Kun Ukrainen sota oli ollut jo käynnissä, tuli Bidenin tietoon Suomen natohakemus, Bidenin ensireaktio oli, tämä vuodatettu hänen esikunnastaan, pääsi jopa Suomen muistaaksi IL lehteen , " tämähän merkitsee sotaa Venäjän kanssa", eli sellainen oli Bidenin ehkä kylmänsodan normaali reaktio. Sen jälkeen Biden on ollut Ukrainan tukien kannattaja, mutta tulevalla kesällä tuki saattaa loppua, USA:n pressa voi tietyn ajan melko vapaasti päättää apuna konressi, mutta nyt on sellaiset tuulet, ettei siellä enää haluta tukea sotaa, usan kongressi on tietyissä asioissa aika pitkämielinen pressan toiveisiin
Bidenin lipsaus
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos USA:n tuki loppuu, pitää EU:n ottaa vastuu
- Anonyymi
Mikähän on eu tuki tuskin mitään
Kun oikeat uutiset eivät tue tiltun valheellista agendaa, hän keksii mielesensä uutiset ihan itse.
- Anonyymi
Onko sinulla varmaa tietoa miten USA tukee jatkossa, on Bidenin lausunto, usa kongressissa on jo melkoinen kalapaliikki asiasta, tähän ei ole senaatin asia
- Anonyymi
Mielenkiintoista, että väität usan agendan valheelliseksi, tosiasia on että kogressin tuki loppuu noin kesällä 2023
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla varmaa tietoa miten USA tukee jatkossa, on Bidenin lausunto, usa kongressissa on jo melkoinen kalapaliikki asiasta, tähän ei ole senaatin asia
Demokraatit tukevat Ukrainan auttamista, samoin enemmistö republikaaneista ja republikaanipuolueen johto.
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista, että väität usan agendan valheelliseksi, tosiasia on että kogressin tuki loppuu noin kesällä 2023
Haha. Ei lopu. Tiltu keksii itse tosiasioitaan, kun todelliset tosiasiat eivät häntä miellytä.
- Anonyymi
moloch_horridus kirjoitti:
Haha. Ei lopu. Tiltu keksii itse tosiasioitaan, kun todelliset tosiasiat eivät häntä miellytä.
Kyllä se vaan on katkolla tulevalla kesällä , eri asia jatkuuko se tuki
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa tulla sinulle yllätyksenä, mutta kun päätetään tukitoimista, yleensä ei päätetä kerralla että tuki jatkuu kunnes tilanne loppuu. Vaan jokainen tukipaketti on yksittäin hyväksytetty ja kummallakin puolueella ihmiset ovat jatkaneet tukemisen kannattamista.
Joten toistaiseksi voidaan katsoa melko varmaksi että tuki on jatkumassa ainakin toistaiseksi ilman taukoja.Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin se jatkuu, älä lainkaan ole huolissasi.
- Anonyymi
Ota huomioon että tuen vastustus kasvaa koko ajan
Anonyymi kirjoitti:
Ota huomioon että tuen vastustus kasvaa koko ajan
Vaikka kansan keskuudessa kasvaisikin, niin ei päättäjien ja suraaavat vaalit ovar vasta ensi vuoden lopulla.
- Anonyymi
Vieläkö Niinistö piileskelee jenkkilässä?
Sotasanna lupasi koomikolle kaikki Suomen hornetit pilotteineen, näin meillä.- Anonyymi
” Sotasanna lupasi koomikolle kaikki Suomen hornetit pilotteineen, näin meillä.”
Miksi AINA VALEHTELET JA VIELÄPÄ NOIN LAPSELLISELLA TAVALLA!
Todellisuudessa Sanna sanoi, etä Horneteista voidaan KESKUSTELLA! Ja jos niitä joskus Ukrainaan päätyy niin TAATUSTI ILMAN suomalaisia lentäjiä!
Koko ajatus on monisyinen, koska Hornet-koulutus lentäjäksi kestää kuukausia ja koneiden huolto ja kunnossapito on myös oma koulutusta vaativa asia!
- Anonyymi
Sotasanna lupaa hornetit ja pressa piilottelee jenkeissä, on siinäkin kuviota?
Ellei nyt päästä suoraan konfliktiin Venäjän kanssa, ei sitten koskaan, alkaa punainen viiva ylittymään liian monta kertaa.
Ollaanko sitten enää 'maailman onnellisin kansa'?- Anonyymi
Ainakin siinä olet maailman surkein valehtelija.
Päinvastoin, kuten hyvin tiedät.
Sotasanna meni vielä osallistuman äärinationalistin hautajaisiin, pääministeri natsin hautajaisissa kaiken maailman silmissä?
Hyvät hyssykät, en muuta voi sanoa. Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin, kuten hyvin tiedät.
Sotasanna meni vielä osallistuman äärinationalistin hautajaisiin, pääministeri natsin hautajaisissa kaiken maailman silmissä?
Hyvät hyssykät, en muuta voi sanoa."Päinvastoin, kuten hyvin tiedät."
Ai luulet olevasi maailman paras valehtelija? No et kyllä ole.
"Sotasanna meni vielä osallistuman äärinationalistin hautajaisiin, pääministeri natsin hautajaisissa kaiken maailman silmissä?
Hyvät hyssykät, en muuta voi sanoa."
Hän osallistu Ukrainan kansallissankarin hautajaisiin.
- Anonyymi
Olen käynyt usassa useita kertoja vuosien aikana sukulaisissa, kyllä on vain niin ettei tavis amerikkaisia kiinnosta euroopan asia,eikä tiedä mitään,
- Anonyymi
Rebublikaanit tukevat jo voimakkaampaa aseistusta Ukrainan että saadaan Pitinin agressio nopeammin kuriin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3213359Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192268Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151870Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141605Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171522Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361394Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2401324- 171264
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631076Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201010