Boikotoikaa itsepalvelukassoja niin työllistätte.

Anonyymi-ap

95

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maailma muuttuu, sopeudu.

      • Anonyymi

        Sopeudun vain asioihin, joista on hyötyä minulle. En käytä itsepalvelukassoja, koska siitä ei ole hyötyä minulle.


      • Anonyymi

        Paskat, itse käytän aina itsepalvelukassoja kun on siihen mahdollisuus. Älä pelkää, eivät työt kaupoissa vähene vaikka käytät itsepalvelukassaa. Kyllä tekemistä riittää aina yllin kyllin.


      • Anonyymi

        kukaan ole pakottanut käyttämään uusinta käytäntöä, lie automaatio suurin syy työttömyyteen,


    • Anonyymi

      Ei ne missään nimessä ole nopeampia. Puolta hitaammin itse mättää tavaroita tiskiin kuin ammattilainen. Olen tämän niin monta kertaa havainnut.

      • Anonyymi

        Taidan totella aloittajaa. Ihmisten työllisyys meinaa minulle paljon.


      • Anonyymi

        Tiskiin tai siihen lukijaan.


      • Anonyymi

        "Ei ne missään nimessä ole nopeampia. "

        Ei kannata yleistää, jos sinulla menee itsepalvelukassalla aikaa enemmän kuin jonotukset huomioiden normikasalla niin syy ei ole itsepalvelukassan laitteiston. Syyn hitauteen löydät peilistä.


      • Anonyymi

        Se o Sinusta kii😆... Minusta se on näppärä, ja nopea.
        En osta tupakkaa, en alkoa, ni ei laite sakkaa😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei ne missään nimessä ole nopeampia. "

        Ei kannata yleistää, jos sinulla menee itsepalvelukassalla aikaa enemmän kuin jonotukset huomioiden normikasalla niin syy ei ole itsepalvelukassan laitteiston. Syyn hitauteen löydät peilistä.

        En minä sitä kiistäkään. Itse olen syyllinen hitauteen.


    • Anonyymi

      Ei mulla ole aikaa homehtua kassajonoissa. Olen nopeampi kuin kaikki kassat.

      • Anonyymi

        Nopeampi kuin kaikki kassat,huimaa. Superman olet...


    • Anonyymi

      Tarviiko siihen itsepalvelukassaan mennä täydellä ostokärryllä?
      Parin ostoksen takia mielummin itsepalvelukassa kuin jonottaminen varsinkin ruuhka-aikoina.
      Muistan ajan kun huoltoasemallakin tuli mies tankkaamaan auton!

      • Anonyymi

        Itse taas menen pelkän maitotölkinkin kanssa kassalle. Boikotoin itsepalvelukassoja.


    • Anonyymi

      Tykkään kassoista. Heissä on aina ihmisen kosketus. Joissain aivan älyttömän ihastuttava ja lämminhenkinen. Käytän kassoja.

      • Anonyymi

        Niin minäkin, mielummin söötti kassatyttö kuin automaatti. somppu tai muu tunkeutuja ohjaa pikakassslle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin, mielummin söötti kassatyttö kuin automaatti. somppu tai muu tunkeutuja ohjaa pikakassslle.

        Niitten takana EN jonottele. Siksi pikakassa!


    • Anonyymi

      Kaikkein nopein ja paras systeemi on lukea tuotteet skannerilla jo kerätessä. Sitten vaan maksupisteessä maksaa ostokset eikä tarvitse enää niitä mättää mihinkään, ovat jo valmiina kasseissa.

      • Anonyymi

        Missä se skanneri sijaitsisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se skanneri sijaitsisi?

        Mukana kaupassa tietysti. Ostoskärrissä on teline sitä varten. Etkö ole moista edes nähnyt?
        Itse käytän nykyisin sitä aina Prismassa asioidessani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukana kaupassa tietysti. Ostoskärrissä on teline sitä varten. Etkö ole moista edes nähnyt?
        Itse käytän nykyisin sitä aina Prismassa asioidessani.

        Kauppaan tultaessa skanneri otetaan telineestä mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukana kaupassa tietysti. Ostoskärrissä on teline sitä varten. Etkö ole moista edes nähnyt?
        Itse käytän nykyisin sitä aina Prismassa asioidessani.

        En ole Prismassa hirveästi asioinut. Sittarissa etupäässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Prismassa hirveästi asioinut. Sittarissa etupäässä.

        Tuo oli, täytyy sanoa, mulle uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli, täytyy sanoa, mulle uutta.

        Kaikki kehittyy. On muuten aivan yliveto tapa. Loppui se tavaroiden moninkertainen mättäminen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli, täytyy sanoa, mulle uutta.

        Mutta koska olen vanhan liiton mies, haluan ihmislähtöistä palvelua kaikkialla. Minä vihaan kaikkea automatisointia. Se tekee vain työttömiä. Onko se ykkösprioriteetti? Punikeille ainakin on. Entä muille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta koska olen vanhan liiton mies, haluan ihmislähtöistä palvelua kaikkialla. Minä vihaan kaikkea automatisointia. Se tekee vain työttömiä. Onko se ykkösprioriteetti? Punikeille ainakin on. Entä muille?

        Punikit haluaa maan konkkaan että saisivat Suomen eurostoliiton holhouksen alle mahdollisimman tiiviisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta koska olen vanhan liiton mies, haluan ihmislähtöistä palvelua kaikkialla. Minä vihaan kaikkea automatisointia. Se tekee vain työttömiä. Onko se ykkösprioriteetti? Punikeille ainakin on. Entä muille?

        Ykkösprioriteetti on välttää seisoskelemasta kassajonossa, mättää kärryllinen tavaraa hihnalle, maksaa ja siirtyä taas mättämään hihnallinen tavaraa kasseihin.
        Kaiken kun voi hoitaa kätevästi lähes kulkemalla maksupäätteen ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta koska olen vanhan liiton mies, haluan ihmislähtöistä palvelua kaikkialla. Minä vihaan kaikkea automatisointia. Se tekee vain työttömiä. Onko se ykkösprioriteetti? Punikeille ainakin on. Entä muille?

        Minua raivostuttaa kun huoltoasemat muuttuvat ns. kylmiksi asemiksi. Sitten nekin katoaa. Tämä on saatanallisen globalismin aikaansaannosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua raivostuttaa kun huoltoasemat muuttuvat ns. kylmiksi asemiksi. Sitten nekin katoaa. Tämä on saatanallisen globalismin aikaansaannosta.

        Kohta ei tiedä mistä autoon saisi edes polttoainetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua raivostuttaa kun huoltoasemat muuttuvat ns. kylmiksi asemiksi. Sitten nekin katoaa. Tämä on saatanallisen globalismin aikaansaannosta.

        Globalisaatio on perkele. Se tuhoaa työpaikat ja aiheuttaa haittamaahanmuuton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Globalisaatio on perkele. Se tuhoaa työpaikat ja aiheuttaa haittamaahanmuuton.

        Se on myös ilmastomyrkky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Globalisaatio on perkele. Se tuhoaa työpaikat ja aiheuttaa haittamaahanmuuton.

        Linkola kääntyy haudassaan jos tietäisi nykymenosta. Hän kritisoi sitä jo eläessään.

        Linkola vastusti maahanmuuttoa yleensä. Mitä enemmän pohjolassa on ihmisiä, sitä huonommin sen luonto voi. Nykyvihreät paskantaa tällaiselle ajatukselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kehittyy. On muuten aivan yliveto tapa. Loppui se tavaroiden moninkertainen mättäminen..

        Isompikin ostosreissu vaivattomammin ja nopeammin. Ostokset suoraan skannauksen jälkeen kassiin jo myymäläkierron aikana. Ei enää ostosten purkamista kassahihnalle ja uudestaan pakkaamista. Maksu helposti pikakassalla.

        Kerää ja skannaa -palvelussa asiakas asioi myymälässä erillisellä käsiskannerilla, jonka asiakas on ottanut käyttöönsä S-Etukorttia näyttämällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isompikin ostosreissu vaivattomammin ja nopeammin. Ostokset suoraan skannauksen jälkeen kassiin jo myymäläkierron aikana. Ei enää ostosten purkamista kassahihnalle ja uudestaan pakkaamista. Maksu helposti pikakassalla.

        Kerää ja skannaa -palvelussa asiakas asioi myymälässä erillisellä käsiskannerilla, jonka asiakas on ottanut käyttöönsä S-Etukorttia näyttämällä.

        Paskat joillain saatanan käsiskannereilla sähläämisestä. Jos laskee kaiken skannaamiseen kuluvan ajan niin et oikeasti säästä aikaa sekuntiakaan. Todellisuudessa käytät moninkertaisesti aikaa.

        Menen mieluummin vain normaalisti kassalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isompikin ostosreissu vaivattomammin ja nopeammin. Ostokset suoraan skannauksen jälkeen kassiin jo myymäläkierron aikana. Ei enää ostosten purkamista kassahihnalle ja uudestaan pakkaamista. Maksu helposti pikakassalla.

        Kerää ja skannaa -palvelussa asiakas asioi myymälässä erillisellä käsiskannerilla, jonka asiakas on ottanut käyttöönsä S-Etukorttia näyttämällä.

        Kerää ja skannaa tekee ostosreissun paljon aiempaa vaikeammaksi. Tämä on yhtä typerä järjestelmä kuin mobiilimaksu bensa-automaateilla jota en ikinä myöskään tule käyttämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat joillain saatanan käsiskannereilla sähläämisestä. Jos laskee kaiken skannaamiseen kuluvan ajan niin et oikeasti säästä aikaa sekuntiakaan. Todellisuudessa käytät moninkertaisesti aikaa.

        Menen mieluummin vain normaalisti kassalle.

        Taidat olla jotenkin rajoitteinen? Eipä tuossa itselläni ainakaan paljoa aikaa hupene, kun "pistoolilla" osoittaa tuotetta kohti ja samalla painaa liipasinta.
        Voihan tietysti kansalaisten joukossa olla niitäkin, joille kaikki uusi on niiiiiiin pirun vaikeaa ja hankalaa. Silloin on kyllä parempikin pysyä poissa jaloista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla jotenkin rajoitteinen? Eipä tuossa itselläni ainakaan paljoa aikaa hupene, kun "pistoolilla" osoittaa tuotetta kohti ja samalla painaa liipasinta.
        Voihan tietysti kansalaisten joukossa olla niitäkin, joille kaikki uusi on niiiiiiin pirun vaikeaa ja hankalaa. Silloin on kyllä parempikin pysyä poissa jaloista.

        Vaikka tuohon menisi 1 sekunti per tuote niin jäät ajallisesti häviölle. Todellisuudessa käytät tuon typerän käsiskannerin kanssa sähläämisessä 5-10 kertaa enemmän aikaa ja vaivaa kuin menemällä suoraan kassalle. Väite, että tuossa säästää jotain on puhdasta itsepetosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat joillain saatanan käsiskannereilla sähläämisestä. Jos laskee kaiken skannaamiseen kuluvan ajan niin et oikeasti säästä aikaa sekuntiakaan. Todellisuudessa käytät moninkertaisesti aikaa.

        Menen mieluummin vain normaalisti kassalle.

        Hahhah, voin kuvitella kun tuolkainen peräkylän vänkkä kokeilisi tuota skanneria:
        Ota piimäpurkki hyllystä.
        Ota leveä haara-asento.
        Pudota leuka rintaan.
        Pyörittele piimäpurkkia käsissäsi.
        Tartu varovasti skanneriin.
        Katso vasemmalke puolellesi onko siinä joku katsomassa touhuasi.
        Toista sama oikealle puolellesi.
        Perhana siinä on joku!
        Odota hetki, että se lähteee siitä.
        No NYT, valmistaudu painamaan liipasinta.
        Paina, PAINA
        Jes, se piippasi ja skannaus onnistui.
        Laita purkki kassiin.
        Pyyhi hikesi otsalta ja valmistaudu jatkamaan ostosten tekoa.

        Toiset tosin näkyy nappaamaan tuotteen hyllystä ja siinä kävellessään nappaavan tutteen ylös ja laittavan sen kassiin....

        Joten suosittelen vakaasti: jatka vaan entiseen malliin sitä ostosten moninkertaista lappamista edes takaisin. Se tosiaan sopii Sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhah, voin kuvitella kun tuolkainen peräkylän vänkkä kokeilisi tuota skanneria:
        Ota piimäpurkki hyllystä.
        Ota leveä haara-asento.
        Pudota leuka rintaan.
        Pyörittele piimäpurkkia käsissäsi.
        Tartu varovasti skanneriin.
        Katso vasemmalke puolellesi onko siinä joku katsomassa touhuasi.
        Toista sama oikealle puolellesi.
        Perhana siinä on joku!
        Odota hetki, että se lähteee siitä.
        No NYT, valmistaudu painamaan liipasinta.
        Paina, PAINA
        Jes, se piippasi ja skannaus onnistui.
        Laita purkki kassiin.
        Pyyhi hikesi otsalta ja valmistaudu jatkamaan ostosten tekoa.

        Toiset tosin näkyy nappaamaan tuotteen hyllystä ja siinä kävellessään nappaavan tutteen ylös ja laittavan sen kassiin....

        Joten suosittelen vakaasti: jatka vaan entiseen malliin sitä ostosten moninkertaista lappamista edes takaisin. Se tosiaan sopii Sinulle!

        No, itse menen kauppaan listan ja suuren osa tuotteista laitan kärryyn ilman, että edes pysähdyn sen takia. Kassoilla menee alle 0,5 sekuntia per tuote niiden skannaamisessa. Kukaan ei käsiskannerilla pääsee lähellekään tuota. Lisäksi tuosta tulee enemmän vaivaa kuin kassalle asioimisesta.

        En piittaa paskaakaan siitä, että jokin asia on ”nykyaikaa”. Ainoa syy siirtyä johonkin uuteen on se, että siitä on hyötyä. Jos asiasta ei tule hyötyä niin sitä ei tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, itse menen kauppaan listan ja suuren osa tuotteista laitan kärryyn ilman, että edes pysähdyn sen takia. Kassoilla menee alle 0,5 sekuntia per tuote niiden skannaamisessa. Kukaan ei käsiskannerilla pääsee lähellekään tuota. Lisäksi tuosta tulee enemmän vaivaa kuin kassalle asioimisesta.

        En piittaa paskaakaan siitä, että jokin asia on ”nykyaikaa”. Ainoa syy siirtyä johonkin uuteen on se, että siitä on hyötyä. Jos asiasta ei tule hyötyä niin sitä ei tehdä.

        Sinä seisot vielä jonottamassa kassajonossa, kun minun auton takavalot näkyy poistumisrampissa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä seisot vielä jonottamassa kassajonossa, kun minun auton takavalot näkyy poistumisrampissa...

        Tuskin, nuo käsiskannereilla sähläävät ovat niitä jotka kaikkein kauimmin ovat kaupassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä seisot vielä jonottamassa kassajonossa, kun minun auton takavalot näkyy poistumisrampissa...

        Mihin sulla on niin kiire? Olemaan tehokas, nopea ja ylimielinen jossain muualla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sulla on niin kiire? Olemaan tehokas, nopea ja ylimielinen jossain muualla?

        Ei välttämättä kiire mutta sen tuhat muuta parempaa tapaa keksin, kuin seisoskella talvella paksuissa talvivaatteissa kassajonossa monen ihmisen ja ostoskärrien takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ykkösprioriteetti on välttää seisoskelemasta kassajonossa, mättää kärryllinen tavaraa hihnalle, maksaa ja siirtyä taas mättämään hihnallinen tavaraa kasseihin.
        Kaiken kun voi hoitaa kätevästi lähes kulkemalla maksupäätteen ohi.

        Kullakin on oikeus toimia tässä kuten haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isompikin ostosreissu vaivattomammin ja nopeammin. Ostokset suoraan skannauksen jälkeen kassiin jo myymäläkierron aikana. Ei enää ostosten purkamista kassahihnalle ja uudestaan pakkaamista. Maksu helposti pikakassalla.

        Kerää ja skannaa -palvelussa asiakas asioi myymälässä erillisellä käsiskannerilla, jonka asiakas on ottanut käyttöönsä S-Etukorttia näyttämällä.

        Ja se suututtaa eniten jos tulee se väitetty pedon merkki. Siru työnnetään ihmiseen eikä ilman sitä voi ostaa eikä myydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se suututtaa eniten jos tulee se väitetty pedon merkki. Siru työnnetään ihmiseen eikä ilman sitä voi ostaa eikä myydä.

        Se voi olla pedon merkki tuo siru tai sitten ei.


    • Anonyymi

      Taisi olla myös sääntö, ettei itsepalvelukassalla voi maksaa alkoholijuomia? Näin estetään alaikäisten koululaisten siiderien ja oluen ostot!

      • Anonyymi

        Ei ole ainakaan meillä päin. Siihen tulee henkilökunta toteamaan iän ja hyväksymään ostotapahtuman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ainakaan meillä päin. Siihen tulee henkilökunta toteamaan iän ja hyväksymään ostotapahtuman.

        Niinpä, ilman kassapalvelijaa ei siis selviä kukatahansa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ilman kassapalvelijaa ei siis selviä kukatahansa!

        Niin. Yksi niistä seisoo koko ajan ip-kassaryhmän tuntumassa päivystämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ainakaan meillä päin. Siihen tulee henkilökunta toteamaan iän ja hyväksymään ostotapahtuman.

        Siinä tapauksessa on järkevämpää mennä normaalille kassalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa on järkevämpää mennä normaalille kassalle.

        Ja mitähän varten? Siinä joku henkilökunnasta päivystää vieressä jatkuvasti ja on saatavana painamaan nappia hetkessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitähän varten? Siinä joku henkilökunnasta päivystää vieressä jatkuvasti ja on saatavana painamaan nappia hetkessä.

        Samalla vaivalla menee sitten normaalille kassalle. Tuollainen lisää aikaa, jolloin ei säästä aikaa sekuntiakaan ja vielä tekee lisää työtä. Täysin hyödytöntä vaivaa.

        Jos minulla on ollut niin en edes harkitse itsepalvelukassaa.


    • Anonyymi

      Kätevää. Ei tartte katella jotain m...un kassan lärviä kaupassa käydessä. Lisää näitä ja kassojen valtaa alas.

      • Anonyymi

        Ja lisää työttömiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisää työttömiä.

        Mistä punikit meinaa saada valtion kassaan rahaa kun kaikki ihmistyö on niin vastenmielistä että se pitää lopettaa? Tämä pätee aivan kaikkialle. Metsät suojellaan ettei vaan kukaan saisi siitä elantoaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä punikit meinaa saada valtion kassaan rahaa kun kaikki ihmistyö on niin vastenmielistä että se pitää lopettaa? Tämä pätee aivan kaikkialle. Metsät suojellaan ettei vaan kukaan saisi siitä elantoaan.

        Se on hirveää että joku saa maaseudulla elannon joko maataloudesta tai metsätaloudesta. Punikin mielestä se on kauhistus.


    • Anonyymi

      Itse aina juoksen kassan läpi... ei maksa mittään. Ihan parasta.

    • Anonyymi

      Itsepalvelukassoilla pitäisi saada alennus, korvaus siitä työstä kun tekee kassan työt.
      Sama koskee kylmäkaappien lämpötilan nostoa. Sähkönsäästöä ja lämmintä olutta asiakkaille, hinnassa se ei tietenkään näy. Kauppa tekee sillä vaan enemmän voittoa...

      • Anonyymi

        Juu tuo on oikeastaan se pääasiallinen syy miksi en suosi itsepalvelukassoja.
        Itsepalvelukassoilla tulisi saada muutaman prosentin alennus ostoista.
        Itse olen yrittäjä, pitäisi itsekkin ottaa mallia noista itsepalvelukassoista, voisin nimittäin potkia yhden työntekijän pois kun samalla hinnalla asiakas teksisi osan työstä.

        Ajatelkaa vaikka lumityötä, tulen pihapiiriin kärryn kanssa ja asiakas lappaa lumet kärryyn ja veloitus tietekin niinkuin ennenkin.


    • Anonyymi

      En oo ensimmäistäkään käyttänyt, viinakauppaan jos tulis ni ok.

    • Anonyymi

      No en ihan usko tuohon aloittajan väitteeseen. Isossa marketissa, missä aina käyn, on kaikille muutamalle kymmenelle henkilölle töitä ihan kylliksi, enkä usko, että otettaisiin yhtään lisää, vaikka ne muutamat itsepalvelukassat poistettaisiin. Sielläkin on aina joku auttamassa. Itse käytän niitä aina.

      • Anonyymi

        Tottahan toki itsepalvelukassojen poistaminen vaatisi kaksi ylimääräistä kassalinjaa ja siihen henkilön töihin. Tulevaisuudessa kassahenkilöitä ei enää tarvita ollenkaan. Mutta kauppa siitä hyötyy eikä asiakas...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan toki itsepalvelukassojen poistaminen vaatisi kaksi ylimääräistä kassalinjaa ja siihen henkilön töihin. Tulevaisuudessa kassahenkilöitä ei enää tarvita ollenkaan. Mutta kauppa siitä hyötyy eikä asiakas...

        Höpsistä vaan, sama henkilöstömäärä siellä olisi joka tapauksessa. Käytän aina itsepalvelukassaa, koska sinne pääsee aina jonottamatta.


    • Anonyymi

      Ei ne itsepalvelukassat vaan ne muut varsinkin yhteiskunnan palvelut jotka on siiretty nettiin, henkilökohtaista palvelua et saa kuin sinnikkäästi vaatimalla ja silloinkin pitkällä odotusajalla.

      • Anonyymi

        Minä teen ruokaostokset nojatuolissa ja odotan kun joku tuo ne ovelle..:D


    • Anonyymi

      Höpöjä. Minulla menee pari min siinä, ja pääsen pois kaupasta. Mikä järki jonottaa kassajonoissa, et saa edes ämpäriä🤣

    • Anonyymi

      Normikassalla aina muutama kolikonlaskija, tupakanostaja,sönkkäävä juoppo tai tyhmän läpänheittäjä jotka ruuhkauttaa kassajonoa. Ei kiitos!

    • Anonyymi

      NO kassat ei kyllä työllistä kuin 2 kolme ihmistä per-kauppa

      • Anonyymi

        Kun kauppoja on tuhansia niin sillä on suuri merkitys.


    • Anonyymi

      Kohta kaupat toimivat ilman henkilökuntaa. Hakee vain sieltä tavaraa ja tililtä lähtee rahaa. On se helppoo.

      • Anonyymi

        Ei varmaan ilman henkilökuntaa mutta ilman kassahenkilöitä kuitenkin.


    • Anonyymi

      Vapaa-ajattelijatkin sijoittaa rutosti lakkauteen.

      • Anonyymi

        Aha?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha?

        En ajatellut äsken selvästi, olen krapulassa.
        Nuuskin lakkabensiiniä niin että keuhkot ruttoontuu
        lisään edelliseni


    • Anonyymi

      Ne on muuten hyviä mutta miksi oluen ostamista varten täytyy aina myyjän käydä kuittaamassa ostos? Lisäksi hävikkiä tulee kun köyhät pöllii.

    • Anonyymi

      Itseapalvelukassat ovat osa NWO ilmiötä eli uutta maailman järjestystä. Miksikö? No siksi että näissä ei pysty maksamaan rahalla ostoksia. Ei olisi mikään temppu laittaa ominaisuutta , jossa maksu suoritetaan normaalilla rahalla, kuten Euroilla. Näin ei haluta tehdä, koska tuo pedon merkkiä ajava , sairas yhteisö tekee KAIKKENSA jotta sinä ja minä emme käyttäisi rahaa, (käteistä) jotta sinua voidaan tulevaisuudessa seurata kaikkialle missä liikut, mitä ostat, kenen kanssa liikut jne) Ja mikä hulluinta , on suurin osa autuaan tietämättömiä tästä, aivan kuin unessa! (Onpa kätevää, maksan itsepalvelukassalla) :)

    • Anonyymi

      Valitettavasti Suomessa kallista työllistää henkilökuntaa

      • Anonyymi

        En ikinä palvelisi ay-liiton väkeä .


    • Anonyymi

      En ikinä palvelisi itseäni. Kaupan kassalle jonotan mielelläni.

    • Anonyymi

      kassatytöt poikottiin

    • Anonyymi

      Pienet ostokset niin pätevä!!

    • Anonyymi

      Kätevää piippaa vain osan tuotteista ja saa osan täysin ilmaiseksi mikäli "virhettä" ei kukaan huomaa. Tehty "myymälävarkaus" todella helpoksi.
      Mutta tuossakin nähdään. Osa maksaa kiltisti kaikki ostamansa tuotteet vaikka mikään pakko ei ole.

    • Anonyymi

      Välillä LIDL:ssä sattuu kassalle kaksi mummoa, jotka laskevat kolikoitaan ja sitten odotat puoli tuntia. Itsepalvelu on hyvä keksintö.

      • Anonyymi

        Mummojen aika turha laske. Kassa kun ilmeisesti joutuu ne joka tapauksessa laskemaan. Ja jos kolikoita muutaman sadan euron edestä niin ei niiden laskemiseen voi montaa minuttia mennä. Muutoin kannattaa kassa irtisanoa ja palkata osaavampaa väkeä.


    • Anonyymi

      Ennemmin jonotan ja maksan rahalla. En lähde mukaan noihin sekoiluihin,jossa yksityisyytesi ryövätään. Tehty houkuttelevaksi toki. "On se niin kätevää". Suurin osa on kyllä aivan pihalla mitä tänne ajetaan,kuin varkain

      • Anonyymi

        Ja lisään edelliseeni: Tämä suomi24:n verkkosivukin
        Omistajat venäjältä Yandex 2013 - ostivat tämän
        uskallanko käyttää tätäkään


    • Anonyymi

      MUUMILAAKSON TARINOITA MUUMIPAPAN MUISTELMAT VHS

    • Anonyymi

      Boikotoikaa automaattivälitteisiä kaukopuheluja. Puhelunvälittäjien ("sentraalisantrojen") työllisyys turvattava!

      • Anonyymi

        Älä siirry asiasta toiseen. Lisäksi itsepalvelukassoista ei ole mitään hyötyäkään.


    • Anonyymi

      Välillä LIDL:ssä ja sitten odotat puoli tuntia. Itse

      • Anonyymi

        Tyhmät tekemään kassa ihmisten työt .Kuten ennen sai pankkipalveluja. Nyt jo pelkkä tilin avaaminen melkein mahdotonta . Ei ole juuri auki olevia pankkeja .


      • Anonyymi

        Nykyään sama kummassa jonottaa, kun porukka nyt suosii (osa) itepalvelukassoja alkaa olla jonoa ja hässäkkää siinä kun niitä on molemmin puolin, menen mielummin palvelukassalle. Jos sattuu tuote jossa ei ole viivakoodi kunnossa niin hae siinä sitten joku auttamaan. Tai jos ei kortti pelitä.


    • Anonyymi

      Eivät näytä itsepalvelukassat olevan sen nopeampia! Ihan sama aika menee riippumatta kummassa jonossa odottaa!!

    • Anonyymi

      Tietyt asiat kannattaa automatisoida, eikä sillä ole edes negatiivista vaikutusta työllisyyteen.
      Suuri osa kaupan osa-aikaisista kassatyöntekijöistä on yliopisto-opiskekijoita, joilla oikeasti voisi olla jotain annettavaa muussakin työssä kuin kaupan kassalla. Kaupan kassalla osa potentiaalista valuu hukkaan. Toki kaupassa tarvitaan myös kassatyöskentelyn ammattilaisia, jotka vastaavat sekä automaattikassojen toiminnasta, kassatilityksistä, että haastavammista kassatapahtumista, joita ei automaatiolla saada hoidettua. Mutta näitä kassa-ammattilaisia tarvitaan isoonkin kauppaan vain muutamia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe