ekana roudataan kansanedustajat ja median porukka eturintamalle muistakaa se niskasta kiinni viedään ne väkisin sinne,jos yrittävät perääntyä niin tiedätte mitä tehdään.
Jos sota syttyy niin
21
92
Vastaukset
- Anonyymi
"Kyllä"!!!
- Anonyymi
Persut voisivat mennä vappaaehtoisesti Venäjälle pyhän Putininsa suojelukseen !!
Suomesta ei tule persuputinilandiaa !!
Slava Ukraina ja Suomi !! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut voisivat mennä vappaaehtoisesti Venäjälle pyhän Putininsa suojelukseen !!
Suomesta ei tule persuputinilandiaa !!
Slava Ukraina ja Suomi !!Slava hapankaali Ukraina!
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17713278B
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Etulinjaan vaan nuo sotakiihkoilijat sivilipalvelusmiehineen ja naisineen eduskunnasta!
Itseaiheuttamalli sodille kuuluvat ne sen ensimmäisenä vastaanottamaankin!- Anonyymi
Median kiihkoilevat toimittajat samassa köörissä.
(On ne meitä niin kauan yllyttäneet sotaan).
Kaikki nuo etulinjaan!
- Anonyymi
Sitten julistetaan siellä eturintamalla media ja kansanedustajat taistelee loppuun asti vaikka siinä menisi 100 vuotta.
- Anonyymi
Eduskuntahan on oikein halukas järjestämään meille sodan.
Näyttäköön osaamisensa, kun se hetki tulee.
- Anonyymi
Mistä tämä raha näihin apupaketteihin revitään ja ukrainasta tulevien elättämiseen, suomen vähäosaisimpien osuudestako kenties.
- Anonyymi
Samaa tehtiin Amerikassa annettiin rahaa Ukrainaan ja sieltä ne sitten palautettiin Demareille.
- Anonyymi
Suomessa on tapana, että otetaan duunareilta ja vähävaraisilta ja annetaan rikkaille, kun eivät muuten pärjää.
Rikkaat ovat ahneita ja moraalittomia hyyppöitä.
En kyllä auttaisi rikasta ihmistä onnettomuustilanteissa, eivät rikkaat ole tarpeellisia ihmisiä.
Niistä ei ole mitään hyötyä . - Anonyymi
JOS SOTA SYTTYY MARIN HIRTETÄÄ JA JALASTAAN RIPUSTETAAN VENÄJÄN SUURLÄHETYSTÖN ETEEN.
- Anonyymi
Nehän luikkii ensimmäisenä pakosalle.
- Anonyymi
Kuinka ihmeessä persut aikovat saada Putinin eturintamalle??😂
- Anonyymi
Ottavat tilataksin allensa menevät ruotsiin jauhojengi näyttää mallia
- Anonyymi
Kassatyttö ottaa lennon Brysseliin välittömästi
Sodan uhan edellä on liikekannlalle pano, kootaan joukko osatoja ja divilsiona se konmetaja ja pataljoonan kometajat neuuvotteluun mikä on marssi järjestys.
- Anonyymi
Pidetään listaa näistä sodanjulistajista saadaan nopeasti ne rintamalle.
- Anonyymi
Jos sota syttyy niin meikäpoika on Ruotsissa ennen kuin ehdit sanoa kissaa.
- Anonyymi
Minulla veneessä tilaa jos massia
- Anonyymi
Paratiisisaarelta johdan näitä sotaintoilijoita sinne vaan tykinruuaksi nyt ei mitään rauhaa neuvotella😂🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581