Kun eri mieltä olemisesta tulee ongelma...
kun ongelmaa ei enää kykene sietämään....
kun sietokyvyn koettelu kehittyy maniaksi....
kun maniaa seuraa eristyminen, viha ja tuhovimma, syntyy seurauksia, joita ei voi järjellä perustella.
Se on sukeltamista vihan ja eriarvoisuuden maailmaan, jossa diktatuuriset opit hivelee houkuttelevasti eturauhasta ja munasarjoja.... sen innoittama jyrkkyys ja ehdottomuus johtaa vihollisuuksien luomiseen.... viholliskuvat kannustaa sotaan, sekä vahvistaa itsensä ja aatteensa oikeamielisyyden mustasukkaiseksi vartioinniksi ja puolustamiseksi. Tämä on viides kolonna, mutta ilman piileskelyä. Se haluaa tulla nähdyksi, ja haluaa nähdä vihollistensa tuhon. Tämä on psyykkinen tila, johon vain lääketiede kykenee antamaan pätevän vastauksen....
Tämän vihasivuston äärimieIisten fanien ja sivuston profiili perustuu puhtaaseen vihan ja eriarvoisuuden johdattelemaan harhatodellisuuteen, todellisuudentajun hämärtymiseen ja häiriökäyttäytymiseen, jossa vihan lietsomista valheista tulee todellisuutta ja todellisuus "oikeuttaa"! Lukekaa mitä tahansa ketjua, niin näette vasemmistolaisuuden sairaalloisen mentaliteetin kiteytettynä. Se on mielikuvaltaan kuin mieIisairaaIa, johon on kerätty talteen yksilöt, jotka eivät kelpaa yhteiskuntaan.
"Joukossa viha ja huIIuus tiivistyy"
https://www.facebook.com/profile.php?id=100064348673381
Ironista, että tässä sivustossa persuja irvaillaan salaliittoteoriauskovaisiksi.
☝🏻😯
Kun vihasta tulee elämäntapa....
34
264
Vastaukset
- Anonyymi
Koitahan rauhoittua ja hoitaa omaa mt-ongelmaasi.
Ehkä kävely ulkona helpottaisi? Kokeilepas.- Anonyymi
"Mr Perfect" on harvoja asiakirjoittajia täällä, te vasemmistolaiset haluatte vaan häiriköidä, keksiä ja vääristellä asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mr Perfect" on harvoja asiakirjoittajia täällä, te vasemmistolaiset haluatte vaan häiriköidä, keksiä ja vääristellä asioita.
Kissa nosti itse häntänsä.
Anonyymi kirjoitti:
Kissa nosti itse häntänsä.
Tämä on yksi syy, miksi olen itse kannattanut pakollista rekisteröitymistä. Anonyymiteetissä hämärtyy se, kuka on kuka, mutta sitä voidaan myös käyttää hyväksi. Kun anonyymi 1 sanoo jotain mielestäsi epämukavaa, on sinun anonyyminä helppo syyttää toista anonyymiä, vaikkapa aloittajaksi, joka kehuu itseään anonyyminä. Voihan myös olla niin, että minä olen kirjoittanut jokaisen kommentin tällä sivulla. Tällaistahan on harjoittanut mm. TruthStiIIHurt.
Tämä on kimurantti ilmiö, varsinkin epäluuloisille, epätasapainoisille ja harhaIuuIoisiIIe.Mr.Perfect kirjoitti:
Tämä on yksi syy, miksi olen itse kannattanut pakollista rekisteröitymistä. Anonyymiteetissä hämärtyy se, kuka on kuka, mutta sitä voidaan myös käyttää hyväksi. Kun anonyymi 1 sanoo jotain mielestäsi epämukavaa, on sinun anonyyminä helppo syyttää toista anonyymiä, vaikkapa aloittajaksi, joka kehuu itseään anonyyminä. Voihan myös olla niin, että minä olen kirjoittanut jokaisen kommentin tällä sivulla. Tällaistahan on harjoittanut mm. TruthStiIIHurt.
Tämä on kimurantti ilmiö, varsinkin epäluuloisille, epätasapainoisille ja harhaIuuIoisiIIe.Nimmaria voi myös vaihtaa. Ehkä herra Perfect onkin poliittista "uskoaan" vaihtanut mainittu TruthStiIIHurt aliaksineen.
Ylipäätään ihmisten lokeroiminen jonkun oletetun puoluekannan perusteella harhaiseksi tms, on joko huonoa huumoria tai vielä huonompaa huumoria.- Anonyymi
DrWise kirjoitti:
Nimmaria voi myös vaihtaa. Ehkä herra Perfect onkin poliittista "uskoaan" vaihtanut mainittu TruthStiIIHurt aliaksineen.
Ylipäätään ihmisten lokeroiminen jonkun oletetun puoluekannan perusteella harhaiseksi tms, on joko huonoa huumoria tai vielä huonompaa huumoria.Minä ainakin uskon, että sir Perfect on vasemmistolaisuuden, liberalismin, marxismin ja kommunismin jättänyt TrutnhStillHurts.
- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
Tämä on kimurantti ilmiö, varsinkin epäluuloisille, epätasapainoisille ja harhaIuuIoisiIIe.Mr. Perfect, olen pitkän linjan demari ja harkitsen rekisteröitymistä. Et kai pahoita mieltäsi, jos otan nimimerkikseni Mr. Prefect, vaikka me molemmat huomaamme heti, että on vaara, että palstalaiset sekoittavat nämä kaksi nimimerkkiä toisiinsa? Luulisin kuitenkin useimpien ymmärtävän, että Mr. Perfect on persu ja Mr. Prefect on demari, koska poliittiset näkemyksemme ovat täysin päinvastaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mr. Perfect, olen pitkän linjan demari ja harkitsen rekisteröitymistä. Et kai pahoita mieltäsi, jos otan nimimerkikseni Mr. Prefect, vaikka me molemmat huomaamme heti, että on vaara, että palstalaiset sekoittavat nämä kaksi nimimerkkiä toisiinsa? Luulisin kuitenkin useimpien ymmärtävän, että Mr. Perfect on persu ja Mr. Prefect on demari, koska poliittiset näkemyksemme ovat täysin päinvastaisia.
Myös minä pohdin rekisteröitymistä ja fundeerasin ottavani nimimerkikseni just tuon saman Mr,Prefect. Voisitko harkita nimimerkkiä Mr.Repfect itsellesi ja minä ottaisin tuon Mr.Prefect nimmarin? En ole demari enkä persu, vaan niiden välissä, elikkäs kepulainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös minä pohdin rekisteröitymistä ja fundeerasin ottavani nimimerkikseni just tuon saman Mr,Prefect. Voisitko harkita nimimerkkiä Mr.Repfect itsellesi ja minä ottaisin tuon Mr.Prefect nimmarin? En ole demari enkä persu, vaan niiden välissä, elikkäs kepulainen.
Mr.Repfect? Ei kiitos, sillä repfect ei tarkoita mitään, eikä sitä esiinny yhdessäkään tunnetussa kielessä. Sovitaanko näin, että minusta tulee Mr.Prefect ja sinä valitset omasi näistä kolmesta nimimerkkiehdotuksesta, joita sinulle nyt hyvää hyvyyttäni tarjoan:
Mr.Perfetto
Mr.Parfait
Mr.Perfeito - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö jompi kumpi voisi olla MS.Perfect?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mr.Repfect? Ei kiitos, sillä repfect ei tarkoita mitään, eikä sitä esiinny yhdessäkään tunnetussa kielessä. Sovitaanko näin, että minusta tulee Mr.Prefect ja sinä valitset omasi näistä kolmesta nimimerkkiehdotuksesta, joita sinulle nyt hyvää hyvyyttäni tarjoan:
Mr.Perfetto
Mr.Parfait
Mr.PerfeitoMyös Mr.Assface olisi käytettävissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö jompi kumpi voisi olla MS.Perfect?
Tai Ms.Purrfect? Erityisesti jos tykkää kissoista.
- Anonyymi
Vasemmistolaista vihaa jo vuodesta 1918, sitä tulee äärivasemmiston eli vasliittolaisten taholta.
- Anonyymi
Sekä demareiden ja vihreiden taholta.
- Anonyymi
Tämäkin keskustelu on esimerkkitapaus. Vasemmisto vastaan oikeisto.
- Anonyymi
Persujen trollitehdas on nyt kokonaan valmis
Nyt voi huokaista helpotuksesta, kun tämä rakennusprojekti on maalissa ja kaikki palaset kohdillaan. Yhdeksän avustajaa Brysselissä ja yksi Helsingissä. Tämä on ollut työlästä, sillä olen halunnut täyttää paikat huolella, Tynkkynen kertoo X:ssä.
Mr.perfect tunnusti kuuluvansa Sebastian Tynkkysen johtamaan Perussuomalaisten trollitehtaan palvelukseen. - Anonyymi
Persut ovat salaliittouskovaisia! Vai voitko kertoa että moniko perussuomalainen todella pitää esimerkiksi ilmastonlämpenemistä tieteellisenä totuutena mikä se kuitenkin on?
Kuten sanoin, todellisuudentaju hämärtyy teidän keskuudessanne. Nyt on vuosi 2025, etkä vieläkään kykene tekemään eroa ilmastonmuutoksen ja poliittis-ideologis-kaupallistetun version välillä. Ilmastonmuutoksessa itsessäänkin on debatoinnin mahdollisuus ja on lupa epäillä tai kiistää joitain tietoja. Tätä ei tule sekottaa salaliittohörhöilyyn, mutta se on kuitenkin teidän keskuudessanne normaalia, ja ikävä kyllä osa teistä todellakin uskoo vakaasti omiin tarinoihihinne. Eikä yllätä, että teidän pakollisena kohteena on kuvitteellinen "persu".
Perussuomalaiset nimen omaan vastustavat sellaista ilmastonmuutokseen liittyvää politiikkaa, populismia ja ideologiaa, jossa on esim. taloudellisia riskejä yrittäjille, maatalouksille, kuluttajille jne. Huomaatko ollenkaan eroa? Ilmastonmuutoksen kiistäminen, vai kriittinen suhtautuminen ilmastopolitiikkaan. Ja jos yksittäinen persu, tai "persu", sanoo/trollaa jotain, epätieteellistä, niin teillä on paha pinttynyt tapa yleistää ja kärjistää se koko perussuomalaisuuden yli. Mutta tää on sitä mitä teidän keskuudesta löytyy ikävä kyllä paljon; pyhää kulttuurisotaa sotivia moraalisesti rappioituneita somesotiIaita.
☝🏻😉- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
Kuten sanoin, todellisuudentaju hämärtyy teidän keskuudessanne. Nyt on vuosi 2025, etkä vieläkään kykene tekemään eroa ilmastonmuutoksen ja poliittis-ideologis-kaupallistetun version välillä. Ilmastonmuutoksessa itsessäänkin on debatoinnin mahdollisuus ja on lupa epäillä tai kiistää joitain tietoja. Tätä ei tule sekottaa salaliittohörhöilyyn, mutta se on kuitenkin teidän keskuudessanne normaalia, ja ikävä kyllä osa teistä todellakin uskoo vakaasti omiin tarinoihihinne. Eikä yllätä, että teidän pakollisena kohteena on kuvitteellinen "persu".
Perussuomalaiset nimen omaan vastustavat sellaista ilmastonmuutokseen liittyvää politiikkaa, populismia ja ideologiaa, jossa on esim. taloudellisia riskejä yrittäjille, maatalouksille, kuluttajille jne. Huomaatko ollenkaan eroa? Ilmastonmuutoksen kiistäminen, vai kriittinen suhtautuminen ilmastopolitiikkaan. Ja jos yksittäinen persu, tai "persu", sanoo/trollaa jotain, epätieteellistä, niin teillä on paha pinttynyt tapa yleistää ja kärjistää se koko perussuomalaisuuden yli. Mutta tää on sitä mitä teidän keskuudesta löytyy ikävä kyllä paljon; pyhää kulttuurisotaa sotivia moraalisesti rappioituneita somesotiIaita.
☝🏻😉"Kun vihasta tulee elämäntapa"
Purran elämänkerta vai? Anonyymi kirjoitti:
"Kun vihasta tulee elämäntapa"
Purran elämänkerta vai?Kiitos, että vahvistat kritiikkini.
😏
- Anonyymi
Vasemmistolaista vihaa jo vuodesta 1918.
- Anonyymi
"Joukossa viha ja huIIuus tiivistyy" Mr. Prefect, kertoisitko kuka on tuo Jouko, johon viittaat?
- Anonyymi
Persut nimenomaan perustavat koko politiikkansa vihaan. Aikanaan he esiintyivät ateisteina kun raukat luulivat että "jumalattomilla ateisteilla" on lupa pilkata homoseksuaaleja. Nyt persuista ainakin osa on alkanut ymmärtää että koko ajatus homoseksuaalisuudesta syntinä pohjautuu raamattuun ja uskontoon. Siksi he nyt esiintyvät yhä useammin uskovaisina. Todellinen ideologia on aina pohjautunut vihaan ja heidän käsitykseensä taloudesta 0-summapelinä jossa oma menestys vaatii aina jonkun muun ryhmän syrjimistä.
Valehtelulla vahvistat avaukseni. Kiitos siitä. Te ette vain mahda luonnollenne mitään.
☝🏻😉
- Anonyymi
Minä näen tuota samaa yhtälailla kaikkien poliittisten ideologioiden edustajissa, myös persujen kannattajissa ja muissa oikeistolaisissa. Etkö itse näe tuota muissa kuin vasemmistolaisissa?
Tietääkseni kaikki somefoorumit, joissa kilpailevat ideologiat törmäävät, ovat tällaisia. Vihan ilmenemistä somessa voidaan kylläkin lieventää vahvalla moderoinnilla. Tosin siitäkin seuraa ulina että "mitään ei saa sanoa"...Vihaa on kaikkialla. Keskityn kuitenkin kritiikissäni punavihreään vihaan, sekä eriarvoisuuteen, valehteluun, epäisänmaallisuuteen jne., sekä mielivaltaiseen persuvastaiseen kapinointiin. Kannustan samalla muitakin suhtautumaan kriittisesti siihen blokkiin, jotta punavihreyden omima "oikeamielisyys" saadaan murenemaan.
- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
Vihaa on kaikkialla. Keskityn kuitenkin kritiikissäni punavihreään vihaan, sekä eriarvoisuuteen, valehteluun, epäisänmaallisuuteen jne., sekä mielivaltaiseen persuvastaiseen kapinointiin. Kannustan samalla muitakin suhtautumaan kriittisesti siihen blokkiin, jotta punavihreyden omima "oikeamielisyys" saadaan murenemaan.
Mitä tarkoitat "punavihreällä eriarvoisuudella"?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat "punavihreällä eriarvoisuudella"?
Punavihreä eriarvoisuus on asenne ja käytösmalli, joka perustuu poliittisissa yms. aiheissa sellaisten ihmisten vastustamiseen, leimaamiseen, maalittamiseen ja lokaamiseen, jotka ei allekirjoita punavihreään mentaliteettiin sopivia asioita. Esim. bensakeskustelussa punavihreät on halunnut nostaa polttoaineiden hintoja, mm. autoilun vähentämiseksi. Tässä eriarvoiseen asemaan joutuu esimerkiksi työssä käyvät ihmiset, jotka eivät voi käyttää julkista liikennettä. Eriarvoisessa asemassa on myös ihmiset, jotka ovat eri mieltä sukupuoIista, Iasten seksuaIisoimisesta, pridestä, isIamista, maahanmuuttajista, maahanmuuttopolitiikasta jne. Niin ikään eriarvoisessa asemassa ovat ihmiset, jotka puhuvat suoraan ja kaunistelematta myös harmaalla alueella. Näitä kohteita kohdellaan "väärämielisinä" ja yllytetään tavallista kansaa kääntymään heitä vastaan.
- Anonyymi
Se voi olla myös vihaksi naamioitua politikointia, eli vittuilua vastapuolelle ilman todellista vihaa.
Tosin, harvojen vasemmistolaisten älykkyys noin pitkälle riittää, vihaaminen ja väkivalta kun ei älyä vaadi... - Anonyymi
Olet osittain oikeassa. Viha täällä oikein purskuu yli äyräiden.
- Anonyymi
Muistatko vielä kuinka aikaisemmin Mr.perfect etsi Marco de Witiä.
Joko löysit Marcon peilistäsi Nr.Mr.perfect? 🤣
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523