ja kreekut odottavat innolla heidän rahojaan.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9e7948b9-c2dc-46c5-9f82-5934f0bb8d39
Suomalaiset lentävät Rhodokselle lomailemaan
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ottakaa massit mukaan.
- Anonyymi
Nykyhallitusta ja maamme ilmastoa ei kukaan kestä ilman lähtöä ulkomaille vähintään kolmen kuukauden välein.
- Anonyymi
Kepu Sipilän porvarihallituksen ( kepu, kokoomus ja PS) aikana suomalaiset pakenivat sankoin joukoin ulkomaille.
- Anonyymi
Onko siellä hauskaa?
- Anonyymi
Miksi matkustatte Rhodokselle?
- Anonyymi
Mä sain Rodokselta tippurin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä sain Rodokselta tippurin.
Tuliko muita tauteja?
- Anonyymi
Onko Rhodoksella vielä koronaa?
Pari kertaa olen käynyt. Rodos on parempi kuin Hania tai Kos, jos on poikamies.
- Anonyymi
Rodos on ollut nuorison ja vähän vanhemmankin väen bailauspaikka.
Kaupungin ilmapiiri oli seksuaalisesti latautunut verrattuna Playa del Inglesiin, joka myös on poikamiespaikkoja.
Mielestäni Rodoksella naiset, myös suomalaiset naiset, olivat estottomia ja jopa hyperaktiivisia hakeutuessaan fyysiseen kontaktiin. Ei sellaista Suomessa koe koskaan.
C-G - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rodos on ollut nuorison ja vähän vanhemmankin väen bailauspaikka.
Kaupungin ilmapiiri oli seksuaalisesti latautunut verrattuna Playa del Inglesiin, joka myös on poikamiespaikkoja.
Mielestäni Rodoksella naiset, myös suomalaiset naiset, olivat estottomia ja jopa hyperaktiivisia hakeutuessaan fyysiseen kontaktiin. Ei sellaista Suomessa koe koskaan.
C-GJestas sentään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 523301
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212510- 232418
- 402361
- 322318
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1382267- 402070
- 281981
- 1081822
- 361795