ADEX

lentosotaharjoitus

Kauhavan ilmasotakoulun ulkopuolella järjestetään KE 25.5. klo 12 mielenosoitus EU- ja Nato-maiden ADEX-lentosotaharjoitusta vastaan teemalla "Puolustusvoimille KYLLÄ - hyökkäysarmeijalle EI".

Lisätietoja Antti Pesonen, [email protected]

37

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkkään

      sinne vastamielenosoituksen. Kyllä lännelle, mihin kuulumme. Ei Venäjälle, mihin kukaan ei halua kuulua.

      • Baikal 12/70

        ...haluaako kukaan kuulua SUOMEEN?

        Eikö olekaan kolmatta vaihtoehtoa, vaikka vaihtoehdoista aina puhutaan?

        Venäjä on ilmoittanut: "Nato on maamme päävihollinen. Jos Suomi liittyy Naton jäseneksi, se siirtyy automaattisesti ensisijaiseksi sotilaskohteeksi."


      • tarjolla USA:han

        voisi joku opastaa miten se onnistuu. Mitäs sä turhaan kykyjäsi tänne tuhlaat, sinunmielisiä löytyisi sieltä enemmän..


      • Teppo.
        Baikal 12/70 kirjoitti:

        ...haluaako kukaan kuulua SUOMEEN?

        Eikö olekaan kolmatta vaihtoehtoa, vaikka vaihtoehdoista aina puhutaan?

        Venäjä on ilmoittanut: "Nato on maamme päävihollinen. Jos Suomi liittyy Naton jäseneksi, se siirtyy automaattisesti ensisijaiseksi sotilaskohteeksi."

        Milloin se niin on ilmoittanut?


      • Baikal 12/70
        Teppo. kirjoitti:

        Milloin se niin on ilmoittanut?

        heti, kun huomasi Suomen havittelevan Nato-jäsenyyttä.


      • Baikal 12/70
        Baikal 12/70 kirjoitti:

        heti, kun huomasi Suomen havittelevan Nato-jäsenyyttä.

        Nato on perustamisestaan lähtien ollut Venäjän päävihollinen.


      • Teppo.
        Baikal 12/70 kirjoitti:

        heti, kun huomasi Suomen havittelevan Nato-jäsenyyttä.

        Sulla siitä ihan kirjallista referenssiä, ettet vain pistele omiasi?


      • Teppo.
        Baikal 12/70 kirjoitti:

        Nato on perustamisestaan lähtien ollut Venäjän päävihollinen.

        Ettei se ole ollut vain NL eikä Venäjä?


      • Baikal 12/70
        Teppo. kirjoitti:

        Sulla siitä ihan kirjallista referenssiä, ettet vain pistele omiasi?

        http://www.tiedonantaja.fi/arkisto/0413pohjapaak.html

        ...vaikka itsestäänselvyyksiä ei normaalisti perustella paperilla.


      • Baikal 12/70
        Teppo. kirjoitti:

        Ettei se ole ollut vain NL eikä Venäjä?

        myös Neuvostoliitto.


      • Teppo.
        Baikal 12/70 kirjoitti:

        http://www.tiedonantaja.fi/arkisto/0413pohjapaak.html

        ...vaikka itsestäänselvyyksiä ei normaalisti perustella paperilla.

        Niin uskokoon ken tahtoo, kommunistisen puolueen lehtihän se onkin luotettavaa tietoa :) Ettei olisi riippumatonta tiedotusvälinettä lähteeksi olemassa?

        Lehdistöopit suoraan Neuvostoliiton politbyroosta.


      • Baikal 12/70
        Teppo. kirjoitti:

        Niin uskokoon ken tahtoo, kommunistisen puolueen lehtihän se onkin luotettavaa tietoa :) Ettei olisi riippumatonta tiedotusvälinettä lähteeksi olemassa?

        Lehdistöopit suoraan Neuvostoliiton politbyroosta.

        Venäjää kumarreltu vanhasta muistista.

        Riippumatonta poliittista tiedotusvälinettä ei Suomessa ole.

        Kokeile etsiä.


      • Teppo.
        Baikal 12/70 kirjoitti:

        Venäjää kumarreltu vanhasta muistista.

        Riippumatonta poliittista tiedotusvälinettä ei Suomessa ole.

        Kokeile etsiä.

        Perustelepa.


      • Teppo.
        Baikal 12/70 kirjoitti:

        myös Neuvostoliitto.

        ..muttei Venäjä?


      • Baikal 12/70
        Teppo. kirjoitti:

        Perustelepa.

        minkäänlaista perinnettä riippumattomasta poliittisesta mediasta, kuten esim. englannissa. Kaikki Suomen tunnetut (ja useimmat tuntemattomammatkin) lehdet ja kanavat ovat jonnekin päin värittyneitä.


      • Teppo.
        Baikal 12/70 kirjoitti:

        minkäänlaista perinnettä riippumattomasta poliittisesta mediasta, kuten esim. englannissa. Kaikki Suomen tunnetut (ja useimmat tuntemattomammatkin) lehdet ja kanavat ovat jonnekin päin värittyneitä.

        Esim. Helsingin Sanomat, riippumaton tai Lapin Kansa tai Keski-Suomalainen muistaakseni.


      • Teppo. kirjoitti:

        Esim. Helsingin Sanomat, riippumaton tai Lapin Kansa tai Keski-Suomalainen muistaakseni.

        Hesari ja Keskisuomalainen ovat yhtä riippumattomia kuin nimimerkki"Teppo"!!
        vom


      • Baikal 12/70
        Teppo. kirjoitti:

        ..muttei Venäjä?

        Sekä Venäjä että Neuvostoliitto.


      • Teppo.
        Baikal 12/70 kirjoitti:

        Sekä Venäjä että Neuvostoliitto.

        No missä se on todettu?


      • Teppo.
        vom kirjoitti:

        Hesari ja Keskisuomalainen ovat yhtä riippumattomia kuin nimimerkki"Teppo"!!
        vom

        No mitä ne sitten ovat jos ei riippumattomia?


      • Baikal 12/70
        Teppo. kirjoitti:

        No missä se on todettu?

        politiikassa.


      • huhhuhh
        Baikal 12/70 kirjoitti:

        politiikassa.

        .. että Venäjä on Suomen vihollinen. Aina.


      • huhhuhh
        Teppo. kirjoitti:

        No mitä ne sitten ovat jos ei riippumattomia?

        ... kysymys onkin ennemminkin siitä missä haluaa riippua.

        Toiset diggaa Texasia, toiset Siperiaa...


      • huhhuhh
        tarjolla USA:han kirjoitti:

        voisi joku opastaa miten se onnistuu. Mitäs sä turhaan kykyjäsi tänne tuhlaat, sinunmielisiä löytyisi sieltä enemmän..

        .. tulee ainakin paljon halvemmaksi;

        Joutuu varmaan kävelemään ihan itse sinne gulagille ;)


      • uhuru
        huhhuhh kirjoitti:

        .. että Venäjä on Suomen vihollinen. Aina.

        Entäpä kun tai jos Venäjä liittyy EU:iin,miten käy vihollisuuden? Jakavatko Venäjä ja EU Suomen? Vrt. Ribbentropin-Molotovin sopimus...


      • Teppo. kirjoitti:

        No mitä ne sitten ovat jos ei riippumattomia?

        Ovat esimerkiksi riippuvaisia RAHASTA (pääoma!!). Ihan vaan tiedoksi!
        vom


      • Teppo.
        vom kirjoitti:

        Ovat esimerkiksi riippuvaisia RAHASTA (pääoma!!). Ihan vaan tiedoksi!
        vom

        Niinhän me kaikki. Talkoillako sitä lehteä pitäisi pyörittää?


    • kantapeikko

      peitettynä osoittaa mieltä, kun ei tietyistä syistä haluaisi epäsuosioon.

      Ja noille kiihkomielisille sanon heti kärkeen, etten hyväksy missään tilanteessa senkummemmin itä-kuin länsimielisyyttäkään, olkaamme siis suomalaisia.

      • huhhuhh

        ... puolustautumaan vaadittavat pari-kolme päivää oman armeijansa turvin, ennen kuin länsiapu saapuu..

        That´s a fact.


      • kantapeikko
        huhhuhh kirjoitti:

        ... puolustautumaan vaadittavat pari-kolme päivää oman armeijansa turvin, ennen kuin länsiapu saapuu..

        That´s a fact.

        Nimittäin sen länsiavun odottelusta!! Liittyisit poika MPK:hon niin saisit päiviisi muutakin tekemistä (vai pelkäätkö ettei sinua huolita:)


      • onnelinen
        kantapeikko kirjoitti:

        Nimittäin sen länsiavun odottelusta!! Liittyisit poika MPK:hon niin saisit päiviisi muutakin tekemistä (vai pelkäätkö ettei sinua huolita:)

        Suomen länsiapu viipyy sodassa ja Suomi romahtaa?
        Ensinnäkin Suomi on Euroopan osavaltio, tarvittaessa EU kyllä pohjoisen maakuntansa luovuttaisi Venäjälle. Täällä asuu niin kritiikittömiä EU:n kannattajia, ettei sellaisia myötäilöitä kehtaa kai kohta edes EU:kaan katsoa?
        Siksi kallis osin vaivalloinen nettomaksaja liittovaltion maakunta voitaisiin antaa pois.Säilyisi tasapaino Eurostolandiassa!

        Paitsi, että Venäjä on sotimista todennäköisemmin halukas liittymään EU:iin...omilla Venäjän ehdoillaan... Ja siitä se ei kyllä rajamaakuntaSuomen kanssa neuvottele, vaan Eurooppavaltion ulkoministerin kanssa suoraan! Hulluja nuo roomalaiset? Ja vielä hullumpiako tai lapsellisempia nuo EUlaiset, entiset itsenäiset Suomalaiset?


    • Teppo.

      Eikö ole parempaakaan tekemistä, kuten esimerkiksi töitä tehtäväksi arkipäivänä?

      Muistakaa julkaista kuvat webissä.

      • Baikal 12/70

        parempaa tekemistä, mutta jotakin sitä on tehtävä.


      • Teppo.
        Baikal 12/70 kirjoitti:

        parempaa tekemistä, mutta jotakin sitä on tehtävä.

        KELA?


    • utelias

      Oliko paljonkin mielenosoittajia

      • uutispimento

    • Yrmylä

      Minä kysyisin nimenomaan tästä KE 25.5. klo 12 järjestetystä mielenosoituksesta EU- ja Nato-maiden ADEX-lentosotaharjoitusta vastaan.

      Vaikken olekaan kaikista asioista samaa mieltä, Olen nyt hieman huolissani Antti Pesosesta.
      Haluaisin pikaisesti kuulla mitä Asiaan kuuluu ja mistä täydellinen uutispimento johtuu sekä sen että MITEN SE ON "Vapaassa maassa" MAHDOLLINEN ?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe