Persut nopeuttaa

Anonyymi-ap

Persut haluaa kiihdyttää ilmastonmuutosta, mikä on hyvä, sillä ihmiskunnan nopeampi tuho voi hyvässä lykyssä säästää joitakin viisaampia elämänmuotoja. Eli niinkin idiootti sakki kuin persut voi olla vahingossa oikeassa.

13

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmiset eivät voi vaikuttaa ilmastoon niin paljoa, että sillä olisi käytännön merkitystä.

• Anonyymi

Juurikin niin...

• Anonyymi

2087 maapallolla on 120 miljoonaa ihmistä. N

• Anonyymi

"Anonyymi
        2025-11-07 00:51:58
        *
        2087 maapallolla on 120 miljoonaa ihmistä. N"
        Väärä ilmoitus:
        netanjahu puu`thin & dwonalddi ovat tuottaneet että:
        Ilmoituksesi on yläkantissa.

• Anonyymi

"Anonyymi
        2025-11-07 00:51:58
        2087 maapallolla on 120 miljoonaa ihmistä. N"
        /////////
        Annoit vain yhden arvion?
        Maapallo voi olla myös:
        "Al-yhteenveto
        Maantieteellinen/astronominen konteksti:
        Vaikka useimmat tunnetut planeetat ovat elinkelvottomia (kuten kuumat Merkurius tai Venus), termi "kuollut planeetta" voi viitata laajemmin elämän puuttumiseen.

Tästäkin on hyvä esimerkki:
        "Al-yhteenveto
        Maapallon makea vesi ei lopu kokonaan, mutta sen saatavuus on uhattuna ja vesipula on todellinen ongelma monilla alueilla. Vaikka makeaa vettä on maapallon vesivaroista vain noin 2,5 prosenttia, se kiertää jatkuvasti. Suurin osa tästä makeasta vedestä on jäätiköissä, ja ihmiskunta käyttää sen lisäksi runsaasti maanalaisia pohjavesivaroja. Ongelma liittyykin ennemmin siihen, että puhdasta ja makeaa vettä ei ole riittävästi kaikille saatavilla, ja sen laatu heikkenee esimerkiksi saastumisen vuoksi."

Lause "ihminen tuhoaa itse itsensä" pitää siis hyvin paikkansa.

• Anonyymi

Kun Suomeen tulee Siperian ilmasto, niin lakkaa samalla myös kaikki maahanmuutto.

• Anonyymi

Rahan takia ne tulee. Meneehän ne nytkin kotimaahansa rällästää kun on saanut kelarahan tililleen / SUOMALAISTEN RAHAT.
        Miettikää nyt.

• Anonyymi

Ja maanviljelys ja kauppalaivat. Siperia odottaa, mutta lämpeneminen ei lopu.

• Anonyymi

Hardware Acceleration nopeuttaa asioita kuten Silcon *Gr4apcihsin opengl ei nopeuta :LD

• Onpa taas lapsellinen vale. Menisit sinäkin töihin ja hankkisit harrastuksia. Varmasti alkaa silloin eheytyminen tuollaisesta taantumuksellisesta vasemmistolaisuudesta.

☝🙄

• Anonyymi

"Mr.Perfect
        2025-11-07 02:57:31
        Varmasti alkaa silloin eheytyminen tuollaisesta taantumuksellisesta vasemmistolaisuudesta."
        <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Sinä kuka ilmoitat itse olevasi täydellinen on suora viittaus narsismiin.
        Sinun analysoiminen on muiden tehtävä ei itsesi.

• Anonyymi

"Mr.Perfect
        2025-11-07 02:57:31
        Varmasti alkaa silloin eheytyminen tuollaisesta taantumuksellisesta vasemmistolaisuudesta."
        <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Sinä kuka ilmoitat itse olevasi täydellinen on suora viittaus narsismiin.
        Sinun analysoiminen on muiden tehtävä ei itsesi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe