Ihan oikeita aiheita palstalle...!

Onko Maa pallo ja onko Kuussa käyty?
Ovatko vanat vesihöyryä vaiko kemikaaleja?
Ovatko koronarokotteet tappavia?

Näihin haluaisin vastauksianne.

60

436

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko Maa pallo ja onko Kuussa käyty?= Maapallo on todistettu useallakin eri tavalla, ensimmäisen kerran jo 2000 vuotta sitten.

Ovatko vanat vesihöyryä vaiko kemikaaleja? = Todistetusti kyseessä on vain tiivistevanat.

Ovatko koronarokotteet tappavia? = Erittäin harvalle tulee noin vakavia sivuvaikutuksia mutta se on pieni mahdollisuus.

• Kiitän lämpimästi vastauksistasi.

Jätit kuitenkin vastaamatta kuukäynteihin.
        Tarkoittaako se sitä että et usko niihin?

• Anonyymi

Miten muka todistettiin 2000 v. sitten, että Maa on pallo?

Oletko käynyt itse tutkimassa vanoja taivaalla?

Oletko itse tutkinut koronarokotteita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just joo, taas tuo lapsellinen ja typerä: "oletko itse"?
        Ymmärräthän, ettei "itse" voi tutkia yhtään mitään ilman koulutusta, laboratorioita ja muita tutkimusvälineitä.
        Siksipä täytyy uskoa asiantuntijoita, jotka perustellen osaavat kertoa tutkimustensa tuloksia, jolleivat ne pitäisi paikkaansa, kyllä sieltä tiedeyhteisöstä tulisi palautetta välittömästi. Eivät ne ole mitään yhden tutkijan mielipiteitä.

Tuosta maapallon muodosta on vuosituhansia kirjoitettu niin paljon, että vain täydellinen typerys kyselee vielä sen perään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kuullut Galileo Galileista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Litteä_Maa

Lukaise nyt aluksi vaikka tuosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärräthän, ettei "itse" voi tutkia yhtään mitään ilman koulutusta, laboratorioita ja muita tutkimusvälineitä.
        Siksipä täytyy uskoa asiantuntijoita, jotka perustellen osaavat kertoa tutkimustensa tuloksia, jolleivat ne pitäisi paikkaansa, kyllä sieltä tiedeyhteisöstä tulisi palautetta välittömästi. Eivät ne ole mitään yhden tutkijan mielipiteitä.

Tuosta maapallon muodosta on vuosituhansia kirjoitettu niin paljon, että vain täydellinen typerys kyselee vielä sen perään.

Niin niin, haistelet ”tiedemiesten” pieruja ja luulet sitten tietäväsi kaiken. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kuullut Galileo Galileista?

Ei Galileo elänyt 2000 v. sitten, mutta miten se muka todisti pallomaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin niin, haistelet ”tiedemiesten” pieruja ja luulet sitten tietäväsi kaiken. :D

Olipas tarpeellinen ja aikuismainen kommentti. ääliö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsellinen ja typerä vastaus humoristiseen heittoon. Koetahan nyt ottaa iisisti, tässä vain keskustellaan. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsellinen ja typerä vastaus humoristiseen heittoon. Koetahan nyt ottaa iisisti, tässä vain keskustellaan. :)

Tuossa ei huumoria ollut tippaakaan, ainoastaan pelkkää typeryyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Litteä_Maa

Lukaise nyt aluksi vaikka tuosta.

Jos esität jonkun linkin , varmista, että se tulee kokonaisena esiin, muuten se on lukukelvoton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa ei huumoria ollut tippaakaan, ainoastaan pelkkää typeryyttä.

On kovin ikävää, jos ei omaa huumorintajua, mutta toivottavasti saat kuitenkin jostain iloa ja valoa elämään. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kovin ikävää, jos ei omaa huumorintajua, mutta toivottavasti saat kuitenkin jostain iloa ja valoa elämään. :)

Taas kerran, typeryys ei ole huumoria, huumorintaju on ihan jotain muuta kuin heitellä alatyylisiä ilmaisuja joka asiaan, mukava kun saat tuosta typeryydestä jotain iloa mustaan elämääsi, mutta älä kuvittele että kukaan täysijärkinen lähtee mukaan Sinun typeryyksiisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas kerran, typeryys ei ole huumoria, huumorintaju on ihan jotain muuta kuin heitellä alatyylisiä ilmaisuja joka asiaan, mukava kun saat tuosta typeryydestä jotain iloa mustaan elämääsi, mutta älä kuvittele että kukaan täysijärkinen lähtee mukaan Sinun typeryyksiisi.

Selitäpä sitten, mikä on huumoria, ja anna vaikka esimerkkejä hyvästä huumorista. 8)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näillä salaliittoteorioihin uskovilla ei ole kapasiteettia aivoissa ymmärtämään asioita joita jotkut viisaammat ovat tutkineet . Sellaista minä minä porukkaa ovat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selitäpä sitten, mikä on huumoria, ja anna vaikka esimerkkejä hyvästä huumorista. 8)

Sen joko ymmärtää tai sitten, kuten Sinun tapauksessasi ei ymmärrä yhtään mitään.
        Alatyylin sekoilut eivät todellakaan ole mitään huumoria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen joko ymmärtää tai sitten, kuten Sinun tapauksessasi ei ymmärrä yhtään mitään.
        Alatyylin sekoilut eivät todellakaan ole mitään huumoria.

Et siis osaa antaa edes esimerkkiä hyvästä huumorista. Mutta pidät varmaan Jukka Lindströmin ”älykkäästä” huumorista? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis osaa antaa edes esimerkkiä hyvästä huumorista. Mutta pidät varmaan Jukka Lindströmin ”älykkäästä” huumorista? :D

Kuka se on? Ihan outo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka se on? Ihan outo?

No sano kuka on mielestäsi hauska koomikko, vai etkö voi, koska et seuraa koomikoita, koska olet huumorintajuton murjottaja? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ottanut todistetuista faktoista selvää miksi sinä et ole?

Jo yli 2000 vuotta sitten antiikin kreikkalaiset filosofit ja tutkijat esittivät vakuuttavia todisteita siitä, että Maa on pallo. Tässä muutamia merkittävimpiä havaintoja:

Aristoteles (384–322 eaa.)
        Kuunpimennykset: Aristoteles huomasi, että Maan varjo Kuussa on aina pyöreä kuunpimennyksen aikana. Tämä ei olisi mahdollista, jos Maa olisi litteä – vain pallon muoto voi heittää aina pyöreän varjon.

Eratosthenes (276–194 eaa.)
        Maapallon ympärysmitan laskeminen: Hän havaitsi, että keskipäivällä Syenessä (nyk. Assuan) Aurinko paistoi suoraan kaivoon, mutta samaan aikaan Aleksandriassa varjoja syntyi. Mittaamalla varjon kulman ja etäisyyden kaupunkien välillä hän laski Maan ympärysmitan yllättävän tarkasti – vain muutaman prosentin virheellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät että asiantuntijasi ovat oikeasti asiantuntijoita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät että asiantuntijasi ovat oikeasti asiantuntijoita?

Ei se tiedäkään, vaan uskoo sokeasti auktoriteetteihin ja sen pinnalle nostamiin "asiantuntijoihin".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se tiedäkään, vaan uskoo sokeasti auktoriteetteihin ja sen pinnalle nostamiin "asiantuntijoihin".

Taas tuo typerä "uskoo sokeasti"? Eikö pienessä mielessä välähdä, että asiantuntijat ovat tutkineet asiansa ja pystyvät ne myös perustelemaan. Ei kukaan asiantuntija yksin päätä asioista vaan asettaa ne tiedeyhteisön arvioitavaksi, jos toiset ovat erimieltä, tulisi siitä palautetta välittömästi.
        En pidä tänne palstalle kirjoittavia maallikkoja minään auktoriteetteinä, joitten mielipiteillä olisi minkäänlaista arvoa, olet siis itse tuollainen sokea uskova, joka uskoo kaikki foliohattujen kuvitelmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas tuo typerä "uskoo sokeasti"? Eikö pienessä mielessä välähdä, että asiantuntijat ovat tutkineet asiansa ja pystyvät ne myös perustelemaan. Ei kukaan asiantuntija yksin päätä asioista vaan asettaa ne tiedeyhteisön arvioitavaksi, jos toiset ovat erimieltä, tulisi siitä palautetta välittömästi.
        En pidä tänne palstalle kirjoittavia maallikkoja minään auktoriteetteinä, joitten mielipiteillä olisi minkäänlaista arvoa, olet siis itse tuollainen sokea uskova, joka uskoo kaikki foliohattujen kuvitelmat.

Noin se menee idealistisissa kuvitelmissa, todellisuudessa tiedemaailma on valtaeliitin hallitsema ja asiantuntijat ovat pitkälti kuin kirkkojen saarnamiehiä tai suuryhtiöiden mainosmiehiä: kenen leipää syöt sen lauluja laulat jne.

Se on ihan alkeistason lapsellista uskoa, jos uskoo, että tiedemaailma on jotenkin puhtaasti objektiivinen, korruptiosta vapaa, ja ettei siellä savusteta ulos toisinajattelijoita, vaikka nillä olisi perusteluja ja todisteita teesiensä puolesta.

Räikeimpiä esimerkkejä tuosta on "ilmastotiede", joka on käytännössä valtaeliitin propagandaa, alkulähteenä kansainvälinen ympäristöaivoriihi Rooman Klubi, jolla on misantrooppinen agenda. Klubissa on ollut jäseninä myös suomalaisia vaikuttajia. Yksinkertaistaen, jos haluaa tutkijan paikan yliopistossa ilmastotietelijänä, niin ainoa sallittu linja on hyväksyä, että on käynnissä ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos, muuten saa etsiä muualta töitä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Rooman_klubi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se menee idealistisissa kuvitelmissa, todellisuudessa tiedemaailma on valtaeliitin hallitsema ja asiantuntijat ovat pitkälti kuin kirkkojen saarnamiehiä tai suuryhtiöiden mainosmiehiä: kenen leipää syöt sen lauluja laulat jne.

Se on ihan alkeistason lapsellista uskoa, jos uskoo, että tiedemaailma on jotenkin puhtaasti objektiivinen, korruptiosta vapaa, ja ettei siellä savusteta ulos toisinajattelijoita, vaikka nillä olisi perusteluja ja todisteita teesiensä puolesta.

Räikeimpiä esimerkkejä tuosta on "ilmastotiede", joka on käytännössä valtaeliitin propagandaa, alkulähteenä kansainvälinen ympäristöaivoriihi Rooman Klubi, jolla on misantrooppinen agenda. Klubissa on ollut jäseninä myös suomalaisia vaikuttajia. Yksinkertaistaen, jos haluaa tutkijan paikan yliopistossa ilmastotietelijänä, niin ainoa sallittu linja on hyväksyä, että on käynnissä ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos, muuten saa etsiä muualta töitä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Rooman_klubi

Ainakin se tuli täysin selväksi, ettet ymmärrä tiedemaailmasta yhtään mitään.
        Kyllähän noita salaliittteoreetikkojen juttuja on kirjoitettu enemmän kuin laki sallii.
        On tosiaan alkeistason lapsellista uskoa uskoa kaikki mitä jotkut salaliittoteoreetikot kirjoittavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin se tuli täysin selväksi, ettet ymmärrä tiedemaailmasta yhtään mitään.
        Kyllähän noita salaliittteoreetikkojen juttuja on kirjoitettu enemmän kuin laki sallii.
        On tosiaan alkeistason lapsellista uskoa uskoa kaikki mitä jotkut salaliittoteoreetikot kirjoittavat.

Nimenomaan minä ymmärrän, että tiedemaailma ei ole muusta yhteiskunnasta erillinen kupla, jossa ei vaikuta samoja korruptoivia voimia ja toimintatapoja kuin muuallakin. Tiede on aina ollut alisteista hallitsevalle eliitille, se ohjaa taloudellisella vipuvarrellaan tieteen suuntaa.

1500-1700-luvulla militaristinen uskonnollinen veljeskunta jesuiitat hallitsi ihan avoimesti mm. tähtitieteitä yliopistojensa kautta. Nykyään jesuiittojen valta akatemiassa ei ole niin selvää, mutta Amerikassa jesuiitoilla on vajaa 30 yliopistoa, joista suurin Georgetownissa oli aikanaan melkein maan ainoa diplomaatteja valmistava laitos. Georgetownin politiikan laitoksesta tulee edelleen tosi suuri osa USA:n poliittisista johtajista.

Akateemisen maailman alemmalla tasolla suurin osa uskoo oikeasti teorioihin, joita professorit niille opettaa, mutta tieto, jota syötetään opiskelijoille, tutkijoille ja professoreiksi pyrkiville ylhäältä alaspäin on paljon politisoituneempaa ja korruptoituneempaa kuin tieteeseen sokeasti luottava tavis luulee. Kovassakin tieteissä on paljon agendaa takana, kuten ateistinen materialismi ja neoplatonismi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan minä ymmärrän, että tiedemaailma ei ole muusta yhteiskunnasta erillinen kupla, jossa ei vaikuta samoja korruptoivia voimia ja toimintatapoja kuin muuallakin. Tiede on aina ollut alisteista hallitsevalle eliitille, se ohjaa taloudellisella vipuvarrellaan tieteen suuntaa.

1500-1700-luvulla militaristinen uskonnollinen veljeskunta jesuiitat hallitsi ihan avoimesti mm. tähtitieteitä yliopistojensa kautta. Nykyään jesuiittojen valta akatemiassa ei ole niin selvää, mutta Amerikassa jesuiitoilla on vajaa 30 yliopistoa, joista suurin Georgetownissa oli aikanaan melkein maan ainoa diplomaatteja valmistava laitos. Georgetownin politiikan laitoksesta tulee edelleen tosi suuri osa USA:n poliittisista johtajista.

Akateemisen maailman alemmalla tasolla suurin osa uskoo oikeasti teorioihin, joita professorit niille opettaa, mutta tieto, jota syötetään opiskelijoille, tutkijoille ja professoreiksi pyrkiville ylhäältä alaspäin on paljon politisoituneempaa ja korruptoituneempaa kuin tieteeseen sokeasti luottava tavis luulee. Kovassakin tieteissä on paljon agendaa takana, kuten ateistinen materialismi ja neoplatonismi.

Kun sepustaa paljon sivistyssanoja, joitten merkitystä ei vähäänkään ymmärrä, saa tosi pitkän kirjoituksen jossa ei ole järjen hiventäkään.
        Muissakin tasoilla juttusi on pelkkää salaliittoteoriaa, väitätkö muka että tiedät amerikan yliopistoista ihan kaiken?

• Anonyymi

Kyllähän ne Nasan kuukäynnit vei viimeistään pohjat lättymaa yhidstyksiltä ne joutui lopettamaan toimintansa :D

• Anonyymi

liirum laarum vaapulaviirum:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

liirum laarum vaapulaviirum:D

Tuohan oli oikein perusteltu ja asiallinen kommentti, eikö totta. Oikein äly huokuu vastauksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan oli oikein perusteltu ja asiallinen kommentti, eikö totta. Oikein äly huokuu vastauksesta.

Nasan kuuhuijausvideot ovat historian hauskinta komediaa… mutta on pohjattoman surullista, että joku ottaa ne vieläkin todesta. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nasan kuuhuijausvideot ovat historian hauskinta komediaa… mutta on pohjattoman surullista, että joku ottaa ne vieläkin todesta. :(

Millä perustelet että ne ovat huijausta? Ne ovat vain komediaa sinunlaisille tiwrönörtlnille.

• Anonyymi

Asun Australiassa, täällä näkee joka päivä ettei Maa ole Litteä, koska Aurinko liikkuu taivaalla Litteän Teorian vastaisesti.

Vanoissa on vain niitä kemikaaleja joita syntyy kun lentobensa palaa.

Koronarokotteita on otettu niin paljon että se selvästi ei tapa, Maailman väestö edelleen kasvaa; Amerikassa tutkivat että kuolleista vain 74% on ollut rokote, vaikka siellä rokotettiin koko kansasta 80%, ja siitä enemmän kuolevasta vanhemmasta osasta väestöä vielä enemmän.

Mutta heitän vastapalloa.

Onko pyramideja olemassa?

• Anonyymi

Ainiin ja Kuussa.

Olen tavannut Kuussa käyneen Astronautin hänen Suomenmatkallaan, ja ainakin hän vakuutti kaikki kuulijat siitä että on siellä käynyt sen ohella kun julisti Jumalan Sanaa ihan Raamatusta.

• Anonyymi

Kuu on juustoa
      Menninkäisiä on
      Atlantin pohjassa on demareita ja kaloja
      Reikä maapallon läpi Kiinaan on työn alla
      Atomia halkeaa
      ja tuottaa lamppuun valkeaa

• Anonyymi

Kissani on Alien!!
      Siinä aiheesi

• Anonyymi

maapallo vo i olla myös avaruusalus. ihmiset ovat ehkä matkustajia, tai jopa vankeja tääll ä pinnalla. Mutta keitä sitten kuuluisi miehistöön ja päällystöön?

• Anonyymi

Olet osittain oikeassa, maapallo on avaruusalus, jossa me kaikki olemme matkustajia, jopa suurin osa vankeja täällä pinnalla.
        Tosin se avaruusalus kiertää tuolla avruudessa ihan luonnonlakien mukaan, ilman mitään miehistöä tai päällystöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet osittain oikeassa, maapallo on avaruusalus, jossa me kaikki olemme matkustajia, jopa suurin osa vankeja täällä pinnalla.
        Tosin se avaruusalus kiertää tuolla avruudessa ihan luonnonlakien mukaan, ilman mitään miehistöä tai päällystöä.

Oletko käynyt itse "ulkoavaruudessa" katsomassa, mikä Maan muoto, tai oletko yrittänyt edes päästä "ulkoavaruuteen" todistaaksesi, että se on ylipäätään olemassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko käynyt itse "ulkoavaruudessa" katsomassa, mikä Maan muoto, tai oletko yrittänyt edes päästä "ulkoavaruuteen" todistaaksesi, että se on ylipäätään olemassa?

Just joo, taas tuo "lapsellinen" oletko itse"? Ettekö te hörhöt koskaan opi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän en siis ole käynyt katsomassa edes sitä onko Turkua tai Tamperetta olemassa.

Ilmeisesti sitten ei ole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän en siis ole käynyt katsomassa edes sitä onko Turkua tai Tamperetta olemassa.

Ilmeisesti sitten ei ole?

Olkiukko, koska noissa on käynyt miljoonia ihmisiä, avaruudessa (väitetysti) vain kourallinen ihmisiä. Tavisten pitää vain luottaa niihin ja uskoa niiden kertomuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olkiukko, koska noissa on käynyt miljoonia ihmisiä, avaruudessa (väitetysti) vain kourallinen ihmisiä. Tavisten pitää vain luottaa niihin ja uskoa niiden kertomuksia.

Kyllä sieltä avaruudesta on miljoona dataa, joten ei niiden kourallisen ihmisiä (on niitä paljon enemmän) joten heidän todistuksensa ei ole kaikki mitä avaruudesta tiedetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siellä avaruudessa on käynyt paljon enemmän ihmisiä kuin kourallinen, ja muuta tietoa sieltä on miljoonia bittejä tutkimustietoa.
        Tavikset ovat hyviä vaan ja kumoavat nuo tiedot perustellen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis sehän on vain väitettyä että Turussa ja Tampereella olisi käynyt miljoonia.

Mitenkä minä Australiasta voin asian jotenkin todentaa?

En mitenkään.

• Hehehehehehe. Onx tää ny trollien uus juttu? Puppua palstalle niin että asialliset kirjoitukset uppoaa näkyvistä alta aikayksikön.

• Anonyymi

Taidat olla uusi palstalla?

• Anonyymi

Viktor on Hasbara trolli?

• Anonyymi
      UUSI

Hamas on ISISraelin ja moSSadin perustama ja aseistama järjestö, josta tehtiin vastavoima PLO:lle, jotta palestiinalaisten pyrkimykset itsenäistymiseen voidaan estää.

Hamasia ISISrael on näin voinut vuosikymmeniä käyttää tekosyynä palestiinalaisten pommittamiseen.

07102023 oli ns. False Flag operaatio, kuten 11092001, kaikki oli suunniteltu tarkasti etukäteen.

ISISrael oli antanut Hamasille tehtävän iskeä, moSSad tarkkaili Hamasin harjoittelemista mm. liitovarjoilla, isku päivänä IDF taistelukopteri oli valmiina.

Stand Down, IDF oli määrätty poistumaan muurilta, paikalle oli jätetty 15 naista valvomoon, josta käsin he realiajassa näkivät monitoreistaan miten Hamasin joukot lähestyivät muuria, räjäyttivät siihen reikiä.
      He tekivät hälytyksiä, mutta kukaan ei tullut avuksi moneen tuntiin.

Kun Hamasin joukot sitten tulivat rajan yli ja ottivat panttivankeja, ilmestyi IDF taistelukopteri paikalle kuin tyhjästä ja tappoi kaikki, niin Hamasin taistelijat, kuin panttivangitkin.

Jopa IDF panssarivaunu oli paikalla valmiina, ja sitä myös käytettiin.

Tällä False Flag operaatiolla ISISrael sai tekosyyn ajaa lopullisesti pois kaikki Gazan keskitysleiriin 2 miljoonaa asukasta, jotta ISISrael voi rakentaa alueelle lomarivieeran.

07102023 oli moSSadin False Flag operaatio.

October 7 was an Inside Job
      https://m.youtube.com/watch?v=fMXllVmTuKQ

By way of deception thou shalt do war : motto of Israeli intelligence service moSSad.

Petoksella sinun tulee sotia käymän. ISISrael moSSad.

• Anonyymi
      UUSI

Myöhemmin paikalle tullut IDF Apache taistelukopteri tappoi kaikki Hamasin terroristit ja panttivangitkin Hellfire ohjuksilla, myös osan Supernova musiikkifestivaaliin osallistuneen nuorison.

Tämä Israelin Hannibal Protocollan mukainen ohje antaa IDF sotilaille luvan tappaa myös israelilaiset panttivangit.

Kyse ei siis koskaan ollut Hamasista tai panttivangeista, vaan Netanyahun suunnitelmasta murhata ja karkottaa palestiinalaiset Gazan keskitysleiristä, ja anastaa koko Gaza sikarikkaiden Zionistien leikkikentäksi.

• Anonyymi
      UUSI

Israelin helikopteri ampui siviilejä Supernova musiikkifestivaalissa 7. lokakuuta 2023, poliisin .

Israelin poliisin tutkimuksen mukaan, IDF helikopteri ampui festivaaliin osallistuneita siviilejä 7.10.2024

Supernova-festivaali pidettiin lähellä Kibbutz Re'imiä.

Israelin poliisitutkinta on tunnustanut, että suurin osa kuolleista 364 siviilistä ammuttiin israelilaisella taisteluhelikopterilla.

https://en.amwalalghad.com/idf-helicopters-killed-most-victims-at-nova-festival-shooting-haaretz/

• Anonyymi
        UUSI

Ihan sionistinatsien pelikirjasta.

• Anonyymi
      UUSI

ISISraelin oma taisteluhelikopteri tappoi SuperNova musiikkifestivaaliin osallistuneet "erehdyksessä".

https://www.businessinsider.com/idf-mistakenly-hit-festival-attendees-while-targeting-hamas?r=US&IR=T

IDF combat helicopter targeting Hamas fighters at Nova festival massacre shot some partygoers by "mistake", says Haaretz

IDF taistelukopteri tappoi 7.10.2023 SuperNova musiikkifestivaaliin osallistuneet erehdyksessä.

https://electronicintifada.net/blogs/ali-abunimah/israeli-helicopter-shot-civilians-7-october-rave-police-find

Israeli helicopter shot civilians at 7 October rave, police find.

The site of the Supernova rave near Kibbutz Re’im. An Israeli police investigation has acknowledged that an undisclosed number of the 364 civilians Israeli authorities say died there on 7 October were shot by an Israeli combat helicopter.

• Anonyymi
      UUSI

Israelin helikopteri ampui siviilejä Supernova musiikkifestivaalissa 7. lokakuuta 2023, poliisin .

Israelin poliisin tutkimuksen mukaan, IDF helikopteri ampui festivaaliin osallistuneita siviilejä 7.10.2024

Supernova-festivaali pidettiin lähellä Kibbutz Re'imiä.

Israelin poliisitutkinta on tunnustanut, että suurin osa kuolleista 364 siviilistä ammuttiin israelilaisella taisteluhelikopterilla.

https://en.amwalalghad.com/idf-helicopters-killed-most-victims-at-nova-festival-shooting-haaretz/

IDF helicopters killed most victims at Nova Festival shooting – Haaretz

IDF helikopteri tappoi suurimman osa Nova musiikkijuhliin osallistuneista.

• Anonyymi
      UUSI

https://srilanka.factcrescendo.com/english/misleading-video-viral-as-israel-air-force-attacking-the-reim-music-festival-and-killing-israelis/

The video shows missiles hitting cars, trucks, motorcycles, and people on foot as pilots report hundreds of gunmen sweeping into Israel to attack nearby communities, the Times of Israel reported.

However, there have been few reports, like that of this interview with Yasmin Pora, a survivor of the bloodshed at Kibbutz Be’eri near the boundary with Gaza, that state that Israeli forces could have unintentionally killed their own.

She states that Israeli civilians “undoubtedly” were tragically killed by their own security forces during the intense confrontation while the Hamas fighters were trying to take back the captured Israeli hostage inside Gaza.
      The same was detailed in this Israeli news report as well.

By way of deception thou shalt do war : motto of Israeli intelligence service moSSad.

Petoksella sinun tulee sotia käymän. ISISrael moSSad.

• Anonyymi
      UUSI

Videolla näkyy ohjuksia osuvan autoihin, kuorma-autoihin , moottoripyöriä ja ihmisiä jalan, kun lentäjät raportoivat sadoista pyssymiehistä, jotka tunkeutuvat Israeliin hyökätäkseen läheisiin yhteisöihin, Times of Israel raportoi.

On kuitenkin vain vähän raportteja, kuten tämä haastattelu Yasmin Poran, Kibbutz Be’erin verenvuodatuksesta lähellä Gazan rajaa, selvinneessä, joissa väitetään, että Israelin joukot olisivat voineet tahattomasti tappaa omansa.

Hän toteaa, että israelilaiset siviilit "epäilemättä" tappoivat traagisesti omat turvallisuusjoukot intensiivisen yhteenottamisen aikana, kun Hamas-taistelijat yrittivät ottaa takaisin vangittua israelilaista panttivankia Gazassa.

Sama kerrottiin yksityiskohtaisesti myös tässä Israelin uutisraportissa.

Petoksella sinun tulee käydä sotaa: Israelin mSSadin motto.

https://www.ynet.co.il/news/article/b111niukzt

• Anonyymi
      UUSI

Israel sodassa
      Hamasin IDF-helikopterien pettäminen ja lentäjien ohjaaminen
      Ensimmäiset helikopterit laukaistiin itse asiassa maan pohjoisosasta ja saapuivat Gazan alueelle noin tunti taistelujen alkamisen jälkeen.

Terroristeja kehotettiin olemaan juoksematta, jotta ilma luulisi heidän olevan israelilaisia.
      Terroristeja käskettiin olemaan juoksematta,
      Lentäjät ampuivat aidan reunojen yli ja myös aivan siirtokuntien sisällä. Lentäjät saivat tietoa maasta matkapuhelimiin. Neljässä tunnissa hyökättiin noin 300 kohteeseen

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/jarkytys-leviaa-israelin-valtiovarainministeri-valaytti-2-miljoonan-palestiinalaisen-tappamista-nalkaan/b81581c8-ce7d-44c4-b877-f08d0902e40d

Israelin valtiovarainministeri väläytti 2 miljoonan palestiinalaisen tappamista nälkään

Bezalel Smotrich.Israelin valtiovarainministeri johtaa uskonnollista nationalistipuoluetta.

• Anonyymi
      UUSI

Hamas on moSSadin perustama, rahoittama ja aseistaa järjestö, jolla ISISrael sabotoi palestiinalaisten itsenäistymispyrkimykset.

Nova musiikkifestivaaliin isku oli False Flag operaatio, kuten 11.09.2001 päivän terrori-iskut Usaa, jolla ISISrael sai tekosyyn tuhota puolet Gazaa amerikkalaisilla toisen maailmansodan aikaisilla korttelipommeilla.

Tuhotut palestiinalaisten omistamat rakennukset on nyt tyhjennetty puskutraktorilla, ja palestiinalaisia ei enää päästetä omille kiinteistöilleen, vaan maat on jo annettu juutalaisille.

ISISrael tuki Hamasia Qatarin kautta 1,2 miljardilla dollarilla.

• Anonyymi
      UUSI

Israeli helicopter opened fire on Israelis in festival during Hamas attack on Oct. 7: Report

https://www.aa.com.tr/en/middle-east/israeli-helicopter-opened-fire-on-israelis-in-festival-during-hamas-attack-on-oct-7-report/3058257#

Nova music festival massacre

https://en.wikipedia.org/wiki/Nova_music_festival_massacre

Leaked audio reveals Israeli helicopter 'shot' Israeli captives on Oct 7

https://www.trtworld.com/article/16146635

Israeli police urge media to 'demonstrate responsibility' after reports find helicopter fired at festival-goers

https://www.aa.com.tr/en/middle-east/israeli-police-urge-media-to-demonstrate-responsibility-after-reports-find-helicopter-fired-at-festival-goers/3058955#

Israeli forces accused of killing their own citizens under the 'Hannibal Directive' during October 7 chaos

https://www.abc.net.au/news/2024-09-07/israel-hannibal-directive-kidnap-hamas-gaza-hostages-idf/104224430

Israeli military opens probe into reports of Oct. 7 friendly fire deaths

https://www.reuters.com/world/middle-east/israeli-military-opens-probe-into-reports-oct-7-friendly-fire-deaths-2024-02-06/

Hamas had not planned to attack music festival, Israeli report says

https://www.aljazeera.com/news/2023/11/18/hamas-had-not-planned-to-attack-israel-music-festival-israeli-report-says

IDF Helicopter Hits Israeli Festivalgoers During Hamas Attack: Report | Dawn News English

https://www.youtube.com/watch?v=EqN3GG_BYE4

How Israeli forces trapped and killed ravers at the Nova Festival

https://thecradle.co/articles/how-israeli-forces-trapped-and-killed-ravers-at-the-nova-festival

Israeli helicopter opened fire on Israelis in festival during Hamas attack on October 7: Report

https://www.middleeastmonitor.com/20231119-israeli-helicopter-opened-fire-on-israelis-in-festival-during-hamas-attack-on-october-7-report/

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      289
      46029
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      53
      11504
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      242
      11090
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      43
      9892
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      92
      8716
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      293
      6787
    7. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      12
      3812
    8. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      4
      3575
    9. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      3
      3460
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      8
      3369
    Aihe