"En ole eläissäni pettynyt poliitikkoon, kuten olen pettynyt Sanna Mariniin."

Anonyymi-ap

"Tuo lause on päässyt suustani kuluneen vuoden aikana lukuisia kertoja ja noussut yhdeksi yleisimmistä käymistäni keskustelunaiheista. Lause on aiheuttanut keskustelukumppaneissani erityisesti yhdenlaisia reaktioita: spontaaneja kyllä-huutoja.

Entiseen pääministeriin kohdistuvia pettymyksen purkauksia on näkynyt viime aikoina yhä enemmän myös sosiaalisessa mediassa, jossa on avattu Marinin aiemmin edustamien arvojen ja nykyisten tekojen välistä ristiriitaa."

Näin siis kirjoittaa vasemmistoliittoon kuuluva toimittaja Meri Valkama, se sattui Sanna-kulttilaisiin myös palstalla.

Minä taas oikeistolaisen nautin tästä suuresti.

166

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Odottakaas, kun joku laskee Sanna Marinin lomareissujen lentokilometrien päästöt ja vertaa niitä hänen puheisiinsa ilmastonmuutoksesta”

      • Anonyymi

        Olipa ikävästi sanottu.


      • Anonyymi

        Hölmö avaus Venäjän trollilta, ei jatkoon.


      • Anonyymi

        Parempia päästöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmö avaus Venäjän trollilta, ei jatkoon.

        Hölmö kommentti tyhmältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmö avaus Venäjän trollilta, ei jatkoon.

        Hölmö kommentti sulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmö avaus Venäjän trollilta, ei jatkoon.

        Persut joka palstalla. Voi sitä vitutuksen määrää kun demarit ja keskusta nousee. Ostakaa persut nenäliinoja paljon.


      • Anonyymi

        Kulttilaiset aika hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut joka palstalla. Voi sitä vitutuksen määrää kun demarit ja keskusta nousee. Ostakaa persut nenäliinoja paljon.

        Mene lääkäriin kulttilainen, täällä ei ole persuja sen enempää kuin muitakaan.

        Olet tosiaan sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene lääkäriin kulttilainen, täällä ei ole persuja sen enempää kuin muitakaan.

        Olet tosiaan sairas.

        Se näkee vaan persuja.


      • Anonyymi

        Meri Valkama pettyi Marinin palestiinahiljaisuuteen, eikä edes PLO-huivia Sannalla ollut päällä. No onneksi porvaris-setämiehet ja -tädit löysivat fanitettavan vassun, demareissa kun tämän kannattajia ei juuri ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meri Valkama pettyi Marinin palestiinahiljaisuuteen, eikä edes PLO-huivia Sannalla ollut päällä. No onneksi porvaris-setämiehet ja -tädit löysivat fanitettavan vassun, demareissa kun tämän kannattajia ei juuri ole.

        Sanna on pelkkä bimbo.


      • Anonyymi

        Nannaa nannaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna on pelkkä bimbo.

        Välittää vaan itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene lääkäriin kulttilainen, täällä ei ole persuja sen enempää kuin muitakaan.

        Olet tosiaan sairas.

        Anonyymi
        2024-10-07 19:23:07
        Mene lääkäriin kulttilainen, täällä ei ole persuja sen enempää kuin muitakaan.
        Olet tosiaan sairas.
        oooooooooooo
        Eihän kysymys ole lukumäärästä vaan postauksista.
        Sama persuhan voi kirjoittaa vaikka 20le palstalle.
        Kaikki kirjoitukset alkaa näin:
        "Vihavasemmisto tai Vihervassarit"....................................


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut joka palstalla. Voi sitä vitutuksen määrää kun demarit ja keskusta nousee. Ostakaa persut nenäliinoja paljon.

        Et sitten ole vielä lyönyt päätäsi tiiliseinään? Olen täysin varma, että tulet huomaamaan tuon porukan tihovimman ja se tietää sitä, että kannattaa lähteä ja vaihtaa kansalaisuuskin. Katkasta kaikki siteet kommunistimuslimimaahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi
        2024-10-07 19:23:07
        Mene lääkäriin kulttilainen, täällä ei ole persuja sen enempää kuin muitakaan.
        Olet tosiaan sairas.
        oooooooooooo
        Eihän kysymys ole lukumäärästä vaan postauksista.
        Sama persuhan voi kirjoittaa vaikka 20le palstalle.
        Kaikki kirjoitukset alkaa näin:
        "Vihavasemmisto tai Vihervassarit"....................................

        No te vihervassarithan persuista jankutatte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi
        2024-10-07 19:23:07
        Mene lääkäriin kulttilainen, täällä ei ole persuja sen enempää kuin muitakaan.
        Olet tosiaan sairas.
        oooooooooooo
        Eihän kysymys ole lukumäärästä vaan postauksista.
        Sama persuhan voi kirjoittaa vaikka 20le palstalle.
        Kaikki kirjoitukset alkaa näin:
        "Vihavasemmisto tai Vihervassarit"....................................

        Mihinköhän se ”päivänvarjo” on kadonnut? 🤭

        Hänhän kirjoitteli tänne ahkerasti, kunnes sai tarpeekseen köniinsä. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmö avaus Venäjän trollilta, ei jatkoon.

        Sanoo tyhmä marinisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi
        2024-10-07 19:23:07
        Mene lääkäriin kulttilainen, täällä ei ole persuja sen enempää kuin muitakaan.
        Olet tosiaan sairas.
        oooooooooooo
        Eihän kysymys ole lukumäärästä vaan postauksista.
        Sama persuhan voi kirjoittaa vaikka 20le palstalle.
        Kaikki kirjoitukset alkaa näin:
        "Vihavasemmisto tai Vihervassarit"....................................

        Yhtä lailla sama vassari voi tehdä samaa, pässi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä lailla sama vassari voi tehdä samaa, pässi.

        Ja tekeekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmö avaus Venäjän trollilta, ei jatkoon.

        Itke itke sosse....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmö avaus Venäjän trollilta, ei jatkoon.

        Sinä se tyhmä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut joka palstalla. Voi sitä vitutuksen määrää kun demarit ja keskusta nousee. Ostakaa persut nenäliinoja paljon.

        Sekopää näkee vaan persuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meri Valkama pettyi Marinin palestiinahiljaisuuteen, eikä edes PLO-huivia Sannalla ollut päällä. No onneksi porvaris-setämiehet ja -tädit löysivat fanitettavan vassun, demareissa kun tämän kannattajia ei juuri ole.

        Vassari sanoi totuuden Marinista.


      • Anonyymi

        Noin pitäisi tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välittää vaan itsestään.

        Pyrkyri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi
        2024-10-07 19:23:07
        Mene lääkäriin kulttilainen, täällä ei ole persuja sen enempää kuin muitakaan.
        Olet tosiaan sairas.
        oooooooooooo
        Eihän kysymys ole lukumäärästä vaan postauksista.
        Sama persuhan voi kirjoittaa vaikka 20le palstalle.
        Kaikki kirjoitukset alkaa näin:
        "Vihavasemmisto tai Vihervassarit"....................................

        Kun et voi tietää kuka on persu ja kuka ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten ole vielä lyönyt päätäsi tiiliseinään? Olen täysin varma, että tulet huomaamaan tuon porukan tihovimman ja se tietää sitä, että kannattaa lähteä ja vaihtaa kansalaisuuskin. Katkasta kaikki siteet kommunistimuslimimaahan.

        On se lyönyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä lailla sama vassari voi tehdä samaa, pässi.

        Ihan vaan häiriköt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmö avaus Venäjän trollilta, ei jatkoon.

        Ota lääkkees.


      • Anonyymi

        Miksi kukaan ei laske?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se näkee vaan persuja.

        Vasemmiston piripäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meri Valkama pettyi Marinin palestiinahiljaisuuteen, eikä edes PLO-huivia Sannalla ollut päällä. No onneksi porvaris-setämiehet ja -tädit löysivat fanitettavan vassun, demareissa kun tämän kannattajia ei juuri ole.

        Vain idiootit ihailee Sannaa.

        Valkaman vuodatus sai paljon tykkäyksiä vasemmistonaisilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna on pelkkä bimbo.

        Jauho-bimbo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna on pelkkä bimbo.

        Turhake....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välittää vaan itsestään.

        Narsistihan se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi
        2024-10-07 19:23:07
        Mene lääkäriin kulttilainen, täällä ei ole persuja sen enempää kuin muitakaan.
        Olet tosiaan sairas.
        oooooooooooo
        Eihän kysymys ole lukumäärästä vaan postauksista.
        Sama persuhan voi kirjoittaa vaikka 20le palstalle.
        Kaikki kirjoitukset alkaa näin:
        "Vihavasemmisto tai Vihervassarit"....................................

        Et vaan voi tietää kuka on persu ja kuka ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmö avaus Venäjän trollilta, ei jatkoon.

        Olet tosiaan hölmö.


      • Anonyymi00175

        Jos joku uskoo politiikkojen puheisiin niin eipä ole kaikki palikat kohdallaan, ei voida puhua enää sinisilmäisyydestä vaan kyseessä on itsepäinen hölmö. Sama koskee viranomaisiin uskovia, sillä rehellistä ja tehtäviänsä tasalla olevaa viranomaista saa hakemalla hakea ja tuskin tulee elämänsä aikana löytämään. Minä en ole ainakaan löytänyt kuin rikollisia yhtä poikkeusta lukuun ottamatta. Nimittäin eduskunnan oikeusasiamiehen kansliassa oli yksi asiallinen henkilö joka kehotti tekemään kantelun KHO:hon, mutta KHO:n toiminnan tuntien ja tietäen sen epäoikeudenmukaisuuden en sitäkään neuvoa noudattanut. Suomessa on helvetin huonot viranomaiset ja toimittajat täysiä pellejä koko porukka.


      • Anonyymi00176
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmö avaus Venäjän trollilta, ei jatkoon.

        Nato tonttu ole hiljaa ja juo kaljaa, siinä sinun koko elämäsi ansiot.


      • Anonyymi00177
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut joka palstalla. Voi sitä vitutuksen määrää kun demarit ja keskusta nousee. Ostakaa persut nenäliinoja paljon.

        Joka politiikkoja palvoo se unetonna yönsä valvoo.


      • Anonyymi00178
        Anonyymi kirjoitti:

        Se näkee vaan persuja.

        Eihän aivottomat voi kuin hokea paria sanaa kun ei ole oppinut muutakaan.


      • Anonyymi00179
        Anonyymi kirjoitti:

        Välittää vaan itsestään.

        Se itsestään välittäminen on politiikolla ainoa välittämisen muoto.


      • Anonyymi00182

        Siillä on JättiläisHiilijalanjälki!
        Supersaastuttavaa lennellä nettiaikana huvikseen ympäriinsä.


    • Anonyymi

      Kun Israel on pommittanut kansainvälisen oikeuden vastaisesti sairaaloita, kouluja ja pakolaisten telttoja ja tappanut massoittain niin siviilejä kuin avustustyöntekijöitä ja toimittajia, Marin on kerta toisensa jälkeen keskittynyt kohdistamaan miljoonan seuraajansa katseen itseensä.

      Lataa Valkama.

      • Anonyymi

        Hyvin lataakin.


      • Anonyymi

        Voi voi sentään kun tuollaista menee sanoon.


      • Anonyymi

        Kyllä naurattaa.


      • Anonyymi

        Marin on vaan narsisti.


    • Anonyymi

      Nooh , hän hoitaa natsi allergiaa saa ja tukee jos suosttuu pääministeriksi . Sitä joskus 20 vuotta niin presidentiksi .

      • Anonyymi

        Sitten presidentin muotokuvaksi tulee Marinin paljas perse, jota hän esitteli viime vuonna lehdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten presidentin muotokuvaksi tulee Marinin paljas perse, jota hän esitteli viime vuonna lehdessä.

        Mites olis jos laitettas se Purran kuuluisa karvalämpsä...sais persupojat kiksit tumputtaessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites olis jos laitettas se Purran kuuluisa karvalämpsä...sais persupojat kiksit tumputtaessa.

        Mistä sinä mitään tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites olis jos laitettas se Purran kuuluisa karvalämpsä...sais persupojat kiksit tumputtaessa.

        Keksi lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites olis jos laitettas se Purran kuuluisa karvalämpsä...sais persupojat kiksit tumputtaessa.

        Eikö ÄO:si riitä parempaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten presidentin muotokuvaksi tulee Marinin paljas perse, jota hän esitteli viime vuonna lehdessä.

        hahahahaaa...joo.


      • Anonyymi

        Marin on narsisti.


    • Anonyymi

      Tottahan tuo kirjoitti. Sanna petti niin äänestäjänsä, kuin puoluuensakin. Marin haukkui yhteiskunnan syöväksi verokikkailua ja nyt harrastaa sitä samaa itse.

      • Anonyymi

        Näin on, mutta Sanna-kultti raivostui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, mutta Sanna-kultti raivostui.

        Nannaa!!


      • Anonyymi

        Rautaa rautaa.


      • Anonyymi

        Rahanahne muija.


      • Anonyymi

        Se sattui.


      • Anonyymi

        Sanna ei voi pettää teitä koksupersuja, ettehän häntä ole koskaan edes äänestäneet.

        Jos lukisit niin tietäisit että Marin sanoi yhteiskunnan syöväksi holdingyhtiöiden verokikkailua, johon hän otti kantaa 2014 koskien koksu Laura Rädyn holdingyhtiöjärjestelyjä.


      • Anonyymi

        Naulan kantaan.


      • Anonyymi

        Kyllä naurattaa...


    • Anonyymi

      Jyrki Katainen:
      Myi Fortumin Carunalle ja kehtasi väittää ettei Caruna voi nostaa sähkön hintaa Suomessa, koska meillä on siihen lainsäädäntö!
      No ei ollut.
      Myi Suomen kaivosoikeudet ulkomaisille yrityksille, jotka vievät malmit ja voitot veroparatiiseihin, jättäen vain ongelmajätteet Suomeen.
      Myönsi olleensa pääkoordinaattori näissä limsapullojen ja maitopurkkien muovikorkeissa, joita aukoessa vanhusten suupielet aukeavat ja sormiin tulee viiltoja.
      Jyrki Katainen valittiin aikanaan EU:hun seurustelu-upseeriksi, ja hänellä oli aikaa jatkaa puuhastelua.

      • Anonyymi

        Haavisto on syyllinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haavisto on syyllinen.

        Ei ollut kuin silloinen elinkeinoministeri Jan Vapaavuori, joka on tyhmyydessä ei Kataisen kanssa antanut periksi.


      • Anonyymi

        Mitä se avaukseen liittyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haavisto on syyllinen.

        Pelle se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haavisto on syyllinen.

        Pääministeri Jyrki Katainen ja elinkeinoministeri Jan Vapaavuori syyllisiä, kokoomus oli pääministeripuolueena tuolloin.


    • Anonyymi

      Alkaa siis porukka vasemmistossakin saamaan tarpeekseen sannulista.

      • Anonyymi

        Villi arvaus, ettei Sanna itke teidän peräänne. En minäkään itkisi. Tekijänaiset ja itkijänaiset ovat kaksi eri rotua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Villi arvaus, ettei Sanna itke teidän peräänne. En minäkään itkisi. Tekijänaiset ja itkijänaiset ovat kaksi eri rotua.

        Mikä tekijä Marin on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Villi arvaus, ettei Sanna itke teidän peräänne. En minäkään itkisi. Tekijänaiset ja itkijänaiset ovat kaksi eri rotua.

        Valistunut arvaus:

        Tuo sannasi ei itke myrkkypiikein joukkotuhoamiensakaan perään. Koska on lain yläpuolella.
        Mutta mitäs jos joukkotuhonta laki koskisi, sittenkin, myös omia ko. toimiaan - Suomen kansaa vastaan?

        Naurattaisikohan maailmanmeno neitiä (Tuuli Pitkänen yms -avustajiansa myöden) vielä silloinkin?

        Aika näyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Villi arvaus, ettei Sanna itke teidän peräänne. En minäkään itkisi. Tekijänaiset ja itkijänaiset ovat kaksi eri rotua.

        Mutta te kulttilaiset itkette Marinin perään.


      • Anonyymi

        Tolkku palaa.


      • Anonyymi

        Sehän naurattaa.


      • Anonyymi

        Alkavat avautua.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tekijä Marin on?

        Itsensä näyttäjä.


      • Anonyymi

        Ahh onnea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tekijä Marin on?

        Sitä minäkin ihmettelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Villi arvaus, ettei Sanna itke teidän peräänne. En minäkään itkisi. Tekijänaiset ja itkijänaiset ovat kaksi eri rotua.

        Sanna hylkäsi meidät kannattajat.


      • Anonyymi

        Vasemmistossa kenties ei demareissa 🌹❤


    • Anonyymi

      Yhdessä asiassa ole ikuisessa kiitollisuudenvelassa Sanna Marinia kohtaan. Juuri hän taivutti todella nopeasti koko vihervasemmiston hyväksymään Suomen Natojäsenyyden. Hän todella toimi. Jotkut empivät ja olivat edelleen umpi-suomettuneita, mutta Sanna Marin toimi kiitettävästi. Tuossa asiayhteydessä ilmeisesti vain hänellä oli todelliset munat. Muuten tuon tytsyn talous- ja moni muukin hallituspolitiikka oli säälittävää ja turmiollista koko suomea kohtaan.

      • Anonyymi

        Kyllä Marin oli kansainvälisen luokan vaikuttaja jo pääministerinä ollessaan!
        Kausi oli toisen maailmansodan jälkeisen ajan vaikein. Hyvin veti se hallitus!
        Hallitus nautti vielä viimeisenä vuonnakin kansan enemmistän luottamusta.
        Tekivät mitä olivat luvanneet!
        En nyt niin kauheasti tykkää sanonnasta, mutta kyllä edellisellä hallituksella oli munaa!

        Ja Marinille toivon menestystä uudella urallaan. Suomi oli liian pieni mutalammikko tähdelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Marin oli kansainvälisen luokan vaikuttaja jo pääministerinä ollessaan!
        Kausi oli toisen maailmansodan jälkeisen ajan vaikein. Hyvin veti se hallitus!
        Hallitus nautti vielä viimeisenä vuonnakin kansan enemmistän luottamusta.
        Tekivät mitä olivat luvanneet!
        En nyt niin kauheasti tykkää sanonnasta, mutta kyllä edellisellä hallituksella oli munaa!

        Ja Marinille toivon menestystä uudella urallaan. Suomi oli liian pieni mutalammikko tähdelle.

        Noista hallituksen munista voidaan olla montaa eri mieltä, mutta Natoasiassa ne todella oli Sannalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noista hallituksen munista voidaan olla montaa eri mieltä, mutta Natoasiassa ne todella oli Sannalla.

        Sittemmin mm Suomen F-18 lahjoituksessa Ukrainaan, Sannan mopo lähti hallitsemattomasti keulimaan. Presidentti Niinistön oli ammuttava alas Sannan sooloilu ko asiayhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Marin oli kansainvälisen luokan vaikuttaja jo pääministerinä ollessaan!
        Kausi oli toisen maailmansodan jälkeisen ajan vaikein. Hyvin veti se hallitus!
        Hallitus nautti vielä viimeisenä vuonnakin kansan enemmistän luottamusta.
        Tekivät mitä olivat luvanneet!
        En nyt niin kauheasti tykkää sanonnasta, mutta kyllä edellisellä hallituksella oli munaa!

        Ja Marinille toivon menestystä uudella urallaan. Suomi oli liian pieni mutalammikko tähdelle.

        "Tähti" on vaan pahasti laskussa.


      • Anonyymi

        Älä keksi juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tähti" on vaan pahasti laskussa.

        Heheheee...jooo.


    • Anonyymi

      Aloittaja on idiootti, muutenhan hän ei olisi oikeistolainenkaan.

      Valkaman kritiikki on ensimmäinen ihan oikea kritiikki, mitä Sannaa vastaan on esitetty. Siinä on toki perääkin, mutta ei muuta käsitystäni Sannasta. Pidän hänestä edelleen ja olen valmis kannattamaan häntä, sillä hän pelasti meidät Natoon ja hänen johdollaan hallitus piti maamme talouden pinnalla myös koettelemusten aikoina.

      En edes ole Valkaman kanssa kovin paljon eri mieltä, painotan vain asioita eri tavalla.

      On tietenkin liikaa vaadittu, että palsta-ben sen tajuaisi. Se ei häneltä onnistu edes muiden nobeleilla.

      • Anonyymi

        Aloittaja on idiootti, muutenhan hän ei olisi oikeistolainenkaan.
        - Miten Marin, pääministeri aikanaan ollut ihminen voi aloittaa, alkaa kaiken ja sitten karata muualle?!

        Ärtsyttää della palstan kom-arit ja benit jotka eivät edes osaa perustella mitään. Noh 30 heidän viestiään annettu poistoon,l isään äskseiseeni

        sillä hän pelasti meidät Natoon j
        https://yle.fi/a/3-12278447

        Pääministeri Marin Reutersille: Suomen liittyminen Natoon "hyvin epätodennäköistä" tällä hallituskaudella

        Takinkääntäjäkin vielä tämä Jauhonenä_internatiolan _San.


      • Anonyymi

        Lyhyesti tulkittu kirjoituksestasi; vaikkka vassari on tyhmä niin nekin ymmärtää reaaliteetit marinista, sosialisti ei ymmärrä vieläkään.
        Ja minä kun olen pitänyt vassuja jo ihan hiton tyhminä.


      • Anonyymi

        Nimenomaan nä8n.


    • Anonyymi

      Aloittaja on idiootti, muutenhan hän ei olisi oikeistolainenkaan.
      - Miten Marin, pääministeri aikanaan ollut ihminen voi aloittaa, alkaa kaiken ja sitten karata muualle?!

      • Anonyymi

        Hyppäämällä Rinteen bussiin...


    • Anonyymi

      Voisiko aloittaja jo viimeinkin hakea sen nimmarin Sannalta kun kerta niin fanitat häntä?

      Sanna asuu aloittajan päässä vuokratta 24/7.

    • Anonyymi

      Voisiko aloittaja viimeinkin hakea sen nimmarin Sannalta kun niin fanittaa häntä?

      • Anonyymi

        Sanna-kulttilaisilla ottaa koville....heheeee, kuluuko rauhoittavia?


    • Anonyymi

      Sanna on jautaa.

    • Anonyymi

      Minä arvostan paljon Sanna Marinia, niin tekee myös Amurin turbiini Pate Mustajärvi.

      • Anonyymi

        Eikös paten huppu olekki himmennyt aika pahasti kaikenlaisista huimausaineista, pitkä ränn iaiheuttaa kaikenlaisia vaurioita.


    • Anonyymi

      Aika kasvaa aikuiseksi. Pettymykset johtuvat lapsellisista odotuksista. Marin hoiti pääministerin ja puoluejohtajan tehtävänsä kunnialla loppuun. Hän ei ole mitään velkaa kenellekään. Hevosetkin nauravat näin mielenvikaisille aloituksille.

      • Anonyymi

        Mutta nauraako vielä oikeuslaitoskin, kun ylikuolleisuuksiin liittyvä Nürnberg 2.0 alkaa, Suomessa?

        Ehkä. Ehkei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nauraako vielä oikeuslaitoskin, kun ylikuolleisuuksiin liittyvä Nürnberg 2.0 alkaa, Suomessa?

        Ehkä. Ehkei.

        Suomen poliitikot ei sitä koronaa tänne tilannut...
        Purra on sen sijaan ottanut päähän hallituksen alusta alkaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen poliitikot ei sitä koronaa tänne tilannut...
        Purra on sen sijaan ottanut päähän hallituksen alusta alkaen.

        Sannahan kertoi koronasta että ei se koske meitä, etkö muista.


    • Anonyymi

      Sanna puhuttelee edelleen kovasti, vaikka jätti politiikan jo aikaa sitten.

      • Anonyymi

        Porvarissetien pakkomielle on krooninen .


    • Anonyymi

      Ei osinko Sannasta saa puhua pahaa!
      Demareiden muslimiveljeskunnan Super Sannalla on islamilainen ihmiskäsitys ja arvopohja!
      Islamisaation tukeminen SUOMESSA, oikeuttaa kaiken muun tekemisen!
      Me pk-yrittäjät olemme yhteiskunnan syöpä, mutta jos Super Sanna nostaa osinkoja pienemmällä verokannalla ja lentää eksoottisiin lomakohteisiin bisnes luokassa, se on eriasia, koska ”työväen tyttö” osinko Sanna!
      Kuten viherpunikkien väkivaltakin on erillaista…

      • Anonyymi

        Super Sannan arvosteleminen on äärioikeistolaista fasisminatsirasismia…


    • Anonyymi

      Onko joku tyhmä joskus luottanut poliitikkoon?

    • Anonyymi

      Eräs Repe Ruutipalli ihailee Sannaa.....heheeee.

    • Anonyymi

      Sanna vastaisuus nousee vasemmistossa.

    • Anonyymi

      Minäkin petyin.

    • Anonyymi

      päättäjät eivät välitä muusta kuin itsestään ...on kiva sanoa että nostetaan omat palkkamme , palkkiomme ja muut etumme , niistä ne julkiset menot koostuu ja toisaalta kauhistellaan kun tavis alle 3000 peruspalkkaa nostava rankasta työstä pitäisi nipistää ja tehdä sopimukksia ja sopia pienempiä palkkoja samasta työstä että pelastetaan suomi tästä alamäestä.
      raukkamasia päättäjiä hallituksessa
      sopeutusrahat eduskuntatyöstä vuosia monelle aivan turhuudesta ja samalla vaaditaan työttömän hakevan töitä vaikka niitä ei ole, päinvastoin työttömiä ja lomautettuja joka alallla entistä enemmän
      konkursseja tulee päivittäin,
      ihmisillä ostovoima vähenee, , raha ei liiku , vähemmän ostovoimaa konsertteihin, elokuviin,kuppiloihin,ravintoloihin, kivijalkaliikkeisiin, jopa postimyynteihin, seuraus taas lisää irtisanomisia
      julkiset palvelut kriisissä, ei palvelut toimi; digipalvelut, takaisinsoitot ei toimi, taxit toimii huonosti, ambulanssit ajaa ihmisiä satoja kilometrejä edestakaisin ,kun terveyskeskuksia lopetetaan ja muut lähipalvelut, ihmiset kituvat vaivoissaan, vanhukset ja vammaiset jää yksin ilman lakisääteisiä apuja ,

    • Anonyymi

      Minulle demarina ihan sama. Elän omaa elämääni ja olen onnellinen. Elämä turvattu.

    • Anonyymi

      Olipa sattuvasti sanottu...heheeee.

    • Anonyymi

      Ihan oikein sanoo.

    • Anonyymi

      Valkama on saanut valtavasti positiivista palautetta.

    • Anonyymi

      Valkama oli rohkea.

    • Anonyymi

      Näin siinä ny kävi.

    • Anonyymi

      Samaa mietin tuosta Sannasta. Velkaa tuli kun mitäkin loskaa ja ei osannut hoitaa Suomea kunnolla. Vasemmisto tykkää itse en! Ajatteli tuhota Suomen hyvät suhteet muihin maihin

      • Anonyymi

        OepoPurra kasvattaa VM:n mukaan velkaa paljon enemmän ainakin 60,2 mrd eurolla..ja ainoa kriisi nyt on itse kauhukabinetti 🙄


    • Anonyymi

      Tämä se jaksaa naurattaa.

    • Anonyymi

      Tämä ei unohdu.

    • Anonyymi

      Aloittajalle tiedoksi että Sanna Marin ei ole enää poliitikko. Turha pettyä enää.

      • Anonyymi

        SIIS Kerran äänestin, enkä äänestä "kissa-Lokki" SDP:tä enää IKINA
        vittuakos se Lindtman puhui Kissa-.Lokista kun paskaa jauhoi koko alkuajan¨

        ja poikaparka vielä natsikuvissakin

        Bojuof

        Vitun pellejä kaikki nuorison ministerit, elleki nussita uuttavirtaa valmistallaaan natsismin siltaa

        siinähän jää työt tekemättä!


    • Anonyymi

      tiedoksi että Sanna Marin ei ole enää poliitikko. Turha pettyä enää.

      En äänestä enää Koskaan SDP:tä

    • Anonyymi

      Ja Valkama sai paljon positiivista palautetta kirjoituksestaan.

    • Anonyymi

      Nautit oikeistolaisen? Aamupala vai lounas?

    • Anonyymi

      Kulttilaiset eivät ole paljon halunneet vastailla.....heheee.

      • Anonyymi

        Ja Perusidiootit haluaisi niin kovasti taas huomiota? No voi voi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Perusidiootit haluaisi niin kovasti taas huomiota? No voi voi....

        Kyllä Keskikalja on antanut Persuille urea huomioo. On Persuilla hätä, kun on pitänyt Keskisarja laittaa huutamaan korona ajasta.
        Säälittävää ja lapsellista. Mutta alue ja kuntavaalit lähestyy, , hätä on iso, kannatus sakkaa. Ja niin sen pitää ollakin tällä politiikan tekemillä tuloksilla


    • Anonyymi

      Sanna Marin on työväenluokan petturi.

    • Anonyymi

      Hyvin sanottu Valkamalta.

    • Anonyymi

      Jännä nähdä että eri sukupolvet keksivät aina välineen jolla kiihdyttää erimieliset osapuolet sanasotaan.Aiemmin ns.väline oli Paavo Väyrynen,nyt Sanna Marin.

    • Anonyymi

      Tämä sopii nostaa ylös.

    • Anonyymi

      Ettei totuus unohtuisi.

    • Anonyymi

      Monet demaritkaan ei pidä Marinista.

    • Sinä et "nauti" tilanteesta muuta kuin yhdestä syystä: olet matalalle kehitysasteella jäänyt nettitrolli.

    • Anonyymi

      Miten petturiin voisi muuta kuin pettyä? Eikö se ole luonnollista?🪭

    • Anonyymi

      Ylös vaan.

    • Anonyymi

      Pient ristiriitaa niis sannan touhuissa ku työskentelee sille valehtelja tony blairille.
      Money talks.
      Eiks se toni blair ollu just se pääministeri jotka kehitteli niitä valheita jenkkie pressan bushin kanssa et pääsivät alotettamaan sodan irania vastaan, tapettua saddam husseinin tuhansia siviilejä.
      Niit oleemattomia kemiallisia aseita ja al gaida yhteyksiä, nitähä ne tollot keksi omasta päästään.
      Siiähä on tositapahttumin prustuva elokuvaki "offical secrets"
      Eikse sanna esiintyny vähemmistön puolesta puhujana, lesbojen ym..
      Ällöttävä akka.

    • Anonyymi

      Valkama onkin oikeassa.

    • Anonyymi

      Hauskaa kun sanoja on vasuri.

    • Anonyymi

      Ylös vaan.

    • Anonyymi

      Voi itku kun Valkama ei ole persu....hehehehee.

    • Anonyymi

      Tää sopii aina.

    • Anonyymi

      Ettei unohdu.

    • Anonyymi

      Hyvin vassari vetää.

    • Anonyymi

      Onko tuo vassarikin persu....heheheheee.

    • Anonyymi

      Tää on aina hyvä.

    • Anonyymi

      Loistavaa!

    • Anonyymi00173

    • Anonyymi00174

    • Hyvä esimerkki siitä, millainen kontrasti on ideologisesti sokeutuneen ja objektiivisesti ajattelevan välillä.

      Sen voi havaita myös siitä, että "väärä" mielipide leimataan "persuiluksi", ikään kuin persuilu olisi yleisesti jotain huonoa tai muuten virheellistä toimintaa, jolla voi hyökätä jopa oman puolueen kannattajaa vastaan ja yrittää pakottaa rikkurin samanmielisyyden kuriin. Ilmeisesti kyse on myös kiukusta, joka syntyy, kun joudutaan toteamaan "taas persu oli oikeassa ja vassari täysin väärässä".

    • Anonyymi00181

    • Anonyymi00183

      Toimittaja ei silloin tiennyt Purrasta mitään!

    • Anonyymi00184

      Sanna Marin petti kaikki. Nyt sosdem yrittää vielä toistaa sen fasisti Lidtmanin/taleban Nasiman toimesta.

    • Anonyymi00185

    • Anonyymi00186

    • Anonyymi00187

    • Anonyymi00188

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe