Eläkeläisten asia

Puolueeton Eläkeläinen

Kertokaa totuus siitä, mikä puolue jaa, tai tulee ajamaan eläkeläisten asiaa? Heitä on aivan liikaa kiusattu, erilaisin eläkeleikkauksin sekä aivan minimaalisin eläkekeiden korotuksin verrattuna työehtosopimuksiin. Vakuutusyhtiöt kasvattavat vakuurusrahoillamme pääomaansa jakamatta sitä maksajilleen tarkoituksen mukaisesti, kuten alkuperäisesti on sovittu! Soininvaara aloitti sen leikkelyn eläkkeisiin joista vakuutusyhtiöt vain hyötyivät! Mikä puolue ajaisi meidän asioitamme? Kertokaa.

21

937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräuki

      Kuka uskaltaa luottaa, että Suomalainen kansanedustaja lupauksista huolimatta hoitaisi täysipainoisesti,(kuten omia etujaan), eläkeläisten asioita. Nyt eläkeikää lähestyville toittotettiin lähes koko työelämänsä ajan,että Kansaneläkkeen perusosa maksetaan kaikille työeläkkeen päälle, ja tähän uskottiin. Mutta miten on käynyt, kelaan maksetut rahat riistettiin eläkkeellä olevilta ja nyt eläkkeelle siirtyviltä. Ja kenen toimesta, juuri näiden valehtelevien politiikko kansanedustajien toimesta, (ei kylläkään nykyisen eduskunnan toimesta). Joitakin edustajia niistä lienee nytkin eduskunnassa. Kuka poliittiseen kansanedustajaan vielä tämänjälkeen uskoo, en ainakaan minä.

    • voi !!!!

      luottaa sama,kun uskoisi joulupukkiin.

    • Heh heh.... nyt asiaa

      Se voisi jopa sanella uuden perustus lain.

      Sen jälkeen tässä maassa tehtäisiin vain niin kuin se sanoo

      Varmaan tälläinen puolue perustetaankin se on vain ajan kysymys..sen jälkeen Suomi on erilainen..Kansanedustajatkin ovat vain kertakäyttö kamaa.

    • Heh heh ..nyt asiaa

      Se voisi jopa sanella uuden perustus lain.

      Sen jälkeen tässä maassa tehtäisiin vain niin kuin se sanoo

      Varmaan tälläinen puolue perustetaankin se on vain ajan kysymys..sen jälkeen Suomi on erilainen..Kansanedustajatkin ovat vain kertakäyttö kamaa.

    • hessu

      kummaa porukkaa nää eläkeläiset,kun ratkaisu on omissa käsissämme. Pitää perustaa SS eli suomen seniorit puolue.Nyt täytyy vain todeta että tällä puolueella ei ole mitään takemistä saksan kanssa.Mutta muuten komealta kuulostava nimi

    • Me eläkeläisethän olemme olleet riesa jo markkinataloudessa puhumattakaan tästä nykykapitalismista. Valtionvarainministeriön virkamiehethän Suomea ovat johtaneet. Ministerin postin kulloinkin saanut on vain allekirjoittanut, mitä eteen on laitettu.Se, onko ministeri ollut sosialidemokraatti tai kokoomuslainen, sillä ei ole ollut nerkittävää eroa. Osittain tilanne johtuu myöskin siitä, että meidät eläkeläiset on "lokeroitu" eri puolueiden omiin järjestöihin. Pinnallista yhteistyötä toki on, mutta se ei ulotu perusasioihin saakka. Mehän olemme n.s. äänestysuskollisia. Jos on työelämänsä aikana äänestänyt oikeistoa, niin perinne jatkuu huolimatta siitä, että tuo ryhmittymä on aina vastustanut " duunarin" vaatimuksia! Mutustele tällaisia asioita ennen seuraavia eduskuntavaaleja!
      vom

    • Per Saukko

      Ei Suomessa ole mahdollista saada eläkeläisiä liittymään yhteen. Eläkkeellä olevat maalaiset, äänestävät Kepua, eläkkeellä olevat porvarit, äänestävät Kokoomusta ja eläkkeellä olevat duunarit äänestävät Demareita tai Vasemmistoliittoa. Muita puolueita äänestävät eläkeläiset protestoivat. Pienillä täipuolueilla ei merkitystä.

      Sitä saa mitä tilaa.

      • hessu

        jos vaan herätään ja ajatellaan omilla vaikka dementoiduillakin aivoilla


      • hessu

        sä luulet että suomen kansa on niin tyhmää ettei se ymmärrä omaa etuaan TAIDAT OLLA OIKEASSA mutta saahan niitä yrittää huomamaan,että nää nykyiset puolueet ei välitä meistä eläkeläisistä höytäsen pöläytystä Mä en ole enää äänestänyt pitkään aikaan,kun olen huomannut,että kukaan ei aja meidän asiaa.Tilanne on aivan samanlainen nuorten kohdalla VALITETTAVASTI


      • hessu kirjoitti:

        sä luulet että suomen kansa on niin tyhmää ettei se ymmärrä omaa etuaan TAIDAT OLLA OIKEASSA mutta saahan niitä yrittää huomamaan,että nää nykyiset puolueet ei välitä meistä eläkeläisistä höytäsen pöläytystä Mä en ole enää äänestänyt pitkään aikaan,kun olen huomannut,että kukaan ei aja meidän asiaa.Tilanne on aivan samanlainen nuorten kohdalla VALITETTAVASTI

        Jos Suomen eläkeläiset eivät olisi niin saatanan tyhmiä, niin eläkeläispuolue olisi jo olemassa.


      • Mitä kotona on opetettu
        P.Veli kirjoitti:

        Jos Suomen eläkeläiset eivät olisi niin saatanan tyhmiä, niin eläkeläispuolue olisi jo olemassa.

        Se elää mukana koko elämän ajan!


    • edustava

      ja näkyvä puheenjohtaja eläkeläisten puolta pitävälle puolueelle.pitää kutsua suuri kokous kautta Suomen ja televisio sekä lehdet paikalle. Tiedotus on valttia.

      • hessu

        te alatte saada juonesta kiinni.jos ihminen ei auta itseään niin kukas sitten


      • Löytää
        hessu kirjoitti:

        te alatte saada juonesta kiinni.jos ihminen ei auta itseään niin kukas sitten

        Henkilöt jotka sen puolueen alulle pistävät että saadaan valmiiksi ja toimivaan kuntoon kun seuraavat eduskunta vaalit ovat.


      • hessu
        Löytää kirjoitti:

        Henkilöt jotka sen puolueen alulle pistävät että saadaan valmiiksi ja toimivaan kuntoon kun seuraavat eduskunta vaalit ovat.

        olet oikeassa,nyt vaan töihin etsimään sellaisia henkilöitä,mieluummin sellaisia jotka eivät ole minkään vanhan puolueen talutusnuorassa


      • hessu

        laittakaa paikallis ym lehtiinne juttuvinkiksi TARVITAANKO suomessa ELÄKELÄISTEN puolue....Näin ehkä saamme näkyvyyttä asiallemme ja keskustelua asiasta aikaan


      • hessu kirjoitti:

        laittakaa paikallis ym lehtiinne juttuvinkiksi TARVITAANKO suomessa ELÄKELÄISTEN puolue....Näin ehkä saamme näkyvyyttä asiallemme ja keskustelua asiasta aikaan

        Toimisiko paremmin jos suljettaisiin bingohallit puoleksi vuodeksi ennen vaaleja?
        vom


      • hessu
        vom kirjoitti:

        Toimisiko paremmin jos suljettaisiin bingohallit puoleksi vuodeksi ennen vaaleja?
        vom

        suomessa menee eläkeläisillä liian hyvin,senhän näkee siitäkin ,että kirjoittelu tästä asiasta on niinkin vähäistä,kun on.Mielestäni asiassa on hyvin paljon korjaamista.Mutta jos omien asioiden korjaaminen ei kiinnosta,niin antaa olla sitten


      • tulla tänne
        hessu kirjoitti:

        suomessa menee eläkeläisillä liian hyvin,senhän näkee siitäkin ,että kirjoittelu tästä asiasta on niinkin vähäistä,kun on.Mielestäni asiassa on hyvin paljon korjaamista.Mutta jos omien asioiden korjaaminen ei kiinnosta,niin antaa olla sitten

        Eivätkä läheskään kaikki osaa nettiä käyttää ja omista konetta. Ja vanhan kansan ihmiset ovat oppineet herran edessä nöyräksi ja niiaamaan.


      • hessu
        tulla tänne kirjoitti:

        Eivätkä läheskään kaikki osaa nettiä käyttää ja omista konetta. Ja vanhan kansan ihmiset ovat oppineet herran edessä nöyräksi ja niiaamaan.

        niinhän se taitaa olla valitettavasti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe