Vai mitä mieltä olette tästä?
Suomen persut ovat euroopan äärioikeistolaisten kummajaisia, he tukevat hulluna ukrainaa.
Kaikkien muiden maiden äärioikeistolaiset ovat venäjämielisiä.
Vika on satavarmasti Hallaahossa, hänhän on ukrainan perseennuolija.
Varmaan euroopan äärioikeistossa nauretaan Persuille maha kippurassa.
Mitäs Purra sanoo tähän?
Euroopasta katsottuna meidän Persut ovat kummajaisia.
155
460
Vastaukset
- Anonyymi
persut ajelee kaksilla rattailla, aasi veturina.
- Anonyymi
Näin on . Halla-aho toivoo Trumpin hajottavan NATOn ja Putinin kanssa yhdessä EU n . Jussi ei ole ikinä moittinut Putinia .
- Anonyymi
Ministeri tavoin yksin päätti , ettei Suomi osllaistu EU maiden ryhmään , jonka tavoitteena on Ukrainan länsimaistuminen . Persut haluavat Ukrainan pysyvän venäläisenä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ministeri tavoin yksin päätti , ettei Suomi osllaistu EU maiden ryhmään , jonka tavoitteena on Ukrainan länsimaistuminen . Persut haluavat Ukrainan pysyvän venäläisenä .
Ministeri Tavio .
- AnonyymiUUSI
Tämä persukirjoittaja on taas aivan villinä täällä! Kyllä voikin ihminen olla tyhmä, kun ei osaa kirjoittaa mistään muusta kuin "PERSUISTA"!!
Millaisilla rattailla itse ajelet?? Tyhmyyden rattailla koko ajan keikut! Olen sanonut monta kertaa, että minä en kannata perussuomalaisia, mutta tuollainen tyhmyys alkaa ottaa pollaan todella! Aina kun avaa täällä jonkin tekstiketjun, niin yksi on heti huutamasaa "PERSUJA"!!
Etkö ole jo saanut tarpeeksesi tuosta virrestä! Vaihda jo virttä ja säveltä! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä persukirjoittaja on taas aivan villinä täällä! Kyllä voikin ihminen olla tyhmä, kun ei osaa kirjoittaa mistään muusta kuin "PERSUISTA"!!
Millaisilla rattailla itse ajelet?? Tyhmyyden rattailla koko ajan keikut! Olen sanonut monta kertaa, että minä en kannata perussuomalaisia, mutta tuollainen tyhmyys alkaa ottaa pollaan todella! Aina kun avaa täällä jonkin tekstiketjun, niin yksi on heti huutamasaa "PERSUJA"!!
Etkö ole jo saanut tarpeeksesi tuosta virrestä! Vaihda jo virttä ja säveltä!Kyllä tässä tapauksessa persun olisi parempi jo vaihtaa virttä ja säveltä. Aivan naurettaa ulostuloa ja luuloja jopa tulevasta pääministeripuolueesta. Käy vielä samalla lailla kun kävi Sinisille. Tyhmyydestä sakotetaan . . .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole jo saanut tarpeeksesi tuosta virrestä! Vaihda jo virttä ja säveltä!Johtuisko siitä että Persut ovat ristiriitaisia jopa itsensä kanssa?
Onko paha jos sen tuo esille? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole jo saanut tarpeeksesi tuosta virrestä! Vaihda jo virttä ja säveltä!Mutta tämähän on tärkeä asia, miksi vaihtaa pitäisi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin on . Halla-aho toivoo Trumpin hajottavan NATOn ja Putinin kanssa yhdessä EU n . Jussi ei ole ikinä moittinut Putinia .
Valehtelet. Oli putelle kauhistus kun Jussi piti puheen Ukrainan parlamentissa. On putelle kauhistus kun Jussi puhui naton puolesta vähintään kymmenen vuotta sitten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet. Oli putelle kauhistus kun Jussi piti puheen Ukrainan parlamentissa. On putelle kauhistus kun Jussi puhui naton puolesta vähintään kymmenen vuotta sitten.
On putelle kauhistus kun puolue ainoana puolueena vastusti Ottawan sopimusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On putelle kauhistus kun puolue ainoana puolueena vastusti Ottawan sopimusta.
Ja vastustaa vieläkin miinakieltoa. Vassut kannattaa sitä. Vassuilla on sama aate kuin putella, eli vasemmistoaate.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hallaahokin joutuu olemaan suomen nykyisen ulkopolitiikan määrittäjän eli Naton kanssa samaa mieltä 🤣
Melko kornia, vai mitä Jussi? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole jo saanut tarpeeksesi tuosta virrestä! Vaihda jo virttä ja säveltä!Eipäs nyt hermostuta. Koeta ymmärtää että teen vain työtäni. Täällä SDP:n ajatuspajassa me avaamme joka päivä vähintään 150 persuja kritisoivaa ketjua. Kollega tuossa viereisellä koneella kritisoi sallitusta samoilla spekseillä ja meitä on täällä koko luokka täynnä operoimassa eri keskustelupalstoilla. Eihän tämä mitään herkkua ole mutta jotain on elääkseen tehtävä ja tästä saa kuitenkin ihan hyvää palkkaa KaleviS säätiön kautta kierrätettynä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hallaahokin joutuu olemaan suomen nykyisen ulkopolitiikan määrittäjän eli Naton kanssa samaa mieltä 🤣
Melko kornia, vai mitä Jussi?2027 keväällä jussi ei ole enää hallituspuolueen jäsen eikä eduskunnassa puhemieskään, silloin voi tulla kaapista ulos venäjämielisenä 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs nyt hermostuta. Koeta ymmärtää että teen vain työtäni. Täällä SDP:n ajatuspajassa me avaamme joka päivä vähintään 150 persuja kritisoivaa ketjua. Kollega tuossa viereisellä koneella kritisoi sallitusta samoilla spekseillä ja meitä on täällä koko luokka täynnä operoimassa eri keskustelupalstoilla. Eihän tämä mitään herkkua ole mutta jotain on elääkseen tehtävä ja tästä saa kuitenkin ihan hyvää palkkaa KaleviS säätiön kautta kierrätettynä.
tämä on persujen omatekemän tekoälyn tuotos
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole jo saanut tarpeeksesi tuosta virrestä! Vaihda jo virttä ja säveltä!"Anonyymi
2025-10-06 23:10:45
Tämä persukirjoittaja..........."
<<<<<<<<
Niinpä.
Tiedämme kaikki että olet "persukirjoittaja".
Selvä tapaus.
Mitä tulee näihin kuittailuihin niin kyllä se teidän käyttämä:
"Vihavassari" vetää kirkkaasti keulat niin että pölisee.
Kuitenkin sana "persu" on vain lyhennetty yhdyssana kuten
kepu on lyhenne sanasta keskusta puolue,. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Anonyymi
2025-10-06 23:10:45
Tämä persukirjoittaja..........."
<<<<<<<<
Niinpä.
Tiedämme kaikki että olet "persukirjoittaja".
Selvä tapaus.
Mitä tulee näihin kuittailuihin niin kyllä se teidän käyttämä:
"Vihavassari" vetää kirkkaasti keulat niin että pölisee.
Kuitenkin sana "persu" on vain lyhennetty yhdyssana kuten
kepu on lyhenne sanasta keskusta puolue,.Ai että pikkupersuleita harmittaa...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs nyt hermostuta. Koeta ymmärtää että teen vain työtäni. Täällä SDP:n ajatuspajassa me avaamme joka päivä vähintään 150 persuja kritisoivaa ketjua. Kollega tuossa viereisellä koneella kritisoi sallitusta samoilla spekseillä ja meitä on täällä koko luokka täynnä operoimassa eri keskustelupalstoilla. Eihän tämä mitään herkkua ole mutta jotain on elääkseen tehtävä ja tästä saa kuitenkin ihan hyvää palkkaa KaleviS säätiön kautta kierrätettynä.
Miten te SDP:een ammattivalehtelijat saatte yönne nukuttua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja vastustaa vieläkin miinakieltoa. Vassut kannattaa sitä. Vassuilla on sama aate kuin putella, eli vasemmistoaate.
Vain susia ja karhuja lentelee miinojen takia ilmaan, muitahan sieltä ei ole tulossakaan, paitsi hypersoonisia ohjuksia ydinkärjillä...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
tämä on persujen omatekemän tekoälyn tuotos
No sen kyllä huomaa, ala-arvoista skeidaa.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja on kyllä aivan väärässä! Tuskin Euroopassa monikaan ajattelee Venäjästä myönteisesti!
Roisto valtio!! Sukulaiskanssansa maan on tuhonnut ja tappanut ihmisiä! Ei tuollaista maata voi arvostaa kunniallinen ihminen!
Aloittaja taitaa itse olla venäläinen ja vielä Putinin kannattaja! Tuollaista roistomaista valtioin päömiestä ei kukaan järkevä ihminen voi arvostaa!
Kaikki maat vain auttamaan UKRAINAA voittamaan tuon roistomaisen sodan! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puhut täyttä palturia! Perussuomalaiset ovt Ujrainanm puolella tuossa taistelussa. HALLA-AHO onm käöynyt mnta kertaa tukenassa ukrainalaisia taistelussa ryssää vastaan niin kuin monet muutkin suomalaiset johtohenkilöt!
Kaikki me toivomme Putinin joukkojen tuhoa, vaikka sääliksi käykin noita äitien nuoria venäläispoikia, jotka vastentahtoaan pakotetaan sotimaan!
Putin ei osa ajatella tuota surua, minkäm aiheuttaa perheissä, tärkeintä Putinista nyt tappaminen, kuioli siellä omat tai vastapuolen väki!!
Puin onkin oikein erikoistunutt tuohon tapattamiseen, oli sitten kysymys siviileistä tai sitten sotilaista!
UKRAINALAISET VOITTOON!! TUHOTKAA VENÄJÄLLÄ NIIN PALJON KUIN ENNÄTÄTTE AMMUSVARASTOJA!! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä tapauksessa persun olisi parempi jo vaihtaa virttä ja säveltä. Aivan naurettaa ulostuloa ja luuloja jopa tulevasta pääministeripuolueesta. Käy vielä samalla lailla kun kävi Sinisille. Tyhmyydestä sakotetaan . . .
Ressukka raukka!! Et taida osata kirjoittaakaan muista kuin "PERSUISTA"! Onko sinulla jonkinlainne pakkomielle nuo "PERSUT"!!
Taidat olla kateellinen, kun ovat hallituksessa panemassa Suomea kuntoon! Siinä onkin tekemistä oikeistohallituksella vasemmistohallituksen jälkeen! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
persut on kummajaisia vaikka mistä katsoo-
natsismia fasismia rotusortoa vihapuhetta terroria väkivaltaa jne...? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
mihis mummot sitte marjaan ja sienestämään menevät?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on kyllä aivan väärässä! Tuskin Euroopassa monikaan ajattelee Venäjästä myönteisesti!
Roisto valtio!! Sukulaiskanssansa maan on tuhonnut ja tappanut ihmisiä! Ei tuollaista maata voi arvostaa kunniallinen ihminen!
Aloittaja taitaa itse olla venäläinen ja vielä Putinin kannattaja! Tuollaista roistomaista valtioin päömiestä ei kukaan järkevä ihminen voi arvostaa!
Kaikki maat vain auttamaan UKRAINAA voittamaan tuon roistomaisen sodan!Oletko kovinkin ylpeä kun antauduit manipuloitavaksi.
- Anonyymi
Persut ovat nyt pinteessä, hajottaako hallitus vai eikö? Vertaus eurooppalaisiin natseihin näyttää pahalta.
- Anonyymi
populistipersut pystyvät kusemaan vastatuuleenkin, ei haittaa vaikka kintuille tulee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
populistipersut pystyvät kusemaan vastatuuleenkin, ei haittaa vaikka kintuille tulee.
Keväällä enää persujen kannatus 7%. Purra ei saa mitään aikaan, miksi ei ei hoida omaa pestiään. Siinä vasta olisi tekemistä. Tuolla uhoomisella ei pitkälle pääse. Valheella meni valtaan. Kyllä kansa muistaa.
- AnonyymiUUSI
Taidat olla itse melkoisessa pinteessä, kun ajatuksissa ei ole muuta kuin "PERSUT"!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla itse melkoisessa pinteessä, kun ajatuksissa ei ole muuta kuin "PERSUT"!!!
No voi, voi persu. 1700-luvulla on jo kirjoitettu teos. 'Tyhmyyden ylistys'. Purra pettyy vielä pahasti. Kyllä kansa muistaa saksi-käsi Purran. Luulisi, että hävettää, jos osaa edes hävetä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kilahdit, kun osui ja upposi 😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keväällä enää persujen kannatus 7%. Purra ei saa mitään aikaan, miksi ei ei hoida omaa pestiään. Siinä vasta olisi tekemistä. Tuolla uhoomisella ei pitkälle pääse. Valheella meni valtaan. Kyllä kansa muistaa.
Ei idiootit mitään muista. Marin oli niin puoleensa vetävä, että aivot eivät toimineet lainkaan näillä idiooteilla.
- AnonyymiUUSI
Natsismi on käytännössä sama aate kuin vasemmistoaate
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keväällä, kannatus tätä menoa alkaa olla suurten puolueiden luokkaa. Jokatapauksessa Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pitää punikkien haitallinen maahanmuutto huolen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei idiootit mitään muista. Marin oli niin puoleensa vetävä, että aivot eivät toimineet lainkaan näillä idiooteilla.
Satavarmasti tullaan muistuttamaan ja riittävän usein ennen vaaleja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keväällä, kannatus tätä menoa alkaa olla suurten puolueiden luokkaa. Jokatapauksessa Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pitää punikkien haitallinen maahanmuutto huolen.
Tämän kauhukabinetti hallituskauden jälkeen Persut ovat menneisyyden rupusakki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti, et itsekään usko tuohon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämän kauhukabinetti hallituskauden jälkeen Persut ovat menneisyyden rupusakki.
Kylmä tosiasia, alkakaa persut jo sopeutumaan siihen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Anonyymi
2025-10-07 10:27:28
Natsismi on käytännössä sama aate kuin vasemmistoaate"
ttttttttttt
Tuolla kaavalla kommunismi on sama kuin perussuomalaisuus.
Koska kaikki kommunismi valtioiden johtajat ovat olleet ja ovat
Dikttaatoreita. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Anonyymi
2025-10-07 10:28:36
Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pitää punikkien haitallinen maahanmuutto huolen."
------------
OIen kyllä Suomessa syntynyt Suomalainen ja täällä myös kuolen.
Vai meinaatko että kaikki me Vassarit olemme maahanmuuttajia?? Anonyymi kirjoitti:
Kylmä tosiasia, alkakaa persut jo sopeutumaan siihen.
Ajat muuttuvat. Aika näyttää mistä sakista sen menneisyyden rupusakki lopulta tulee. Nykyaika on yhtä suurta aatteellista sekoilua, missä reaalitodellisuus hämärtyy. Kun ote todellisuudesta kirpoaa niin tuloksena on kaaos. Kaaoksen ominaisuus on, että se voi lopulta päätyä mihin tahansa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Anonyymi
2025-10-07 10:28:36
Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pitää punikkien haitallinen maahanmuutto huolen."
------------
OIen kyllä Suomessa syntynyt Suomalainen ja täällä myös kuolen.
Vai meinaatko että kaikki me Vassarit olemme maahanmuuttajia??Nyt se siis selvivi!! Kommunistit täällö oin koko ajan "persuja" mollaamassa! Pitihän se arvata!!
Kommunistit eivät ikinä pääse hallitukseen! SDP:n kannatus on noussut vain sen tähden, että ovat oppositiossa huutamassa älyttömyyksiään! Kansa aina kannataa sitä puoluetta, joka on eniten negatiivisesti äänessä!
Kun SDP on hallituksessa, niin eiköhän kannatus taas laske!!Niin siinä aina käy, vastuu puolueet menetttäväät hallituksessa ääniään!
Vuoroin vieraissa!!
- Anonyymi
hallitus hajoooooo, jessssss
- Anonyymi
Antaa mennä vaan
- AnonyymiUUSI
Persut ulos koko eduskunnasta. Miksi edustajien taustoja ei selvitetä. Ajellaan vaan taksilla ja kilometrirahoja vaaditaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persut ulos koko eduskunnasta. Miksi edustajien taustoja ei selvitetä. Ajellaan vaan taksilla ja kilometrirahoja vaaditaan.
Purra leikkaa ja köyhiltä persu joulupukki ottaa kilometrirahoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Purra leikkaa ja köyhiltä persu joulupukki ottaa kilometrirahoja.
Rikkaille jakaa verohelpotuksia, jotka ensin leikkasi ylpeänä (muistatte saksikuvan) vähävaraisilta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rikkaille jakaa verohelpotuksia, jotka ensin leikkasi ylpeänä (muistatte saksikuvan) vähävaraisilta.
tuon tempun maineesta ei purra pääse koskaan eroon
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja lentokoneella joka saastuttaa eniten. Marin
- AnonyymiUUSI
Kukaan ei jää suremaan.
- Anonyymi
Pitäisikö meidän persujen nuolla Isoja äärioikeistolaisia liikeitä ja tehdä perässä, mitä ne on ensin tehneet. Sitten ne vasta nauraisivatkin maha kippurassa Kremlin tiloissa.
Ryssä on meidän vihollinen ja Nato paras turva estämään Puttea lähtemästä tännepäin.
Parasta on, kun Ukraina avustuksellamme tuhoaa Venäjän öljynjalostusteollisuuden vähä vähältä ja aseteollisuuden siinä sivussa. Silloin ruski malttaa mielensä ja katselee helpompia valloituskohteita.- Anonyymi
Ryssä on teidänkin ystävä, nyt vaan ette voi sitä sanoa.
Kerro päivämäärä milloin takkinne kääntyy, sillä se kääntyy aivan varmasti.
Tai anna mä arvaan, se on ennen 4/27 - Anonyymi
Samu juttu persuil kuin vaalivalhe petosjytky Aatun opein .
- Anonyymi
Kyse ei ole nuolemisesta, kyse on samanhenkisten yhteisöllisyydestä. Persut eivät puhalla samaan hiileen euroopan äärioikeistolaisten kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ole nuolemisesta, kyse on samanhenkisten yhteisöllisyydestä. Persut eivät puhalla samaan hiileen euroopan äärioikeistolaisten kanssa.
Näkee, että edes euroopan äärioikeistolaiset ryhmittymät eivät voi luottaa meidän äärioikeistolaisiin Persuihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai anna mä arvaan, se on ennen 4/27Siihen mennessä kannatus pudonnut jo alle kymmenen. Purran uho laantunut. Siinä vaiheessa syytellään vaan muita.
- AnonyymiUUSI
Voi voi poju kun ei noi aivosi toimi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai anna mä arvaan, se on ennen 4/27Vassuja vanha suola janottaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näkee, että edes euroopan äärioikeistolaiset ryhmittymät eivät voi luottaa meidän äärioikeistolaisiin Persuihin.
Kertooko punainen mikä persujen politiikassa on jotain vitun äärtä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole havainnut mitään äärtä siinä. Tavallista politiikkaa jota olisi pitänyt tehdä vuosikymmeniä sitten eikä tällaista kaaosta jonka punikit ovat aikaansaaneet, olisi tullut.
Punikit eivät toisaalta malttia kyselleet kun murhasivat sata miljoonaa ihmistä. Se oli ääritouhua jos mikä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet venäjävastainen, yksityisesti kuitenkin venäjämyönteinen.
Milloin aiot tulla julkisesti venäjämyönteiseksi? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vassuja vanha suola janottaa.
Nykyvenäjän diktatuuri ei ole vassareiden mieleen lainkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin aiot tulla julkisesti venäjämyönteiseksi?öööö tota noin, kyl mää varmaa jossai vaihees
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat menettäneet luotettavuutensa ihan joka suuntaan. Että sellaista sakkia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin aiot tulla julkisesti venäjämyönteiseksi?Heti kun puoluekin sen tekee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heti kun puoluekin sen tekee.
eli viimeistään keväällä -27
- AnonyymiUUSI
Eiköhän tuon Putitnin olisi syytä unohtaa valloutusretkensä ja alkaa kehittää omaa maataan sivistyneemmäle tasolle! Ei kunnian kukko laula tuollaiselle tuholaiselle ja tappajalle!
Ehkä venäläisetkin kunnioittaisivat hieman enemmän tuota diktaattoriaan, kun se kohdistaisi aktiivisuutensa rauhan ajan töihin eikä olisi koko ajan miettimässä, missä pääsisi tappamaan ja tuhoamaan eniten!
Oli varmaan aika jo Venäjänkin sivistyä ja lopettaa omien pokiensa tapattaminen tuolla sodassa ja samalla säästyisi vastapuolenkin kansa tuhosta!
Osaako Putin ajatella rauhaa, vai onko hänellä pakkomielle tuo tappaminen!!??? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai anna mä arvaan, se on ennen 4/27Osaako ryssä olla rehellinen ystävä ilman taka-ajatuksia ja kieroutta!! Epäilenpä!!
- Anonyymi
Kyllä Suomenkin persut ihailevat Putinin Venäjän arvomaailmaa, ovathan ne arvot täysin yhtenevät persujen arvojen kanssa. Persut eivät vain kehtaa tunnustaa tätä ääneen, koska tietävät hyvin että suurin osa suomalaisista halveksii Putinin Venäjää ja sen sairaita arvoja.
Venäjällä ei ole woketusta eikä homotusta, ei Setaa eikä Prideä, ei feminismiä eikä tasa-arvoa, ei suvakkeja eikä mamutusta, ei vihervouhotusta eikä intersektionaalisuutta, ei EU:ta eikä globalismia. Täsmälleen sama lista kuin persujen lista asioista jotka pitäisi kieltää täälläkin.
Kaikenlainen homotus ja woketus on Venäjällä lailla kiellettyä. Siellä on kristinusko, konservatiivisuus, perinteiset perhearvot, äärinationalismi ja lasten ideologinen kasvatus pelkkiin äärikonservatiivisiin arvoihin. Vaimon pahoinpitely ei ole Venäjällä rikos, vaan täysin sallittua. Taas täsmälleen sama lista persujen arvoista.
Nykyinen Venäjä on vihervassujen inhokki ja persujen ihanne.- AnonyymiUUSI
Noin miekin aattelen.
- AnonyymiUUSI
Vaikka useat arvot ovat samat, ei se tee kenestäkään vitun putinistia. Ei Persut huvikseen vastusta miinakieltoa jota punikit kannattaa. Ei Persut huvikseen kannata natoa jota suuri osa punikeista vastustaa
Vassuilla on sama aate kuin putella, olkoon se natsismi tai sosialismi. Veteen piirretty viiva onko kyseessä sosialismi vai kansallissosialismi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka useat arvot ovat samat, ei se tee kenestäkään vitun putinistia. Ei Persut huvikseen vastusta miinakieltoa jota punikit kannattaa. Ei Persut huvikseen kannata natoa jota suuri osa punikeista vastustaa
Vassuilla on sama aate kuin putella, olkoon se natsismi tai sosialismi. Veteen piirretty viiva onko kyseessä sosialismi vai kansallissosialismi.Onhan Ukrainassa valtavasti samoja arvoja puten kanssa mutta niinvain sotivat keskenään. Samoin eräällä uskonnolla josta punikit tykkää, on kaksi pääryhmittymää jotka sotivat keskenään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan Ukrainassa valtavasti samoja arvoja puten kanssa mutta niinvain sotivat keskenään. Samoin eräällä uskonnolla josta punikit tykkää, on kaksi pääryhmittymää jotka sotivat keskenään.
Ei se että on samoja arvoja kuin jollakin toisella, tarkoita että hyväksytään jonkun ryhmän pahuus.
Punikeilla on samoja arvoja puten kanssa myös. He tukee hamasia ja vihaavat juutalaisia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan Ukrainassa valtavasti samoja arvoja puten kanssa mutta niinvain sotivat keskenään. Samoin eräällä uskonnolla josta punikit tykkää, on kaksi pääryhmittymää jotka sotivat keskenään.
Sorry nyt vaan, vassarit eivät ole usnonnollisia mihinkään suuntaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se että on samoja arvoja kuin jollakin toisella, tarkoita että hyväksytään jonkun ryhmän pahuus.
Punikeilla on samoja arvoja puten kanssa myös. He tukee hamasia ja vihaavat juutalaisia.Samassa leirissä puten kanssa ovat
- Anonyymi
PERSUT, nuo entiset vennamolaisten jälkeläiset, ovat nyt kilttejä kokoomus-PUUDELEITA
- Anonyymi
Soini oli viimekerralla Kepupuudeli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Soini oli viimekerralla Kepupuudeli.
hohottaa vieläki niille jotka jäi hallaaholaisiksi
- AnonyymiUUSI
Vennamo vetäis turpaan jokaikistä nykypersua jos eläisi. Ovat pilanneet upean vennamolaisuuden viharasismillaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vennamo vetäis turpaan jokaikistä nykypersua jos eläisi. Ovat pilanneet upean vennamolaisuuden viharasismillaan.
Epäilemättä.
- Anonyymi
Persut joutuvat nyt nauramaan itselleen, sillä siltä heidän harharetkensä näyttää.
Osaavatko?- AnonyymiUUSI
Persujen huumorintaju? Ei sitä ole, eikä itsekritiikkiäkään ole.
- AnonyymiUUSI
Nyt taitavat persukannattajat olla ymmällään, "miksi olemme eurooppalaisten kumppaniemme kanssa täysin eri linjoilla"?
- AnonyymiUUSI
Se on pelkkää hämäystä jo EU:ssa Halla-aho oli venäjämielisten porukassa. Hän ymmärttää, että oma hillopurkki kaatuu, jos asia palajastuu äänesätjille.
- AnonyymiUUSI
Naurattaa kun persut täälläkin jatkuvasti ihailevat ja kehuvat muiden maiden putinisteja eli sitä venänämielistä äärioikeistoa ja sitten heti perään kiistävät olevansa itse putinisteja.
Aivan sama kuin jos sanoisi ihailevansa natseja, mutta ei kuitenkaan kannata natsismia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naurattaa kun persut täälläkin jatkuvasti ihailevat ja kehuvat muiden maiden putinisteja eli sitä venänämielistä äärioikeistoa ja sitten heti perään kiistävät olevansa itse putinisteja.
Aivan sama kuin jos sanoisi ihailevansa natseja, mutta ei kuitenkaan kannata natsismia.Jaahas. Euroopassa nykyään edes ole natsismia. Ainoastaan ISRAEL erikoinen outo natsivaltio nykyään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas. Euroopassa nykyään edes ole natsismia. Ainoastaan ISRAEL erikoinen outo natsivaltio nykyään.
Kaikissa äärioikeistolaisissa asuu natsi mielen syvyyksissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sama kuin jos sanoisi ihailevansa natseja, mutta ei kuitenkaan kannata natsismia.Koko tämä ketju on yhden ja saman "persu"-vihamielisen kirjoittama!Alkaa jo naurattaa, kun hetkenm lukee tuin ressukan ulosanteja!
Kommunistiko mahtanee olla??? Juuri sellaiselta vaikutttaa koko tämän ketjun vuoropuhelut, jotka ovat yhden ja ainoan henkilön vääntämiä!!
Olet melko raukka! Vihamielisyytesi on kasvanut yli äyräitten, varo, ettei pääsi halkea tuosta suuresta vihasta!
Nauyrattaa oikein makeasti! Jatka vain samaan tyyliin, jos se yhtään helpottaa!
Naurattaa niin turkasesti!! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koko tämä ketju on yhden ja saman "persu"-vihamielisen kirjoittama!Alkaa jo naurattaa, kun hetkenm lukee tuin ressukan ulosanteja!
Kommunistiko mahtanee olla??? Juuri sellaiselta vaikutttaa koko tämän ketjun vuoropuhelut, jotka ovat yhden ja ainoan henkilön vääntämiä!!
Olet melko raukka! Vihamielisyytesi on kasvanut yli äyräitten, varo, ettei pääsi halkea tuosta suuresta vihasta!
Nauyrattaa oikein makeasti! Jatka vain samaan tyyliin, jos se yhtään helpottaa!
Naurattaa niin turkasesti!!Taitaa naurusi olla aika väkinäistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissa äärioikeistolaisissa asuu natsi mielen syvyyksissä.
Aika pinnalla natsismi persuissa on, viharasismi on sitä.
- AnonyymiUUSI
Eu on woke, Eu on heikko ja mummo pressasta ei ole mihinkään.
- AnonyymiUUSI
persuilla on wokevamma
- AnonyymiUUSI
Mistä suuntaa eurooppaa.
- AnonyymiUUSI
Koko euroopasta
- AnonyymiUUSI
Vastaan alottajalle syksyllä 2026 mestarinne betoniautonkuljettaja Lindtmanin tapaan.
- AnonyymiUUSI
Alottajan Eurooppa loppuu Tallinnan SuperAlkoon samoin muistikuvat koko Tallinnan matkasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Alottajan Eurooppa loppuu Tallinnan SuperAlkoon samoin muistikuvat koko Tallinnan matkasta.
Miksi menetit malttisi ja aloit solvaamaan?
Osuiko aloittaja naulankantaan? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi menetit malttisi ja aloit solvaamaan?
Osuiko aloittaja naulankantaan?Totuus tyhmästä alottajasta, ei muuta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totuus tyhmästä alottajasta, ei muuta.
Olisiko aloituksessa aika paljonkin perää, siksi tulit vaikeroimaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko aloituksessa aika paljonkin perää, siksi tulit vaikeroimaan.
Aloitus oli täyttä palturia! Ei herättänyt minkäänlaisia myönteisiä ajatuksia, pelkästään kielteisiä!! Joten hukkaan meni aloitus asiasta!!
Putinmieliset voisivat pysyä poissa täältä länsimaisten ihmisten palstoilta!!!
- AnonyymiUUSI
Onko oikeesti niin, että persukannattajat eivät ole tajunneet puolueensa jyrkkää eroa verrattaessa heitä muiden maiden äärioikeistolaisiin linjoihin?
Vallankumouksellisen kapinakoalition pyrkimykset survoa keskusta-oikeistolaista Perussuomalaisia äärioikealle on saavuttanut jo C-tason tragikoomisuuden. Kuvitelkaa lauma punalipunheiluttelijoita työntämässä peruskalliota uskoen, että kyllä se liikahtaa kun aikansa työntää ja karjuu sotahuutoja. Mutta ei, peruskallio ei vain liiku. Ehkä tämä kuitenkin voidaan laskea hyötyliikunnaksi, jotta sohvan pohjalla kertyneet kilot pysyvät edes jotenkin kurissa. Kuvitelkaa myös miltä tämä karjuva lauma näyttää kansainvälisellä näyttämöllä.
Suomalainen Peruskallio on perusasia; vahva, kestävä, jonka päälle on turvallista rakentaa menestyvää yhteiskuntaa. Sosialistinen maailma; suo siellä vetelä täällä.
☝🏻😏- AnonyymiUUSI
Tragikoomista on, että jotkut tahot yrittävät väkisin vängätä äärioikeistolaisia persuja pois äärioikeitolaisesta aatteestaan.
Jäljet eivät peity, vaikka polku hävitettäisiin. Anonyymi kirjoitti:
Tragikoomista on, että jotkut tahot yrittävät väkisin vängätä äärioikeistolaisia persuja pois äärioikeitolaisesta aatteestaan.
Jäljet eivät peity, vaikka polku hävitettäisiin.Hyvin sä vedät, Igor.
🥱- AnonyymiUUSI
Mr.Perfect kirjoitti:
Hyvin sä vedät, Igor.
🥱Mutta sulle näemmä hyvin kiusallista.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sulle näemmä hyvin kiusallista.
Eiköhän me molemmat tiedetä, että olemattomalla ärsyttäminen ei sentään kiusallista ole.
☝🏻😏- AnonyymiUUSI
Mr.Perfect kirjoitti:
Eiköhän me molemmat tiedetä, että olemattomalla ärsyttäminen ei sentään kiusallista ole.
☝🏻😏Äärioikeistolaisten Persujen poliiitinen ero euroopan äärioikeistolaisiin ei ole olematon, se on päinvastainen.
Esimerkkinä Persujen ukrainan tukeminen ja venäjävastaisuus. Euroopan äärioikeistolaiset eivät tue ukrainaa ja ovat venäjämyönteisiä. Anonyymi kirjoitti:
Äärioikeistolaisten Persujen poliiitinen ero euroopan äärioikeistolaisiin ei ole olematon, se on päinvastainen.
Esimerkkinä Persujen ukrainan tukeminen ja venäjävastaisuus. Euroopan äärioikeistolaiset eivät tue ukrainaa ja ovat venäjämyönteisiä.Kiva mielikuvitusleikki.
😏- AnonyymiUUSI
Mr.Perfect kirjoitti:
Kiva mielikuvitusleikki.
😏Mutta se on totta. Voit itsekin sen tarkastaa ja todeta sen olevan fakta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jäljet eivät peity, vaikka polku hävitettäisiin.Persut eivät edusta mitään äärtä. Kerro mikä se ääri olisi heidän politiikassa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persut eivät edusta mitään äärtä. Kerro mikä se ääri olisi heidän politiikassa?
Jos ette kerro mikä se ääri olisi heidän politiikassa, olette aivan onnettomia tunareita te vassut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos ette kerro mikä se ääri olisi heidän politiikassa, olette aivan onnettomia tunareita te vassut.
Jos puhutaan ääri touhusta, edellinen hallitus teki ääritekoja oikeasti. Olen luetellut niitä tekoja monta kertaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos puhutaan ääri touhusta, edellinen hallitus teki ääritekoja oikeasti. Olen luetellut niitä tekoja monta kertaa.
Se oli äärimmäisen vasemmistolainen hallitus. Seuraavakin on ellei Persut ehdi väliin. Sekin on mahdollista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se oli äärimmäisen vasemmistolainen hallitus. Seuraavakin on ellei Persut ehdi väliin. Sekin on mahdollista
Aloittaja. Teidän aate on käytännössä sama aate kuin natsismi. Sosialismi ja eurooppalainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja. Teidän aate on käytännössä sama aate kuin natsismi. Sosialismi ja eurooppalainen.
Täsmälleen samanlaisia systeemeitä ovat jos aate vedetään äärilaitaan. Totalitarismeja joissa ei sallita toisinajattelijoita eikä toisinajattelua. Antisemitismia kukoistaa. Rakkaus islamiin vielä päälle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täsmälleen samanlaisia systeemeitä ovat jos aate vedetään äärilaitaan. Totalitarismeja joissa ei sallita toisinajattelijoita eikä toisinajattelua. Antisemitismia kukoistaa. Rakkaus islamiin vielä päälle.
Neukku ja natsi-Saksa olivat prototyyppejä ja malliesimerkkejä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persut eivät edusta mitään äärtä. Kerro mikä se ääri olisi heidän politiikassa?
Viharasistinen natsifasismi, ääripersujen peruskauraa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sun tippaleipäaivosi meni lopullisesti solmuun.
- AnonyymiUUSI
Kyllähän se että ei ymmärrä poliittisia ja taloudellisia asioita on vika omassa päässä. Sitä ei kannata silloin kun vain katsella mitä muut tekee.
- AnonyymiUUSI
Tottakai isänmaallinen ihminen näyttää glibalistien silmissä sellaiselta. Mutta tuolla Euroopassa oikeisto nousee koska punikit eivät välitä omasta kansasta paskaakaan.
- AnonyymiUUSI
Miksi persut ovat sitten euroopan äärioikeiston kanssa täysin eri linjoilla venäjän suhteen?
- AnonyymiUUSI
Vielä myöhäsyksyllä 2021 perussuomalaiset oli kaikkein Venäjä-myönteisin puolue. Elinkeinoelämän keskusliiton EVA:n tuolloin teettämän kyselytutkimuksen mukaan perussuomalaisten kannattajista 48% oli sitä mieltä, että ei ole mitään syytä suhtautua Venäjään kielteisesti.
https://www.ku.fi/artikkeli/4624265-perussuomalaiset-suhtautuvat-myonteisimmin-putinin-venajaan-vasemmistoliitossa-suurin-kielteinen-kaanne
https://www.eva.fi/wp-content/uploads/2021/10/eva-analyysi-no-99.pdf- AnonyymiUUSI
Voi vittu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi vittu
Totta se on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta se on
Vitun totta
- AnonyymiUUSI
Mestarin ohjauksesta vain.
- AnonyymiUUSI
Persut patologisesti vaikenevat Euroopan äärioikeiston venäläismielisyydestä.
- AnonyymiUUSI
Arka aihe persuille
- AnonyymiUUSI
Olivat ennen ja pian ovat taas.
Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää 😂
- AnonyymiUUSI
Aloittaja varmaan asuu jollain muulla planeetalla. Hän ei vieläkään ole havainnut että Persut kannattaa natoa ja Persut vastusti Ottawan sopimusta ainoana puolueena - vihervassut kannattaa miinakieltoa. Vihervassut myös haluaa itärajan auki pysyvästi.
- AnonyymiUUSI
Muun Euroopan persut ovat vieläkin Venakko myönteisiä.
- AnonyymiUUSI
Joo ja Tehtaankadulta avustusta saaneet Li ja kumppanit vastustivat kynsin hampain Natoon liittymistä. Joutui Li lähtemään EU hillotolpalle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja Tehtaankadulta avustusta saaneet Li ja kumppanit vastustivat kynsin hampain Natoon liittymistä. Joutui Li lähtemään EU hillotolpalle.
Lin ansiot kotimaassa tunnetaan, kansainväliset haasteet ovat siihen normaamia jatkoa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja taas ääripersu keksii tähän väliin sen perinteisen valheen. Vastustus Natoon liittymiseen tulee juurikas sieltä teiltä venäjämielisiltä "patriooteilta".
Olisko kuitenkin niin, että venäjän läheisyys ja historia estää tavan persuja toimimasta kuten muut "patriootit"? - AnonyymiUUSI
Persut ovat joutuneet hallitusvastuussa myymään mummonsakin eli venäjämyönteisyytensä.
Tilanne helpottuu vasta hallituskauden jälkeen, silloin ovat julkisesti taas venäjämyönteisiä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat joutuneet hallitusvastuussa myymään mummonsakin eli venäjämyönteisyytensä.
Tilanne helpottuu vasta hallituskauden jälkeen, silloin ovat julkisesti taas venäjämyönteisiä.Mestari ja pari muuta ohjasivat Suomen äärioikeistoa toiseen suuntaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mestari ja pari muuta ohjasivat Suomen äärioikeistoa toiseen suuntaan.
Vain hämätäkseen hallitushetkeksi todellisuutensa.
- AnonyymiUUSI
Ääriainekset erotetaan puolueesta, jos sellaisia ilmenee. PeSut ovat keskellä, niin kuin kepulaisetkikin, mutta ne vain leimataan äärioikeistolaisiksi. Vennamolaisista lähti koko perussuomalaisuus, ja on isänmaallinen puolue.
- AnonyymiUUSI
Äärioikeistolaidet eivät ole koskaan keskellä, se on mielisairaiden äärioikeistopuolue eli laitapuolue.
Tietysti se näyttää kummalliselta, kun ensin vedätte ajatteluelimenne mutkalle, että näette varmasti kaikkea epätodellista. Mutta kun tiedetään, että PS on keskusta-oikeistolainen, isänmaallinen, kansallismielinen jne., niin kaikki on niin kuin pitääkin. Näin täällä arkitodellisuuden puolella. Mutta jatkakaa vaan sitä mitä parhaiten osaatte. Muistakaa vaihtaa kättä välillä.
☝🏻😏- AnonyymiUUSI
"r.Perfect
2025-10-07 12:02:14
Mutta kun tiedetään, että PS on keskusta-oikeistolainen, isänmaallinen, kansallismielinen.."
----------------
Me tiedostamme.
Sinä et:
"Leikkauksilla irvailu jatkuu: Riikka Purra sakset kädessä – PS-edustajat taustalla hymyt huulilla"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/leikkauksilla-irvailu-jatkuu-riikka-purra-sakset-kadessa-ps-edustajat-taustalla-hymyt-huulilla/8891326
Tuo sana "kansaalismielinen" tarkoittaa:
"Nationalismi voi olla kansallismielisyyttä, oman kansan, kielen ja kulttuurin arvostamista ja suosimista. Se voi tarkoittaa myös kansallisuusaatetta, vaatimusta oman kansan vapaudesta, oman kielen käyttämisestä ja oman kulttuurin kehittämisestä."
Puolueesi Purra:
"Purra perustelee, miksi PS leikkaisi kulttuurista: "Kulttuuri on luksuspalvelu""
Että mönkään meni mutta mikäpä siinä.
Ride-On - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"r.Perfect
2025-10-07 12:02:14
Mutta kun tiedetään, että PS on keskusta-oikeistolainen, isänmaallinen, kansallismielinen.."
----------------
Me tiedostamme.
Sinä et:
"Leikkauksilla irvailu jatkuu: Riikka Purra sakset kädessä – PS-edustajat taustalla hymyt huulilla"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/leikkauksilla-irvailu-jatkuu-riikka-purra-sakset-kadessa-ps-edustajat-taustalla-hymyt-huulilla/8891326
Tuo sana "kansaalismielinen" tarkoittaa:
"Nationalismi voi olla kansallismielisyyttä, oman kansan, kielen ja kulttuurin arvostamista ja suosimista. Se voi tarkoittaa myös kansallisuusaatetta, vaatimusta oman kansan vapaudesta, oman kielen käyttämisestä ja oman kulttuurin kehittämisestä."
Puolueesi Purra:
"Purra perustelee, miksi PS leikkaisi kulttuurista: "Kulttuuri on luksuspalvelu""
Että mönkään meni mutta mikäpä siinä.
Ride-OnMaa jolla ei ole omaa kulttuuria, on maa ilman juuria. Eli ei ole maa ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Hakkarainen puoluejohtajaksi, oikia kansa kunniaan, nykyjohto on pelkkiä roistoja !
- AnonyymiUUSI
Totta, Teukka on persujunttien perikuva.
- AnonyymiUUSI
Kuka uskaltaa ottaa riskin äänestämällä Persuja?
Nyt on nähty, että Persut käyvät tavan kansalaisen kimpuun saksineen, se ei todellakaan kiinnosta.
Haluamme mieluummin inhimillistä politiikkaa kansalaisia kunnioittaen, sellaista ei persuilta löydy, vaikka vaalilupauksissaan niitä antavat.- AnonyymiUUSI
lisäksi muuttuvat venäjämielisiksi.
sitä riskiä minä en todellakaan ota.
On niitä "kummajaisia" muuallakin: Puolassa, Italiassa ja Ruotsissa ainakin. Äärivasemmistolaisten mielestä perussuomalaisten pitäisi vastata heidän stereotyyppistä näkemystään "äärioikeistolaisista", mutta ei persuilla ole mitään velvoitetta eikä tarvetta siihen. Äärivasemmisto katsoo itsellään olevan oikeuden iskeä keneen tahansa minkä tahansa haluamansa leiman. Se on äärivasemmiston vanha perinne, joka alkoi Neuvostoliitossa ja jota nyt jatkavat putinistit ja Suomen äärivasemmisto.
- AnonyymiUUSI
Oikonomi oikoo nyt oman mielensä mukaan ja pieleen menee.
Vasemmisto ei todellakaan hyväksy Putinin diktatuuria, ei missään olosuhteissa ikinä.
Putinisteja tulet pian löytämään Perussuomalaisista, kun he liittyvät muun euroopan äärioikeiston kanssa samoille linjolle, hallitusvastuusta vapauduttuaan. Anonyymi kirjoitti:
Oikonomi oikoo nyt oman mielensä mukaan ja pieleen menee.
Vasemmisto ei todellakaan hyväksy Putinin diktatuuria, ei missään olosuhteissa ikinä.
Putinisteja tulet pian löytämään Perussuomalaisista, kun he liittyvät muun euroopan äärioikeiston kanssa samoille linjolle, hallitusvastuusta vapauduttuaan.Kyllä persujen kanta oli aivan sama Ukrainan sotaan ja Venäjään kun olivat oppositiossa. Persut olivat oppositiossa kun kannattivat Suomen liittymistä Natoon. Ihan hyvä jos vasemmisto ei hyväksy Putinin diktatuuria. Putinistisen propagandan menetelmät ja tyyli tuntuvat kuitenkin vasemmistolle kelpaavan ainakin näillä palstoilla. Totuus saa mennä kun ideologia ja puoluepolitiikka niin vaatii.
- AnonyymiUUSI
"immigrants and fagots never made sense to me, just a smasll town whithe boy"..
GNR - One In AmMillion. - AnonyymiUUSI
Aloitus on selvästikin vasemmistoliittolaisen venäjämielisen tekemä. Hehän vastustavat lähes kaikkea venäjän pakotteita ym.
- AnonyymiUUSI
Sinällään hyvä kun äärivasemmistolaiset saattavat itsensä naurunalaiseksi. Skdl ja skp puolueethan olivat suoraan kremlin käsikassaroita ja sitä jatkaa heidän perinneosastonsa vasemmistoliitto, josta heidät luotiin. Sumna summarum ja PS:n kannatus senkuin nousee.🤣
- AnonyymiUUSI
puuppaako kimmiä sinimusta ap avauksen kirjoittanut kremlin s24 trolli?
- AnonyymiUUSI
Ryzzämielisyys ei lähde vassarista kuin droonilla.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut = far-right Finns Party?
Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M236954Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1604682Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja993669Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v423369Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12473KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2471857Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka321714Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j3141657Porno-ope?
Kaikenlaisia sitä nykyään Suomessakin on. Tai onhan niitä voinut olla aiemminkin, mutta ehkä paperilehtin aikakaudella e361641Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1831386