Olen tyhmä Venäjän trolli

Anonyymi

Kannatan läpimätää systeemiä, vaikka en edes ymmärrä miksi. Tykkään levittää valheita ja kirjoittaa ihan p***kaa, enkä edes tiedä miksi. Taidan olla vaan tosi tyhmä Venäjän trolli!

43

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä alku. Eheytyminen voi alkaa tosiasioiden myöntämisestä.

• Anonyymi

Totta

• Anonyymi

Kaikkien trolliudesta eroon haluavien kannattaa liittyä AVT-kerhoon (Anonyymit Venäjän Trollit). Vertaistuki saattaa auttaa.

• Anonyymi

Tunnustakaa vaan muutkin trollit. Asiat kannattaa myöntää itselleen.

• Anonyymi

Kiitän. Lepo.

Lähetän vielä käännöksen tunnustuksestanne esimiehellenne, sitten olette vapaat menemään.
      Työtodistusta en valitettavasti voi kirjoittaa. Siinä teidän on käännyttävä työnantajanne puoleen.

Я за то, чтобы пройти через систему, хотя даже не понимаю, почему. Я люблю распространять ложь и писать п***каа, и даже не знаю почему. Наверное, я просто очень глупый русский тролль!

• Anonyymi

Hurja ennuste: Öljyn hinta voi jopa tuplaantua tänä vuonna
        FT:n mukaan analyytikot arvioivat myös Euroopan lopettavan öljyn ostamisen Venäjältä.
        siinä teille autoilijoille miksikäs ei myös julkisilla liikkujille kohti 4e bensa litra hintaa sekä seutulippu 90ekk kahden vyöhykkeen 2022

• Anonyymi

Älkää tuomitko minua Venäjällä 15 vuoden vankeuteen... älkää! En vaan halua ja jaksa enää olla tyhmä Venäjän trolli!

• Anonyymi

Minäkin olen kyllästynyt leikkaa-liimaamaan noita venäläisten minulle lähettämiä prepagandajuttuja ihan joka paikkaan. En jaksa enää! Olen Venäjän trolli - päästäkää minut pois!

• Anonyymi

Aivot toimii hengettömällä aina.

• Minäkin olen tyhmä Venäjän trolli. Tosin ilman sarkasmia.
      z

• Anonyymi

olet aika tyhmä jeeweli

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tänäänkin Putinin lakeijat pakottavat minut kirjoittamaan, jotain p**kaa siitä, että pakotteilla ei olisi mitään vaikutusta samalla, kun yritän nälkääni järsiä viime syksynä pellolle jääneitä perunanjämiä. Että olen sitten tyhmä Venäjän trolli!

• Anonyymi

Juotavaksi käyn kauhomassa likaiseen kippoon kuralätäköstä lumen sulamisvesiä. Että mä olen sitten tyhmä!

• Anonyymi

Miltä tuntuu kirjoitella yksin aloittaja länsi hybridi trolli?

• Anonyymi

Älä nyt.... kun mä oon niiiiiiiiiin tyhmä trolli, että ihan kaduttaa! Oletko sinäkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt.... kun mä oon niiiiiiiiiin tyhmä trolli, että ihan kaduttaa! Oletko sinäkin?

haluatko että tulen käymään? Kerro toki osoite. Ai niin et osaa kun paikannus ei puhelimessa toimi.

• Anonyymi

Täällä ns. paratiisissa ei ole enää edes ruokaa. Mistähän voisin tiedustella turvapaikan hakemista sieltä Suomesta? Täällä Donbassissa kun on aika ku**set paikat.

• Anonyymi

saatko jotain tyydytystä esiintymällä keksittynä venäjä trollina. lähinnä huijaat itseäsi

• Anonyymi

Kuka, minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä... 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Pelkään, että olen Putinin listoilla. Tyhmästä päästä sakotetaan!

• Anonyymi

Suomalainen sisu on yhtä hybriditrollia. Jatkuvasti keksitään kertomuksia sen mukaan , mitä päähän pälkähtää, jos BBC ei kerro Suomelle sopivia juttuja. Kielitaidon puute on suomitrollin huono puoli.
      Mutta sellaista se on, valehdellaan jatkuvasti koko kansalle, ihan kuin Venäjällä konsanaan! Sukulaissielut trollaa keskenään!

• Anonyymi

Täällä Venäjällä on ratkaistu ilmastohuolet vähentämällä ihmisiä. Iso osa kansasta tapatetaan Ukrainassa ja 50 % kansasta hoitelee Putinin kärpäslätkä. On tämä vaan hieno maa!

• Anonyymi

Eli täällä on suomalaisia trolleja jotka esittävät venäjän trolleja. Saaden valtaa pitäjien kritijoijat näyttämään venäjä mielisiltä trolleilta. Kysyn vaan että onko kansallinen kokoomus vajonnut niin alas? Voin toki olla väärässä.

• Anonyymi

Itse Suomessa asuvana Venäjän trollina kaipaan Venäjälle ja taidankin loikata heti huomenna tuon rajan ylitse siihen onnelaan. Tosin joudun luopumaan lähes kaikesta, mutta mitäpä en tekisi tuon diktatuurin puolesta. Sananvapaus ja denokratia ovat aivan yliarvostettua. No joo, joku vääräleuka voi varoittaa niistä "Siperian kuljetuksista", mutta minä sanon että höpöhöpö. Olen tyhmä Venäjän trolli ja ylpeä siitä!

• Anonyymi

Olet kai ohittanut nekin kommentit joissa kerrotaan että demokratiassakin on sensuuria.

• Anonyymi

Todellisuudessa olet kyllä tollo Nato-trolli. Räksyn räksyn sanoi rakkikoira.

• Anonyymi

Vuh vuh!

• Anonyymi

Kuulin että nälkäiset venäläissotilaat syövät jo toisiaan.

• Anonyymi

Onko ne sun kavereita?

• Anonyymi

Jotkut sanovat minulle, että muuta Venäjälle senkin tyhmä trolli. Minä sanon siihen, että olen kyllä tosi tyhmä, mutta en minä nyt sentään hullu ole!

• Anonyymi

Hyvä, että myönnät. Me muut emme ole trolleja, vaan realisteja ja rauhan puolesta globalisteja vastaan.

• Anonyymi

Tänään oli hyvä päivä, kun sain ryöstettyä leivänkannikan donbassilaiselta mummolta. Sillä mä pärjään jo puol vuot ja jaksan kirjoittaa p**kaa nettiin 24/7.

• Anonyymi

Päivän tehtävänanto: länsi asetti ennennäkemättömät talouspakotteet ja joku Medevedevin juntti menee ja sanoo, että se vaan on venäläisille hyväksi. Nyt sitten minun pitäisi käyttää tämä ja huominen päivä kehumaan Venäjän taloutta ja sen "mahdollisuuksia" ja ylistämään Putini "viisautta"... huoh! Olen minä vaan niiiiiin tyhmä Venäjän trolli!

• Anonyymi

Tai sitten tämä tehtävä: tavoite saavutettu ja nyt siirrymme "puolustamaan" Donbassin aluetta. Voi V**tu... kuolleita venäläisiä sotilaista on jo reilusti yli 10000! Vai on tavoite saavutettu. Jos minua ei tähdättäisi tuossa vieressä kalashnikovilla, niin en kyllä tuollaista tuubaa kirjoittaisi!

• Anonyymi

Venäjän kannattaisi hipsiä puolustamaan omaa maataan eikä puuttua toisen maan asioihin.

• Anonyymi

Minä olen Naton Trolli, enkä ole tyhmä.
      Tyhmät ihmiset nielaisivat tarinani Venäjän trolleista ruotoineen.
      Nyt he osaavat suhtautua jakamaamme tietoon oikealla tavalla.
      Kaikki jotka ovat heidän kanssaan eri mieltä, ovat Venäjän trolleja.

Kiitoksia.

• Anonyymi

Olen tässä tyhmänä yrittänyt miettiä, että miksi Ukraina ei saisi päättää omista asioistaan? No onneksi Putin on auttanut ja sanonut, että vain Venäjä saa päättää Ukrainan sisäisistä asioista. Ja kai se näin pitääkin olla. Olenko todella tyhmä?

• Anonyymi

Älä lipsu mahtavan Putinin sanoista. Luota Häneen, kaikkivaltiaaseen nyt ja ikuisesti! t. toinen tyhmä Venäjän trolli

• Anonyymi

Nato ja biden on aina oikeassa vaikka herra alzhaimer ja dementia jyskyttää ovilla

• Anonyymi

Venäjä yrittää saada kavereita sotimalla! On se kumma, kun ainoat kaverit ovat jotkut Kirgisia, Pohjois-Korea ja Eritrea. 🤣

• Anonyymi

En tiedä historiasta enkä nykyisyydestä mitään muuta kuin mitä Putin kertoo. Hänhän on kaiken muun loistavan ohella myös loistava historiankirjoittaja. Tarvittaessa kirjoittaa vaikka Suomenkin historian.

• Anonyymi

Venäjä tuhoaa Ukrainaa aivan järjettömästi ja minun pitäisi keksiä sitä puolustelevia kirjoituksia. Mutta miten sitä pystyy millään edes puolustelemeen?! Olen minä sitten tyhmä Venäjän trolli!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      66
      4137
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      83
      3744
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3235
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2578
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2437
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      52
      2236
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2075
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1798
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36