HK:N eineslihapyöryköistä saa juhlallisen makuisen lihapullakastikkeen.
Lisäsin kastikkeeseen paistettuja herkkusieniä, niin johan tuli gurmeetasoin ruoka.
Punaisipulia, valkosipulia ja keltasipulia käristin, lisäsin voita ja jahoja, jotka ruskistin ja myös HK:neinelihapullia lisäsin ja samalla siinä kuumentuivat.
Sitten kattila liedeltä hetkeksi jäähtymään ja vettä, lihaliemikuutio, valkopippuria, mustapippuria, meiramia, soijakastiketta ja juustoruokakermaa.
Jonkun aikaa sai kuumentua ja paistetut herkkusienet joukkoon.
Ai, että tuli hyvänmaukinen kastike.
Perunoita ja lihapulla sienikastiketta, lisukkeeksi punajuuri viipaleita, kurkusalaattia, sinappia ja ketsuppia.
Niin hyvää vana on, että kieli on ihan solmussa ja makunautinnon sykäykset selkäpiitä etenee, ai että.
HK:n einespyörykät juhlaruokaa
4
114
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Jos vaivaa muutenkin näit niin miks ihmeessä tehnyt itse lihapullia.Kivikylän lihapyörykät sentään syötäviä. Persaukisessa tilanteessa hk n pyöryköitä heh tsoukkihan aloitus on.
- Anonyymi00002
Ei ollut tsoukki, vaan HK:n eineslihapullia tulee välillä syötyä, eihän niissä lihaa ole nimeksikään, mut jos on nälkä niin lähes kaikki maistuu.
Niitä, kun voissa käristää pannula, niin maistuu paremmilta, kuin mikrossa lämmittämällä.
Maustaminen on avainsana, jolla mauton ruoka saadaan maukkaaksi.
Eihän maustamaton itse tehty lihapullakaan juuri miltään maistu, jollei sitä mausta.
- Anonyymi00003
Hätävarana kylläkin persaukisena niin paistaa pannulla noita hk n pyöryköitä ja kyllä alas menee ranskalaisten kanssa uunissa lämmittäen.Nälkä auttaa siinä mikä menee alas.
Njamnjam!😋👍❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11823- 42789
- 62758
- 60740
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42733- 51637
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 60587
- 67556
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 29485
- 44475
- 32469
- 95462
- 40437
- 58421
- 17410
- 24409
- 43397