Kaikki täällä käyvät näkevät, että eräillä vakiovasemmistolaisilla on kauhea persufobia, he uskovat kaikkien olevan persuja. Vaikka esim. avaus ei liity persuihin, niin siihenkin tulee vassut höpöttään persuista.
Noin sekaisin on muutaman vasemmistolaisen pää. Ja kun se elämä on köyhää ja kurjaa, niin siitäkin syyttävät persuja.
Itseään häpeävät vasemmistolaiset syyttävät persuja omasta kurjuudestaan
31
222
Vastaukset
- Anonyymi00001
12 kk niin Persut historiaa. Toivottavasti myös palstalla. Sitä kannattaa odottaa.
- Anonyymi00005
Mihinkäs ne katoaisi?
Miltä tuntuu olla noin tyhmä vassari?
- Anonyymi00002
Vasemmistolainen.
Kanava kutsuu.
Kaikki ongelmasi ratkeavat. - Anonyymi00003
Riksun viimoset skumppahörpyt. Sitten tulee KOVA pudotus.
- Anonyymi00004
Minä en häpeä itseäni, olen mielummin ylpeästi vasemmistoon kuuluva kuin petturipersu!!
- Anonyymi00006
Mihin se demarien vappusatanen jäi?
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mihin se demarien vappusatanen jäi?
Sehän maksettiin niille keille oli luvattukin maksaa. itse asiassa enemmänkin, n. 120 €. Tosin nykyisen hallituksen leikkaukset ovat syöneet tuon jo moninkertaisesti.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sehän maksettiin niille keille oli luvattukin maksaa. itse asiassa enemmänkin, n. 120 €. Tosin nykyisen hallituksen leikkaukset ovat syöneet tuon jo moninkertaisesti.
Ei maksettu, vaan noin 35 euroa tuli.
- Anonyymi00007
Nyt olet asian ytimessä.
- Anonyymi00008
Kovaa persupakkomiellettä näkyy taas olevan.
- Anonyymi00009
Hyvä avaus.
- Anonyymi00012
Itsensä kanssa kun höpisee, saa miellyttäviä vastauksia.
- Anonyymi00011
Persut taas eivät häpeä itseään. Kaikki muut tekevät sen heidän puolestaan.
- Anonyymi00015
Ei kukaan normaali ihminen häpeä itseään, mutta te vassut ette ole normaaleita.
"Persu" on vasemmmistovinoutuneiIIe paitsi tyyppivikaisen luontonsa, eli vihan ja aggressioitten, mielivaltainen kohde, se on samalla myös terapeuttinen kanava purkaa ahdistusta. Jos "persua" ei olisi, vasemmiston kohteena olisi joku muu, koska vasemmisto ei koe minkäänlaista elämäntarkoitusta ilman kohdevihollista.
☝️🙄- Anonyymi00013
Persu uhriutumassa. Kuinka yllättävää.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Persu uhriutumassa. Kuinka yllättävää.
Mitäs uhriutumista tuossa oli. Sinä vaan et pysty vastaamaan asiallisesti.
- Anonyymi00020
Sinä olet itse vammainen ja sulla on pakkomielle vasemmistosta!
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sinä olet itse vammainen ja sulla on pakkomielle vasemmistosta!
En tietenkään ole, eikä ole pakkomieIteitäkään. Pitäishän sitä totuuksia saada kertoa ilman teidän itseoppineiden spykolookkien vääriä diagnoosejakin.
- Anonyymi00017
Juuri noin se menee.
- Anonyymi00018
Nyt sattuu vassariin.
- Anonyymi00019
Tää on hyvä.
- Anonyymi00021
Vassuilla on pahoja mielenterveysongelmia.
- Anonyymi00022
En ymmärrä miksi vassut häpeää itseään.
- Anonyymi00023
Nyt on nannaa.
- Anonyymi00024
Täyttä asiaa kerrot.
- Anonyymi00026
Palstavassut ovat surkeita tapauksia.
- Anonyymi00027
Näinhän se näyttää oleavan.
- Anonyymi00028
Sen tosiaan huomaa.
- Anonyymi00029
Siltä se näyttää.
- Anonyymi00030
Täysin oikein meni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477