Porvarien valhetehdas- Suomi24 keskustelut, palkkatiltut palstoilla

Anonyymi-ap

ruplapersut jne 24 tuntia 7 vrk koko ajan kolmivuorossa

90

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      noin ja ylläpidossa

      natsiporvarit

      • Anonyymi00002

        .


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        .

        .
        Jäi viesti pois
        Sdp:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman (sd) painottaa, ettei hän ole itse tehnyt koskaan minkäänlaisia natsiviittauksia. ”Vaikka kuvat ovat nuoruusvuosilta, .


        ole järin ylpeä niistä”, Lindtman kommentoi IS:lle.


      • Anonyymi00008

        persu-tiltuilua


      • Anonyymi00010

        Ilkka Lavaksen kokoomusomisteinen foorumi, joten oikeiston moderointi.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ilkka Lavaksen kokoomusomisteinen foorumi, joten oikeiston moderointi.

        kokoomuspersut ja putinistit määrää tahdin


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        kokoomuspersut ja putinistit määrää tahdin

        täyttä porvarisoopaa, ... oikeat keskustelut poistetaan tai estyy


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        täyttä porvarisoopaa, ... oikeat keskustelut poistetaan tai estyy

        Ruplaporvarien vihapuhe-tiltuilulla Putin hajoittaa kansaamme ja tekee Suomesta heikon.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ilkka Lavaksen kokoomusomisteinen foorumi, joten oikeiston moderointi.

        Lavaste... osuva nimi..


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Lavaste... osuva nimi..

        enemmänkin rasismi-tehdas suomi24, tai vihapuhe-tehdas suomi24, joka on Putinin palkkalainen...


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        enemmänkin rasismi-tehdas suomi24, tai vihapuhe-tehdas suomi24, joka on Putinin palkkalainen...

        persuporvari-ruplatiltujen CIA-hybridikeskus-rikollisuus myös menossa... kaikkea pahaa satanismia he tekee suomalaisia vastaan...


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Ruplaporvarien vihapuhe-tiltuilulla Putin hajoittaa kansaamme ja tekee Suomesta heikon.

        kyllä ja kaikki CIAn opettamat rikolliset keinot heillä myös käytössä estämään keskustelut

        He toimii RKPn alaisena ja ainoa vihollinen heille on suomenkansa jonka haluavat nyt tuhota


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        persu-tiltuilua

        Jep.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Jep.

        Vigeliuts, Halla aho, Sammalahti, Pomperi, Zyskovits, Harkimo, Puopolo, Häkämies, Tynkkypersu, Purra, jne jne....


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Vigeliuts, Halla aho, Sammalahti, Pomperi, Zyskovits, Harkimo, Puopolo, Häkämies, Tynkkypersu, Purra, jne jne....

        Putinin tiltutehdas , ruplaporvarit haukkuu SDPtä ja ammattiliittoja 24 tuntia vuorokaudessa... ruplapalkalla


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Ruplaporvarien vihapuhe-tiltuilulla Putin hajoittaa kansaamme ja tekee Suomesta heikon.

        Juuri näin.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Putinin tiltutehdas , ruplaporvarit haukkuu SDPtä ja ammattiliittoja 24 tuntia vuorokaudessa... ruplapalkalla

        Totta.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Totta.

        onhan niitä samat huijarit vauhdisa pitkin nettiä, twitter, facebook, jne... miksi niitä ei estetä levittämästä rasisimia ja vihapuheitaan?


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        onhan niitä samat huijarit vauhdisa pitkin nettiä, twitter, facebook, jne... miksi niitä ei estetä levittämästä rasisimia ja vihapuheitaan?

        miksi niitä ei estetä levittämästä rasismia ja vihapuheitaan?


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        onhan niitä samat huijarit vauhdisa pitkin nettiä, twitter, facebook, jne... miksi niitä ei estetä levittämästä rasisimia ja vihapuheitaan?

        Kyllä.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        miksi niitä ei estetä levittämästä rasismia ja vihapuheitaan?

        Suomea johtaa fasistit , esim RKP, ja he hallitsee vihalla ja tuhoaa Suomea EU-liittovaltioon, jossa länsisuomi jää Ruotsille.


      • Anonyymi00049

        persukokoomus on satanisteja eli natsirikollsiia?


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        .

        100 ruplatiltu-porvaria valehtelee enemmän kuin suomalaiset pystyy vastaamaan


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        100 ruplatiltu-porvaria valehtelee enemmän kuin suomalaiset pystyy vastaamaan

        suomessa 2000 CIA-ohjeistettua toimittajaa ja nettitiltua


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        persu-tiltuilua

        onhan täällä myös lääkebisneksen tiltut poistelee kokonainisia keskusteluja jos kertoo läkkebisneksen rikoksista


      • Anonyymi00058

        kovasti hyökkää kansaamme vastaan, vihaavat SDP, Ammattiyhdistyjksiä, köyhiä, vanhuksia, eläkeensaajia, sairaita, syrjäytettyjä, kaikkia erilaisia, suvaitsevia ihmisä, jne...


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        kovasti hyökkää kansaamme vastaan, vihaavat SDP, Ammattiyhdistyjksiä, köyhiä, vanhuksia, eläkeensaajia, sairaita, syrjäytettyjä, kaikkia erilaisia, suvaitsevia ihmisä, jne...

        .


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        täyttä porvarisoopaa, ... oikeat keskustelut poistetaan tai estyy

        Bergibom on oikein työnsankari nettitiltuna aivotonta oikeisto-soopaa jauhaa 24h päivässä...?


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ilkka Lavaksen kokoomusomisteinen foorumi, joten oikeiston moderointi.

        ok.


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ilkka Lavaksen kokoomusomisteinen foorumi, joten oikeiston moderointi.

        Jep.


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        täyttä porvarisoopaa, ... oikeat keskustelut poistetaan tai estyy

        Joo.


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Ruplaporvarien vihapuhe-tiltuilulla Putin hajoittaa kansaamme ja tekee Suomesta heikon.

        NATOTUS EU sama, niillä tuhotaan Suomi...


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        NATOTUS EU sama, niillä tuhotaan Suomi...

        totta


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Suomea johtaa fasistit , esim RKP, ja he hallitsee vihalla ja tuhoaa Suomea EU-liittovaltioon, jossa länsisuomi jää Ruotsille.

        satanisteja ne on, äärioikeisto pahuutta


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        .
        Jäi viesti pois
        Sdp:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman (sd) painottaa, ettei hän ole itse tehnyt koskaan minkäänlaisia natsiviittauksia. ”Vaikka kuvat ovat nuoruusvuosilta, .


        ole järin ylpeä niistä”, Lindtman kommentoi IS:lle.

        natsiporvarien höpötysdtä

        Purraorpot tapaa suomen kansaa

        kymmenettuhannet miljoonat eurot jaeltu jo menemään kansamme rahaa pitkin maailmaa


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        .

        Onhan se aika epä-isänmaallista että oikeisto-natsiporvarit valehtelee kansalle


      • Anonyymi00082

      • Anonyymi00084
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        persu-tiltuilua

        ja kokoomus-valeita...

        taitaa olla äänestys tulossa kun alkaa olla porvarien puppua täynnä koko kesksuteölut


      • Anonyymi00086
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        ja kokoomus-valeita...

        taitaa olla äänestys tulossa kun alkaa olla porvarien puppua täynnä koko kesksuteölut

        keskustelut... poistettu valtava määrä keskusteluja nyt yhtäkkiä?

        valtion satanistikoneisto toimii ynt täysillä valepersuineen vapaamuurarit ym jne


      • Anonyymi00090
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Bergibom on oikein työnsankari nettitiltuna aivotonta oikeisto-soopaa jauhaa 24h päivässä...?

        hörökorva suurisuu persu äänessä samanlainen mekastaja kuin kokomusken sammalahti vastuu kuulijalla kuinka tyhmä pitää olla että tollasiin uskoo?


      • Anonyymi00091
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        .

        Täyttä puppua suomi24 ja pitkälti syupomen netti,.... 2000 ruplapalkattua CIA-porvarinatsia aivopesee Suomea kansaa tuhoon


      • Anonyymi00092

      • Anonyymi00095
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        satanisteja ne on, äärioikeisto pahuutta

        satanismi natsit vapaamuurarit


      • Anonyymi00097
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        täyttä porvarisoopaa, ... oikeat keskustelut poistetaan tai estyy

        Juuri näin.


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Vigeliuts, Halla aho, Sammalahti, Pomperi, Zyskovits, Harkimo, Puopolo, Häkämies, Tynkkypersu, Purra, jne jne....

        Putinin ykkös-ryhmä?


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        .

        persutiltu on ruplatiltu


      • Anonyymi00105
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ilkka Lavaksen kokoomusomisteinen foorumi, joten oikeiston moderointi.

        kokoomus= Kreml


    • Anonyymi00003

      Aivan mahtavaa, Pikkupioneerit!

      • Anonyymi00024

        porvarien toiminta on täysin rikollista?


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        porvarien toiminta on täysin rikollista?

        kyllä


      • Anonyymi00083

    • Anonyymi00005
      • Anonyymi00018

        Putinin työnsankari, saa persumitalin jossa hakaristi


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Putinin työnsankari, saa persumitalin jossa hakaristi

        On hienoa ??? ... että Putin työllistää poersuja...


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        On hienoa ??? ... että Putin työllistää poersuja...

        Putin työllistää persuja ruplatiltuiksi


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Putin työllistää persuja ruplatiltuiksi

        Putinin ja CIAn huumeissa ne pörrää palstoilla, ja sen huomaa....


      • Anonyymi00094
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Putinin ja CIAn huumeissa ne pörrää palstoilla, ja sen huomaa....

        EU-tiltuja persujen ruplatiltut oikeastaan, pääasia heilä on jakaa kansaa toisiaan vastaan


    • Anonyymi00011

      Perussuomalaistrn trollaus maksetaan puoluetuista.

      Nyt on vaarana että yli 40% Perussuomalaisten kansanedustajista on exkansanedustajia seuraavien eduskuntavaalien jälkeen.

      Paniikkinappula on pohjassa...

      • Anonyymi00026

        Pietarin tuki on heille toiminnassa koko ajan.

        Siksi kokoomuspersut mm tuo maahan koko ajan venäläisiä.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Pietarin tuki on heille toiminnassa koko ajan.

        Siksi kokoomuspersut mm tuo maahan koko ajan venäläisiä.

        rasismia, vihapuhetta vapaasti , vihanlietsontaa ja sontaa...= persukokoomus ruplatiltujen suomi24


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        rasismia, vihapuhetta vapaasti , vihanlietsontaa ja sontaa...= persukokoomus ruplatiltujen suomi24

        Näin se menee.


    • Anonyymi00012

      Yrjönkatu vauhdissa.

    • Anonyymi00014

      Ja sinä kykenet trollaamaan vain 20 tuntia vuorokaudessa 😭😭😭

    • Anonyymi00019

      myötähäpeä porvarien ääliö viesteille, mutta pahempaa on persu perpomien videot twiteeir jne sometus kanavat....

      vastuu kuulijalla, mutta ikävä vaan että porvarit senvaéran tolloa sakkia että uskovat noiden vihamöly-politiikkaan...

      • Anonyymi00020

        twitterit jne sometus kanavat...


    • Anonyymi00022

      Tarvitset hoitoa

    • Anonyymi00027

      Te vasemmistolaiset olette ihan paskoja. Teidät tullaan vielä tuhoamaan!

      • Anonyymi00037

        Puhut taas itsestäsi palstaporvari.


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Puhut taas itsestäsi palstaporvari.

        räyhäpersuja haastamassa aina älyttömiin alatyylisiin haukkumisiin, joilla usein estetään keskustelu


    • Anonyymi00035

      ja viestit poistuu jos ei ole rasistinen

    • Anonyymi00043

      venäjämieliset porvarimme suomi24

      • Anonyymi00050

        Venäjän ruplilla pörrää kokoomus ja persut


    • Anonyymi00047

      porvarien vihatehdas

    • Anonyymi00055

      vale24

    • Anonyymi00057

      vale24

    • Anonyymi00064

      ruplaporvareitahan ne Putinin maksamia äärioikeistonatseja eli maanpetturieta, kansanvihollisia

    • Anonyymi00072

      porvari valehtelee aina

    • Anonyymi00073

      persut huijasi kansan

      https://
      keskustelu.suomi24.fi/t/19362636/eu-suomi-on-rikollisvaltio-joka-tuhottava-mahdollisimman-nopeasti-suomea-ei-pida-tukea-mitenkaa-enaa

    • Anonyymi00075

      .... Kaikki mitä porvari puhuu on valetta tai sontaa Kaikki ongelmat johtuu porvareista

      AINOA ONGELMA SUOMESSA ON PORVARIT joka on RKPn johtamaa sakkia eli eliittien apupoikia

      Porvarit on ryöstäneet valtion koko EUn tasolla sama He valehtelee kaikesta ja kerää itse omaisuudet itselleen rosvoten muiden omaisuudet ja työn tulokset

      Ne ei koskaan kuuluisi päättämään asioista

      He huijaa kansaa uskomaan että heillä on oikeus omistaa ja muilla ei kun rosvoavat kaiken

    • Anonyymi00077

      taitaa olla äänestys lähellä, kun persutiltuja on nyt koko keskustelu täynnä

    • Anonyymi00078

      kyllä- ja kaikki muu poistetaan paitsi persujen natseilu ja muut persujen rikolliset keskustelut

    • Anonyymi00081

      åååå

    • Anonyymi00085
    • Anonyymi00089

      totta,... suomi24 pietari24

    • VasemmistotroIIien uIinaa kolmessa vuorossa keskeytymättä. Mistä hitosta moinen energia löytyy??

      ☝️😆

    • Anonyymi00096

      Porvari-puolueiden valhetehdas- Suomi24 keskustelut, palkkatiltut palstoilla

      ruplapersut jne täyttävät nettikeskusteluja 24 tuntia 7 vrk viikossa koko ajan kolmivuorossa?

      Huhujen mukaan näitä koulutettu CIAn toimesta nettitoimintaan ja johtamaan nettikirjoittelua NATO-Suomeen.

    • Anonyymi00098

      ruplatiltut eli persukokoomus pilasi kesksutelut

      • Anonyymi00099

        kyllä pakkatiltut pilasi mm lehtien toimittajat palstalla... toistelee uutisia aivottomina


    • Anonyymi00100

      Miksi persut haukkuu monissa aloituksissa itseään? Persu sitä, persu tätä? Jatkuvaa mäkätystä persuista. Lopettakaa persut itsenne haukkuminen.

    • Anonyymi00103

      Miks porvarit huijaa kansaa POIKKEUS-aika KORONA-ajan luvuilla ja nykyisillä luvuilla
      Anonyymi-ap
      2026-06-24 20:57:16

      KORONA oli POIKKEUS-AIKA, nyt on tavallinen aika, ja taloutta pitäis verrata esim Sipilän kepunatsi-hallitukseen

      Porvarien TÖRKEÄÄ HUIJAAMISTA ja tavallaan suoraa valehtelua

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe