Jos jätkät alkaisi tappelemaan, niin kummat voittaisi?
Twisted Sisters vs. Wasp
26
241
Vastaukset
- Anonyymi
Menis kyllä ihan lesboseksiksi se koitos.
- Anonyymi
Kävikö noista kumpikaan armeijaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävikö noista kumpikaan armeijaa?
Army of Lovers?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Army of Lovers?
Mitä sieltä soden jukeboksista aina soitettiin. Ei ollut tuo.
- Anonyymi
Hyvin sanottu että menis lepakkohommiks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu että menis lepakkohommiks.
Jalka- vai nostoväen miehiä?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Khyll Dee Snider ja Mark animal Mendooza pesis waspin 6-0. nehän veteli raakaa lihaakin jossain kevyn kannessa.
- Anonyymi
Tässä videossa on kyllä hyvä meininki.
https://www.youtube.com/watch?v=V9AbeALNVkk - Anonyymi
Viinat kotona keitin, kaverit ulos heitin.
- Anonyymi
Oma versioni tuosta oli: Viinaa kotona keitin. Sitten helttaan sen heitin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma versioni tuosta oli: Viinaa kotona keitin. Sitten helttaan sen heitin. :)
Mitähän ne siinä alun perin lauloikaan. No ei sen väliä.
- Anonyymi
"EI TIETOA,MUTTA WASPILLA OLI MAHTAVA RUMPALI,ESIINTYI SEINÄJOEN RYTMIKORJAAMOLLA NOIN 6 VUOTTA SITTEN"!!!
- Anonyymi
Kissi-bändissä oli vitunpitkäkielinen heppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissi-bändissä oli vitunpitkäkielinen heppu.
Onhan se vieläkin. Kiss taitaa jatkaa edelleen.
Gene Simmons on tuon hepun nimi. :) Kissin keulahahmo
https://fi.wikipedia.org/wiki/Gene_Simmons - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissi-bändissä oli vitunpitkäkielinen heppu.
"KYLLÄ"!!!
- Anonyymi
Farkkutakissa oli WASP selkälippu.
- Anonyymi
Geoff Tate, Rob Hallford ja Bruce Dickinson lauloivat kilpaa.
Kuka voitti äänen mitalla?
https://www.youtube.com/watch?v=eHGsOj0A_Cs- Anonyymi
Kuuntelin eilen Mötley Crueeta. Sen biisin, jonka nimeä en nyt muista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntelin eilen Mötley Crueeta. Sen biisin, jonka nimeä en nyt muista.
Saattoi olla "Kickstart My Heart", varmaksi en sano, koska olin kännissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattoi olla "Kickstart My Heart", varmaksi en sano, koska olin kännissä.
Ei ole tuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattoi olla "Kickstart My Heart", varmaksi en sano, koska olin kännissä.
Hyvä laulu tuo Adriama Limalla höystettynä. Auto on sivuseikka.
https://www.youtube.com/watch?v=9RI6OGXq11Y
- Anonyymi
Muistaako täällä kukaan Saksalaista bändiä nimeltä Accept? Itsellä on jossain yhtyeen kasetti nimeltä Russian Roulette. No sekin on kasarilta, vuodelta 1986
- Anonyymi
meitsin perhe kuuntelee käärijää, aina.
Nyt on paha. Blackie Lawless vs Dee Snider. Varmaan tulis kunnon tappelu tai ainakin olis voinnu tulla joskus kasarilla.
- Anonyymi
Iggy Pop voittaisi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438