"Tylsämielinen" on ilmaisu, jolla kuvataan ihmistä, joka on yksinkertainen, hitaasti syttyvä tai jolta puuttuu henkinen vireys ja mielikuvitus. Kielitoimiston sanakirja määrittelee sanan synonyymeiksi esimerkiksi henkisesti tylsistyneen tai vähälahjaisen.
Olen tylsämielinen
13
227
Vastaukset
- Anonyymi00001
Useat vailla työhistoriaa olevat ihmiset kuuluvat em. ryhmään.
Mutta silti ovat Esson baarin takapöydässä kaikkien alojen asiantuntijoita. - Anonyymi00002
Sama juttu. Mielessä vain makaronit, tt-tuet, kaljat, sätkien käärimiset ja kuntouttava työtoiminta.+naapurien kyttääminen. Notkumiset meinasi unohtua.
Eläkeläistörppö. - Anonyymi00003
Jos on tylsämielinen niin karenssia kehiin ja alennettua toimeentulotukea jep jep heti piristyy.
- Anonyymi00009
Onneksi toimeentulotuen perusosa väheneekin heti ensi kuun alussa.
Ei kotisohvalla örveltämisestä voi paljoa maksaa.
- Anonyymi00004
Tylsämielinen on vanhanaikainen nimitys kehitysvammaiselle (joka varmaan on sekin jo vanhentunut nimitys).
- Anonyymi00005
Meidän tylsämielisten ei siis kannata olla toisten ihmisten seurassa. Silloinhan kaikki kärsivät. Saman huomasin joskus vakavamielisyydestä. Vakavasti asioihin suhtautuvaa pidetään ikävänä ja ilottomana henkilönä. Sellainen ei nykyään menesty työmarkkinoillakaan. Kuitenkin, tylsyydessä ja vakavuudessa on oma ilonsa, joka toteutuu jos hän saa olla omissa oloissa, kuten esimerkiksi työttömänä ja eläkkeellä. Silloin syrjäytyneelläkin on mahdollisuus elää oman arvonsa mukaisesti.
- Anonyymi00006
Jos joku 15vuotta henkilö ollut työtön niin kyllä jutut jo aikas tylsiä.
Lontoon skidit sanoo että meillä on tylsää.🇬🇧
- Ratsia: Lontoon skidit -- Anonyymi00007
Tylsää on aina kun ei ole olutta. Onneksi noin paha tilanne äärimmäisen harvoin.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tylsää on aina kun ei ole olutta. Onneksi noin paha tilanne äärimmäisen harvoin.
Olut, punk & rakkaus,🍺🧟♂️🧷🎸🧟♀️🧷🎸🧟🧷🥁❤️
siinä vasta six pakkaus!🍺🍺🍺🍺🍺🍺👍- Anonyymi00008
Demokrates kirjoitti:
Olut, punk & rakkaus,🍺🧟♂️🧷🎸🧟♀️🧷🎸🧟🧷🥁❤️
siinä vasta six pakkaus!🍺🍺🍺🍺🍺🍺👍Mieluummin kymmenen tuopillista olutta omassa vatsassa kuin 10 tynnyriä kulmapubin varastossa.
- Anonyymi00010
Onneksi eläkkeellä saa olla niin tylsämielinen kuin haluaa. Kukaan ei perään kysele. Tylsyys on parasta aikaa ihmiselle. Saa olla vaan rauhassa.
- Anonyymi00011
Tylsää oli kaupungin tukitöissä v.2005
Olutta ja sätkiä kulu roimasti!
laskivat sitten eläkkeelle olutta lotkimaan ja sätkiä tupruttelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381