Miksi ulkomaissa ei kerätä 500.000 miehen muukalaisarmeijaa vapauttamaan Mariupolia?
https://www.youtube.com/watch?v=2WJUvF1TkUM
Miksi ei toimiteta enemmän panssarintorjuntaa ja iiteetä?
Miksi Ukraina ei hyökkää Mariupoliin tappamaan maavarkaat?
5
74
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä ihmeen papukaijatauti Paavolaan on iskenyt, kun hänen pitää nykyään laatia joka uutisesta oma uutisensa..? Ollaanko me hänestä niin tyhmiä, ettei tv-uutisten, lehtien ja ajankohtaisohjelmien tiedotus ja selonteko asioista riitä meille? 🙄 Esim. Venäjän uhasta hänen pitää asiasta kirjoittaa lisäksi omalla Yhteiskunnan ilmiöitä-sivullaan: "Venäjän hyökkäys Suomeen", "Hyökkääkö Venäjä Suomeen?"....
Mitään uutta tai hänen itsensä tekemää "journalismia" kirjoituksissa ei ole, vaan ne ovat vain eri lähteistä poimittuja, jo julkisesti kerrottuja asioita, jotka hän sitten toistaa uudelleen omilla sivuillaan.
Vai ovatko Paavolan kannattajat niin pöpejä, etteivät he seuraa tavallista mediaa lainkaan, vaan ovat pelkkien Paavolan "uutisten" varassa? Petristä olen kyllä huomannut, ettei hän itse ainakaan ole uutisista ajan tasalla, vaan hän julkaisee usein "uutisen" omilla sivuillaan, kun uutinen on jo mediassa kerrottu ja sitä puitu ajankohtaisohjelmissakin.
Petri, ole hyvä ja lakkaa leikkimästä journalistia ja puimasta uutisia, kiitos! En minä ainakaan usko, että vanhentuneet uutisesi edes ovat mitään Herran tahdosta laadittuja. 😂- Anonyymi
ikääntyvillä ihmispoloilla esiintyy monenkinkaisiakin ongelmiakin, sauliammekin siteeratenkin!
>>Miksi ulkomaissa ei kerätä 500.000 miehen muukalaisarmeijaa vapauttamaan Mariupolia?>>
Voit lähteä Ukrainaan sotimaan. Kukaan ei sinua estä.- Anonyymi
Varkautta harjoittavat vievät viljat ja kaikki, minkä käsiinsä saavat.
- Anonyymi
Ukraina ei voi hyökätä Mariupoliin, koska jumala poikansa kanssa suojelee näitä maavarkaita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13410627
- 525110
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html442322Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1072135- 292023
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131641Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411462Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291144Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331101Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk541007