söin ison kaalisalaattilautasen äsken sekä vedin coopin kuparin nassuun..kaalisalaattiin kuului.. kaali porkkanaraaste sipula yksi beetrootsi, sekä raaka parsakaali. omenaviinietikka ja sitrusta . vielä löytyisi kokojyväleipää reaaalia sekä vaasan tehtaan myymälästä kolme isoa pussia kauraleipää hintaan 5 eukkuu..pakkasessa on kun on reaalia jäljellä. toi nestemäinenkin leipä on ok lisukkeeksi coopin ja kotimaisen muodossa..
sallaattilautanen
11
215
Vastaukset
- Anonyymi00002
Et kai sentään sitä lautasta syönyt ?
- Anonyymi00003
Iso määrä kypsentämätöntä kaalia ilmavaivoittaa hemmetisti...
- Anonyymi00004
Tässä yhteydessä pitää muistaa että raikulipieru vastaa kolmea suhnapierua.
Muuten kyllä kannatan salaattien syömistä, sillä se on mukavan kevyttä. Anonyymi00004 kirjoitti:
Tässä yhteydessä pitää muistaa että raikulipieru vastaa kolmea suhnapierua.
Muuten kyllä kannatan salaattien syömistä, sillä se on mukavan kevyttä.tähän väliin sopisi mainita hopeatoffee kokemukseni..lapsuusajan karkkia ei voi syödä puolta pussillista niin jo perseestä musta vesi lentää.. syy= sorbitoli perkule..
- Anonyymi00005
P.ervokki kirjoitti:
joo mutta yksin kun oon niin hajussa kasvaa.. laittaahan kaali inuliinit liikenteeseen..
Seuraavan kerran kun moinen ateria pyydä naapurin ukko mukaan menoon niin voitti pitää dueton pierutorvella.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Seuraavan kerran kun moinen ateria pyydä naapurin ukko mukaan menoon niin voitti pitää dueton pierutorvella.
ehkä ei kuitenkaan.. voin haistella vain naisten pieruja enkä niitäkään kovin mielellään..oma on aina oma ja rauha on ennen vinkasua tai rutinaa..
- Anonyymi00006
Joskus on käynyt mielessä, että olisi keitinspagettia, pizzasuikaletta, sekalaiset pakastinosat (maissi, herne, paprika) ja hapankermaa, kaikki oikein käsiteltyinä sekaisin. Ja siitä sitten salaatti.
jännä juttu on muuten että pidän makarylleistä..nuudeloisista... tagliatellesta nauhaspagetista mutta tuosta perus spagetista en jostain syystä pidä..mikähän lienee syy? mamas nuudelit on oikein hyvä enkä puhu mausteista vaan siitä perusnuudelista ilman mausteita.. eroja on..
siitä se kai johtuu.. makaronisallaatti on oikein hyvä hemapalla höystettynä porkkanaraasteella sipuloisilla..olen nyt oppinut käyttämään parsakaalia raakana pieneksi silputtuna... tulee vitamiiniloiset kroppaan ja taas iho siliää vaikka nauraakin brittihuumorille..- Anonyymi00007
Oletko kokeillut sitä Kaisersalaattia, mikä maistuukin oikein mehevältä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683