Näyttäisi sähkön hinta nousseen lopullisesti tasolle, joka estää pienituloiselta saunan lämmittämisen.
Löylyköyhyys
11
438
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Itse lämmitän saunan ehkä kerran kuukauteen, sähkölämmitteinen sauna on tässä minun asunnossa. Kaikki tosiaan kallistuu. Hain juuri lähikaupasta kahvia ja tämäkin kustanti noin 9€.
Joutuu miettimään tarkkaaan mihin varojaan käyttää. Auto on jo laskuista poissa ja muutenkin joutuu elämään säästöliekillä.
Mb_76 - Anonyymi00002UUSI
Ota riehumalla hiki!
jaa missäh?
no shawossa tietennii.- Anonyymi00003UUSI
Savolaisissa on paljon alkoholisteja, jotka haisevat pahalta. Hygieenia pettää. Muutenkin kaikki on rempallaan ja työttömyyttä paljon.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Savolaisissa on paljon alkoholisteja, jotka haisevat pahalta. Hygieenia pettää. Muutenkin kaikki on rempallaan ja työttömyyttä paljon.
Savolainen vs mustalainen vs savolainen mustalainen...kuka voitti?
- Anonyymi00005UUSI
Heh 270 lukijaa pari tuntia sitten aloitettuu ketjuun. Ehkä hieman savon lisää....
- Anonyymi00006UUSI
Mutta puusaunaan laitetaan vaan lisää pökköä pesään niin kaikki on hyvin
ja löylyä riittää vaikka useaksi kerraksi viikossa . Samalla lämpenee pesuvesikin.
Tulikin mieleen kysyä että lämmitättekö pesuveden kiukaan yhteydessä
olevassa säiliössä vai laitatteko veden lauteille vateihin lämpenemään.
Se on yksin saunojalle mahdollista molemmilla tavoilla ilman kustannuksia.- Anonyymi00007UUSI
Savossa pökkö pannaan, no jääköön savomata.
Hormipöntössä lämpenee lapsi pesuveden mukana. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hormipöntössä lämpenee lapsi pesuveden mukana.Rassia savupiippuun savolaisessa sauhusaunassa
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hormipöntössä lämpenee lapsi pesuveden mukana.Savossahan pyritään aena jutkautustilanteeseen.
- Anonyymi00009UUSI
Huomena pörssisähkö on edullista. Voit saunoa vaikka melkein koko päivän.
- Anonyymi00011UUSI
Meillä on vanha pihasauna ja siellä on puilla lämpiävä jatkuvalämmitteinen kiuas. Ilmaiseksi saatua polttopuuta riittää ja kun käyn kerran viikossa kaupassa, niin saan mukaan sieltä valita pahvilaatikoita, joihin laitan ostokset. Lämmitän sillä pahvilaatikolla vielä saunaa.
Onhan meillä käytettävissä pieni sähkösaunakin, mutta me on annettu sen nyt olla käyttämättä. Kesällä teen pienen remontin tuohon pihasaunaan, niin se on vielä mukavampi käyttää jatkossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m844451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513190
- 412691
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232056
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715