..missään saa kunnon vastausta niin ehkäpä te itse kommarit vastaatte....miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi?
ei ainakaan massamurhien takia!!!!!
kun kerta ei..
17
665
Vastaukset
Lueskele Marx´ia, niin pääset eroon harhaluuloistasi!
vom- Kalle
Opiskele historiaa ja avaa silmäsi todellisuudelle.
/Kalle, joka tuntee kommunismin seuraukset kansan syvissä riveissä - proffa
..taas tämäkin vastaus lukee
- että me
proffa kirjoitti:
..taas tämäkin vastaus lukee
opetamme sinulle Marxin kommunistisen manifestin tässä ja nyt? Eikö ole järkevämpää ajatella, että sinä lukisit sen ihan itse?
- Kalle
että me kirjoitti:
opetamme sinulle Marxin kommunistisen manifestin tässä ja nyt? Eikö ole järkevämpää ajatella, että sinä lukisit sen ihan itse?
Kysymys kuului :"miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi? "
Lyötyykö siihen vastaus Marxin kommunistisesta manifestista??
Eipä taida lyötyä, joten opetelkaahan se manifesti nyt ensin itse siellä kommarileirissä ja vaatikaa vasta sitten, että muutkin haaskaisivat aikaansa siihen sen sijaan että lukisivat jotakin kehittävää.
/Kalle, joka tietää ettei manifesti anna vastausta kysymykseen "miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi?" - Qwerty
Kalle kirjoitti:
Kysymys kuului :"miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi? "
Lyötyykö siihen vastaus Marxin kommunistisesta manifestista??
Eipä taida lyötyä, joten opetelkaahan se manifesti nyt ensin itse siellä kommarileirissä ja vaatikaa vasta sitten, että muutkin haaskaisivat aikaansa siihen sen sijaan että lukisivat jotakin kehittävää.
/Kalle, joka tietää ettei manifesti anna vastausta kysymykseen "miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi?"Kommarit taitavat kuulua samaan sakkiin kuin ääriuskovaiset... Kaikkiin kysymyksiin löytyy täydellinen vastaus pyhästä kirjasta, mitään kyseenalaistamatta. ;)
- Kalle
Qwerty kirjoitti:
Kommarit taitavat kuulua samaan sakkiin kuin ääriuskovaiset... Kaikkiin kysymyksiin löytyy täydellinen vastaus pyhästä kirjasta, mitään kyseenalaistamatta. ;)
Näin on. Kommunismi perustaa järkyttämättömälle uskolle Marxin tekstien paikkansapitävyydestä. Keskustelua kommunistien kanssa voidaan hyvin verrata keskusteluun Jehovan todistajien kanssa. Kumpaankaan sakkiin ei uppoa minkäänlainen väite, miten hyvin perusteltu se onkin, heidän oppiensa kyseenalaisuudesta.
/Kalle, joka joskus huvittelee "keskustelemalla" Jehovan todistajien kanssa. - sinun.
Qwerty kirjoitti:
Kommarit taitavat kuulua samaan sakkiin kuin ääriuskovaiset... Kaikkiin kysymyksiin löytyy täydellinen vastaus pyhästä kirjasta, mitään kyseenalaistamatta. ;)
lempikirjasi? Hehheh. Koska tieteellinen julkaisu käsittelee asioita kaikkien näkökulmasta, se luonnostaan sotii harvainvaltaisia systeemejä vastaan. Tällä perusteella Kommunistisesta manifestista löytyy vastaus kysykseen, että miksi kommunismi on kommunistien mielestä parempi systeemi kuin fasismi.
- Kalle
sinun. kirjoitti:
lempikirjasi? Hehheh. Koska tieteellinen julkaisu käsittelee asioita kaikkien näkökulmasta, se luonnostaan sotii harvainvaltaisia systeemejä vastaan. Tällä perusteella Kommunistisesta manifestista löytyy vastaus kysykseen, että miksi kommunismi on kommunistien mielestä parempi systeemi kuin fasismi.
Kysymys oli :
" miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi? "
Kysymys ei ollut :
"miksi kommunismi on kommunistien mielestä parempi systeemi kuin fasismi."
/Kalle, joka myös haluaisi vastauksen alkuperäiseen kysymykseen - sithän
Kalle kirjoitti:
Kysymys oli :
" miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi? "
Kysymys ei ollut :
"miksi kommunismi on kommunistien mielestä parempi systeemi kuin fasismi."
/Kalle, joka myös haluaisi vastauksen alkuperäiseen kysymykseenMarxin Kommunistisesta manifestistä löytyy vastaus siihen kysymykseen, että miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi. Lisäksi se on tieteellinen julkaisu, ei Seiska-lehti ;)
- Kalle
sithän kirjoitti:
Marxin Kommunistisesta manifestistä löytyy vastaus siihen kysymykseen, että miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi. Lisäksi se on tieteellinen julkaisu, ei Seiska-lehti ;)
"Marxin Kommunistisesta manifestistä löytyy vastaus siihen kysymykseen, että miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi."
Jaha, vai niin ja jassååå. Hehhee.
Nyt Kalle on saanut tarpeekseen tästä viestiketjusta.
/Kalle, joka ilokseen toteaa kommunistin myöntävän kommunismin olevan diktatuuri!! - proffa
Kalle kirjoitti:
"Marxin Kommunistisesta manifestistä löytyy vastaus siihen kysymykseen, että miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi."
Jaha, vai niin ja jassååå. Hehhee.
Nyt Kalle on saanut tarpeekseen tästä viestiketjusta.
/Kalle, joka ilokseen toteaa kommunistin myöntävän kommunismin olevan diktatuuri!!...kallelle! 8D
Kalle kirjoitti:
Opiskele historiaa ja avaa silmäsi todellisuudelle.
/Kalle, joka tuntee kommunismin seuraukset kansan syvissä riveissäHistorian lukeminen on ihan jees, mutta ei pidä historiaan ängetä sellaisia aisoita, jotka
eivät mahdu sinne "etuajassa"! Marx´iin tutustuminen edellyttää kiinnostusta tulevaisuuden
talousjärjestelmästä sosialismin jälkeen!!
vomKalle kirjoitti:
"Marxin Kommunistisesta manifestistä löytyy vastaus siihen kysymykseen, että miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi."
Jaha, vai niin ja jassååå. Hehhee.
Nyt Kalle on saanut tarpeekseen tästä viestiketjusta.
/Kalle, joka ilokseen toteaa kommunistin myöntävän kommunismin olevan diktatuuri!!Ihan vaan rauhoittaakseni mieltäsi, Marx´in teoksissa ei ole minkäänlaista mainintaa dikta-
tuurista! Tuota sanaa ovat käyttäneet n.s. vulgäärimarxilaiset!!
vom- minä taas
sithän kirjoitti:
Marxin Kommunistisesta manifestistä löytyy vastaus siihen kysymykseen, että miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi. Lisäksi se on tieteellinen julkaisu, ei Seiska-lehti ;)
Eikö Marxin kommunistinen manifesti kirjoitettu ennen Hitlerin syntyä (tai edes natsismin syntyä), eli miten siellä voi olla vastaus kyseiseen kysymykseen.
- proo
Vastaan:
Kyllä kommunismi on rikoksista suurin ja pahin kansanmurhaaja.
Kommunismi on kiellettävä kaikkialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602