On niitä hörhöjä muuallakin....

Anonyymi

9

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomessa rokotekielteiset hörhöt ovat Sievin suunnalta, Mikä on Itävallan vastaavan kylän nimi?

    • Kaikenlaisia sekopäitä on olemassa.

    • Anonyymi

      Median propagandaa. Tuodaan mahdollisimman tuulesta temmattuja salaliittoteorioita, joita käytetään negatiivisen leiman liittämiseen uskottavaan teoriaan eli pyritään tekemään tyhjäksi se totuus jota viranomaiset ja media eivät halua yleiseen tietoon.
      Tämä on yleinen propagandan muoto ollut jo kymmeniä vuosia.
      Tämä osuu kategoriaan "mustamaalaus". Muita rokotepiikkikategorioita ovat "pelottelu", "uhkailu" ja "maanittelu".
      On niillä vaan kauhea kiima piikittää kaikki. Älkää uskoko noita.

      • Anonyymi

        Ymmärrän että sinua hävettää teidän rokotevastaisten hörhöjen pohjaton tyhmyys. Kyllä minuakin hävettäisi, enkä kehtaisi koskaan kertoa julkisesti että olen aivoton rokotevastainen huuhaahörhö - siis jos olisin, mutta täysjärkisenä olen tietenkin ottanut rokotteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän että sinua hävettää teidän rokotevastaisten hörhöjen pohjaton tyhmyys. Kyllä minuakin hävettäisi, enkä kehtaisi koskaan kertoa julkisesti että olen aivoton rokotevastainen huuhaahörhö - siis jos olisin, mutta täysjärkisenä olen tietenkin ottanut rokotteet.

        Vai niin. Koronaan kuolleita tähän saakka 1200. Fimean sivuilla 3655 vakavaa haittaa kirjattu "rokotteista". Influenssaan kuolee myös vuodesta riippuen n. 500-1000 henkeä.

        Tässä on sinulle HÖRHÖLLE kovaa faktaa ihan viranomaisten sivuilta.
        Ja minä en ole rokotevastainen, kaikki rokotteet otettu ennen koronaa.
        Joten häpeä vaan keskenäsi ja kyllä sinun sietääkin, kiihkoilet niin että kuola valuu suusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin. Koronaan kuolleita tähän saakka 1200. Fimean sivuilla 3655 vakavaa haittaa kirjattu "rokotteista". Influenssaan kuolee myös vuodesta riippuen n. 500-1000 henkeä.

        Tässä on sinulle HÖRHÖLLE kovaa faktaa ihan viranomaisten sivuilta.
        Ja minä en ole rokotevastainen, kaikki rokotteet otettu ennen koronaa.
        Joten häpeä vaan keskenäsi ja kyllä sinun sietääkin, kiihkoilet niin että kuola valuu suusta.

        Se on hirnuva horsma.


    • Anonyymi

      No joo, tuttu taktiikka noiden läppänä heitettyjen tarinoiden ottaminen tosissaan. Suomessakin THL kävi sen tubettajan kans kännisiltä nuorilta kyselemässä Zombitarinoita. Propaganda kyllä osataan. Kolmannessa valtakunnassakin käyttäytymistieteilijät olivat neuvonantajina.

    • Anonyymi

      Kyllä rokotevouhkaajia on joka maassa. Eivät pärjää ilman rokotetta ja luulevat että rokote pelastaa jotain.
      (nyt rokotettujen tartunnat rajussa kasvussa korona tilastoissa).

    • Anonyymi

      Nuo viestit, joissa yritetään haastaa riitaa rokotettujen ja rokottamattomien välille, tulevat pääosin "sylttytehtaalta".

      Tarkoitus on saada huomio pois syyllisistä, eli poliitikoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe