Onko Maa pallo ja onko Kuussa käyty?
Ovatko vanat vesihöyryä vaiko kemikaaleja?
Ovatko koronarokotteet tappavia?
Näihin haluaisin vastauksianne.
Ihan oikeita aiheita palstalle...!
31
261
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Maa pallo ja onko Kuussa käyty?= Maapallo on todistettu useallakin eri tavalla, ensimmäisen kerran jo 2000 vuotta sitten.
Ovatko vanat vesihöyryä vaiko kemikaaleja? = Todistetusti kyseessä on vain tiivistevanat.
Ovatko koronarokotteet tappavia? = Erittäin harvalle tulee noin vakavia sivuvaikutuksia mutta se on pieni mahdollisuus.Kiitän lämpimästi vastauksistasi.
Jätit kuitenkin vastaamatta kuukäynteihin.
Tarkoittaako se sitä että et usko niihin?- Anonyymi
Miten muka todistettiin 2000 v. sitten, että Maa on pallo?
Oletko käynyt itse tutkimassa vanoja taivaalla?
Oletko itse tutkinut koronarokotteita? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse tutkinut koronarokotteita?Just joo, taas tuo lapsellinen ja typerä: "oletko itse"?
Ymmärräthän, ettei "itse" voi tutkia yhtään mitään ilman koulutusta, laboratorioita ja muita tutkimusvälineitä.
Siksipä täytyy uskoa asiantuntijoita, jotka perustellen osaavat kertoa tutkimustensa tuloksia, jolleivat ne pitäisi paikkaansa, kyllä sieltä tiedeyhteisöstä tulisi palautetta välittömästi. Eivät ne ole mitään yhden tutkijan mielipiteitä.
Tuosta maapallon muodosta on vuosituhansia kirjoitettu niin paljon, että vain täydellinen typerys kyselee vielä sen perään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse tutkinut koronarokotteita?Oletko kuullut Galileo Galileista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse tutkinut koronarokotteita?https://fi.wikipedia.org/wiki/Litteä_Maa
Lukaise nyt aluksi vaikka tuosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just joo, taas tuo lapsellinen ja typerä: "oletko itse"?
Ymmärräthän, ettei "itse" voi tutkia yhtään mitään ilman koulutusta, laboratorioita ja muita tutkimusvälineitä.
Siksipä täytyy uskoa asiantuntijoita, jotka perustellen osaavat kertoa tutkimustensa tuloksia, jolleivat ne pitäisi paikkaansa, kyllä sieltä tiedeyhteisöstä tulisi palautetta välittömästi. Eivät ne ole mitään yhden tutkijan mielipiteitä.
Tuosta maapallon muodosta on vuosituhansia kirjoitettu niin paljon, että vain täydellinen typerys kyselee vielä sen perään.Niin niin, haistelet ”tiedemiesten” pieruja ja luulet sitten tietäväsi kaiken. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kuullut Galileo Galileista?
Ei Galileo elänyt 2000 v. sitten, mutta miten se muka todisti pallomaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin niin, haistelet ”tiedemiesten” pieruja ja luulet sitten tietäväsi kaiken. :D
Olipas tarpeellinen ja aikuismainen kommentti. ääliö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellinen ja typerä vastaus humoristiseen heittoon. Koetahan nyt ottaa iisisti, tässä vain keskustellaan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellinen ja typerä vastaus humoristiseen heittoon. Koetahan nyt ottaa iisisti, tässä vain keskustellaan. :)
Tuossa ei huumoria ollut tippaakaan, ainoastaan pelkkää typeryyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Litteä_Maa
Lukaise nyt aluksi vaikka tuosta.Jos esität jonkun linkin , varmista, että se tulee kokonaisena esiin, muuten se on lukukelvoton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa ei huumoria ollut tippaakaan, ainoastaan pelkkää typeryyttä.
On kovin ikävää, jos ei omaa huumorintajua, mutta toivottavasti saat kuitenkin jostain iloa ja valoa elämään. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kovin ikävää, jos ei omaa huumorintajua, mutta toivottavasti saat kuitenkin jostain iloa ja valoa elämään. :)
Taas kerran, typeryys ei ole huumoria, huumorintaju on ihan jotain muuta kuin heitellä alatyylisiä ilmaisuja joka asiaan, mukava kun saat tuosta typeryydestä jotain iloa mustaan elämääsi, mutta älä kuvittele että kukaan täysijärkinen lähtee mukaan Sinun typeryyksiisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas kerran, typeryys ei ole huumoria, huumorintaju on ihan jotain muuta kuin heitellä alatyylisiä ilmaisuja joka asiaan, mukava kun saat tuosta typeryydestä jotain iloa mustaan elämääsi, mutta älä kuvittele että kukaan täysijärkinen lähtee mukaan Sinun typeryyksiisi.
Selitäpä sitten, mikä on huumoria, ja anna vaikka esimerkkejä hyvästä huumorista. 8)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näillä salaliittoteorioihin uskovilla ei ole kapasiteettia aivoissa ymmärtämään asioita joita jotkut viisaammat ovat tutkineet . Sellaista minä minä porukkaa ovat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selitäpä sitten, mikä on huumoria, ja anna vaikka esimerkkejä hyvästä huumorista. 8)
Sen joko ymmärtää tai sitten, kuten Sinun tapauksessasi ei ymmärrä yhtään mitään.
Alatyylin sekoilut eivät todellakaan ole mitään huumoria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen joko ymmärtää tai sitten, kuten Sinun tapauksessasi ei ymmärrä yhtään mitään.
Alatyylin sekoilut eivät todellakaan ole mitään huumoria.Et siis osaa antaa edes esimerkkiä hyvästä huumorista. Mutta pidät varmaan Jukka Lindströmin ”älykkäästä” huumorista? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis osaa antaa edes esimerkkiä hyvästä huumorista. Mutta pidät varmaan Jukka Lindströmin ”älykkäästä” huumorista? :D
Kuka se on? Ihan outo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka se on? Ihan outo?
No sano kuka on mielestäsi hauska koomikko, vai etkö voi, koska et seuraa koomikoita, koska olet huumorintajuton murjottaja? :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse tutkinut koronarokotteita?Olen ottanut todistetuista faktoista selvää miksi sinä et ole?
Jo yli 2000 vuotta sitten antiikin kreikkalaiset filosofit ja tutkijat esittivät vakuuttavia todisteita siitä, että Maa on pallo. Tässä muutamia merkittävimpiä havaintoja:
Aristoteles (384–322 eaa.)
Kuunpimennykset: Aristoteles huomasi, että Maan varjo Kuussa on aina pyöreä kuunpimennyksen aikana. Tämä ei olisi mahdollista, jos Maa olisi litteä – vain pallon muoto voi heittää aina pyöreän varjon.
Eratosthenes (276–194 eaa.)
Maapallon ympärysmitan laskeminen: Hän havaitsi, että keskipäivällä Syenessä (nyk. Assuan) Aurinko paistoi suoraan kaivoon, mutta samaan aikaan Aleksandriassa varjoja syntyi. Mittaamalla varjon kulman ja etäisyyden kaupunkien välillä hän laski Maan ympärysmitan yllättävän tarkasti – vain muutaman prosentin virheellä.
- Anonyymi
Kyllähän ne Nasan kuukäynnit vei viimeistään pohjat lättymaa yhidstyksiltä ne joutui lopettamaan toimintansa :D
- Anonyymi
liirum laarum vaapulaviirum:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
liirum laarum vaapulaviirum:D
Tuohan oli oikein perusteltu ja asiallinen kommentti, eikö totta. Oikein äly huokuu vastauksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan oli oikein perusteltu ja asiallinen kommentti, eikö totta. Oikein äly huokuu vastauksesta.
Nasan kuuhuijausvideot ovat historian hauskinta komediaa… mutta on pohjattoman surullista, että joku ottaa ne vieläkin todesta. :(
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nasan kuuhuijausvideot ovat historian hauskinta komediaa… mutta on pohjattoman surullista, että joku ottaa ne vieläkin todesta. :(
Millä perustelet että ne ovat huijausta? Ne ovat vain komediaa sinunlaisille tiwrönörtlnille.
- Anonyymi
Asun Australiassa, täällä näkee joka päivä ettei Maa ole Litteä, koska Aurinko liikkuu taivaalla Litteän Teorian vastaisesti.
Vanoissa on vain niitä kemikaaleja joita syntyy kun lentobensa palaa.
Koronarokotteita on otettu niin paljon että se selvästi ei tapa, Maailman väestö edelleen kasvaa; Amerikassa tutkivat että kuolleista vain 74% on ollut rokote, vaikka siellä rokotettiin koko kansasta 80%, ja siitä enemmän kuolevasta vanhemmasta osasta väestöä vielä enemmän.
Mutta heitän vastapalloa.
Onko pyramideja olemassa?- Anonyymi
Ainiin ja Kuussa.
Olen tavannut Kuussa käyneen Astronautin hänen Suomenmatkallaan, ja ainakin hän vakuutti kaikki kuulijat siitä että on siellä käynyt sen ohella kun julisti Jumalan Sanaa ihan Raamatusta.
- Anonyymi
Kuu on juustoa
Menninkäisiä on
Atlantin pohjassa on demareita ja kaloja
Reikä maapallon läpi Kiinaan on työn alla
Atomia halkeaa
ja tuottaa lamppuun valkeaa - Anonyymi
Kissani on Alien!!
Siinä aiheesi - AnonyymiUUSI
maapallo vo i olla myös avaruusalus. ihmiset ovat ehkä matkustajia, tai jopa vankeja tääll ä pinnalla. Mutta keitä sitten kuuluisi miehistöön ja päällystöön?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va546838Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k335350Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko965303Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas964882Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin84720Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi194557Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa754546Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html524222Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä234115Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast634102