Sofia Virta sai haluamansa faktantarkistuksen, lopputulos nolo

Anonyymi-ap

https://www.suomenuutiset.fi/sofia-virta-sai-iltapaivalehdilta-toivomansa-faktantarkistuksen-tulos-tuskin-miellyttaa/?fbclid=IwY2xjawM3NR5leHRuA2FlbQIxMQABHtnr4LagRy-TIHTKGuDOxX35wj5yNcUUA-ljbuh9JtlcNY2F8idVln_isgL__aem_iQvoUQ6rDePL3oSAqjrMcw

Sofia Virran ja Wille Rydmanin väittely Ukkola-ohjelmassa oli malliesimerkki siitä, miksi asiallinen keskustelu maahanmuuttopolitiikasta on niin vaikeaa. Rydman säilytti ihailtavasti rauhallisuutensa, kun Virta vyörytti vihervasemmiston pelikirjasta tuttuja temppuja keskustelun kampittamiseksi. Lopuksi Virta pyysi toimittajilta faktantarkistusta aiheesta. Nyt niitä Virran toivomia faktoja vieraskielisille maksetuista toimeentulotuista on tarjolla, mutta tulos tuskin miellyttää Sofia Virtaa.

56

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eduskuntaryhmän koulutuspoliittinen asiantuntija Erkki Seppänen analysoi Virran käyttämiä retorisia keinoja kirjoituksessaan. Seppäsen mukaan Virta kampittaa keskustelua antamalla täysin tyhjiä vastauksia niin abstraktilla ylätasolla, että mistään konkreettisesta ei puhuta (tyyliin ”jokainen rikos on väärin”, ”väestö on aina muuttunut, ihmiset on aina liikkuneet”).

      Sofia Virta vie mielellään keskustelun ihmisiin asioiden sijasta: ”kumpi meistä on tehnyt työtä entisten nuorisorikollisten kanssa?”. Hän vaatii toista osapuolta julistamaan sitoutumisensa itsestään selviin asioihin: ”PS:n pitäisi tehdä selväksi, ettei se hyväksy mitään äärioikeistolaista ajattelua ja väkivaltaa”.

      • Anonyymi00043

        Tyhmän kansan äänestämä kansankuristaja räyhä täti.


      • Anonyymi00048

        Miksi sofia haluaa päästä eduskuntaan kun ei kerkee tulla edes eduskuntaan ei kerkee tulla aluehallituksen kokouksiin mikä ihme tollanen nainen on oikea kunnon pummi. Täyttä palkkiota vaan saa kyllä helpolla tulee rahaa. Voi vittu mikä pummi.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Miksi sofia haluaa päästä eduskuntaan kun ei kerkee tulla edes eduskuntaan ei kerkee tulla aluehallituksen kokouksiin mikä ihme tollanen nainen on oikea kunnon pummi. Täyttä palkkiota vaan saa kyllä helpolla tulee rahaa. Voi vittu mikä pummi.

        Taitaa olla aikamoinen täti sofia virta hyvin kiireinen kun ei kerke edes eduskuntaan. Hihhhh mitähän oikeesti puuhaa onko niin paljon sivubisneksiä


    • Anonyymi

      Wille Rydman oli ylivertainen tuossa keskustelussa.

      • Anonyymi

        Totta.


      • Anonyymi

        Sofia "kossu" Virta on kuin räkättirastas.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia "kossu" Virta on kuin räkättirastas.

        Räksän kunniaa loukattu.


    • Anonyymi

      Vassut käy aina henkilöön kun heillä ei ole mitään argumentteja

    • Anonyymi

      Jokainen tolkun ihminen ymmärtää mitä holtittomasti lisääntyvä kehitysmaamuslimi islampaska aiheuttaa länsimaisille yhteiskunnille euroopassa!

      • Sinä incel yrität lisääntyä vain pienen karvaisen kätösesi kanssa, niin tottahan se vihaksi pistää.


      • Anonyymi00050
        he-ma kirjoitti:

        Sinä incel yrität lisääntyä vain pienen karvaisen kätösesi kanssa, niin tottahan se vihaksi pistää.

        Aivottomia nämä vasemmiston jutut.


    • Persut on rasistinen ja maahanmuuttovastainen puolue. Edistää rasismia maahanmuuttajia vastaan, ja saa maahanmuuttlvastaisuudesta kannatuksensa. Rasistisia ajatuksia kannatetaan laajasti, niitä ei vaan saa suoraan sanoa, kun se on hyvä taktiikka toimia juuri niin.

      Tämä se fakta persuista on. Vihreät taas on pilannut maineensa kun ei keskity vihreisiin asioihin, vaan on kuin sateenkaariasiat ja Israel vastaisuus olisivat maailman tärkeimmät asiat. Eivät ne ole, vaan jopa vääriä asioita. Vihreissä vaan on laatutaso joka asiassa muita korkeammalla.

      • Anonyymi

        Nyt ei oikein auennut miten persut ovat rasistisia? Tuomalla esiin esimerkiksi faktoja, ei työperäisenmaahanmuuton huonoista ja kalliista vaikutuksista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei oikein auennut miten persut ovat rasistisia? Tuomalla esiin esimerkiksi faktoja, ei työperäisenmaahanmuuton huonoista ja kalliista vaikutuksista?

        Maahanmuuttovastaisuus ja sen perustelut ovat rasistisia. Sehän on selvä, etteivät sitä julkisesti tunnusta.


      • Anonyymi
        santtunen2 kirjoitti:

        Maahanmuuttovastaisuus ja sen perustelut ovat rasistisia. Sehän on selvä, etteivät sitä julkisesti tunnusta.

        Siis tilastollisesti todistettavat absoluuttiset faktat ovat rasistisia? Sairas maailmankuva sinulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis tilastollisesti todistettavat absoluuttiset faktat ovat rasistisia? Sairas maailmankuva sinulla.

        Persut on äärioikeiston peitejärjestö diktatuuriin siirtymiseksi. Tarvitsevat kansanliikkeen ja Maahanmuuttovastaisuus on yksi vetonaula. Toinen on nationalkstisuus, kolmas kristillinen oikeistolaisuus.

        Kun pääsevät valtaan, eivät siitä luovu, vaan diktatuuri on edessä.

        Seuraava vaihe on holokaustin kiistäminen. Nyt vielä kannattavat Israelia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tilastollisesti todistettavat absoluuttiset faktat ovat rasistisia? Sairas maailmankuva sinulla.

        "Siis tilastollisesti todistettavat absoluuttiset faktat ovat rasistisia?"

        Fakta ei ole sinällään rasistinen mutta faktasta tehty johtopäätös voi olla.
        Kärjistetty esimerkki:
        Fakta - ryhmä A tekee enemmän rikoksia
        Johtopäätös 1) meidän täytyy puuttua yhteiskunnallisiin ja yksilöllisiin syihin jotka johtavat rikollisuuteen tässä ryhmässä.
        Johtopäätös 2) kaikki tämän ryhmän ihmiset pitää poistaa maasta, myös ne jotka eivät mitään ole koskaan tehneet. Ryhmän jäseniä saa kaikkia nimittää rikollisiksi.

        Johtopäätös 1 ei ole rasistinen, johtopäätös 2 sisältää ainakin rasistisia ajatusmalleja.


      • Anonyymi
        santtunen2 kirjoitti:

        Maahanmuuttovastaisuus ja sen perustelut ovat rasistisia. Sehän on selvä, etteivät sitä julkisesti tunnusta.

        Ihanko todella, maahanmuuttovsastaisuus ja sen perustelut on rasistisia. Kiitos faktatiedoista, tuolle jos vielä saisi jonkun oikeusasteen päätöksen, jotta kaikki ymmärtäisimme millaisessa Suomessa elämme.

        Tokihan tuo Vasemmiston määrittelemä fakta on ainoa oikea totuus, joten uskottava se on,


      • Anonyymi00042
        santtunen2 kirjoitti:

        Maahanmuuttovastaisuus ja sen perustelut ovat rasistisia. Sehän on selvä, etteivät sitä julkisesti tunnusta.

        Varsinkin tätä Sebastian Tynkkynen on rasisti, ja homofobinen, on parisuhteessa afrikkalaisen kanssa, joten täytyyhän sen silloin olla sellainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei oikein auennut miten persut ovat rasistisia? Tuomalla esiin esimerkiksi faktoja, ei työperäisenmaahanmuuton huonoista ja kalliista vaikutuksista?

        Maahanmuuttovastaisuus on rasistista. Tietenkään eivät myönnä olevansa maahanmuuttovastaisia, mutta sillä he populistisesti ääniä keräävät. Ja pohjimmiltaan ovat äärioikeiston peitejärjestö.

        Israelin puolustamisessa ovat oikeassa kristillisen liiton kanssa. Se on vaan silmänlumetta, kyllä se juutalaisvastaksuus vielä äärioikeiston päälinjaksi tulee.


    • Anonyymi

      Olen aina vakuuttunut kun Persu mollaa vassareita ja vakuuttavana lähteenä on Persujen oma lehti.

      • Anonyymi

        Samaa ajattelin ja sitäkin että perussuomalaisen vastaväittäjän faktat tarkistaa perussuomalainen henkilö. Olipa ullatus kun selvisi että vastaväittäjä puheli pehmosia ja perussuomalainen rupatti faktaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ajattelin ja sitäkin että perussuomalaisen vastaväittäjän faktat tarkistaa perussuomalainen henkilö. Olipa ullatus kun selvisi että vastaväittäjä puheli pehmosia ja perussuomalainen rupatti faktaa.

        No voishan sitä virheiden Soffiakin jonkun väitteensä todistaa oikeakis, olkoon sitten vaikka joku vasemmistolehti, mutta kuhan joku olis. Vai onko tää näitä samoja uutisia, että suklaa on terveellistä ja hyvä tapa laihduttaa...


    • Anonyymi

      Sofia on pelkkä hysteerinen kusinarttu.

    • Anonyymi

      Viherpunikkien muslimiveljeskunnissa sitä ei ymmärretä…

    • Anonyymi

      Sofia Virta pilaa aina asiallisen keskustelun. puhuu ihan puuta heinää, vauhkoontunut ja syyttelevä päälle puhuja

      • Anonyymi

        Sohvihan ei ole koskaan ollut tunnettu älykkyydestään,ä.


    • Anonyymi

      Vihreät ei kovasta yrityksestä huolimatta ole vieraskielisten suosituin puolue, se on SDP joka antaisi kaiken heille tuplaten

    • Matalatasoista törkypuhetta vihreistä. Sen puolueen vika on sateenkaarijutut ja Israel vastaisuus, jotka eivät ole vihreitä asioita ollenkaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      sofialla on semmoista kirkuvaa liki psykoottista huutamista kuten näil 30 kytä jotain monil muillakin

    • Anonyymi

      Vihreällä Liitolla alkaa olla aikamoinen rasite ja ongelma tuon dieselillä Euroopassa käryttävän puheenjohtajansa kanssa.

      Puolueen kannatus ei nouse niin millään. Ei vaikka tuo Vaalea Huutaja pääsee tämän tästä A-studioon huutramaan ja esittämään perustelemattomia heittojansa.

      Kuulemma, jos tarpeettomia Kela-tukia lopetetaan pakolaisilta, niin rikollisuus nousee, väittää Sofia Virta. Mamujen raiskausrikokset ovat aivan tapissa jo nyt, vaikka Kela-rahoja levitellään mamuille todella hövelisti.

      • Vihreät ovat tehneet itsensä tarpeettomiksi, paitsi omatunto-puolueena. Kaikissa puolueissa on puolet vihreitä. Vain persuissa ne ovat fasisti vihreitä. Vasemmistossa ja vihreissä on paljon sateenkaari vihreitä ja Israel-vastaisuus vihreitä, niitä vihreitä taas ei persuissa ja kristillisissä ole.

        Avoimessa äärioikeistossa on juutalaisvastaista rasismia.

        Puoluekenttä on sekaisin sateenkaariasioiden ja Israelin takia. Ukrainan suhteen olemme taas onnistuneen yksimielisiä.


    • Anonyymi

      Sofia oli parhaimmillaan ruisrockin mudassa

      • Anonyymi

        Oli kuin kala vedessä. Samoin dieselauton ratissa näytti hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kuin kala vedessä. Samoin dieselauton ratissa näytti hyvältä.

        Sofia sopisi jonkun öljy-yhtiön mainoskasvoksi.


    • Anonyymi

      Ei vaan ymmärrä.

    • Anonyymi

      Faktat on faktoja.
      Tuota toimeetulotukea maksetaan 227 077 suomalaiselle, 13000 somalille, 22 000 arabian kieltä puhuvalle ja 84 000 Ukrainan sotapakolaiselle.
      Siihen lukuun kuuluvat myös lapset.

      Toimeentulotuki on se henkiinjäämistuki ruokaan ja asumiseen.

      Meillä on paljon muita sosiaalitukia, työttömyystyrva eläkkeet, asumistuki, opintotuki jne.

      Kannattais katsoa ne määrät ? Mutta ei niistä taitais saada minkäänlaista nostetta muukalaisvihalle????

      Kyllä työssäkäyvien maahanmuuttajien verorahoilla noi heikoimpien toimeentulotuet maksetaan. Suomalaistenkin.

      • Anonyymi

        taas tää työssäkäyvät matut, entäs kuka vei niiden työttömien kantisten työpaikan, niin, matu.

        Suomi ei tarvitse yhtään matua.


      • Anonyymi

        taas tää työssäkäyvät matut, entäs kuka vei niiden työttömien kantisten työpaikan, niin, matu.

        Suomi ei tarvitse yhtään matua.


      • Anonyymi00044

        Suhteellisuus on teille vihavassareille vieras käsite?


    • Anonyymi

      Sofia Virta oli taas niin ylivoimainen, kun pikku-Rydman hoki ulkoaopettelemaansa mantraa!

    • Anonyymi

      AP:n faktantarkastuksen johtopäätös siis perustuu Suomen uutisten artikkeliin?🤣😅

      pinokkio-Rydman on kaikkiaan ihan väärässä paikassa, ei riitä eväät tuon tason tehntäviin. Kirjauimellisesti ei täytä ministerin tehtävän saappaita.

      • Anonyymi00045

        IS teki sen faktan tarkastuksen. Etkö osannut avata linkkiä? 🤭🤣🤣🤣


      • Anonyymi00046

        ”Kirjauimellisesti ei täytä ministerin tehtävän saappaita.”

        Mitä mahdoit tuolla kirjaimellisesti tarkoittaa? 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Ryyppyvirran räyhääminen ja muiden päälle huutamonen kyllä naurattaa aina sillä meinaa silmät räjähtää kun se räyhää räjähdys pisteesään hahahah bauhaha

    • Virran vika on nuo sateenkaarijutut ja Israel vastaisuus. Äänet menee persuille ja populistit vaistoavat sen.

    • Anonyymi

      Vasemmistolaisuus on parantumaton sairaus. Vakava aivoverenkierron häiriö.

    • Anonyymi

      – Sofia tuli lähellemme, hän oli Antin ja Sanna Marinin seurueessa. Aika pian hän ihastui kaveriini ja alkoi roikkua hänen kaulassaan.

      – Lisäksi hän kertoi käyvänsä kuumana nuoriin miehiin, miehen ystäväpiiristä kerrotaan Seiskalle.-

      • Anonyymi

        Tuollainenkin vielä, huh


      • Anonyymi00041

        Ettei ollut melassaan löysässä meinaan?


    • Sofia on puolueen puheenjohtaja.

      • Anonyymi00047

        …kunnes ei enää ole.


    • Anonyymi00051

      Sofia on vielä huonompi ja tyhmempi versio Marinista

      • Kyllä hän sen homman osaa. Nuo sateenkaariasiat liiallisina ja Israel vastaisuus on koko puolueen syöpä, samoin vasemmiston ja liberaalien.

        Edistyksellisiksi itseään luulevat ovat menettäneet järkensä, faktantarkistuksen ja moraalinsa.

        Tämä ei ole normaalia. Ihan sairasta touhua.

        Vain Ukrainassa olemme onneksi oikealla puolella ja yhtenäisiä. On sekin silti jotakin!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe