Pekka Haavistolta on matematiikka ja suhteellisuudentaju kadoksissa

Anonyymi-ap

kun hän tiedotaa tilaisuuksissa, että Suomen ja muun Euroopan on otettava pakolaisia vastaan niin paljon kuin heitä tulee ja ketkä taksovat olevansa avun tarpeessa. Se on Haaviston mielestä meidän velvollisuutemme ja heidän oikeutensa. Haavisto ei ole missään vaiheessa edes sivunnut sitä ajatusta, että "mitäpä jos auttaisimme heitä heidän omissa maissaan" luomaan älyllistä elämää? Ei kylvämäll' sinne kasapäin rahaa vaan kouluttamalla heitä luomaa itse itselleen älyllistä elämää.

Seuraava video kuvastaa kehitusavun tämänhetkistä tilaa ja pakolaispolitiikkaa ja maailman ylisyntyvyyttä tyhjentävästi.

https://population.org.au/video/immigration-world-poverty-and-gumballs/

13

165

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Länsi on itse luonut pakolaiset kehitysavullaan...

• Anonyymi

-MyrkynVihreä Pekkapolonen, varsiNainen Liero-Valehtelija ! - Yäk yyyääk !

• Tämähän se on se kylmä totuus. Valitettava tosiasia on että tuo maailmaa halaileva vasen siipi on ruokkinut alueita joita sen alueen ekosysteemi ei kykenen itse elättämään, ja tuosta keinotekoisuudesta johtuen väestöräjähdys alueella on aiheuttanut niin inhimillisen- kuin ekokatastrofinkin.
        En ymmärrä mikseivat nuo ihmiset tekemäänsä ymmärrä vaikka kovaan ääneen meuhkaavat kulutuksen kasvusta ja maapallon varojen taantumisesta, kun oma toiminta on sen kiihdyttänyt aivan uusille lukemille.

• Anonyymi

Ei länsi vaan vihervassarit.

• Anonyymi

Ei Pekkaa vastuulliseen työhön.

• Anonyymi

Palloilla tuon tajuaa tyhmempikin,,,paitsi vihreät ja vassarit.

• Anonyymi

Pekka on elättänyt itsensä koko aikuisikänsä puhumalla niitänäitä. Ihmeellisintä tässä on kuitenkin se, että hän saa edelleen jatkaa juttujaan ja jotkut vieläpä uskoo tuota saarnaaja. Suomalaiset ovat aina olleet kovin helposti höynäytettäviä tolloja.

• Anonyymi

Roy Beck on hyvin älykäs henkilö ja hän ei mene idelogia edellä vaan terve järki, luonnonlait ja matematiikka edellä. Tämä on vihervassareille täysin harmaa vyöhyke. Ei maailmaa pelasteta pakolaispolitiikalla ja idelogisella hyvyydellä vaan tieteellä ja matematiikalla.

Maailmassa, ja etenkin EUsssa laaditaan jatkuvasti uusia rajoitteita ties mihin alueeseen liittyen. Niin ei tehdä siksi, että maailma pelastuisi vaann niitä tehdään siksi, että voisimme edelleen hyväksyä maailman liikakansoituksen ja sen myötä pakolaispolitiikan.

• Anonyymi

So What ?
      Kansa rakastaa kun ponnistelee maapuolustuksen lopettamiseksi !

Tuulipukuiset tykkäsivät myös kun simputti ministeriönsä virkamiehiä eli joutavia paperinpyörittelijöitä

• Anonyymi

Peska ei tiedä panisko ykköseen vai kakkoseen kannattas käydä ne keskenmenneet koulut käydä ensin loppuu.

• Anonyymi

Kun Pekka sanoo, että 12+12=26 niin se on sitten 26 ja sitä päätöstä häneltä ei vie kukaan pois. Se on vihreiden oikeus.

• Anonyymi

Virheet valehtelee aina!
      Se on huomattu!

Ihmiset kuulivat Virheiden sanoman ja siksi Virheiden kannatus romahti!

Virheet eivät halua Ydinvoimaa! Ilman Ydinvoimaa me Suomalaiset olisimme kovasti pakkasessa!
      Kun ei tuule eikä aurinko paista ei noista voimaloista tulee sähköä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      273
      1660
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      37
      1532
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      21
      1370
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1217
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1047
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      950
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      925
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      911
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      900
    Aihe