Taloudellisesti pärjääminen

Anonyymi-ap

On se kumma ettei mukamas yksinasusteleva ei pärjää toimeentulotuella kun ei käryytä,ei alkoholia,ei pelejä.Asuu kohtuuhintaisessa vuokra asunnossa,ei karensseja.Tekee kerralla isoja annoksia ruokia ja pakastaa.Ei ole sairauksia.Mihin helvettiin ne rahat sitten menee.Tietenkin taivaskanavia,kuntosalikortti.

10

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kyse on ahneudesta. Useimmat toimeentulotukea tarvitsevat eivät edes tukea tarvitse. Tältä palstalla on vaikka miten paljon tukien saajien tunnustuksia, että tehdään pimeitä töitä tai käteistä rahaa löytyy tuhansia laatikosta.

• Anonyymi00003
        UUSI

Kaikki mitä netissä lukee on totta? :DD

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kaikki mitä netissä lukee on totta? :DD

Miksi kukaan tuollaisia kertoisi ilman totuuspohjaa? Jos itse eläisin tukien varassa, en taatusti sanoisi, että minulla on rahaa jemmassa.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Miksi kukaan tuollaisia kertoisi ilman totuuspohjaa? Jos itse eläisin tukien varassa, en taatusti sanoisi, että minulla on rahaa jemmassa.

Kyllähän köyhyyspalstalla näitä kehujia riittää yksikin toitottaa kuinka saa rahaa kaloja myymällä vaikka työttömyyspäivärahoilla.Pimeistä töistä rahoja jemmassa ja pah venkulat mitään pimeitä töitä tee.

• Anonyymi00002
      UUSI

Isojen ruoka-annosten tekeminen ei ole sen halvempaa kuin pienempienkään. Tarkoitat ilmeisesti valmistaa ruokaa kotona aineksista valmisruokien oston sijaan mutta ulostusantisi on mitä on. Ajatukset pyörivät makaronin, toimeentulotuen ja notkumisen ympärillä.

• Anonyymi00004
      UUSI

Kyllä kuules tulee halvemmaksi isojen määrien valmistaminen kuin pienien esim, sinä varmaan lämmität uunin joka päivä ja 2tuntia päällä kun toinen kerran viikossa. Jumalauta tyhmyydestä köyhyys johtuu niin kuinka tarvii ihmisille rautalangasta vääntää asioita.Onhan näitä ns,kioski köyhiä.

• Anonyymi00005
        UUSI

Ei sinulla kääkällä ole rautalankaa eikä käsivoimia sen vääntämiseen.

• Anonyymi00006
      UUSI

Olen ideologisesti työtön niin yhteiskunnan tarjoamat tuet aivan liian pieniä. Taistoon työn orjuuttamista vastaan.

• Anonyymi00007
        UUSI

Lopeta pelaaminen ja pubeissa istumisen vaihdat pussikaljaan niin hyvin pärjäät

• Anonyymi00009
      UUSI

Taivaskanavia?mihin vuosikymmeneen olet jämähtänyt....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      748
    3. 43
      631
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      623
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      613
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      601
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37
      496
    Aihe