Kannattaa selvittää kaikki mahdolliset ja mahdottomat raha keräykset ja jos mahdollista myös matkustaa sinne jos ei muut akeksi, auttamaan kaikki nyt.. hop hop..
Ukraina taistelee siis koko euroopan puolesta
15
154
Vastaukset
- Anonyymi
Kasaari itkee ...
- Anonyymi
Ja p..kat taistelee. Ryöväreitä ovat ....
- Anonyymi
en tiiä tuota mutta pitääpä ryzzän kiireisenä ja rankaisee. kyllä noin hyvää asiaa kannattaa tukea
- Anonyymi
Ettäkö saataisiin koko eurooppa korruptoitua.
- Anonyymi
Palvelus palvelusta vastaan on vain hyvää käyttäytymistä. Vai mitä te siellä kylillänne, asuntoyhtiössä, työpaikoilla tai muissa seuroissanne oikein suhmuroitte. Tollot.
- Anonyymi
joko pelottaa...
eiks se nato ja euruuppa ollukkaa niin vahva hehheh...
mä tiedän ainakin mihin mä supporttaan - Anonyymi
suomikin on potkinut omiaan niin paljon veronkiristyksillä ja leikkauksilla niin en ihmettele yhtään miksi moni ajattelee jo hiukan erimielellä "puolustamista"
- Anonyymi
Pitääkö meidän jatkossakin tukea aina maata jonka kanssa venäjä sotii koska se on maamme puolustamista. Ainakin niin sanotte.
Ukraina ei puolusta edes itseään saati Länttä ja Eurooppaa. Saati sitten Suomea. Joutaa mennä historian roskatynnyriin koko korruptio"valtio" Ukraina!🇺🇦☠️⚰️🪦
- Anonyymi
Niin kauan kuin Ukrainassa soditaan, Suomessa ei sodita. Paitsi et sinä sivari varmaan sotisi muutenkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Niin kauan kuin Ukrainassa soditaan, Suomessa ei sodita. Paitsi et sinä sivari varmaan sotisi muutenkaan.
Olet lapsellinen.👼
- Anonyymi
Kiinnostaako Yhdysvaltoja Ukrainassa länsimaisten arvojen puolustaminen, demokratia vai Ukrainan mineraalit?
Sen meille kertoo tässä Stubbin hyvä ystävä senaattori Lindsey Graham, jolle Stubb kertoo soittelevansa päivittäin.
https://youtu.be/nP6fQfQ-Be4?t=498
Iltalehti: "Stubb paljasti: Tälle miehelle soitan liki päivittäin"
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2534bd1a-3700-43ff-b741-5731e1afc3b5
Onko näiden kaverusten yhteinen agenda, että "soditutetaan Ukrainaa Venäjää vastaan vaikka viimeiseen ihmiseen asti",? niin kuin senaattori Graham tässä sodan alussa antamassaan kommentissa toteaa?
https://youtu.be/srRg5EdYFKY?t=213 - Anonyymi
ilman muuta nyt on aika ottaa lisävelkaa että miljardeja lisää suomenkin puolesta taisteluun koko euroopan puolesta..
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477