Ollut jo la-ma 18-20.12.2021 välisenä aikana. Toimittaja Janus Putkonen viikonloppuna Twitterissä kertoi niiden alkaneen jo lauantaina 18.12.2021. Sivusto saatu ainakin hetkeksi hallintaan ja hyökätty massiivisella ddos hyökkäyksellä. Tekijöinä Nato hybridi trollit ja globalisti trollit.
https://www.mvlehti.net
UMV lehti sivusto kaatunut massiivisen nettihyökkäyksen kohteena
13
56
Vastaukset
- Anonyymi
Lauantaina tuolla oli itse päätoimittajan tiedoite softan vuosihuollosta joten älä puhu paskaa mistään hybridihyökkäyksestä
- Anonyymi
Millos taas Salen Leipomossa on palkanmaksupäivä?
- Anonyymi
Käy Twitter profiilissa Janus Putkonen, hän itsen kertoo hyökkäysten jatkuvan tänään maanantaina 20.12.2021
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy Twitter profiilissa Janus Putkonen, hän itsen kertoo hyökkäysten jatkuvan tänään maanantaina 20.12.2021
Väittääpä tuo donetskilaistunut entinen suomipoika jopa sellaista, että MV-lehteen kohdistuneen kyberhyökkäyksen takana on itse NATO.
- Anonyymi
Hah. Sudeettiryssällä on vain rahat loppu taas.
- Anonyymi
Nato globalistit ne antidemokraatit, myyrä suomalaiset, jatkaa Suomen tuhoamista ja toivat globalisti troijanhevoset Nato hybridit Suomenniemeen desantteina toimimaan.
Epätäydellisyydestään huolimatta, toimittaja Janus Putkonen uutisoi kertoo paljon tärkeimmistä asioista kuin teidän globalisti mafia vihervasurien moska YLE pride woke cancel toimittajat - Anonyymi
Ihan odotettavissa, mikään ei nyt ole turvassa kun paniikki rokotteiden haitallisuudesta ja tästä kaikesta hulluudesta pullahtaa koko voimalla koko kansan silmille.
Putkonen on kova poika marisemaan. Jokin aika sitten oli ongelmia pankin kanssa ja silloinkin asialla olivat kuulemma samat tahot, eli globalistit.🤣🤣🤣🤣
Eikö Moskova voisi auttaa? Ehkä peräti Turtiainen?
🤣🤣🤣Jotta ei syntyisi väärää kuvaa: minusta on hirveän ikävä asia, jos mv on nurin edes hetkenkin.
😟😟😟- Anonyymi
Eli heti raportoituaan brittien piikitysluvuista valehtelusta; lähes puolet kansaa, eli 23 miljoonaa, onkin ollut hereillä alusta asti ja enemmistö ei ole ottanut kolmatta ruisketta. Onnekseni talletin jutussa olleen linkin.
Mitenkähän paljon noita lukuja on tässä maassa vinoutettu. - Anonyymi
Venäläisen narratiivin levittäjä nyt on vähän ......
- Anonyymi
Työmies nukkunut humalassa, eikä valvonut nappeja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5942341Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4101862Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221700Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641438JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191306- 641257
- 1221174
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka19927Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16918Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66843