ruplapersut jne 24 tuntia 7 vrk koko ajan kolmivuorossa
Porvarien valhetehdas- Suomi24 keskustelut, palkkatiltut palstoilla
90
622
Vastaukset
- Anonyymi00001
noin ja ylläpidossa
natsiporvarit- Anonyymi00002
.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
.
.
Jäi viesti pois
Sdp:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman (sd) painottaa, ettei hän ole itse tehnyt koskaan minkäänlaisia natsiviittauksia. ”Vaikka kuvat ovat nuoruusvuosilta, .
ole järin ylpeä niistä”, Lindtman kommentoi IS:lle. - Anonyymi00008
persu-tiltuilua
- Anonyymi00010
Ilkka Lavaksen kokoomusomisteinen foorumi, joten oikeiston moderointi.
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ilkka Lavaksen kokoomusomisteinen foorumi, joten oikeiston moderointi.
kokoomuspersut ja putinistit määrää tahdin
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
kokoomuspersut ja putinistit määrää tahdin
täyttä porvarisoopaa, ... oikeat keskustelut poistetaan tai estyy
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
täyttä porvarisoopaa, ... oikeat keskustelut poistetaan tai estyy
Ruplaporvarien vihapuhe-tiltuilulla Putin hajoittaa kansaamme ja tekee Suomesta heikon.
- Anonyymi00023
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ilkka Lavaksen kokoomusomisteinen foorumi, joten oikeiston moderointi.
Lavaste... osuva nimi..
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Lavaste... osuva nimi..
enemmänkin rasismi-tehdas suomi24, tai vihapuhe-tehdas suomi24, joka on Putinin palkkalainen...
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
enemmänkin rasismi-tehdas suomi24, tai vihapuhe-tehdas suomi24, joka on Putinin palkkalainen...
persuporvari-ruplatiltujen CIA-hybridikeskus-rikollisuus myös menossa... kaikkea pahaa satanismia he tekee suomalaisia vastaan...
- Anonyymi00031
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ruplaporvarien vihapuhe-tiltuilulla Putin hajoittaa kansaamme ja tekee Suomesta heikon.
kyllä ja kaikki CIAn opettamat rikolliset keinot heillä myös käytössä estämään keskustelut
He toimii RKPn alaisena ja ainoa vihollinen heille on suomenkansa jonka haluavat nyt tuhota - Anonyymi00032
Anonyymi00008 kirjoitti:
persu-tiltuilua
Jep.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jep.
Vigeliuts, Halla aho, Sammalahti, Pomperi, Zyskovits, Harkimo, Puopolo, Häkämies, Tynkkypersu, Purra, jne jne....
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Vigeliuts, Halla aho, Sammalahti, Pomperi, Zyskovits, Harkimo, Puopolo, Häkämies, Tynkkypersu, Purra, jne jne....
Putinin tiltutehdas , ruplaporvarit haukkuu SDPtä ja ammattiliittoja 24 tuntia vuorokaudessa... ruplapalkalla
- Anonyymi00038
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ruplaporvarien vihapuhe-tiltuilulla Putin hajoittaa kansaamme ja tekee Suomesta heikon.
Juuri näin.
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Putinin tiltutehdas , ruplaporvarit haukkuu SDPtä ja ammattiliittoja 24 tuntia vuorokaudessa... ruplapalkalla
Totta.
- Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Totta.
onhan niitä samat huijarit vauhdisa pitkin nettiä, twitter, facebook, jne... miksi niitä ei estetä levittämästä rasisimia ja vihapuheitaan?
- Anonyymi00045
Anonyymi00042 kirjoitti:
onhan niitä samat huijarit vauhdisa pitkin nettiä, twitter, facebook, jne... miksi niitä ei estetä levittämästä rasisimia ja vihapuheitaan?
miksi niitä ei estetä levittämästä rasismia ja vihapuheitaan?
- Anonyymi00046
Anonyymi00042 kirjoitti:
onhan niitä samat huijarit vauhdisa pitkin nettiä, twitter, facebook, jne... miksi niitä ei estetä levittämästä rasisimia ja vihapuheitaan?
Kyllä.
- Anonyymi00048
Anonyymi00045 kirjoitti:
miksi niitä ei estetä levittämästä rasismia ja vihapuheitaan?
Suomea johtaa fasistit , esim RKP, ja he hallitsee vihalla ja tuhoaa Suomea EU-liittovaltioon, jossa länsisuomi jää Ruotsille.
- Anonyymi00049
persukokoomus on satanisteja eli natsirikollsiia?
- Anonyymi00052
Anonyymi00002 kirjoitti:
.
100 ruplatiltu-porvaria valehtelee enemmän kuin suomalaiset pystyy vastaamaan
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
100 ruplatiltu-porvaria valehtelee enemmän kuin suomalaiset pystyy vastaamaan
suomessa 2000 CIA-ohjeistettua toimittajaa ja nettitiltua
- Anonyymi00054
Anonyymi00008 kirjoitti:
persu-tiltuilua
onhan täällä myös lääkebisneksen tiltut poistelee kokonainisia keskusteluja jos kertoo läkkebisneksen rikoksista
- Anonyymi00058
kovasti hyökkää kansaamme vastaan, vihaavat SDP, Ammattiyhdistyjksiä, köyhiä, vanhuksia, eläkeensaajia, sairaita, syrjäytettyjä, kaikkia erilaisia, suvaitsevia ihmisä, jne...
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
kovasti hyökkää kansaamme vastaan, vihaavat SDP, Ammattiyhdistyjksiä, köyhiä, vanhuksia, eläkeensaajia, sairaita, syrjäytettyjä, kaikkia erilaisia, suvaitsevia ihmisä, jne...
.
- Anonyymi00062
Anonyymi00017 kirjoitti:
täyttä porvarisoopaa, ... oikeat keskustelut poistetaan tai estyy
Bergibom on oikein työnsankari nettitiltuna aivotonta oikeisto-soopaa jauhaa 24h päivässä...?
- Anonyymi00063
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ilkka Lavaksen kokoomusomisteinen foorumi, joten oikeiston moderointi.
ok.
- Anonyymi00065
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ilkka Lavaksen kokoomusomisteinen foorumi, joten oikeiston moderointi.
Jep.
- Anonyymi00066
Anonyymi00017 kirjoitti:
täyttä porvarisoopaa, ... oikeat keskustelut poistetaan tai estyy
Joo.
- Anonyymi00069
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ruplaporvarien vihapuhe-tiltuilulla Putin hajoittaa kansaamme ja tekee Suomesta heikon.
NATOTUS EU sama, niillä tuhotaan Suomi...
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
NATOTUS EU sama, niillä tuhotaan Suomi...
totta
- Anonyymi00071
Anonyymi00048 kirjoitti:
Suomea johtaa fasistit , esim RKP, ja he hallitsee vihalla ja tuhoaa Suomea EU-liittovaltioon, jossa länsisuomi jää Ruotsille.
satanisteja ne on, äärioikeisto pahuutta
- Anonyymi00079
Anonyymi00006 kirjoitti:
.
Jäi viesti pois
Sdp:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman (sd) painottaa, ettei hän ole itse tehnyt koskaan minkäänlaisia natsiviittauksia. ”Vaikka kuvat ovat nuoruusvuosilta, .
ole järin ylpeä niistä”, Lindtman kommentoi IS:lle.natsiporvarien höpötysdtä
Purraorpot tapaa suomen kansaa
kymmenettuhannet miljoonat eurot jaeltu jo menemään kansamme rahaa pitkin maailmaa - Anonyymi00080
Anonyymi00002 kirjoitti:
.
Onhan se aika epä-isänmaallista että oikeisto-natsiporvarit valehtelee kansalle
- Anonyymi00082
Anonyymi00008 kirjoitti:
persu-tiltuilua
porvarit , pääasiassa rasismia ja fasismia... 24 tuntia suomi24ssä..
edes porvarit ei enää usko porvarien valeita:
9 sekunnin video bensanhinta- tässä ääliö persutiltu vauhdissa
https://www.tiktok.com/@pullapitko10/video/7284867522472594721?is_from_webapp=1 - Anonyymi00084
Anonyymi00008 kirjoitti:
persu-tiltuilua
ja kokoomus-valeita...
taitaa olla äänestys tulossa kun alkaa olla porvarien puppua täynnä koko kesksuteölut - Anonyymi00086
Anonyymi00084 kirjoitti:
ja kokoomus-valeita...
taitaa olla äänestys tulossa kun alkaa olla porvarien puppua täynnä koko kesksuteölutkeskustelut... poistettu valtava määrä keskusteluja nyt yhtäkkiä?
valtion satanistikoneisto toimii ynt täysillä valepersuineen vapaamuurarit ym jne - Anonyymi00090
Anonyymi00062 kirjoitti:
Bergibom on oikein työnsankari nettitiltuna aivotonta oikeisto-soopaa jauhaa 24h päivässä...?
hörökorva suurisuu persu äänessä samanlainen mekastaja kuin kokomusken sammalahti vastuu kuulijalla kuinka tyhmä pitää olla että tollasiin uskoo?
- Anonyymi00091
Anonyymi00002 kirjoitti:
.
Täyttä puppua suomi24 ja pitkälti syupomen netti,.... 2000 ruplapalkattua CIA-porvarinatsia aivopesee Suomea kansaa tuhoon
- Anonyymi00092
Anonyymi00082 kirjoitti:
porvarit , pääasiassa rasismia ja fasismia... 24 tuntia suomi24ssä..
edes porvarit ei enää usko porvarien valeita:
9 sekunnin video bensanhinta- tässä ääliö persutiltu vauhdissa
https://www.tiktok.com/@pullapitko10/video/7284867522472594721?is_from_webapp=1Netti katkesi heti tuohon vastaukseen...
- Anonyymi00095
Anonyymi00071 kirjoitti:
satanisteja ne on, äärioikeisto pahuutta
satanismi natsit vapaamuurarit
- Anonyymi00097
Anonyymi00017 kirjoitti:
täyttä porvarisoopaa, ... oikeat keskustelut poistetaan tai estyy
Juuri näin.
- Anonyymi00101
Anonyymi00034 kirjoitti:
Vigeliuts, Halla aho, Sammalahti, Pomperi, Zyskovits, Harkimo, Puopolo, Häkämies, Tynkkypersu, Purra, jne jne....
Putinin ykkös-ryhmä?
- Anonyymi00104
Anonyymi00002 kirjoitti:
.
persutiltu on ruplatiltu
- Anonyymi00105
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ilkka Lavaksen kokoomusomisteinen foorumi, joten oikeiston moderointi.
kokoomus= Kreml
- Anonyymi00003
Aivan mahtavaa, Pikkupioneerit!
- Anonyymi00024
porvarien toiminta on täysin rikollista?
- Anonyymi00033
Anonyymi00024 kirjoitti:
porvarien toiminta on täysin rikollista?
kyllä
- Anonyymi00083
Anonyymi00033 kirjoitti:
kyllä
JOHAN meni persuporvaritiltuilta turpakii
https://www.youtube.com/watch?v=bqFPmuWdv04
- Anonyymi00005
Mr. Perfect onneksi olkoon!
Milloin saadaan ohjelma mr perfectistä ja Perussuomalaisten trollitehtaasta?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ruotsindemokraattien-puoluetoimistolla-trollitehdas-katso-piilokameran-paljastukset/8940078
Mr. Perfect yli 1.300 trollausta. Todella kunnioitettava luku.
Onneksi olkoon!
https://keskustelu.suomi24.fi/profiili/25313609?page=1- Anonyymi00018
Putinin työnsankari, saa persumitalin jossa hakaristi
- Anonyymi00041
Anonyymi00018 kirjoitti:
Putinin työnsankari, saa persumitalin jossa hakaristi
On hienoa ??? ... että Putin työllistää poersuja...
- Anonyymi00044
Anonyymi00041 kirjoitti:
On hienoa ??? ... että Putin työllistää poersuja...
Putin työllistää persuja ruplatiltuiksi
- Anonyymi00067
Anonyymi00044 kirjoitti:
Putin työllistää persuja ruplatiltuiksi
Putinin ja CIAn huumeissa ne pörrää palstoilla, ja sen huomaa....
- Anonyymi00094
Anonyymi00067 kirjoitti:
Putinin ja CIAn huumeissa ne pörrää palstoilla, ja sen huomaa....
EU-tiltuja persujen ruplatiltut oikeastaan, pääasia heilä on jakaa kansaa toisiaan vastaan
- Anonyymi00011
Perussuomalaistrn trollaus maksetaan puoluetuista.
Nyt on vaarana että yli 40% Perussuomalaisten kansanedustajista on exkansanedustajia seuraavien eduskuntavaalien jälkeen.
Paniikkinappula on pohjassa...- Anonyymi00026
Pietarin tuki on heille toiminnassa koko ajan.
Siksi kokoomuspersut mm tuo maahan koko ajan venäläisiä. - Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Pietarin tuki on heille toiminnassa koko ajan.
Siksi kokoomuspersut mm tuo maahan koko ajan venäläisiä.rasismia, vihapuhetta vapaasti , vihanlietsontaa ja sontaa...= persukokoomus ruplatiltujen suomi24
- Anonyymi00040
Anonyymi00030 kirjoitti:
rasismia, vihapuhetta vapaasti , vihanlietsontaa ja sontaa...= persukokoomus ruplatiltujen suomi24
Näin se menee.
- Anonyymi00012
Yrjönkatu vauhdissa.
- Anonyymi00014
Ja sinä kykenet trollaamaan vain 20 tuntia vuorokaudessa 😭😭😭
- Anonyymi00019
myötähäpeä porvarien ääliö viesteille, mutta pahempaa on persu perpomien videot twiteeir jne sometus kanavat....
vastuu kuulijalla, mutta ikävä vaan että porvarit senvaéran tolloa sakkia että uskovat noiden vihamöly-politiikkaan...- Anonyymi00020
twitterit jne sometus kanavat...
- Anonyymi00022
Tarvitset hoitoa
- Anonyymi00027
Te vasemmistolaiset olette ihan paskoja. Teidät tullaan vielä tuhoamaan!
- Anonyymi00037
Puhut taas itsestäsi palstaporvari.
- Anonyymi00068
Anonyymi00037 kirjoitti:
Puhut taas itsestäsi palstaporvari.
räyhäpersuja haastamassa aina älyttömiin alatyylisiin haukkumisiin, joilla usein estetään keskustelu
- Anonyymi00035
ja viestit poistuu jos ei ole rasistinen
- Anonyymi00043
venäjämieliset porvarimme suomi24
- Anonyymi00050
Venäjän ruplilla pörrää kokoomus ja persut
- Anonyymi00047
porvarien vihatehdas
- Anonyymi00055
vale24
- Anonyymi00057
vale24
- Anonyymi00064
ruplaporvareitahan ne Putinin maksamia äärioikeistonatseja eli maanpetturieta, kansanvihollisia
- Anonyymi00072
porvari valehtelee aina
- Anonyymi00073
persut huijasi kansan
https://
keskustelu.suomi24.fi/t/19362636/eu-suomi-on-rikollisvaltio-joka-tuhottava-mahdollisimman-nopeasti-suomea-ei-pida-tukea-mitenkaa-enaa - Anonyymi00075
.... Kaikki mitä porvari puhuu on valetta tai sontaa Kaikki ongelmat johtuu porvareista
AINOA ONGELMA SUOMESSA ON PORVARIT joka on RKPn johtamaa sakkia eli eliittien apupoikia
Porvarit on ryöstäneet valtion koko EUn tasolla sama He valehtelee kaikesta ja kerää itse omaisuudet itselleen rosvoten muiden omaisuudet ja työn tulokset
Ne ei koskaan kuuluisi päättämään asioista
He huijaa kansaa uskomaan että heillä on oikeus omistaa ja muilla ei kun rosvoavat kaiken - Anonyymi00077
taitaa olla äänestys lähellä, kun persutiltuja on nyt koko keskustelu täynnä
- Anonyymi00078
kyllä- ja kaikki muu poistetaan paitsi persujen natseilu ja muut persujen rikolliset keskustelut
- Anonyymi00081
åååå
- Anonyymi00085
Mr. Perfect Demokrates trollaa Perussuomalaiset uudelleen suureksi
Perussuomalaisten trollitehtaan palveluksessa useilla kunniakkailla nimimerkeillä!
https://keskustelu.suomi24.fi/profiili/25313609?page=1
https://keskustelu.suomi24.fi/profiili/108990?page=1
https://keskustelu.suomi24.fi/profiili/25459269?page=1 - Anonyymi00089
totta,... suomi24 pietari24
VasemmistotroIIien uIinaa kolmessa vuorossa keskeytymättä. Mistä hitosta moinen energia löytyy??
☝️😆- Anonyymi00096
Porvari-puolueiden valhetehdas- Suomi24 keskustelut, palkkatiltut palstoilla
ruplapersut jne täyttävät nettikeskusteluja 24 tuntia 7 vrk viikossa koko ajan kolmivuorossa?
Huhujen mukaan näitä koulutettu CIAn toimesta nettitoimintaan ja johtamaan nettikirjoittelua NATO-Suomeen. - Anonyymi00098
ruplatiltut eli persukokoomus pilasi kesksutelut
- Anonyymi00099
kyllä pakkatiltut pilasi mm lehtien toimittajat palstalla... toistelee uutisia aivottomina
- Anonyymi00100
Miksi persut haukkuu monissa aloituksissa itseään? Persu sitä, persu tätä? Jatkuvaa mäkätystä persuista. Lopettakaa persut itsenne haukkuminen.
- Anonyymi00103
Miks porvarit huijaa kansaa POIKKEUS-aika KORONA-ajan luvuilla ja nykyisillä luvuilla
Anonyymi-ap
2026-06-24 20:57:16
KORONA oli POIKKEUS-AIKA, nyt on tavallinen aika, ja taloutta pitäis verrata esim Sipilän kepunatsi-hallitukseen
Porvarien TÖRKEÄÄ HUIJAAMISTA ja tavallaan suoraa valehtelua
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437