...kuin Suomessa. Voi äiti, hohhoijjaa...
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/itavallassa-asuva-heidi-rokottamattomien-rajut-rajoitukset-vasta-ensimakua-tulevasta-osa-uskoo-jopa-etta-hyttysiin-on-laitettu-mikrosiruja/8290330#gs.gkcp9i
Mikä sekoittaa ihmisen kuupan noin pahasti...Itävallassa kuin Suomessakin?
On niitä hörhöjä muuallakin....
9
60
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa rokotekielteiset hörhöt ovat Sievin suunnalta, Mikä on Itävallan vastaavan kylän nimi?
Kaikenlaisia sekopäitä on olemassa.
- Anonyymi
Median propagandaa. Tuodaan mahdollisimman tuulesta temmattuja salaliittoteorioita, joita käytetään negatiivisen leiman liittämiseen uskottavaan teoriaan eli pyritään tekemään tyhjäksi se totuus jota viranomaiset ja media eivät halua yleiseen tietoon.
Tämä on yleinen propagandan muoto ollut jo kymmeniä vuosia.
Tämä osuu kategoriaan "mustamaalaus". Muita rokotepiikkikategorioita ovat "pelottelu", "uhkailu" ja "maanittelu".
On niillä vaan kauhea kiima piikittää kaikki. Älkää uskoko noita.- Anonyymi
Ymmärrän että sinua hävettää teidän rokotevastaisten hörhöjen pohjaton tyhmyys. Kyllä minuakin hävettäisi, enkä kehtaisi koskaan kertoa julkisesti että olen aivoton rokotevastainen huuhaahörhö - siis jos olisin, mutta täysjärkisenä olen tietenkin ottanut rokotteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän että sinua hävettää teidän rokotevastaisten hörhöjen pohjaton tyhmyys. Kyllä minuakin hävettäisi, enkä kehtaisi koskaan kertoa julkisesti että olen aivoton rokotevastainen huuhaahörhö - siis jos olisin, mutta täysjärkisenä olen tietenkin ottanut rokotteet.
Vai niin. Koronaan kuolleita tähän saakka 1200. Fimean sivuilla 3655 vakavaa haittaa kirjattu "rokotteista". Influenssaan kuolee myös vuodesta riippuen n. 500-1000 henkeä.
Tässä on sinulle HÖRHÖLLE kovaa faktaa ihan viranomaisten sivuilta.
Ja minä en ole rokotevastainen, kaikki rokotteet otettu ennen koronaa.
Joten häpeä vaan keskenäsi ja kyllä sinun sietääkin, kiihkoilet niin että kuola valuu suusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin. Koronaan kuolleita tähän saakka 1200. Fimean sivuilla 3655 vakavaa haittaa kirjattu "rokotteista". Influenssaan kuolee myös vuodesta riippuen n. 500-1000 henkeä.
Tässä on sinulle HÖRHÖLLE kovaa faktaa ihan viranomaisten sivuilta.
Ja minä en ole rokotevastainen, kaikki rokotteet otettu ennen koronaa.
Joten häpeä vaan keskenäsi ja kyllä sinun sietääkin, kiihkoilet niin että kuola valuu suusta.Se on hirnuva horsma.
- Anonyymi
No joo, tuttu taktiikka noiden läppänä heitettyjen tarinoiden ottaminen tosissaan. Suomessakin THL kävi sen tubettajan kans kännisiltä nuorilta kyselemässä Zombitarinoita. Propaganda kyllä osataan. Kolmannessa valtakunnassakin käyttäytymistieteilijät olivat neuvonantajina.
- Anonyymi
Kyllä rokotevouhkaajia on joka maassa. Eivät pärjää ilman rokotetta ja luulevat että rokote pelastaa jotain.
(nyt rokotettujen tartunnat rajussa kasvussa korona tilastoissa). - Anonyymi
Nuo viestit, joissa yritetään haastaa riitaa rokotettujen ja rokottamattomien välille, tulevat pääosin "sylttytehtaalta".
Tarkoitus on saada huomio pois syyllisistä, eli poliitikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644