Kannatan läpimätää systeemiä, vaikka en edes ymmärrä miksi. Tykkään levittää valheita ja kirjoittaa ihan p***kaa, enkä edes tiedä miksi. Taidan olla vaan tosi tyhmä Venäjän trolli!
Olen tyhmä Venäjän trolli
43
150
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä alku. Eheytyminen voi alkaa tosiasioiden myöntämisestä.
- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
Kaikkien trolliudesta eroon haluavien kannattaa liittyä AVT-kerhoon (Anonyymit Venäjän Trollit). Vertaistuki saattaa auttaa.
- Anonyymi
Tunnustakaa vaan muutkin trollit. Asiat kannattaa myöntää itselleen.
- Anonyymi
Kiitän. Lepo.
Lähetän vielä käännöksen tunnustuksestanne esimiehellenne, sitten olette vapaat menemään.
Työtodistusta en valitettavasti voi kirjoittaa. Siinä teidän on käännyttävä työnantajanne puoleen.
Я за то, чтобы пройти через систему, хотя даже не понимаю, почему. Я люблю распространять ложь и писать п***каа, и даже не знаю почему. Наверное, я просто очень глупый русский тролль!- Anonyymi
Hurja ennuste: Öljyn hinta voi jopa tuplaantua tänä vuonna
FT:n mukaan analyytikot arvioivat myös Euroopan lopettavan öljyn ostamisen Venäjältä.
siinä teille autoilijoille miksikäs ei myös julkisilla liikkujille kohti 4e bensa litra hintaa sekä seutulippu 90ekk kahden vyöhykkeen 2022
- Anonyymi
Älkää tuomitko minua Venäjällä 15 vuoden vankeuteen... älkää! En vaan halua ja jaksa enää olla tyhmä Venäjän trolli!
- Anonyymi
Minäkin olen kyllästynyt leikkaa-liimaamaan noita venäläisten minulle lähettämiä prepagandajuttuja ihan joka paikkaan. En jaksa enää! Olen Venäjän trolli - päästäkää minut pois!
- Anonyymi
Aivot toimii hengettömällä aina.
Minäkin olen tyhmä Venäjän trolli. Tosin ilman sarkasmia.
z- Anonyymi
olet aika tyhmä jeeweli
- Anonyymi
Kyllä olen sitten kertakaikkisen toivoton nuija.
https://www.warroomforum.com/attachments/schwab-pervert-jpg.7828/ - Anonyymi
Tänäänkin Putinin lakeijat pakottavat minut kirjoittamaan, jotain p**kaa siitä, että pakotteilla ei olisi mitään vaikutusta samalla, kun yritän nälkääni järsiä viime syksynä pellolle jääneitä perunanjämiä. Että olen sitten tyhmä Venäjän trolli!
- Anonyymi
Juotavaksi käyn kauhomassa likaiseen kippoon kuralätäköstä lumen sulamisvesiä. Että mä olen sitten tyhmä!
- Anonyymi
Miltä tuntuu kirjoitella yksin aloittaja länsi hybridi trolli?
- Anonyymi
Älä nyt.... kun mä oon niiiiiiiiiin tyhmä trolli, että ihan kaduttaa! Oletko sinäkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt.... kun mä oon niiiiiiiiiin tyhmä trolli, että ihan kaduttaa! Oletko sinäkin?
haluatko että tulen käymään? Kerro toki osoite. Ai niin et osaa kun paikannus ei puhelimessa toimi.
- Anonyymi
Täällä ns. paratiisissa ei ole enää edes ruokaa. Mistähän voisin tiedustella turvapaikan hakemista sieltä Suomesta? Täällä Donbassissa kun on aika ku**set paikat.
- Anonyymi
saatko jotain tyydytystä esiintymällä keksittynä venäjä trollina. lähinnä huijaat itseäsi
- Anonyymi
Kuka, minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä... 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Pelkään, että olen Putinin listoilla. Tyhmästä päästä sakotetaan!
- Anonyymi
Suomalainen sisu on yhtä hybriditrollia. Jatkuvasti keksitään kertomuksia sen mukaan , mitä päähän pälkähtää, jos BBC ei kerro Suomelle sopivia juttuja. Kielitaidon puute on suomitrollin huono puoli.
Mutta sellaista se on, valehdellaan jatkuvasti koko kansalle, ihan kuin Venäjällä konsanaan! Sukulaissielut trollaa keskenään! - Anonyymi
Täällä Venäjällä on ratkaistu ilmastohuolet vähentämällä ihmisiä. Iso osa kansasta tapatetaan Ukrainassa ja 50 % kansasta hoitelee Putinin kärpäslätkä. On tämä vaan hieno maa!
- Anonyymi
Eli täällä on suomalaisia trolleja jotka esittävät venäjän trolleja. Saaden valtaa pitäjien kritijoijat näyttämään venäjä mielisiltä trolleilta. Kysyn vaan että onko kansallinen kokoomus vajonnut niin alas? Voin toki olla väärässä.
- Anonyymi
Itse Suomessa asuvana Venäjän trollina kaipaan Venäjälle ja taidankin loikata heti huomenna tuon rajan ylitse siihen onnelaan. Tosin joudun luopumaan lähes kaikesta, mutta mitäpä en tekisi tuon diktatuurin puolesta. Sananvapaus ja denokratia ovat aivan yliarvostettua. No joo, joku vääräleuka voi varoittaa niistä "Siperian kuljetuksista", mutta minä sanon että höpöhöpö. Olen tyhmä Venäjän trolli ja ylpeä siitä!
- Anonyymi
Olet kai ohittanut nekin kommentit joissa kerrotaan että demokratiassakin on sensuuria.
- Anonyymi
Todellisuudessa olet kyllä tollo Nato-trolli. Räksyn räksyn sanoi rakkikoira.
- Anonyymi
Vuh vuh!
- Anonyymi
Kuulin että nälkäiset venäläissotilaat syövät jo toisiaan.
- Anonyymi
Onko ne sun kavereita?
- Anonyymi
Jotkut sanovat minulle, että muuta Venäjälle senkin tyhmä trolli. Minä sanon siihen, että olen kyllä tosi tyhmä, mutta en minä nyt sentään hullu ole!
- Anonyymi
Hyvä, että myönnät. Me muut emme ole trolleja, vaan realisteja ja rauhan puolesta globalisteja vastaan.
- Anonyymi
Tänään oli hyvä päivä, kun sain ryöstettyä leivänkannikan donbassilaiselta mummolta. Sillä mä pärjään jo puol vuot ja jaksan kirjoittaa p**kaa nettiin 24/7.
- Anonyymi
Päivän tehtävänanto: länsi asetti ennennäkemättömät talouspakotteet ja joku Medevedevin juntti menee ja sanoo, että se vaan on venäläisille hyväksi. Nyt sitten minun pitäisi käyttää tämä ja huominen päivä kehumaan Venäjän taloutta ja sen "mahdollisuuksia" ja ylistämään Putini "viisautta"... huoh! Olen minä vaan niiiiiin tyhmä Venäjän trolli!
- Anonyymi
Tai sitten tämä tehtävä: tavoite saavutettu ja nyt siirrymme "puolustamaan" Donbassin aluetta. Voi V**tu... kuolleita venäläisiä sotilaista on jo reilusti yli 10000! Vai on tavoite saavutettu. Jos minua ei tähdättäisi tuossa vieressä kalashnikovilla, niin en kyllä tuollaista tuubaa kirjoittaisi!
- Anonyymi
Venäjän kannattaisi hipsiä puolustamaan omaa maataan eikä puuttua toisen maan asioihin.
- Anonyymi
Minä olen Naton Trolli, enkä ole tyhmä.
Tyhmät ihmiset nielaisivat tarinani Venäjän trolleista ruotoineen.
Nyt he osaavat suhtautua jakamaamme tietoon oikealla tavalla.
Kaikki jotka ovat heidän kanssaan eri mieltä, ovat Venäjän trolleja.
Kiitoksia. - Anonyymi
Olen tässä tyhmänä yrittänyt miettiä, että miksi Ukraina ei saisi päättää omista asioistaan? No onneksi Putin on auttanut ja sanonut, että vain Venäjä saa päättää Ukrainan sisäisistä asioista. Ja kai se näin pitääkin olla. Olenko todella tyhmä?
- Anonyymi
Älä lipsu mahtavan Putinin sanoista. Luota Häneen, kaikkivaltiaaseen nyt ja ikuisesti! t. toinen tyhmä Venäjän trolli
- Anonyymi
Nato ja biden on aina oikeassa vaikka herra alzhaimer ja dementia jyskyttää ovilla
- Anonyymi
Venäjä yrittää saada kavereita sotimalla! On se kumma, kun ainoat kaverit ovat jotkut Kirgisia, Pohjois-Korea ja Eritrea. 🤣
- Anonyymi
En tiedä historiasta enkä nykyisyydestä mitään muuta kuin mitä Putin kertoo. Hänhän on kaiken muun loistavan ohella myös loistava historiankirjoittaja. Tarvittaessa kirjoittaa vaikka Suomenkin historian.
- Anonyymi
Venäjä tuhoaa Ukrainaa aivan järjettömästi ja minun pitäisi keksiä sitä puolustelevia kirjoituksia. Mutta miten sitä pystyy millään edes puolustelemeen?! Olen minä sitten tyhmä Venäjän trolli!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664137Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D833744- 423235
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192578Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222437Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522236- 482075
- 471798
- 361740
- 301576