Viranomaiset ja päättäjät tietävät ihan täysin sen, ettei rokote estä jatkotartuntoja ja sairastumisia. Silti he antavat ihmisten ymmärtää niin, suomalla kokoontumisvapauksia koronapassin nimessä. Samaa narratiivia on jo tuttu fraasi "rokottamaton hoitaja altisti asukkaat koronalle", jolla annetaan ymmärtää, että rokotettu hoitaja ei kanna virusta, eikä tartuta sitä asukkaisiin. Tämän suora tarkoitus on: "rokotukset estävät tartunnat, jos olet rokotettu, olet vapaa kokoontumaan ihmisten kanssa". Tästä uskomustuputuksesta erillään, toisessa merkityksessä puhutaan maskien käytöstä ja muista turvallisuukeinoista. Tämä on varsin ristiriitaista toimintaa, mutta näin vain kansaa on kohta kaksi vuotta ohjattu harhaan.
Monikin asia on saanut ihmiset epäilemään viranomaisten ja poliitikoiden toimintaa, sillä osa päätöksistä on selkeästi virusten leviämisen mahdollistavia. Epäilyjä vahvistaa myös viranomaisten ja poliitikoiden vastaus epäilyihin: epäilijät ovat salaliittohörhöjä, disinformaatikoita, rokotevastaisia jne. Eli uskotellaan ihmisille näiden ihmisten olevan vahingollisia, vaikka käytännössä he jakavat faktatietoa, joka parhaimmillaan pelastaa henkiä. Mutta näin ei missään nimessä haluta uskoa. Sen sijaan alkaa sylkeminen ja kieltäminen. Tätä on Covid19-uskonto.
Koronapassi on tahallista taudin levittämistä.
Anonyymi
1
60
Vastaukset
Puhut potaskaa. Levität valeuutisia, joiden tavoite on murentaa ihmisten luottamusta järjestelmäämme. Eikö hävetä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519