Kyllä on muuten käsittämätön raivo vassareilla tuon jäänmurtajatilauksen takia!

Anonyymi-ap

Toivottavasti ei mitään perhetragedioita tms vaan ole tuloillaan. Sen verran hirvittävän vihan tuo nyt laukaisi.

44

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vassarilla alkoi justiinsa selkää kolottaa, kun kuuli tilauksesta. Tehköön polakit...

    • Anonyymi

      Kiitos muuten tästäkin diilistä Perussuomalaiset. WIlle Rydmanhan tämän projektin aloitti ja tulokset nähdään tänään.

      • Anonyymi

        Pikku-Willen osuus tähän on pyöreät nolla prosenttia. Kyllä se on Tasavallan Presidentin neuvottelutaidon ansiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku-Willen osuus tähän on pyöreät nolla prosenttia. Kyllä se on Tasavallan Presidentin neuvottelutaidon ansiota.

        Tupin ansiota ei ole nämä tilaukset, vaan neuvottelijoiden. Tuppi vaan siunasi allekirjoituksellaan asian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku-Willen osuus tähän on pyöreät nolla prosenttia. Kyllä se on Tasavallan Presidentin neuvottelutaidon ansiota.

        Jos kyse ois sukupuolenvaihtoleikkausten ostamisesta Suomelta, silloin vois uskoa Stubbin osuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku-Willen osuus tähän on pyöreät nolla prosenttia. Kyllä se on Tasavallan Presidentin neuvottelutaidon ansiota.

        Jaa.päivässä lyötiin lukkoon..ompas ompas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku-Willen osuus tähän on pyöreät nolla prosenttia. Kyllä se on Tasavallan Presidentin neuvottelutaidon ansiota.

        Ei pidä paikkaansa. PS:n Rydman aloitti tämän projektin. Onko sinun todella noin vaikeaa tunnustusta miehelle hyvästä teosta isänmaan talouden eteen vain puoluekannan takia?

        Oletko sinä sellainen kuuluisa antipersu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tupin ansiota ei ole nämä tilaukset, vaan neuvottelijoiden. Tuppi vaan siunasi allekirjoituksellaan asian.

        Ei ole vielä tilaus plakkarissa, veikkaan ettei tule koskaan olemaankaan.


    • Anonyymi

      Unohtakaa marinistinen woke, sillä Suomi on nyt MAGA!

      • Anonyymi

        Sannakin on kyllä nykyään niin ihanan MAGA 🥰🥰
        Eikö Sanna ole kuitenkin tuossa Gaza Riviera projektissa mukana!


    • Anonyymi

      Kunhan murtajat on valmiina niin ei ole enää merijäätä mitä murtaa.

    • Anonyymi

      Sannan syytä!
      T: Perussuomalaiset puolue

    • Anonyymi

      Nyt se penteleen hallitus vielä alentaa bensaveroakin! Ei ole ilon ja onnen päivä tänään vihervasemmistolla.

      • Anonyymi

        Kiukuttaahan se !


      • Anonyymi

        Joko Jussillakin on vara vaihtaa pyörä kunnon miehiseen bensa-autoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko Jussillakin on vara vaihtaa pyörä kunnon miehiseen bensa-autoon?

        Jussi ajeli Brysselissä polkupyörällä, Vihreät kärytteli diesel taksilla.


    • Anonyymi

      Osaaminen vasureissa kaikissa asioissa lähes absoluuttinen Nolla.

    • Anonyymi

      Jos wolt kuski tuo tilattua huumetta, pitsaa Kelavasureille, niin se on nastaa!

    • Anonyymi

      No onhan tää kauheeta, ensin Trump laitto rauhan Gazaan ja nyt vielä tekee jäänmurtajakaupat.
      Polkee jalkaa lattiaan...
      T:Demarri

    • Räyhävasemmistolaisella on kolme aktiivista aivosolua, jotka antaa simppelit käskyt: syö, ulosta, häiriköi.

      • Anonyymi

        Vasemmisto ulosta vessassa, oikurit ulostaa suoraan palstalle. Niin kuin sinäkin.


    • Anonyymi

      Punavihreät suunnittelevat välikysymystä kun niin ottaa taas pattiin.

      • Anonyymi

        Oposition tehtävä on sellainen. Edellisenkin hallituksen aikana nykyiset hallituspuolueet tehtailivat välikysymyksiä liukuhihnalta mitä typerimmistä aiheista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oposition tehtävä on sellainen. Edellisenkin hallituksen aikana nykyiset hallituspuolueet tehtailivat välikysymyksiä liukuhihnalta mitä typerimmistä aiheista.

        Haluatko että kaupat perutaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko että kaupat perutaan ?

        Jokainen vassari tuota haluaa. Pelko töihin joutumisesta on kova!


    • Anonyymi

      Sori vaan mutta yhden ainoata murtajaa ei enää valmisteta vaan ulkomainen omistaja siirtää teknologian sekä telakat yhdysvaltoihin ja hintti ja tumppu jäävät selittelemään miten tämä on hyvä sopimus.

      Suomi ei omista tai valmista minkäänlaisia laivoja myytäväksi.

      Kokoomus kusetti teitä hölmöläisiä taas kerran oikein kunnolla.

      • Anonyymi

        Ranskalaiset, korealaiset, norjalaiset ja viimeksi venäläiset ovat olleet telakkojen omistajina Suomessa. Kaikki ovat yrittäneet siirtää osaamista pois Suomessa. Kerrohan ovatko onnistuneet?

        Miksi sinä olet noin negatiivinen tämän ison talousuutisen suhteen. Mikä on motiivisi vääristellä sitä ja yrittää tehdä siitä huono uutinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ranskalaiset, korealaiset, norjalaiset ja viimeksi venäläiset ovat olleet telakkojen omistajina Suomessa. Kaikki ovat yrittäneet siirtää osaamista pois Suomessa. Kerrohan ovatko onnistuneet?

        Miksi sinä olet noin negatiivinen tämän ison talousuutisen suhteen. Mikä on motiivisi vääristellä sitä ja yrittää tehdä siitä huono uutinen?

        Koska haluan Suomelle pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ranskalaiset, korealaiset, norjalaiset ja viimeksi venäläiset ovat olleet telakkojen omistajina Suomessa. Kaikki ovat yrittäneet siirtää osaamista pois Suomessa. Kerrohan ovatko onnistuneet?

        Miksi sinä olet noin negatiivinen tämän ison talousuutisen suhteen. Mikä on motiivisi vääristellä sitä ja yrittää tehdä siitä huono uutinen?

        Itsehän sinä kuvailit juuri miten omistajuus on siirtynyt ympäri maailmaa ja nyt uusin omistaja on ilmoittanut siirtävänsä toiminnan yhdysvaltoihin.

        Heti kun tuo on valmis tule ilmoitus että niitä murtajia ei sittenkään valmisteta enää täällä.


    • Anonyymi

      Vassarit uhkaavat syövänsä espanjan siru etanoita elävänä pahimpaan ketutukseen.

    • Anonyymi

      Kotimaisen teknologian siirto Usaan, bye bye. Lämmittäähän se hetkeksi kusikin lahkeessa.

      • Onko sun mielestä huono asia, että USA:n telakka ostaa suomalaiselta yritykseltä suunnittelupalvelua?


      • Anonyymi

        Ranskalaiset, korealaiset, norjalaiset ja viimeksi venäläiset ovat olleet telakkojen omistajina Suomessa. Kaikki ovat yrittäneet siirtää osaamista pois Suomessa. Kerrohan ovatko onnistuneet?

        Ja ihan vain näin faktana suomalaista jäänmurtaja osaamista on aikaisemmin siirretty Yhdysvaltoihin. 1980-luvun puolessa välissä rakennettujen Kontion ja Otson teknologiaa siirrettiin jenkkeihin ja nämä rakensivat oman jäänmurtajan sen mukaan.

        Tappoiko tämä siirto Suomen telakkateollisuuden ja jäänmurtajaosaamisen vai paransiko se vain sitä? Kerrohan viisaampana?


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Onko sun mielestä huono asia, että USA:n telakka ostaa suomalaiselta yritykseltä suunnittelupalvelua?

        Ei tuu mitää, pitää muuntaa millit ja sentit tuumiksi. Siinä vaiheessa tapahtuu mittakaava virheitä.


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Onko sun mielestä huono asia, että USA:n telakka ostaa suomalaiselta yritykseltä suunnittelupalvelua?

        Ei osta kuin yhden kerran ja sen jälkeen ei vastata puheluihin.


    • Anonyymi

      Missähän se vassareitten raivo oikein näkyy? Taitaa näkyä ainoastaan persun peilissä.

      • Anonyymi

        Persun kierossa mielessä kaikki asiat vääntyvät persuliinin perspektiiviin : )


    • Anonyymi

      Mikä viha. Ja mikä tilaus. siis sopimus on varma. Puhutko nyt niistä jäänmurtajista .Kerro sinä tietäjä. Sehän olis ilon asia. Saatais nyt se satatuhta työtöntä töihin. Mutta ongelma vaa on se , että täytys ny saada niille toiselle sadalletuhalle töitä minkä tämä uskomaton hallitus aiheuttaut. Olet näköjään joku virkamies. Koska tiedät, että sopimus tehty. Hyvä.

    • Anonyymi

      Kysymyksessä on jäänmurtajien rakentaminen amerikkalaisille militaristisille imperialisteille ja yhdistetyille uuskolialistisille maailman rauhaa uhkaaville taantumusvoimille.

      Nyt on vasemmistolaisen ay-liikkeen osoitettava rauhantahtoinen voimansa taistelussa kapitalistien luokkakätyreitä vastaan.
      Suomeen on saatava poliittinen yleislakko, jolloin satamat ja telakat suljetaan ja ne avautuvat vasta kun kauppa militaristien kanssa on peruttu.
      Paperitehtaita ei suljeta sillä lakko tuottaisi pelkkää voittoa suurpääomalle.

      Huomautan vielä, että on Ameriikassa myös köyhiä, joita Suomen edistylsellisen työväenluokan pitäisi auttaa eikä suurpääoman sotakiihkoilijoita.
      Aiemmin Suomen työläiset keräsivät köyhäinapua mm. Detroitin köyhille työttömille.

    • Anonyymi

      Hienoa Alex ja Betteri! Suomi on nyt näkyvästi Trumpin ja Magan läheinen ystävä. Kokoomus Makes Finland Great Again. Torilla nähdään, thank you for your attention to this matter, MFGA.

    • Anonyymi

      suomalaiset työllistää ei ensimmäisenä vaan ulkolaisia.

    • Anonyymi

      Mua ei vassarina ollenkaan haittaa työpaikat! Päinvastoin! Torille! Torille! Juhlimaan!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe