Kommunismin ideologia on että naapurin tavara on kaikkien , mutta oma ei kenenkään muun!Olen itse valitettavasti kokenut tämän asumalla kommunistin naapurissa!
kommunismin ideologia
8
1228
Vastaukset
- naapurissa
Täytyy kommentoida tota juttua sen verran että mulla on kieltämättä samanlaisia kokemuksia, liittyen kyllä eri asiaan mutta samanlaista pakoilua maksujen suhteen!Ei muuten ois ollu rahasta hänellä kiinni mutta se periaate kait?
Onko muuten kellään muulla samanlaisia kokemuksia?Ois vaan jännä kuulla? - Punikki
Hihi, tämähän kuulostaa suorastaan riemastuttavalta. Melkein yhtä hauskalta tulkinnalta kuin se, jonka mukaan kaikki naiset ovat yhteistä omaisuutta Neuvostoliitossa. Tämä siis 20-luvulla, kun avioliitto lakkautettiin ja naisen yhteiskunnallista/taloudellista asemaa pyrittiin parantamaan...
- Aku_Anarki
Tietosi ovat puutteellisia. Kommunismin ideologia on että tuotantolaitokset ovat kaikkien omaisuutta.
"Olen itse valitettavasti kokenut tämän asumalla kommunistin naapurissa!"
Ja tämä liittyy miten kommunistiseen yhteiskuntaan ? Vaikutat kovin energiseltä kaverilta.Annapa osoitteesi, niin panen pari kirjaa tulemaaan ai-
heesta!
vom- Suomessa
kukaan elää ja asua kommunistisessa ideologiassa?
Ei voi. Yksittäiset ihmiset eivät voi toteuttaa yksin kommunismia. Kysymyksessä on tavallinen "paskanaapuri" suhde riippumatta siitä, ketä sinä tai naapurisi äänestää.Ennakkoluulojasi purkaaksesi, ota selvää mikä on KOMMUNISMI-sanan alkuperä, ja tulet häm-
mästymään!
vom- ole..
vom kirjoitti:
Ennakkoluulojasi purkaaksesi, ota selvää mikä on KOMMUNISMI-sanan alkuperä, ja tulet häm-
mästymään!
vomennakkoluuloja. Tarkennan ajatusta niin, ettei Suomessa, eikä missään muussakaan valtiossa voi elää käytänössä kuin yhdessä järjestelmässä.
Ei niin, että minä elän kommunismissa ja naapuri kapitalismissa. Yhteiskunta on valinnut jomman kumman ja siinä on elettävä.
Tähdennän kuitenkin edellistä: on vain tavallisia huonoja naapurisuhteita. Ei yhteiskunnallinen järjestelmä niitä määrää.
Ennakkoluulot tulevat juuri siitä, että ei hyväksytä naapurin poliittista katsantokantaa.
vastaa Kale, joka yleensä on vom in kanssa samaa mieltä. ole.. kirjoitti:
ennakkoluuloja. Tarkennan ajatusta niin, ettei Suomessa, eikä missään muussakaan valtiossa voi elää käytänössä kuin yhdessä järjestelmässä.
Ei niin, että minä elän kommunismissa ja naapuri kapitalismissa. Yhteiskunta on valinnut jomman kumman ja siinä on elettävä.
Tähdennän kuitenkin edellistä: on vain tavallisia huonoja naapurisuhteita. Ei yhteiskunnallinen järjestelmä niitä määrää.
Ennakkoluulot tulevat juuri siitä, että ei hyväksytä naapurin poliittista katsantokantaa.
vastaa Kale, joka yleensä on vom in kanssa samaa mieltä.Jos Kale ei kerkiä, niin käykö joku muu? Olet oikeilla jäljillä.Mikä kasvatuksessamme vai-
kuttaa siihen, että meistä tulee hirvittävän ennakkoluuloisia. Ihon väri, poliittinen mie-
lipide, jopa elämäntapa, jos poikkeavat omistamme, niin olemme oitis tuomitsemassa!
vom
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1676558Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2213981Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi673331Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut772640Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi42150Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42055100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es01840Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei351441Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik431415Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun451334