Suomen nato jäsenyys alkoi presidentin ansiosta edetä.
Presidentti sen teki
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Marinin johdolla demarijohtoinen hallitus vei meidät Natoon 👍
- Anonyymi
Joo Marin vei ja muut vikisi.
- Anonyymi
Se Lko kääntää takkia ku huomasin mihin päin tuulee. Sehän sano: Natoon ei mennä minun hallituskaudella. Onko muisti Pettänyt???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo Marin vei ja muut vikisi.
Haha Marinihan : Ei mun hallituskaudella... mitens mieli muuttu?? Vastaan tohon jotain
Julkisti nato liitoksen. Kaikkihan on ollut valmista jo vuosikymmenet. Miksi Suomi ei liittynyt samalla kertaa kun balttian maat liittyivät?
Anonyymi kirjoitti:
Haha Marinihan : Ei mun hallituskaudella... mitens mieli muuttu?? Vastaan tohon jotain
Ilman putinin aloittamaa teurastusta ei nato liitosta olisi julkistettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se Lko kääntää takkia ku huomasin mihin päin tuulee. Sehän sano: Natoon ei mennä minun hallituskaudella. Onko muisti Pettänyt???
Niinhän suurimman osan kansasta mieli muuttui, Marin ajan hengessä taas.
- Anonyymi
Nyrwistö vei Suomen sotilasimperiumin osaksi , kun meillä ei liitttoutumattomana ollut mitään hätää.... surkea pressa.
- Anonyymi
Unohdit tärkeän auttajan ja avustajan. Puten Puttelandiassa. Ilman Puten lobbausta ei homma edes olisi lähtenyt käyntiin. Ja Aina ku se avas kärsäänsä niin kannatus% nousi. Eli täysi kiitos myös sille Moskowaan. ...Ja Saulille suur kiitos tottakai
- Anonyymi
Sauli teki hyvän työn
Suomi olisi edellenkin vain nato.n rauhankumppani, jos Putin olisi röhkinyt vai omassa sikolätissään, ja jättänyt Ukrainan rauhaan. Nyt tilanne on toinen. Putin on ansiokkaasti yhdistänyt länsimaat itseään vastaan.
Tässä yhrenä viimesimpänä mölähdyksenähän on Suomen merivoimimien harjoitukset missä pv pudotteli merimiinoja heko.sta käsin, niin nämähän oli suunnattu venäjää vastaan, no, koira älähtää mihin kalikka kalahtaa, eihän täällä maailmassa montaa muuta uhkaa olekkaan kuin Putin.- Anonyymi
Niinistöllä on ykkösrooli Suomen Natojäsenyydessä ja siinä, että Suomi tuhotaan USA:n järjestämässä sodassa, missä Suomi laitetaan sytyttämään sota Naton ja Venäjän välille. Niinistö tietää tämän suunnitelman tasan tarkkaan ja on ollut siinä koko ajan täysillä mukana.
- Anonyymi
kyllä suomesta tehtii usan eturintama ,eli maanpetturi niinistä ja ääliö vajakki pääministeri tuhosivat tämän maan iäksi ,meidän lasten tulevaisuus tulee olemaan vielä julmenpi kuin ukrainan koomikko presitentin ja usan johtama sota .suomi tulee olemaan vielä kusessa jos ei lammaskansa herää ja tee täällä vallankumouksen armejan johdolla ja palauta kansan uskon normaaliin hyvään politiikkaan tämä huora hallitus pitäisi seivästää vituistaan seipäälle kuin suomussalmen hiljainen kansa ,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli616056Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo642779- 1662607
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3802203Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html291752Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast391739- 721429
- 1051378
- 861315
Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1101303