Onko kukaan laskenut?

Anonyymi

Jos sähkön hinta nousee vaikkapa euroon kwh, niin tuleeko edullisemmaksi laittaa vaikka sellainen patterilla toimiva retkivalaisin kattoon, vaiko polttaa kattolampussa valoa?

Meillä on sellainen retkivalaisin, mihin menee 3 niitä isoa patteria. Se palaa ja valaisee kyllä ihan hyvin pari...kolme yötä autiotuvilla.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sähköyhtiöt myy nyt jo sähköä 1 e/kwh,ei sitä kannata ostaa. Itse tein vanhasta ruohonleikkurista ja auton latureista aggregaatin ja ajan sen auton akkuihin joista inventterillä sähkö taloon ,kwh ei maksa kuin jonkun 25c,siis 4 kertaa halvemmalla kuin verkkosähkö tänäpäivänä.

Vain hullu maksaa kiskurihintoja enää,sähköt oltava omasta takaa nyt ja tulevaisuudessa.

Sähköyhtiöt kerikööt vaikka juuri uudelleen maahan laitetut linjansa pois ,ei kiinnosta sähkö niiden kautta enää.

• Anonyymi

Jos ei pysty muutaman watin kattolampun sähkönkulutusta maksamaan niin ei hyvin mene.

• 1€/Kwh sähkön hinnalla normaalin 800lm (7W.) valaisuteholla olevan E27 kantaisen lampun vaatima rahamäärä on noin 0,7snt/h. eli yhdellä eurolla lamppua polttaa noin 143h. yhteen putkeen. Eipä taida patteritoimisilla lampuilla samaan päästä.

• Anonyymi

Uskoakseni Sanna laittaa pattereillesi veret seisauttavan hinnan . Demari ei suostu siihen että joku porukasta nokkii halvemmalla .

• Anonyymi

Meikäläinen istuu pimeässä koko talven ja keväällä laari on täynnä euronkolikoita. Valoisana aikana taas sitten keväällä, sitä näkee laskea paljonko tuli säästöjä?

• Anonyymi

Millaisella hinnalla kannattaa ruoka tehdä trangialla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      138
      4816
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      107
      2556
    3. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      66
      1623
    4. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      11
      1354
    5. 58
      1330
    6. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      158
      1221
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1177
    8. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      34
      907
    9. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      896
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      41
      859
    Aihe