Vietnamista 30 vuotta

Peace

Make love not war

13

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fuck

      Wellcome to the yenkee style!

    • my ass

      hipit pomppii taas tasajalkaa, ottakaa selvää mitä Vietnamis tapahtui ku jenkit lähti pois sieltä...

      • Hölmöt

        USA menee taas vieraaseen kulttuuriin (Irak) niinku ne meni Vietnamiin. Ei tarvi olla kaukaa viisas tajutakseen, että takkiin taas tulee.


      • Ressu
        Hölmöt kirjoitti:

        USA menee taas vieraaseen kulttuuriin (Irak) niinku ne meni Vietnamiin. Ei tarvi olla kaukaa viisas tajutakseen, että takkiin taas tulee.

        Taitaa USA:lla olla toinen Vietnam Irakissa. Kyllä asian saattoi arvata jo ennen Irakin sodan aloittamista. Jo Afganistanin operaatiot osoittivat asian.


      • Layla
        Ressu kirjoitti:

        Taitaa USA:lla olla toinen Vietnam Irakissa. Kyllä asian saattoi arvata jo ennen Irakin sodan aloittamista. Jo Afganistanin operaatiot osoittivat asian.

        Eikö ne amerikkalaiset koskaan opi. Vievät "vapautta ja demokratiaa", vaikka väkisin.
        Rauhaa vievät kansoille pyssyillä.
        Roomakin sortui, savijaloilla seisova jättiläinen. Niin se sortuu vielä USA:kin, koska muu maailma ei ymmärrä heitä ja he eivät välitä siitä ymmärtävätkö muut vai ei.


      • siellä

        tapahtui?


      • lähdetty
        siellä kirjoitti:

        tapahtui?

        65 000 etelä-vietnamilaista vapautettiin (teloitettiin) kapitalismin riistosta, väestö muutti (pakkosiirrettiin) kaupungeista maaseudulle (yksistään 600 000 Ho Chi Minhstä), perustettiin työleirejä sadoille tuhansille halukkaille (toisinajattelijoille) ja toteutetiin kommunismin onnela.


      • EI natseille! EI jenkeille!

      • Layla kirjoitti:

        Eikö ne amerikkalaiset koskaan opi. Vievät "vapautta ja demokratiaa", vaikka väkisin.
        Rauhaa vievät kansoille pyssyillä.
        Roomakin sortui, savijaloilla seisova jättiläinen. Niin se sortuu vielä USA:kin, koska muu maailma ei ymmärrä heitä ja he eivät välitä siitä ymmärtävätkö muut vai ei.

        Paradoksi nimenomaan! Ilman aseteollisuutta USA romahtaisi alle aikayksikön!!!
        vom


    • Himmler74

      Saunan takana on vielä tilaa. Saastainen hippi!!!

      • kuroneko

        "It is better to die standing than to live on your knees"

        PS.Himmler ei varmaankaan pidä siitä,että joku vouhottaja lainaa hänen nimeään.Häpeä.


      • Raceless roots

        Tuollaisella nikillä siellä saunan takana on tilaa sullekin pikkunatsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      912
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      760
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      738
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe