Täysi-ikäisille kansalaisille on valtion maksettava kaljaraha, jolla voivat ostaa jokapäiväiset kaljansa.
Kaljaraha aikuisille
16
269
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä. Sinä olet valtion jäsen joten ota taskustasi ja maksa toiseen taskuusi. Valtio on ne ihmiset valtiossa. Muualta ei rahaa tule. Joten olen kanssasi samaa mieltä. Jotta kaikki tapahtuu nopeasti ilman byrokratiaa niin maksat itse itsellesi.
- Anonyymi
Ei yhteiskunnan pidä tukea haitallista kulutusta, kuten oluen,mikä lihottaa ja aiheuttaa sokeritaudin ym. haittaa
- Anonyymi
Olut on ekologinen köyhän ravinne ja vitamiini. Oluen valmistus tuottaa vähemmän päästöjä kuin porkkanan viljely. Perustoimeentulotuen voisi aivan hyvin korvata oluella.
- Anonyymi00016
Samaa mieltä
- Anonyymi
juu, kaljaa pitäisi olla aina tarjolla kun sitä haluaa, eli aina
- Anonyymi
Olutta voi valmistaa itsekin maltaista ja uutteista edullisesti.
(Tuoppi laihian mallas)
Juon 20 litraa viikossa ihan maun vuoksi olutta ja janoon.
Valmistuu 1pv. jääkaapissa toinen pv.
Prosentteja en laita.
Ruuan kanssa ja janoon sopii mainiosti.
Mäskin käytän leipätaikinaan mikä jää.
Uutteesta tulee myös tosi hyvää.- Anonyymi
Kotikalja on hyvää,juuri sellainen mitä lounaspaikoissa tarjotaan.
- Anonyymi
Johan sitä maksetaan paitsi vangeille ja työllisille
- Anonyymi
ilman muuta. kalja raha suoraan tilille, eikä ole pakko ostaa kaljaa jos ei juo, niin voi ostaa vaikka jäätleöä tai karkkia, tai mitä kukakin tykkää.
600 e olisi hyvä summa. Meillä menisi herkkuihin ja ruokaan varmasti.
Hyvä idea, jokainen päättää itse mihin kaljarahansa käyttää.- Anonyymi
Ns teillä on painoindeksit jo valmiiksi päin helvettiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sinä tänne näet,kerro paljonko painan. Ei todellakaan ole ylipainoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa, jos ei juo kaljaa niin sun mielestä on ylipainoinen? Outo ajatus....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa, jos ei juo kaljaa niin sun mielestä on ylipainoinen? Outo ajatus....
Sinun ajatukset ovat kaiketi aina outoja. Aloittaja puhui kaljarahasta niin läskillä heti ruoka mielessä
- Anonyymi
En juo kaljaa,joten saanen käyttää ne ruokaan?
- Anonyymi
Ruoka lihottaa. Huono idea siis. Lähetä rahat vaikka Afrikan nälkää näkeville lapsukaisille.
- Anonyymi00017
Huono provo on aloitus. Ei jatkoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632142Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51795Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361288En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21865Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112772Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39730- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689