On se kumma ettei mukamas yksinasusteleva ei pärjää toimeentulotuella kun ei käryytä,ei alkoholia,ei pelejä.Asuu kohtuuhintaisessa vuokra asunnossa,ei karensseja.Tekee kerralla isoja annoksia ruokia ja pakastaa.Ei ole sairauksia.Mihin helvettiin ne rahat sitten menee.Tietenkin taivaskanavia,kuntosalikortti.
Taloudellisesti pärjääminen
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kyse on ahneudesta. Useimmat toimeentulotukea tarvitsevat eivät edes tukea tarvitse. Tältä palstalla on vaikka miten paljon tukien saajien tunnustuksia, että tehdään pimeitä töitä tai käteistä rahaa löytyy tuhansia laatikosta.
- Anonyymi00003UUSI
Kaikki mitä netissä lukee on totta? :DD
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kaikki mitä netissä lukee on totta? :DD
Miksi kukaan tuollaisia kertoisi ilman totuuspohjaa? Jos itse eläisin tukien varassa, en taatusti sanoisi, että minulla on rahaa jemmassa.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miksi kukaan tuollaisia kertoisi ilman totuuspohjaa? Jos itse eläisin tukien varassa, en taatusti sanoisi, että minulla on rahaa jemmassa.
Kyllähän köyhyyspalstalla näitä kehujia riittää yksikin toitottaa kuinka saa rahaa kaloja myymällä vaikka työttömyyspäivärahoilla.Pimeistä töistä rahoja jemmassa ja pah venkulat mitään pimeitä töitä tee.
- Anonyymi00002UUSI
Isojen ruoka-annosten tekeminen ei ole sen halvempaa kuin pienempienkään. Tarkoitat ilmeisesti valmistaa ruokaa kotona aineksista valmisruokien oston sijaan mutta ulostusantisi on mitä on. Ajatukset pyörivät makaronin, toimeentulotuen ja notkumisen ympärillä.
- Anonyymi00004UUSI
Kyllä kuules tulee halvemmaksi isojen määrien valmistaminen kuin pienien esim, sinä varmaan lämmität uunin joka päivä ja 2tuntia päällä kun toinen kerran viikossa. Jumalauta tyhmyydestä köyhyys johtuu niin kuinka tarvii ihmisille rautalangasta vääntää asioita.Onhan näitä ns,kioski köyhiä.
- Anonyymi00005UUSI
Ei sinulla kääkällä ole rautalankaa eikä käsivoimia sen vääntämiseen.
- Anonyymi00006UUSI
Olen ideologisesti työtön niin yhteiskunnan tarjoamat tuet aivan liian pieniä. Taistoon työn orjuuttamista vastaan.
- Anonyymi00007UUSI
Lopeta pelaaminen ja pubeissa istumisen vaihdat pussikaljaan niin hyvin pärjäät
- Anonyymi00009UUSI
Taivaskanavia?mihin vuosikymmeneen olet jämähtänyt....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104748- 43631
- 36623
- 47613
- 30601
- 40595
- 50560
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 37496