Kaksi työtä tarjolla!!

Työnantaja

2 työpaikkaa tarjolla:

Naiselle:

Nöyrä ja kuuliainen sihteeri. Tehtäviin kuuluu monistaminen, kahvin keitto ja esimiehen tyydyttäminen.

Vaatimukset:

Ylempi korkeakoulututkinto. Hallitsee ruotsin, englannin, saksan ja ranskan hyvin. Atk-taidot hallussa. Vähintään viiden vuoden kokemus asiantuntijatehtävistä, myös ulkomaan työkokemusta. Mielellään lapseton brunetti jolla on hyvät tissit.

Palkka: Harjoittelijan tuki, eli työmarkkinatuen lisäksi 8€ päivässä!

- - - -

Miehelle:

Esimiehen paikka. Tehtäviin kuuluu netissä surffailu, kahvin juonti, ja sihteerin paneminen.

Vaatimukset: hyvät suositukset. Iso mulkku.

Palkka: 8500€/kk

14

770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roope-kroisos

      Hieno kysymys. Tonni vetoa että ajatus menee femakoilta ohi.

      Kumpaanko löytyy enemmän hakijoita ?
      Kumpaan tehtävään hakija joutuu läpäisemään tiukemman seulan. Ja tämä on sitten kompa ?

    • cisma

      ..saiskohan jälkimmäisen duunin, jos omistaa ison dildon? Tai että jos se iso mullku oliskin aviomies?

      • jorojukka-kukka

        Luulenpa että tässä tarjolla olevassa paikassa ei dildolla pärjää, vaan jutun juju on juuri siinä, että on aito mies, jolle paikka annetaan ikäänkuin kunnianosoituksena miehisyydelle.


    • noista

      valita ihan kumman tahansa, mutta voin kertoa,
      että meille ei pääse töihin, jos takapuoli ei
      ole oikean muotoinen.

    • jorojukka-kukka

      Työmarkkinoilla tuokin kyllä on todellisuutta joissain paikoissa, ainakin miesten osalta. Naisilla työlistä vaan on loputon.

      • Kurre_Orava

        "
        Herra antoi, herra otti, tyydy siihen hottentotti.
        "
        Elämä on kovaa, vai mitä.


      • jorojukka-kukka
        Kurre_Orava kirjoitti:

        "
        Herra antoi, herra otti, tyydy siihen hottentotti.
        "
        Elämä on kovaa, vai mitä.

        Onneksi meillä on feminismi.


      • Kurre_Orava
        jorojukka-kukka kirjoitti:

        Onneksi meillä on feminismi.

        Vaan feminismikään ei voi mitään rahavaltaa vastaan.


      • jorojukka-kukka
        Kurre_Orava kirjoitti:

        Vaan feminismikään ei voi mitään rahavaltaa vastaan.

        Raha.


      • :-D
        Kurre_Orava kirjoitti:

        Vaan feminismikään ei voi mitään rahavaltaa vastaan.

        Jalat ristiin vaan!

        :-D

        Sillä valta kellä vittu!


    • Kurre_Orava

      No, jos yritys noilla keinoin meinaa pystyssä pysyä, niin siihen sillä lienee täysi oikeus.

      Kannattaa huomata, että ysksityisellä yrityksellä on oikeus valita työntekijänsä. Siinä vaiheessa kun femakot alkavat sanelemaan yksityisenkin sektorin rekrytointipolittikan niin aika moni firma potkasee porukan pihalle ja lähtee kiinaan.

      Mietityttää nytkin, että kuinka monen yrityksen Kiinaan lähdön taustalla onkin feminismi....

      • :-D

        Eivät naiset nyt hätistä miehiä kiinaan asti.

        Onhan noita maita lähempänäkin.


    • Kyllä minä siihen miehen työnkuvan vaatimuksiin lisäisin monipuolisen kokemuksen "työkalun " käytössä!!
      vom

    • Jack

      Mutta miksi sen mieshakijan pitää olla iso mulkku?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe