike on erinomaista myös ruisleipäviipaleiden välissä iltapalana.

• Anonyymi

Persilja unohtui mainita kastikkeen mausteista.

• Anonyymi

Kanasäläkastike..ikinä kuullukkaa, mitä siinä on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletan että broiskusuikaleita. Siitä tulee hyvää jos pistää siihen sekä ruokakermaa että myös kuohukermaa. Mausteeksi suolaa, karria ja valkosipulijauhetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletan että broiskusuikaleita. Siitä tulee hyvää jos pistää siihen sekä ruokakermaa että myös kuohukermaa. Mausteeksi suolaa, karria ja valkosipulijauhetta.

OK ..tuo "sälä" vaan hämäsi:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkää ostatko niitä kauheita valmiiksi maustettuja ja marinoituja.
        Jokainen osaa itse lisätä suolaa, pippuria, chiliä, currya, yrttejä,..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persilja unohtui mainita kastikkeen mausteista.

Maistuuko persilja joltain?
        Syö silti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikken oo kuullu, hyvältähän tuo vaikuttaa jo nimen perusteella. Eli jotain kana/broileripaloja kastikkeessa, kasviksia ehkä tms kermaa, mausteita.
        Nam, hyvän nimen olet antanut kastikkeelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkää ostatko niitä kauheita valmiiksi maustettuja ja marinoituja.
        Jokainen osaa itse lisätä suolaa, pippuria, chiliä, currya, yrttejä,..

Joo se on totta, ei marinoituja kannata. Mausteita ei edes tarvi kovin montaa, hyvää tulee vähemmälläkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo se on totta, ei marinoituja kannata. Mausteita ei edes tarvi kovin montaa, hyvää tulee vähemmälläkin.

Liian monta makua, niin mikään ei enää maistu miltään. Aistit turtuu.

Ruuan - raaka-aineet - oma maku pitää säilyttää.

• Anonyymi

Mieleinen kotiruoka on tärkeä asia näinä ankeina aikoina.

• Anonyymi

Mikäs nyt niin ankeeta on?

Rahat on ollut loppu jo pitkään. Ei siinä mitään uutta. Palkka on p aska ja aamulla pitää herätä

• Anonyymi

Mielestäni Lidlin pussimuusijauhe parasta maultaan. Olen testannut eri valmistajien vastaavia tuotteita. Tänään tarjouksessa Lidlissä. Lidlin muusiin kannattaa lisätä suolan lisäksi voita ja on herkkua.

• Anonyymi

Valmistaja kiinnostaisi...On X-TRAnkin saksalaisia muusijauhoja , siis S-marketissa.

Usein pakkausten kyljessä lukee "valmistuttaja se ja se"..ketä se kiinnostaa??

• Anonyymi

Täyttä kuraa koko pussimuusi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täyttä kuraa koko pussimuusi!

Perustele. Pussimuuseissa on eroja eli kannattaa tehdä makuvertailuja ja valita paras.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valmistaja kiinnostaisi...On X-TRAnkin saksalaisia muusijauhoja , siis S-marketissa.

Usein pakkausten kyljessä lukee "valmistuttaja se ja se"..ketä se kiinnostaa??

X-tran pussimuusiaineet raaka-aineet halvinta mahdollista mikä maistuu maussa eli ei hyvää maultaan. Lidlin muusijauhe ei halvinta hinnaltaan mutta Lidlissä usein tarjouksessa kuten tänäänkin lauantaitarjouksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

X-tran pussimuusiaineet raaka-aineet halvinta mahdollista mikä maistuu maussa eli ei hyvää maultaan. Lidlin muusijauhe ei halvinta hinnaltaan mutta Lidlissä usein tarjouksessa kuten tänäänkin lauantaitarjouksessa.

OK..pitäisi joskus käydä taas Lidlissä. FELIXin pussimuusijauhe on aika hyvää, parempaa kuin Mummon..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustele. Pussimuuseissa on eroja eli kannattaa tehdä makuvertailuja ja valita paras.

Silloin ei ainakaan littelistä kannata elttaantuneita sapuskoja hankkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpönlöpön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OK..pitäisi joskus käydä taas Lidlissä. FELIXin pussimuusijauhe on aika hyvää, parempaa kuin Mummon..

Totesin itsekin muusijauhevertailussani että Felix voitti Mummon vastaavan mutta pisimmän korren veti Lidlin muusijauhe eli kokeile sitä rohkeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo outo puoti. Kerran aikoinani kävin: ihan ihme tuotemerkkejä kioskin reunoilla kiertävillä hyllyillä, kuten milbonoja tjsp. Sitten keskellä lankakoreja joissa jotain siveltimiä, vesivärejä, teippirullia sekä lasten koon paitoja ym. ihme krääsää.
        Sitä ennen ja sen jälkeen olenkin ostokseni tehnyt oikeassa marketissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo outo puoti. Kerran aikoinani kävin: ihan ihme tuotemerkkejä kioskin reunoilla kiertävillä hyllyillä, kuten milbonoja tjsp. Sitten keskellä lankakoreja joissa jotain siveltimiä, vesivärejä, teippirullia sekä lasten koon paitoja ym. ihme krääsää.
        Sitä ennen ja sen jälkeen olenkin ostokseni tehnyt oikeassa marketissa.

Se on sinun ongelmasi jos olet noin epäluuloinen porvari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lidlissä liputetaan tuotteet jo viikko ennen kuin päiväys päättyy.
        Toista se on muualla.

• Anonyymi

Ajattelin paastota tänään

• Anonyymi

Onnea valintaasi.

• Anonyymi

Vietän viikonloput kaljadietillä, pelkkää kaljaa kaksi päivää.

Olen jo vuosia harrastanut samaa diettiä, kun juo riittävästi kaljaa, niin koko viikonloppuna ei edes muista syödä mitään.

Yleensä paino tippuu aina viikonlopun aikana pari kolme kiloa, mutta seuraavalla viikolla ne tulevat takaisin.

• Anonyymi

Alkoholitonta kotikaljaa minäkin kaipaisin.

• Anonyymi

Sulla on hyvä itsekuri jos kaljoittelusi rajoittuu vain viikonloppuun eli ei vaaranna ruuansaantiasi.

• Anonyymi

Aloitako k o perjanaina ?

Ite jo 9 kuukautta tipattomalla

17 kg laihmpana ja eö ämä.maist uu

• Anonyymi

Lauantaimakkaraa paahtoleipää kurkkua perunoita ruskeakastike kananmunia

• Anonyymi

Paistettua Pekonia sipulia jauhelihaa pussimuusia

• Anonyymi

Nam!

• Anonyymi

Purkkihernekeitto tulee nopeasti

• Anonyymi

Siihen minäkin turvaan kun haluan nopeasti apetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen minäkin turvaan kun haluan nopeasti apetta.

Toimii jopa kylmänä suoraan tölkistä.

• Anonyymi

Kotimaista kalaa silakkaa

• Anonyymi

Paistettuja muikkuja

• Anonyymi

Punaista lenkkiä juustoa päälle

• Anonyymi

Ostin liiteteristä pitsakiven ja Prisma sta pari pitsapeltiä. Paistan taas tänään pitsaa.

Nyt on kokeilussa uusi pohja. Puoliksi vehnäjauhoja ja puolet liiterin uutta tummaa sämpyläjauhoa. Kaksi eri versiota kaura ja ruis.

Tein hapanjuureen taikinan jo eilen. Yön yli jääkaapissa. Reilu tunti lämpimässä ja äsken venyttelyn pellille. Hyvältä näyttää. Nyt tunti odottelu a ja uuni täysille. Pitsa kuumaan uuniin muutamaksi minuutiksi ja toinen perään. Helppoa.

• Toi kivi pitäis ostaa. Tuleeko hyvää?!

Tänään mennään makaroonilaatikolla.

• Anonyymi

Tulee varmasti hyvää eli maukasta loppupäivää.

• Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

Toi kivi pitäis ostaa. Tuleeko hyvää?!

Tänään mennään makaroonilaatikolla.

Kyllä.
        Harmittaa jopa, että en ole moista aiemmin ostanut, kun olen epäillyt koko kiveä. Kivi toimii.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.
        Harmittaa jopa, että en ole moista aiemmin ostanut, kun olen epäillyt koko kiveä. Kivi toimii.

Pitää ostaa jos se sopii normi sähköuuniin..

• Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

Pitää ostaa jos se sopii normi sähköuuniin..

Mulla ihan tavallinen 30 vuotta vanha ja 50 senttinen Rosenlew . Toimii.

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla ihan tavallinen 30 vuotta vanha ja 50 senttinen Rosenlew . Toimii.

Ok, kiitti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.

Siis mikä sen kiven idis on,,,,pitää pohjan kuumana vai ..?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedä sitä.
        Kivi tosi kuuma. Pohja paistuu nopeasti altapäin. Täytteet, juusto ei ehdi kuivua.. pitsa paahtuu..
        Tavallisesti pitsa ikäänkuin keittyy.

• Anonyymi

Pitsat tuli uunista.
        Onnistuin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiakke halpaa lidlen sontaa syödään

Mut etupäässä lohta ja marinaoimaton t a kanaa. Ei sikaa eikä valmistukaa n äin paino pudo n ut jo. 17 kg

• Anonyymi

Suolakurkku kaalia sipulia jauhelihaa tomaattia

• Anonyymi

Silakkafileitä ostin Prisman kalatiskiltä, ja paistan niitä. Ovat hyviä, kun ensin pyöräytän ruisjauhoissa suolaa ripausja pannulle voi/ rypsiöljyseokseen paistumaan.
      Perunoita ja salaattia tomaattien kera.

• Anonyymi

Silakoita pitäisi syödä useammin. Herkkua.

• Anonyymi

Pizzaa rieska päälle sinappia pohjalle siihen täytteen päälle

• Anonyymi

Pitää käydä liiterissä ostaa jotain lisää

• Anonyymi

En koskaan katso hintoja kassalla näkee sitten mitä maksaa

• Anonyymi

Mulla pelkkää ruisleipää juustoa ja makkaraa ja maitoa
        tällä reseptillä menty jo monta vuotta

• Anonyymi

Lidlin Harvest Basket perunamuusijauheessa on 99% perunaa, kun Mummon muusissa ja Felixissä on alta 90% perunaa. Siitä se makuero johtuu. Ostin tänään 2 pakettia HB:tä ja lisäksi 6 pkt punalaputettua ruotsalaisia lihapullia kastikkeessa, italialaisia lihapullia kastikkeessa ja saksalaista curry brockwurst makkarakastiketta.
      Esim. punalaputetuissa brockwursteissa on vielä 5 päivää jäljellä . Tuli ostettua myös 1 XXL pakkaus saksalaisia frikadellejä. Taidanpa ostaa vielä huomenna XXL pakkauksen pakaste Margherita pizzoja (4 kpl) hintaan 3,49 €.

• Anonyymi

Lidl tosiaan punaliputtaa jo päiviä ennen viimeistä päivää. Hyvä!

• Anonyymi

Ruåttalaisissa lihapullista ei ole pieruainesta: soijaa.

• Anonyymi

Onko jo takaisinvetoilmoitusta tuoteostoksistasi näkynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lidl tosiaan punaliputtaa jo päiviä ennen viimeistä päivää. Hyvä!

Ja moni tuote on ihan ok vielä monta päivää päiväyksen jälkeen; näistä murehditaan ihan liikaa.
        Esim. maitopurkkikin on säilynyt omassa jääkaapissa jopa 10 päivää avattuna ilman pienintäkään sivumakua.

• Anonyymi

Paistoin kolme kananmunaa ja sillä on koko päivä pärjättävä, onneksi hanasta tulee vettä.

Perustoimeentulotuki ei riitä ruokaan, loppukuu menee aina dieetillä.

Elämme Maailman onnellisimmassa maassa.

Onneksi Kokoomus on seuraavassa hallituksessa, kaikkein köyhimmistä voidaan tehdä ruokaa vahvemmalle ainekselle.

• Anonyymi

Mä söin kananmunat raakana, kun ei ole varaa sähköön, että voisi keittää liedellä. Odotan malttamattomana helteitä. Voin sitten mennä paistamaan kananmunat asfaltilla.

• Anonyymi

Siis..ikävää lukea :(..- miten pieni se perus-ttt oikein on ?
        Itse saan takuueläkkeenä sen 835 euroa, jolla pärjään; nyt alkavat asumiskulutkin olla nollan luokkaa, kun kesä tuli.

• Anonyymi

Älä kuluta alkukuussa kaikkia rahoja, pidä se dieetti alkukuusta tai puolessavälissä. Siten voit loppukuustakin jotain syödä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse saan takuueläkkeenä sen 835 euroa, jolla pärjään; nyt alkavat asumiskulutkin olla nollan luokkaa, kun kesä tuli.

On tässä sellainen hyvä puoli että pysyy hoikkana, on mukava katsella telkusta kun kapoitalistipoliitikkomiehet meinaavat astua tissiensä päälle kun mättävät kaikkea lihottavaa yllin-kyllin kun rahaa on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustoimeentulotuki on yksin asuvalle 504,06 euroa kuukaudessa.

• Anonyymi

Makaroonilla elää Suomen köyhä kansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustoimeentulotuki on yksin asuvalle 504,06 euroa kuukaudessa.

On, mutta siltä ei suinkaan myönnetä kaikille.
        Ei ainakaan niille, jotka ovat elämässään itse yrittäneet pärjätä, tehneet töitä ja silti tipahtaneet työttömiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On, mutta siltä ei suinkaan myönnetä kaikille.
        Ei ainakaan niille, jotka ovat elämässään itse yrittäneet pärjätä, tehneet töitä ja silti tipahtaneet työttömiksi.

Tuo koskee juuri pienyrittäjiä .Eli jos yritti jotain. Sai loppu elämän rangaistuksen. Puolisoni nainen verovirasto sihteeri . Hänellä tupla eläke minuun verraten. Tienaisin kyllä työssäni 3 × kertaisesti yrittäjänä. Siis Valtio tosiaan palkitsee suojatyöläisensä . Ikäänkuin Vaalikarjaa pitäen ! eläkkeeni yrittäjänä on kaksi kolmas osaa pienempi kuin Valtion eläkeläisillä. Melko erikoista . Vaikka olen 50 kertaa enemmän työtä tehnyt .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä söin kananmunat raakana, kun ei ole varaa sähköön, että voisi keittää liedellä. Odotan malttamattomana helteitä. Voin sitten mennä paistamaan kananmunat asfaltilla.

Kananmunissa voi olla matoja, ovat sellaisia 5-8 sentin pituisia. Googlatkaa jos ette usko.

• Anonyymi

Tervetuloa syömään kotimaisia HK:n lihapullia. Lihapitoisuus peräti 16%.

• Anonyymi

Ne HK:n jauhelihapihvit..tosi halapaa...mutta: KUVOTTAVIA.

• Anonyymi

ja sekin kanannahkaa.

• Anonyymi

Paukuista haistaa, kuka on eines lihapullia syönyt.

• Anonyymi

Minä kävin tänään ostamassa Lidlistä pelkästään pussikaljaa, siis ei mitään turhia vihanneksia, kuten ei edes lenkkimakkaraakaan.

• Anonyymi

Kannattaa ostaa paperikassi ja syödä se niin saa sulamatonta kuitua, pysyy suolisto kunnossa eikä tule sairauksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa ostaa paperikassi ja syödä se niin saa sulamatonta kuitua, pysyy suolisto kunnossa eikä tule sairauksia

Ei ilmaisjakelua lappu pois ovesta, niin saa kuitulisän ilmaiseksi kotiin kannettuna postiluukusta.

• Anonyymi

Kurkkua tomaattia suolakurkku sipulia nakkeja pussimuusi

• Anonyymi

Mulla pelkkää ruisleipää juustoa ja makkaraa ja maitoa,
        Mulla ei ole varaa muuhun eikä lild ole lähellä, k-market on lähin kyläkauppa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla pelkkää ruisleipää juustoa ja makkaraa ja maitoa,
        Mulla ei ole varaa muuhun eikä lild ole lähellä, k-market on lähin kyläkauppa .

Kyllä voit ostaa hernekeittopurkkeja. Saat vähän lämmintä ruokaa mahaas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä voit ostaa hernekeittopurkkeja. Saat vähän lämmintä ruokaa mahaas.

En syö hernekeittoa vaikka maksettaisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En syö hernekeittoa vaikka maksettaisi

Jaaha se on siis oma valinta nuo pelkät leivät. Halpaa ruokaakin on vaikka olis lähikauppa.
        Osta sitten joskus pussikeitto ja kokeile sellasta. Tai puuroa.

• Anonyymi

Tänään on vapaata ja ostettiin Cittarista kasks lohikeittoa a`2.09 € kappale. Saa nähdä millaisia yllätyksiä ovat ?

• Anonyymi

Ne oli Saarioisten keittoja ja hyvä liemi, mutta lohi ja perunat oli kortilla.

• Anonyymi

Kannattaa olla kiitollinen jokaisesta suupalasta joka vielä saadaan. Voi olla nimittäin pian toinen ääni kellossa eikä marketista löydäkään sitä omaa gourmet suosikkisäilykettä.

• Anonyymi

Ostin pitkästä aikaa maksaa palana. Voissa paistoin sipulin ja valkosipulin kanssa, sitten vähän jauhoja ja vettä. Kylkeen perunamuusia ja puolukkasurvosta. Kahdeksi päiväksi piisaa ja kissoillekin saksilla leikkäsin pienet siivut.

• Anonyymi

Parasta perunamuusia saa kun tekee itse, ja kun vielä isomman annoksen, niin riittää usealle päivälle.
      Pakastesei ja silakka ovat edullista ja hyvin laitettuna maukasta proteiinia tuon kyytiläiseksi.
      Hapanjuuriruisleipää teen kaksi kerralla sähköuunissa ja hinnaksi tulee n. 1e/kilo leipää, enkä ole mistään marketista vastaavaa herkkua löytänyt.

• Anonyymi

Hapanjuuri on kyllä ykkönen leivänteossa.

• Anonyymi

Vielä söin nakkikeittoa, mutta valmistin jo tulevaa varten broilerileikkeitä ja kirjolohifileitä pakkaseen.
      Loput nakkikeitot saavat nyt odotella pakkasessa, kun syön välillä näitä muita.

• Anonyymi

• Anonyymi

Kuumensin äsken mikrossa (Atrian) valmisaterian: perunamuusia ja nakkikastiketta. Valmis-suvisalaattia = kaalia, porkkanaa, ananasta ja loraus appelsiini-salaattikastiketta päälle. Juomana kylmää maitoa.

Nam. 😋

• Anonyymi

vedin sipsipussin, hyvin vie nälän, vain 2 euroa.

• Anonyymi

teetä ny nakin kans

• Anonyymi

Nakkisoppaa tänään eli se porisee juuri liedellä.

• Anonyymi

Pyttipannua ajattelin tehdä.

• Anonyymi

makaroonia vihreitä linssejä vihanneksia punasipulia ja suolakurkkua. vegeä ketsupilla

• Anonyymi

Tänään ruokalistallani on Lidlin Herran lenkkiä uunissa paistettuna ja Lidlin pussimuusia joka on markkinoiden parasta. Lissän muusiin voita joka antaa hyvää makua. Lisäksi kiinankaalta, hillosipulia ja paprikaa salaattina.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      94
      10603
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      70
      2917
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      20
      2406
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      158
      2089
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      22
      2057
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1991
    7. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      52
      1956
    8. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1888
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      103
      1532
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1296
    Aihe