Venäjä on käynyt ryöstömurhasotaansa Ukrainaan kohta 2kk. Mitkäs ovat persujen mietteet tästä? Vieläkö ihailette Venäjää ja toivotte Venäjän miehittävän meidätkin saadaksenne muut poissulkevan, erityisesti naistutkijat ja ilmastosta huolissaan olevat lapset hiljentävän nk persulaisen sananvapauden itsellenne? Tällaisestahan persut keskustelupalstoilla fantasioivat.
Sotaa käyty kohta 2kk, Persujen mietteitä?
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmisto Vihreät lähtee Venäjälle , Putinin Voitonpäivän paraatiin juhliin
Saramo tapaa henkilökohtaisesti Putinin !
Koko Vasemmisto äänestää Ei Koskaan Natoon,sanovat, olemme Putinisteja !- Anonyymi
"Sotaa käyty kohta 2kk, Persujen mietteitä?" Vittu en minä mikään persu ole, minä olen marksilainen kommunisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sotaa käyty kohta 2kk, Persujen mietteitä?" Vittu en minä mikään persu ole, minä olen marksilainen kommunisti.
Kaikkea vääristellään "persujen" syyksi. Puolue on selkeästi ollut sotaa vastaan.
Kas kun ei aloittaja väittänyt "erikoisoperaatiota" persujen aikaansaannokseksi kuten täälä väitettiin USA kongressin valtausta persujen syyksi.
ON se vaikutusvaltainen puolue - ihailla täytyy
- Anonyymi
Koska ja missä Venäjä on uhannut hyökätä puolueettomaan Suomeen siis muutakuin natokiimaisten painajaisissa. Natokiimaiset sanova usein että JOS Venäjä hyökkää ja he pitävät siksi aina vaippaa JOS vetinen ripuli yllättää.
- Anonyymi
"Wanha Toveri" Venäjä=Neuvostoliitto ei ole uhannut, vaan on hyökännyt itsenäiseen Suomeen.
- Anonyymi
Länsi on saanut sotilasoperaation näyttämään jotenkin likaiselta. Aika alhaista ja moraalitonta.
- Anonyymi
Kirjoituksen aloittaja täysin vailla ymmärrystä
- Anonyymi
Ryöstömurhaajat ovat kotimaassa , he odottavat vain sopivaa hetkeä.
- Anonyymi
Ei kannata valita presidentiksi ruuben stilleriä 🤣
- Anonyymi
Perussuomalaiset ovat kannattaneet Natoon liittymistä jo pitkään Venäjän Suomelle aiheuttaman uhan vuoksi. Tosiasiassa vasemmistoliitossa on paljon Venäjän imperialististen tekojen hyväksyjiä, niin kuin julkisissa puheenvuoroissa ollaan nähty.
- Anonyymi
Heh heh. Vale vissiin menee paremmin perille, kun se on tarpeeksi paksu.
- Anonyymi
Saman menon ovat tilanneet päättäjämme tänne. Nato kun tuntuu olevan päättäjille sellainen must-juttu, joka tullee aiheuttamaan sotaa, tuhoa ja kuolemaa myös suomessa. Kaikki vain siksi, että päättäjät ja osa kansasta kokee tarpeelliseksi vittuilla ja uhota Putinille. Sotikaa hölmöt, kärsikää hölmöt.
- Anonyymi
onko siitä ollut joskus epäselvyyttä ?
- Anonyymi
Eikös tuo sinun puuhasi enemmänkin täytä niitä hulluuden merkkejä?
- Anonyymi
Tuotahan se teettää kun Nato vastaisuus tulkitaan venäjä mielisyydeksi mikä sattuneesta syystä ei ole nyt IN. Välimuodot jostain kumman syystä puuttuu edelleen joko tai linjalla mennään. Jos menee jahkailuksia voi Nato intoilu hiukan hiipua mutta nyt ovat kovaa vauhtia menossa Natoon. Vieläkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuotahan se teettää kun Nato vastaisuus tulkitaan venäjä mielisyydeksi mikä sattuneesta syystä ei ole nyt IN. Välimuodot jostain kumman syystä puuttuu edelleen joko tai linjalla mennään. Jos menee jahkailuksia voi Nato intoilu hiukan hiipua mutta nyt ovat kovaa vauhtia menossa Natoon. Vieläkin
Nato vastaisuus tulkitaan Venäjä myönteisyydeksi ihan kuten ennen maahanmuuton kritisointi rasismiksi ilman pienintäkään edellytystä että se sitä olisi kummassakaan tapauksessa.
- Anonyymi
Mikä addick minä olen? Onko viisaampaa siis liittyä uhriksi. Mikä on se hyöty joka sillä saavutetaan?
Perussuomalaiset eivät ole missään vaiheessa unelmoineet sodasta.
Seuraavan kerran kun trollaat, niin mieti vähän tarkemmin mitä kirjoitat.- Anonyymi
Persut ovat joviaaleja rauhanneuvottelijoita ja tarjoavat kaikille osapuolille rauhanpiippua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat joviaaleja rauhanneuvottelijoita ja tarjoavat kaikille osapuolille rauhanpiippua
Ehkä sinunkin pitäisi kokeilla jotain höpöheinää ettei hermosi olisi koko ajan niin tiukalla?
- Anonyymi
Mitä kuuluu kokoomukseen?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383329Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2732869Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2251818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641758- 631729
- 581445
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831289Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781252Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3261163Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391062