Ei mitään luottoa enää Yleä kohtaan, maikkari ja Alfatv on paljon parempaa.
Kuka uskoo enään woke-Yleä?
17
<50
Vastaukset
Niinkö?
Antaisitko esimerkin Alfan merkittävästä uutisesta?- Anonyymi
Merkittävää siellä se, että Alfalla ei mitään wokea hehkuteta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merkittävää siellä se, että Alfalla ei mitään wokea hehkuteta.
Nimenomaan.
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan.
Eli kun jostakin ei uutisoida, se on pätevää? Ymmärrän.
- Anonyymi
Juutuube paras. Kuka tahansa voi tehdä ohjelmia sinne . Ei tarvita puoluekirjaa.
- Anonyymi
Eikä yleveroa manipulointia rahoittamaan joka menee överiksi.
- Anonyymi
Yle-vero pitäis saada pois.
- Anonyymi
Enää-sanan perään ei kuulu laittaa n-kirjainta.
- Anonyymi
Onko se rasistista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se rasistista?
on.
- Anonyymi
Yle on todella vajonnut alas.....Sannikan ohjelmakin jo todisti sen tosiasian.
- Anonyymi
Yle palkkasi toimittajaksi fanaatikon, eli Ebrahimin.
- Anonyymi
Ylevero pois ja äkkiä. En halua tukea haitallista toimintaa.
- Anonyymi
YLe vajonnut todella alas jopa täysin mätä. Yle-vero pois!
- Anonyymi
Oikeistolaiset kiljuu Wokesta, vaikka se on alunperin oikeiston keksimä.
1600-luvulla arvokonservatiivit syyttivät ihmisiä noituudesta. Tuolloin pelkkä syytös johti käytännössä aina tuomioon. Se oli arvokonservatiivien omaa pikku Woke-kulttuuria.
Myöhemmin oikeistolaiset sovelsivat sitä mm. kommunistivainoissa. Liberaaleja ihmisiä kohtaan esitettiin tekaistuja syytteitä joissa heidät leimattiin kommunisteiksi. Taas esimerkikki oikeisto harjoittamasta Wokesta.
Trumpin kannattajat taas keksivät demokraateistra tekaistuja syytteitä jotka ovat puhdasta mielikuvituksen tuotetta. Taas oikeiso harjoittaa samaa Wokea josta syyttävät sitten vasemmistoa. - Anonyymi
Tuo sannikka ohjelma oli pohjanoteeraus Yleltä elääkö ne tuolla Ylellä joissain kuplassa? Renaz oli rasistinen valtaojaa kohtaan hei täällä suomessa on vielä oikeita suomalaisia! Yle!
- Anonyymi
Onko yle rasistinen suomalaisia kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644