kommunismin ideologia

ere

Kommunismin ideologia on että naapurin tavara on kaikkien , mutta oma ei kenenkään muun!Olen itse valitettavasti kokenut tämän asumalla kommunistin naapurissa!

8

1260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapurissa

      Täytyy kommentoida tota juttua sen verran että mulla on kieltämättä samanlaisia kokemuksia, liittyen kyllä eri asiaan mutta samanlaista pakoilua maksujen suhteen!Ei muuten ois ollu rahasta hänellä kiinni mutta se periaate kait?
      Onko muuten kellään muulla samanlaisia kokemuksia?Ois vaan jännä kuulla?

    • Punikki

      Hihi, tämähän kuulostaa suorastaan riemastuttavalta. Melkein yhtä hauskalta tulkinnalta kuin se, jonka mukaan kaikki naiset ovat yhteistä omaisuutta Neuvostoliitossa. Tämä siis 20-luvulla, kun avioliitto lakkautettiin ja naisen yhteiskunnallista/taloudellista asemaa pyrittiin parantamaan...

    • Aku_Anarki

      Tietosi ovat puutteellisia. Kommunismin ideologia on että tuotantolaitokset ovat kaikkien omaisuutta.

      "Olen itse valitettavasti kokenut tämän asumalla kommunistin naapurissa!"

      Ja tämä liittyy miten kommunistiseen yhteiskuntaan ?

    • Vaikutat kovin energiseltä kaverilta.Annapa osoitteesi, niin panen pari kirjaa tulemaaan ai-
      heesta!
      vom

    • Suomessa

      kukaan elää ja asua kommunistisessa ideologiassa?
      Ei voi. Yksittäiset ihmiset eivät voi toteuttaa yksin kommunismia. Kysymyksessä on tavallinen "paskanaapuri" suhde riippumatta siitä, ketä sinä tai naapurisi äänestää.

      • Ennakkoluulojasi purkaaksesi, ota selvää mikä on KOMMUNISMI-sanan alkuperä, ja tulet häm-
        mästymään!
        vom


      • ole..
        vom kirjoitti:

        Ennakkoluulojasi purkaaksesi, ota selvää mikä on KOMMUNISMI-sanan alkuperä, ja tulet häm-
        mästymään!
        vom

        ennakkoluuloja. Tarkennan ajatusta niin, ettei Suomessa, eikä missään muussakaan valtiossa voi elää käytänössä kuin yhdessä järjestelmässä.
        Ei niin, että minä elän kommunismissa ja naapuri kapitalismissa. Yhteiskunta on valinnut jomman kumman ja siinä on elettävä.

        Tähdennän kuitenkin edellistä: on vain tavallisia huonoja naapurisuhteita. Ei yhteiskunnallinen järjestelmä niitä määrää.
        Ennakkoluulot tulevat juuri siitä, että ei hyväksytä naapurin poliittista katsantokantaa.
        vastaa Kale, joka yleensä on vom in kanssa samaa mieltä.


      • ole.. kirjoitti:

        ennakkoluuloja. Tarkennan ajatusta niin, ettei Suomessa, eikä missään muussakaan valtiossa voi elää käytänössä kuin yhdessä järjestelmässä.
        Ei niin, että minä elän kommunismissa ja naapuri kapitalismissa. Yhteiskunta on valinnut jomman kumman ja siinä on elettävä.

        Tähdennän kuitenkin edellistä: on vain tavallisia huonoja naapurisuhteita. Ei yhteiskunnallinen järjestelmä niitä määrää.
        Ennakkoluulot tulevat juuri siitä, että ei hyväksytä naapurin poliittista katsantokantaa.
        vastaa Kale, joka yleensä on vom in kanssa samaa mieltä.

        Jos Kale ei kerkiä, niin käykö joku muu? Olet oikeilla jäljillä.Mikä kasvatuksessamme vai-
        kuttaa siihen, että meistä tulee hirvittävän ennakkoluuloisia. Ihon väri, poliittinen mie-
        lipide, jopa elämäntapa, jos poikkeavat omistamme, niin olemme oitis tuomitsemassa!
        vom


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe